Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Wiadomości - Sicku

Strony: 1 2 [3] 4 5 ... 14
31
Kosz / O co chodzi z tymi torrentami?
« dnia: Marca 31, 2007, 12:28:07 pm »
Cytat: "Hydro"
bo niemoge się wogule podłączyć :(.

a masz zewnętrzne ip czy wewnętrzne ?
Edit:

Ściągałeś kiedykolwiek z takich programów jak emule ? ja wcześniej miałem wewnętrzne i nie mogłem z niego korzystać tak jak i z torrentów

32
Kosz / Mortal Kombat 4 na Mame
« dnia: Marca 27, 2007, 11:14:41 pm »
Jak narazie to wersja jest tylko jedna (rev L3). Problem może tkwić w tym, że albo nie stworzono jeszcze w mame plików odpowiedzialnych za zeusa (tak jak pisałem zrobiono na nim tylko dwie gry), albo też może to być kwestia prawnego wykorzystania tego w tym emulatorze. Tak czy siak MK4 znajduje się na liście unMAMEd games i przez najbliższy czas nie zanosi się na to abyśmy sobie w niego pograli :cry:

33
Kosz / WYBORY NA MODA
« dnia: Marca 27, 2007, 07:55:54 pm »
Ja też nie potwierdzałem swojej kandydatury co jest z Wami ludzie :lol:,

34
Kosz / Re: Co z tym forum?
« dnia: Marca 25, 2007, 08:49:34 pm »
Cytat: "SmoKe"
Zgłaszam swoją kandydature na Moda  8)

Bodzio a ja moge dostać moda w prezencie ?  :lol:

35
Kosz / Mortal Kombat 4 na Mame
« dnia: Marca 25, 2007, 08:47:43 pm »
Cytat: "SmoKe"
Zeus chip to nie jest jakiś podzespół automatu? np. odpowiadający za pełne 3d akurat w mk4. Jeśli tak to możliwe że nie masz akurat jakieś biblioteki która ma instrukcje zeus chipa. Czy jakoś tak.

Zeus to nie biblioteka jest to właśnie zespół, hardware stworzony na potrzeby tej gry przez Midway, na nim zrobiona została jeszcze jedna gra Invasion.

36
Kosz / Mortal Kombat 4 na Mame
« dnia: Marca 24, 2007, 09:35:01 pm »
Cytat: "SmoKe"
Nie to że jestem bardzo upierdliwy ale Mk4 to jest w 3d więc nie ten dział.

Dział niby dobry, bo w kategorii Klasyka MK jest MK4 ale myśle, że może Bodzio mógłby to uporządkować i przenieść jednak ten temat w 3d :roll:
Cytat: "SmoKe"
Zeus chip to nie jest jakiś podzespół automatu? np. odpowiadający za pełne 3d akurat w mk4. Jeśli tak to możliwe że nie masz akurat jakieś biblioteki która ma instrukcje zeus chipa
Możliwe ale jeśli nawet to gdzie jej szukać ? bo niewiele można o Zeus chip znaleźć w necie...

37
Mortal Kombat 3D / Mortal Kombat Armageddon - temat oficialny o MKA
« dnia: Marca 23, 2007, 07:33:53 pm »
Dzisiaj próbowałem robić cancel z powietrza bez użycia stylu broni i wyszło mi to gdy grałem Reiko dla niego jest to 1,1,2... 3,3,2,4cs4 lub też 3,3,2... 3,3,2,4cs4 a najbardziej zdziwiło mnie wykonanie tego u sektora 1,1,2...3,3,2,4cs4 gdy stanąłem nagle Sektorem na ziemi a przeciwnik własnie odbijał się od ziemi tuż przede mną. Każda postać ma cancel w obu stylach walki w zależności od tego ktorym stylem kontynuujemy należy poprostu wykonać odpowiednią kombinacje. :idea:
Cytat: "Dantos"
mam podrbke mortala ;d

Nie pękaj ja też  :twisted:

38
Mortal Kombat 3D / Mortal Kombat Armageddon - temat oficialny o MKA
« dnia: Marca 23, 2007, 04:03:12 pm »
Cytat: "Hero"
Ty sicku masz X-boxa to może tak musi być w przypadku PS2.

No własnie PS2 nie mam więc też za bardzo moge nie wiedzieć. Jeśli tylko za pomocą display u udało Ci się zrobić to kombo ktore nagrałeś to ja nie wiem już sam. U mnie za nic nie idzie tak zrobić żeby po odbiciu się od przeciwnika (1,1,2 lub 2,2) spaść i jeszcze wyskoczyć . A tam robiłeś to przecierz bez stylu broni.
Edit: sorry 1,1,3 lub 3,3

39
Mortal Kombat 3D / Mortal Kombat Armageddon - temat oficialny o MKA
« dnia: Marca 23, 2007, 12:09:44 am »
Okej zdradzę wam jak wykonuje się ten cancel w powietrzu chociarz wystarczyło przeczytać komentarze do kolejnej serii 3 filmików. Więc dla niektórych postaci jest 1,1, 3cs44 i dla większości 1,1,4cs4 po odbiciu przeciwnika (1,1,2) (w walce z bronią) należy wcisnąć tę kombinacje ze zmianą stylu i wówczas spadamy w dół i mamy okazję szybko wyprowadzić kolejną sekwencje tych samych ciosów . Oczywiście należy wyskoczyć ponownie z tym samym stylem. Poniekad wymaga to szybkiego wykonania ale jest jak najbardziej wykonalne. Nie wiem jeszcze do końca jak to jest z sprowadzaniem na ziemię przy użyciu stylu bez broni ale nadal to sprawdzam bo na filmach coś takiego też jest. To combo które zrobił hero nie udało mi się wykonać. Zastanawiam czy w przypadku wersji ps2 może być więcej tego bo większośc z tych filmów była robione własnie na tej platformie. Jedno jest pewne, że ten bug ze zmianą styli w powietrzu istnieje na 100%  w wersji na ps2 oraz xbox-a. Ustawienie display nie ma tu znaczenia.  Aha jeszcze jedno: osobiście nie preferuje wykorzystywania błędów gry do wygrywania więc Wy też z nich nie  korzystajcie  :roll:

40
Mortal Kombat 3D / Mortal Kombat Armageddon - temat oficialny o MKA
« dnia: Marca 21, 2007, 11:01:47 pm »
Z początku myślałem że te filmiki to kolejne z cyklu "this game is broken" tak jak miało to w przypadku umk3 i mkt ale tak nie jest  :shock: te delay'e z powietrza są możliwe  :twisted:  Dzisiaj takim sposobem wyczesałem w powietrzu 38 hitów Quan chi'm i Frost. Podobno takie combo w powietrzu nie może być przerwane Break'erem :!:  Molochem combo 1,1 góra 3 wchodzi jak w jednym z filmików ( mi 30 hits :twisted: ) choć to akurat nie jest robine w powietrzu . Ogólnie warto sie z tym zapoznać, bo niektóre rzeczy są do zrobienia jak te w powietrzu natomiast te na ziemi naprawde wyglądają na niemożliwe do wykonania. (jestem na etapie spradzania co poniektorych)  Choć jest to pewnie też dobranie ciosów w ktorych nie występuje az takie opóznienie, po którym szybciej załadujemy następny, kwestia odległości, końca czy początku areny, itp. Uważam, że jest to też swoisty  żart z Midway bo koleś naprawde zrobił kawał roboty przeczesując te wszystkie kombinacje i przedstawił to w niezbyt pozytywnym świetle. Tymi filmikami zmienił też sposob patrzenia na walkę w MK : A. Widocznie nie był z niej do końca zadowolony LOL !

41
Kosz / Mortal Kombat 4 na Mame
« dnia: Marca 20, 2007, 12:47:55 am »
Tak bez zbędnęgo offtopu nadal jestem zainteresowanym jakimś możliwym rozwiązaniem...bo gra jest w bibliotece dostępnych gier Mame...

42
Klasyka MK / Mortal kombat gold
« dnia: Marca 17, 2007, 10:52:22 pm »
No niestety ja mam powiedzmy nieco lepszy sprzęt a i tak nie idzie MK Gold tak żebym mogł sobie elegancko pomłucić. Moc procka jest najbardziej wykorzystywana w emu dreamcasta (chankast). A wersja na N64 wogóle istnieje  :?: eee

43
Kosz / Mortal Kombat 4 na Mame
« dnia: Marca 17, 2007, 06:58:51 pm »
Czyli jakaś róznica w wersji automatowej wiadać jest - Sim, a cienie postaci jak sie prezentowały były "kwadratowe " ?

44
Kosz / Mortal Kombat 4 na Mame
« dnia: Marca 17, 2007, 06:17:50 pm »
Cytat: "Mkmaniak"
A dlaczego odpalacie MK4 na MAME? Czy jest w jakimś stopniu leprze niż na PC?

No własnie nie wiadomo czy by się róznił, bo nie idzie go uruchomić i w tym tkwi cały problem, pewnie byłby to normalny MK4 jak na PC i niczym nadzwyczajnym sie nie wyrózniał, Ale dobrze by było go uruchomić na tym emulatorze, bo jest zaopatrzony w wiele ciekawych funkcji.

45
Kosz / Mortal Kombat 4 na Mame
« dnia: Marca 10, 2007, 11:47:46 pm »
No własnie mi też się tak wydawało bo na jakiejś stronie pisało coś o tym ale w innym dziwnym języku. Nie wiem czy dobrze zrozumiałem co tam pisało, ale może to dlatego że gra nie jest oparta na DOS-ie :roll:

Strony: 1 2 [3] 4 5 ... 14