Autor Wątek: Mortal Kombat 12  (Przeczytany 4137 razy)

Offline ender

  • Użytkownik
  • Wiadomości: 135
    • Zobacz profil
  • PSN ID: ender139
Odp: Mortal Kombat 12
« Odpowiedź #90 dnia: Lipca 23, 2023, 12:04:07 am »
Darrius? Zobaczysz, w MK1 będą wszystkie postacie ze wszystkich części, więc nic już nie powinno cię szokować (może poza wyglądem Tanyi)

Mam nadzieję, że tak będzie. Moje zdziwienie jest spowodowane przede wszystkim tym, że jest w podstawowym składzie cameo. Jak dla mnie jedna z najsłabszych postaci w całej serii.

Widziałem filmik z Reiko i Motaro. Wydawało się z niego, że Reiko ma być grywalny. Wie ktoś coś więcej?

Offline Nazwa użytkownika:

  • Użytkownik
  • Wiadomości: 35
    • Zobacz profil
Odp: Mortal Kombat 12
« Odpowiedź #91 dnia: Lipca 23, 2023, 02:34:52 am »
Cytuj
Widziałem filmik z Reiko i Motaro. Wydawało się z niego, że Reiko ma być grywalny. Wie ktoś coś więcej?

jest leak sprzed miesiąca i na razie sprawdziło się wszystko razem z DLC, według niego Reiko jest grywalny.
W pierwszym DLC ma być Takeda (potwierdzone) ale według plotek to nie Takeda z mkx, tylko Hanzo.

Cytuj
Johnny - jestem fanem odebrania mu tej pierdolonej zielonej poświaty.

kameo będzie strzelał zielonymi kulami

Offline Gor0

  • Użytkownik
  • Wiadomości: 300
    • Zobacz profil
Odp: Mortal Kombat 12
« Odpowiedź #92 dnia: Sierpnia 07, 2023, 01:40:08 am »
Reptile piękny. Czuć wagę jego jaszczurzego modelu, i jest odrobiona praca domowa co do ruchów krokodyli i innych gadzin.

Oba fatality genialne. Szkoda, że nie było więcej Havika.

Offline Gor0

  • Użytkownik
  • Wiadomości: 300
    • Zobacz profil
Odp: Mortal Kombat 12
« Odpowiedź #93 dnia: Sierpnia 07, 2023, 01:55:26 am »
Jakieś 18 na 24 sloty zapełnione. Ciekawe co jeszcze szykują.

Offline Regis89

  • Użytkownik
  • Wiadomości: 48
    • Zobacz profil
Odp: Mortal Kombat 12
« Odpowiedź #94 dnia: Sierpnia 07, 2023, 12:44:30 pm »
Jakieś 18 na 24 sloty zapełnione. Ciekawe co jeszcze szykują.

Z przecieków wynika, że pewniakiem jest Reiko, Sindel, Shao Khan i Nitara

Natomiast ostatnia dwójka jest niepewna, bo w jednym z przecieków wyszło, że dwiema ostatnimi postaciami zapełniającymi roster ma być Sonya i Kano, a w innym sugerowano, że Kano będzie w KP 2

Offline Gor0

  • Użytkownik
  • Wiadomości: 300
    • Zobacz profil
Odp: Mortal Kombat 12
« Odpowiedź #95 dnia: Sierpnia 08, 2023, 05:19:29 pm »
Baraka to aktualnie mój ulubiony reinvention. Zawsze był fajnym dodatkiem, ale pomimo bycia przywódcą całej rasy i generałem wielu podbojów, ciężko było mu uniknąć łatki henchmana i potwora do bicia. W 1 ma dużo ciekawsze backstory jako mimowolny przywódca chorych wyrzutków, któremu nie zostało już nic do stracenia. I brzmi to bardziej sympatycznie, i zdaje się być bardziej charyzmatyczny.


Offline Regis89

  • Użytkownik
  • Wiadomości: 48
    • Zobacz profil
Odp: Mortal Kombat 12
« Odpowiedź #96 dnia: Sierpnia 10, 2023, 06:54:35 pm »
Reptile podobnie. To juz mnie urzekło na wstępie tej grze, że dają wątki fabularne bardzo pomijanym do tej pory postaciom.

Mnie zastanawia kto tu będzie głównym antagonista, tym bardziej patrząc na to jaka Liu Kang srogą drużynę zebrał do tej pory

Offline Ninja-Spectre

  • Użytkownik
  • Wiadomości: 640
    • Zobacz profil
Odp: Mortal Kombat 12
« Odpowiedź #97 dnia: Sierpnia 10, 2023, 07:34:57 pm »
Reptile miłe zaskoczenie na plus, jako pierwszy z ninja. Taki strój klasyczny, i te zmienianie się w jaszczura.

Offline PurpleRain

  • Użytkownik
  • Wiadomości: 425
    • Zobacz profil
Odp: Mortal Kombat 12
« Odpowiedź #98 dnia: Sierpnia 19, 2023, 01:31:31 pm »
kurde, przez to, że sobie piszę na TYM, to jakoś nie chce mi się potem drugi raz pisać tego samego po polsku tutaj. Odnośnie odczuć, opinii o trailerach, o tym jak się cieszę jak ten Mortal zaczyna wyglądać, co mi się podoba i co mi się nie podoba, ale anyway.

Chwilkę o becie tylko:

- Graficznie ta gierka wygląda obłędnie. Przejaskrawienie i nasycenie kolorami nie przeszkadza, a animacje postaci i (szczególnie) aren zasługują na osobny bowdown
- Mechanicznie, przynajmniej dla mnie, jest ciut trudniej niż w MK11 i ta gra jest zdecydowanie bardziej combo-heavy, więc będzie nagradzała ludzi, którzy combosy ogarniają. Przykładowo jak Sub Zero Cię złapie na 3 paskach, to możesz iść sobie zrobić herbatkę (zostaje jeszcze breaker, ale jest dość "drogi" w użyciu)
- Air Combat to świetny dodatek, podoba mi się i będę zdecydowanie często z tego korzystał, jak tylko zacznę ogarniać launchery i trochę bardziej dobiorę się do practice mode
- właśnie, practice mode... a raczej jego brak - no to boli najbardziej, ale to beta, było wiadomo, że tego nie będzie
- online gra się przyjemnie, widać, że ludzie też chuja ogarniają, więc wygląda to wszystko bardziej jak zmagania paraolimpijczyków niż high level walki, ale no tego też można było się spodziewać
- najprzyjemniej gra mi się - o dziwo - Li Mei. Jej animacje też są IMO najpiękniejsze i chyba nieoczekiwanie stała się moją faworytką :)
- Johnny i Kenshi chyba wymagają trochę więcej ogarnięcia, co przy limited czasie/braku practice, raczej w becie się nie wydarzy. Nie wiem jak Sonic Fox może sobie ot tak wbić do gierki i robić combosy za pół HP. Albo dostał już wcześniej dostęp i tera struga wariata, albo po prostu jest nadczłowiekiem (obie opcje są prawdopodobne)
- bawią mnie jeszcze glitche, typu "urwałem komuś łeb przy brutality i ten łeb odpadł, ale jednocześnie nadal sobie jest na szyi xD" ale to naprawią pewnie. Tak samo jak raz udało mi się "wniknąć" w sekcję kameo i nie mogłem bić typa, bo był obok mnie i moje ciosy lądowały w powietrzu. Animacje throwów też się jeszcze bugują. Wszystko do poprawy i pewnie na premierę już będzie miodzio.
- Amp na R2 zamiast na R1 sprawia, że randomowo sobie przyzywam kameosy zamiast wzmacniać ciosy xD
- Kameos - powiem tak. Gdyby ich nie było wcale, to pewnie bym tego jakoś nie odczuł. Często w ferworze walki zapominam, że mogę go w ogóle użyc (chyba, że właśnie przypadkowo wbije mi na ekran jak chcę ampować cios i moja pamięć mięśniowa sobie wykmini, że jestem w MK11)
- Ogólnie na plus, czuję, że ta gierka będzie sporym sukcesem i że sprawi sporo funu, ale też wkurwienia przy grach online
- Fatal blowy jest teraz tak łatwo zablokować (jak ktoś nie umie ich porządnie puścić, a większość ludzi - w tym ja - jeszcze nie umie), że chuj. Weźcie to wyjebcie z tej gry najlepiej xD

Offline Gor0

  • Użytkownik
  • Wiadomości: 300
    • Zobacz profil
Odp: Mortal Kombat 12
« Odpowiedź #99 dnia: Sierpnia 22, 2023, 10:48:42 pm »
Shao i Sindel.

Shokan pewnie będzie musiał poczekać na jakiś Kombat Pack, jeśli w ogóle