Autor Wątek: Mortal Kombat 11 - dyskusja ogólna  (Przeczytany 160652 razy)

Offline PurpleRain

  • Użytkownik
  • Wiadomości: 425
    • Zobacz profil
Odp: Mortal Kombat 11 - dyskusja ogólna
« Odpowiedź #690 dnia: Kwietnia 25, 2019, 07:23:44 pm »
Luna, oczywiście, że Cię dodam, tak jak pewnie innych zacnych ludzi z tego forum, pewnie nawet może jeszcze dziś. Ale nie wiem na ile akurat dziś jestem free, żeby móc na spokoju pograć i posłuchać porad :)

A sprawę z klatkami w międzyczasie bardzo ładnie wytłumaczył mi ten filmik:

https://www.youtube.com/watch?v=pEA1epXZLA8&t=621s

...który pojawił się na yt jakoś kilka minut po wysłaniu mojego posta :D

niemniej jestem otwarty na każde rady, także w razie czego to się dogadamy.
Piąteczka!

Offline Adept

  • Moderator Globalny
  • Użytkownik
  • Wiadomości: 2115
  • Detektyw z deszczowego miasta
    • Zobacz profil
Odp: Mortal Kombat 11 - dyskusja ogólna
« Odpowiedź #691 dnia: Kwietnia 25, 2019, 08:14:06 pm »
Luna, oczywiście, że Cię dodam, tak jak pewnie innych zacnych ludzi z tego forum, pewnie nawet może jeszcze dziś. Ale nie wiem na ile akurat dziś jestem free, żeby móc na spokoju pograć i posłuchać porad :)

A sprawę z klatkami w międzyczasie bardzo ładnie wytłumaczył mi ten filmik:

https://www.youtube.com/watch?v=pEA1epXZLA8&t=621s

...który pojawił się na yt jakoś kilka minut po wysłaniu mojego posta :D

niemniej jestem otwarty na każde rady, także w razie czego to się dogadamy.
Piąteczka!


To jest to o czym pisałem wcześniej :) Kwestia nauki jakie ataki są bezpieczne na bloku, a jakich nie powinniśmy kontynuować z powodu dania rywalowi na tacy 100% kontry. Jednak to nauka na tygodnie dla naszych postaci i na miesiące dla wszystkich postaci (bo przecież my też chcemy wiedzieć kiedy możemy atakować gdy przeciwnik się zapędzi i skończy combo zamiast je zdropować).

Offline PurpleRain

  • Użytkownik
  • Wiadomości: 425
    • Zobacz profil
Odp: Mortal Kombat 11 - dyskusja ogólna
« Odpowiedź #692 dnia: Kwietnia 26, 2019, 09:12:56 am »
Ok, ogarnąłem cały samouczek (no, prawie cały, bo nie chciało mi się jeszcze ogarniać wszystkich postaci), i to faktycznie dało bardzo dużo w kontekście teorii. Ogólnie wielki props dla NRS za tak rozbudowany guide, serio. Teraz tylko to doszlifować jakoś praktycznie i może aż takiego wstydu online nie będzie ;) Czasami tylko mnie wkurwiało opanowanie perfect blocka i kontry zaraz po nim, no i zbugowany trochę był motyw z Gerasem w cornerze (3xkwadrat w niewielkich odstępach - nawet na demonstracji nie działało xD).

Offline Huunreh

  • Użytkownik
  • Wiadomości: 38
    • Zobacz profil
Odp: Mortal Kombat 11 - dyskusja ogólna
« Odpowiedź #693 dnia: Kwietnia 26, 2019, 05:57:49 pm »
Trochę mnie oszukali ;I miał być kostium Scorpiona z UMK3 co był w pierwszym trailerze, a tu dupa. To tak na zachęte było klasyką ; D

Offline Gimli

  • Użytkownik
  • Wiadomości: 13
    • Zobacz profil
Odp: Mortal Kombat 11 - dyskusja ogólna
« Odpowiedź #694 dnia: Kwietnia 26, 2019, 09:43:31 pm »
Mam problem z synchronizacją dźwięku w trybie "Story" na PC. Po jakimś czasie obraz się spóźnia. Podobno trzeba zmienić ustawienia w "AMD Radeon Settings" > "Switchable graphic". Tylko, że nie posiadam tej opcji. Można też wejść w "Additional settings", ale tej opcji też nie posiadam. Można też zmienić "Odświeżenie pionowe", ale to nic nie daje. Spotkał się ktoś już z takim problemem? Jak go rozwiązać? Byłbym wdzięczny za odpowiedź, ponieważ przechodzenie story z takim opóźnieniem to czysta kpina (można też naciskać "start" na padzie, gdy problem wystąpi... ale występuje za często, przez co gwałcenie jednego przycisku nie wchodzi w grę).

Offline Luna

  • Użytkownik
  • Wiadomości: 588
    • Zobacz profil
Odp: Mortal Kombat 11 - dyskusja ogólna
« Odpowiedź #695 dnia: Kwietnia 27, 2019, 10:33:09 am »
Mam problem z synchronizacją dźwięku w trybie "Story" na PC. Po jakimś czasie obraz się spóźnia. Podobno trzeba zmienić ustawienia w "AMD Radeon Settings" > "Switchable graphic". Tylko, że nie posiadam tej opcji. Można też wejść w "Additional settings", ale tej opcji też nie posiadam. Można też zmienić "Odświeżenie pionowe", ale to nic nie daje. Spotkał się ktoś już z takim problemem? Jak go rozwiązać? Byłbym wdzięczny za odpowiedź, ponieważ przechodzenie story z takim opóźnieniem to czysta kpina (można też naciskać "start" na padzie, gdy problem wystąpi... ale występuje za często, przez co gwałcenie jednego przycisku nie wchodzi w grę).
Podejrzewam, że znaczna większość forum gra na konsolach:/ Może spróbuj poszukać na reddicie albo uderz z tematem bezpośrednio do NRS?

Offline Malvado

  • Użytkownik
  • Wiadomości: 419
  • The Next Big Thing
    • Zobacz profil
  • PSN ID: KaziorPL
Odp: Mortal Kombat 11 - dyskusja ogólna
« Odpowiedź #696 dnia: Kwietnia 27, 2019, 01:08:11 pm »
Jeżeli ktoś chce wbić trofeum "Praca zespołowa" i przy okazji odblokować nowy tryb to dodajcie mnie do znajomych na PSN (KaziorPL) i możemy się umówić na konkretną godzinę i dzień żeby to zrobić. Obecnie w wieżach czasu jest wieża "Wskrzeszenie gwardii" - walka z bossem przy której trofeum i tryb powinny wpaść od razu :)

Offline Gimli

  • Użytkownik
  • Wiadomości: 13
    • Zobacz profil
Odp: Mortal Kombat 11 - dyskusja ogólna
« Odpowiedź #697 dnia: Kwietnia 27, 2019, 03:32:24 pm »
Podejrzewam, że znaczna większość forum gra na konsolach:/ Może spróbuj poszukać na reddicie albo uderz z tematem bezpośrednio do NRS?

Na reddicie jak i na innych stronach (steam) istnieją 2 typy odpowiedzi:

1) Też tak mam;
2) MOŻE to przez sterowniki?

Jedna jak i druga odpowiedź jest mało pomocna. Sterowniki najnowsze, nawet zaktualizowane specjalnie pod MK11. Opcja z napisaniem do NRS jest najlepszym rozwiązaniem.

Offline dragon 668

  • Użytkownik
  • Wiadomości: 41
    • Zobacz profil

Offline SILINCER

  • Użytkownik
  • Wiadomości: 1
    • Zobacz profil
  • GamerTag: Nie jestem robotem
  • PSN ID: 1111
Odp: Mortal Kombat 11 - dyskusja ogólna
« Odpowiedź #699 dnia: Kwietnia 28, 2019, 10:31:57 am »
newbielink:https://www.youtube.com/watch?v=jYkMpasv2VA&t=341s [nonactive]
Siemanko zapraszam na mój kanał tam znajdziecie Serie MK11 na razie jest jeden odcinek ale postaram się 2x w tygodniu coś wrzucić

Offline Filx

  • Użytkownik
  • Wiadomości: 447
  • MKX: PS4
    • Zobacz profil
Odp: Mortal Kombat 11 - dyskusja ogólna
« Odpowiedź #700 dnia: Kwietnia 28, 2019, 06:12:52 pm »
Jak wam idzie w Wieżach Czasu?
Uda się komuś załapać na Ulubieńca Harumi?

Offline davidkoz

  • Moderator Globalny
  • Użytkownik
  • Wiadomości: 1628
  • Elder God
    • Zobacz profil
Odp: Mortal Kombat 11 - dyskusja ogólna
« Odpowiedź #701 dnia: Kwietnia 28, 2019, 09:54:28 pm »
Wieże czasu są jak dla mnie ciężkie, irytujace i bez tych dodatkowych boostow ciężko zwyciężyć, mega mnie to tam irytuje ale próbuję dalej coś tam kombinować.

Offline PurpleRain

  • Użytkownik
  • Wiadomości: 425
    • Zobacz profil
Odp: Mortal Kombat 11 - dyskusja ogólna
« Odpowiedź #702 dnia: Kwietnia 29, 2019, 10:44:52 am »
Towers of Time są MEGA irytujące i mam nadzieję, że ten nadchodzący patch coś zmieni. Już nawet nie chodzi o trudność, która jest wywindowana na jakiś absurdalny level, którego niedzielny gracz (czyli np. ja) nie ogarnie, ale też o wymagania (żeby przywołać wieżę trzeba zapłacić full koinsów, a potem jeszcze wykonać 50 throwów, 50 brutality i kurwa kucnąć 300 razy i 250 razy zretwittować twitta Boona, no i potem żeby ją/je przejść to też nie jest takie proste i spędzasz tam full czasu i się wkurwiasz), a także o niedopasowanie jakości nagród do wysiłku, jaki poświęcamy ich zdobycie. Serio, męczyć się tak dla JEDNEGO skina i JEDNEGO setu gearów? Oj nie... tak to się nie będziemy bawić.

Wkurwia mnie też krypta, a w zasadzie schemat - idź tam, żeby odblokować cośtam, a potem wróć tam, żeby odblokować coś innego, a potem idź jeszcze tam i tam, żeby zebrać coś w kuźni, przychodzisz, zadowolony otwierasz skrzynkę a tu jebany artwork Kitany. Ja pierdolę. Wchodzę do krypty PO NAGRODY. Po nagrody na które sam zapracowałem grając i które sam kupiłem wydając ciężko zarobiony hajs na edycję premium. To ma być dla mnie przyjemność, a nie łażenie w te i wewte i spełnianie dziwnych wymogów, żeby otworzyć RANDOMOWĄ skrzynkę.

Jeśli to ma działać na zasadzie - krypta to zagadki i sobie śmigasz i eksplorujesz - OK, niech będzie, ale chcę mieć jasno powiedziane, gdzie znajduje się rzecz, która MNIE interesuje - ta konkretna skórka, ten konkretny gear piece. Tylko tyle i aż tyle.

Offline Regis89

  • Użytkownik
  • Wiadomości: 48
    • Zobacz profil
« Ostatnia zmiana: Kwietnia 29, 2019, 01:52:28 pm wysłana przez Regis89 »

Offline Wichura

  • Użytkownik
  • Wiadomości: 213
    • Zobacz profil