Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Wiadomości - davidkoz

Strony: 1 ... 3 4 [5] 6 7 ... 106
61
Mortal Kombat 11 / Odp: Mortal Kombat 11 - dyskusja ogólna
« dnia: Stycznia 23, 2019, 11:38:50 pm »
Witam wszystkich! Trochę mnie tu nie było, niestety z braku czasu ale wraz z nadchodzącym Mortal Kombat musiałem tutaj zajrzeć.

Najpierw ograłem całego Mortal Kombat X, później wziąłem się za Injustice 2 i z wielkimi nadziejami czekałem na jakiekolwiek wieści o nowym MK. Miałem lecieć do Londynu 17 stycznia na ten pokaz no ale praca i obowiązki przeszkodziły mi w tym, więc pozostało mi oglądać live stream na twitterze. Pierwszy tailer gry, Ed Boon, nowa mechanika, powrót Baraki i Skarlet wywołał u mnie płacz, euforię i gęsią skórkę, a pojawienie się Pani porucznik Sonyi Blade omdlenie i spełnienie marzeń (choć tak wiem, nie przepadacie za nią i zajmuje wam tylko miejsce ale to mój main od młodych lat, więc będę jej bronił).

Zaczynając od najważniejszego, czyli mechaniki, to widać, że twórcy postarali się usprawnić wszystko to, co znamy z poprzedniej części i zbudować wszystko od nowa. Znudzona forma x-rayów została zastąpiona nieco szybszymi fatal blowami, a zaś same przeswietlenia zostały włączone w postaci szybkich, efektownych wykończeń ruchów, które będzie trzeba dobrze rozegrać i użyć w odpowiednim momencie, bo możliwość odpalenia mini x-raya dana została nam tylko raz na walkę. Bardzo fajna nowość wynoszącą trochę świeżości do serii. Cała reszta przypomina mi bardzo rozbudowany system z MKX, co myślę wyjdzie grze na plus, bo dziesiąta cześć byłaby pod względem gamepleju niemalże idealna (jak na serie MK) gdyby nie spartaczyli balansu pomiędzy postaciami i rosteru, który nie był największych lotów.
Zmieniono pasek energii na dole na dwa osobne, przez co ekran wygląda trochę jak ramka i na tą chwilę chyba się nie wypowiem, bo musiałbym zagrać aby stwierdzić, czy paski ofensywa /defensywa działają lepiej od tego, którego znamy z poprzednich dwóch części.

Co do historii Mortal Kombat to rozumiem, że kobieta, która będzie nowym bossem przybyła aby naprawić to, co zostało zachwiane i zmienione na przestrzeni ostatnich 20 lat, głównie za sprawa Raidena. Na ocenę tego musimy poczekać i uważam, a przynajmniej mam taką nadzieję, że Kronika będzie niegrywalnym bossem i nie zastąpi nikomu miejsca w rosterze, ponieważ mamy jedną nową postać władającą czasem przydupasa Gerasa, który nam w zupełności wystarczy.

Co do samej kwintesencji smoczej serii czyli bohaterów, których kochamy i tak bardzo wyczekujemy aby pojawili się w kolejnych seriach to:

- Scorpion (ja Davidkoz nigdy tą postacią nie grałem, nigdy nie lubiłem i nigdy nie polubię) jest jak w każdej części bardzo dopieszczony, jego animacja jest na wysokim poziomie, a kierunek w jakim developerzy podążyli jest bardzo widowiskowy i pozwala mu udowodnić, że od samego początku był prawdziwym bogiem piekieł. Dodanie dodatkowych ataków linką i zmiana jej podstawowej funkcji, że po przyciągnięciu już nie ogłusza, pozwoli graczom na całkowicie nowe spojrzenie na te postać.

- Sub-Zero, czyli odwieczny rywal Scorpiona chyba jakoś szczególnie nie przeszedł ogromnej metamorfozy. Wydaje mi się, że tutaj postąpiono z nim bardziej zachowawczo i prócz kilku dodatkowych ataków Sub-Zero pozostanie Sub-Zerem takim jakim go zapamiętaliśmy.

- Najważniejsza postać dla mnie w całym uniwersum Mortal Kombat to Sonya Blade, czyli znienawidzona przez wielu Pani Porucznik, która stara się od wielu lat zapychać szalenie ważne miejsce w rosterze innym. Ja jako obrońca tej Pani chciałem zaznaczyć, że podstawowy skład Mortal Kombat powinien zawsze występować w każdej części serii, bo tak zaczęła się ta przygoda z serią i każda z tych postaci zasługuje na miejsce. Sonya Balde w klasycznych częściach była trochę nieporęczna, taka trochę landrynkowa panna, której udawało się jakoś zawsze wydostać z tarapatów (chyba dzięki swoje ekipie i niezastąpionemu przy jej boku Jaxowi). Ciągła gonitwa za Kano, zemsta za zamordowanie brata i nieudane próby jego schwytania były dosyć męczące i gdy dostaliśmy w swoje ręce Mortal Kombat X Sonya była już całkowicie inną, dojrzałą kobietą, która zatraciła się w swoim zawodzie. Wydaje mi się, że dorastając minął jej ten cały jak u nastolatki kaprys zemsty i chciała po prostu tylko sprawiedliwości, dlatego tak sprawy potoczyły się w ostatniej odsłonie. Sonya po latach grania raczej drugich skrzypiec miała okazję jako główna dowodząca wykazać się w Special Forces i to ją całkowicie zgubiło w sferze rodzinna, dom. Jej chłodna relacja z córką i dogryźliwe dogryzanie byłemu mężowi mnie w tym utwierdziły, że przestała cieszyć się życiem i na siłę chciała udowodnić innym, że nie ma słabości. Taki obraz Sonyi mnie zaskoczył ale i pokazał, że za silną kobietą skrywa się mała dziewczyna, która obawia się wrócić do tej mniej śmiałej, nieporęcznej dziewczyny.

Wiem, że ten dron, który za nią biega jest trochę kiczowaty, ale w MKX sprawdził się dosyć dobrze, a ona nie była jedyną postacią posiadającą taką pomoc. Quan Chi też miał swojego „nietoperza” i w rękach doświadczonych graczy można było całkowicie dobrze to rozegrać.
Widzę u niej postęp w stosunku do poprzedniej części, ponieważ jej fatale z dziesiątki były FATALNE, a tutaj wykończenie daje nawet radę, a fatal blow jest póki co jednym z moimch ulubionych.

- Raiden, bóg piorunów został całkowicie przemodelowany i jego mroczna strona dała mu niezłego kopa. Jego zdolności są o wiele bardziej płynne, a sposób poruszania się, jego animacja pięknie ukazuje jego arogancką nową stronę. Jak zwykle u Raidena była pomysłu na fatality Netherrealm nie ma i wyszło coś podobnego do ostatniego fatala z wywaleniem oczu na wierzch.

- Do Baraki również podeszli bardzo zachowawczo pozostawiając tarkatana tarkatanem. Wszystko to co już znamy tutaj się wciąż znajduje, a zaskakującym elementem, chyba jedynym w jego przypadku jest dorzucenie ataku z flagą. Póki co jeden z lepszych fatali i fatal blołów. Oby tak dalej Netherrealm studio!

- największe zaskoczenie władczyni krwi Skarlet wygląda trochę jak z jakieś bajki Olivera Twista. Nie wiem czy wolę ją nową, czy ją starą. Mam póki co mieszane uczucia, cieszę się, że jest i mam nadzieję, że w kantonizacji będzie można ją przybliżyć wyglądem do MK2011.

- Geras, przydupas Kroniki wydaje się być solidną postacią. Takie połączenie Jaxa z Tremorem. Wygląda ciekawie, pewnie będzie miał wiele do powiedzenia z powodu studiowania dziejów świata MK, więc jestem ciekaw jak jego relacja z Kroniką wpłynie na wydarzenia. Z samego gameplayu jest jednym z lepszych nowych zawodników jakich ostatnio otrzymaliśmy, bo niestety w moim przypadku poza Takedną nikt z nowych zawodników mnie nie zainteresował.

Czytałem gdzieś wywiad z jednym gościem z Netherrealm Studio, który potwierdził brak mikropłatności w znaczeniu, że gra będzie free to play, free to progres, free to win, więc jeżeli coś się już znajdzie ekstra do zakupu, to pewnie będą to jakieś skórki, które nie będą miały żadnego znaczenia na nasze postępy w grze. Co cieszy, bo chyba już musimy przywyknąć, że w dzisiejszych czasach płacimy za wszystko ekstra. Niestety.

Myślę, że ta seria będzie hołdem w kierunku fanów, którzy błagają od kilku lat o swoich ulubieńców. Z tego powodu pojawili się Skarlet i Baraka, a w nadchodzącym MKKascie zobaczymy Kabala.

Uważam, że takie postacie jak Rain, Noob Saibot, Fujin, Reiko, może Havik czy Frost także mogą pojawić się w tej produkcji.

Uważam też, że wypuszczą za jakiś czas trailer wszystkich trzech „sióstr” Kitany, Jade i Mileeny, ponieważ są to postacie kultowe na które wszyscy czekają i sią strasznie rekomendowane przez fanów serii.

Na razie to tyle. Przepraszam jak coś jest nie składniowo, ponieważ piszę to na telefonie w pracy i nie mogę się nawet dobrze skupić :P

62
Mortal Kombat X / Odp: Mortal Kombat XL - pamiętniki z batalii
« dnia: Marca 09, 2016, 06:15:05 pm »
No zajebiście Luna :) Fajnie zmontowałeś te akcje, muszę wziąć parę lekcji, a idzie nam coraz lepiej. Ciekaw jestem kiedy inni się dołączą.

63
Mortal Kombat X / Odp: Mortal Kombat XL - pamiętniki z batalii
« dnia: Marca 08, 2016, 07:15:08 pm »
Trochę z Luną pograliśmy. Oczywiście jak zwykle źle zapisałem sobie filmiki ale coś wyłowiłem :)

https://www.youtube.com/watch?v=IX1naPURGds

https://www.youtube.com/watch?v=YqYgMhL5Vlk

64
Mortal Kombat X / Odp: Mortal Kombat X PS4 Turnieje
« dnia: Marca 06, 2016, 01:30:02 pm »
Ludzie się wypowiadają na temat nowego Mortal Kombat, znajdują się znawcy tego co dobre, a co złe, komentują, a jak przyjdzie co to czego i można pograć, to jakoś nikogo nie ma. Szkoda gadać, eh.

65
Mortal Kombat X / Odp: Mortal Kombat XL - pamiętniki z batalii
« dnia: Marca 05, 2016, 11:19:53 pm »
Mała pamiątka z pojedynku z Luną (sorry Luna, tylko to miałem zapisane na dysku ;) )

https://www.youtube.com/watch?v=erreOE5YehM&feature=em-upload_owner

66
Mortal Kombat X / Odp: Mortal Kombat X - dyskusja ogólna
« dnia: Marca 05, 2016, 01:12:25 pm »
Tak, dół przód dół kółko na ps4, więc powinno być odpowiednio na xboxie.

Trzeba jeszcze pamiętać o tym, aby podczas wklepywania kombinacji na stage fatality, trzeba być skierowany twarzą do środka areny, aby uppercut wybił przeciwnika bardziej na środek, bo jeśli zrobimy to stojąc przy końcu areny twarzą skierowana właśnie na skraj, to stage nam nie wyjdzie.

67
Mortal Kombat X / Odp: Mortal Kombat X PS4 Turnieje
« dnia: Marca 02, 2016, 09:59:53 pm »
No ja z Luną cały czas gram, a gdzie jesteś Ty? Tylko szumu, a nie widać Cię na PSN.

68
Mortal Kombat X / Odp: Mortal Kombat X PS4 Turnieje
« dnia: Marca 02, 2016, 09:34:07 pm »
Ciężko będzie, ciężko zebrać osoby. Popytam na psn, mam tam kilku grających w MK.

69
Mortal Kombat X / Odp: Mortal Kombat X - dyskusja ogólna
« dnia: Marca 02, 2016, 09:33:06 pm »
Wraz z XL nadeszły i nowe Brutality :)

https://www.youtube.com/watch?v=ALmHyYDDfhE

70
Mortal Kombat X / Odp: Mortal Kombat X - dyskusja ogólna
« dnia: Lutego 28, 2016, 12:44:58 pm »
Na Youtube można znaleźć filmiki, które pokazują zawartość XL, więc po wpisaniu Mk Xl cyber subzero, można zobaczyć gościa prezentującego jego zdolności. Bardzo fajna wariacja posiadająca wszystko to, co było w MK9 + drony, których można przywołać trzy, a one pomogą nam przedłużyć kombosy, wzmocnić ataki i zdolności specjalne. Polecam poszukać jeśli kogoś to ciekawi. Jest też brutality, gdzie Smoke wykańcza przeciwnika chwytem, ten który pokazano już na kascie. Różnica polega na tym, że w przypadku Smokea pojawia się Cyber Subzero i zamraża przeciwnika w powietrzu 😊 Nic tylko rączki trzeba przygotować.

Drugi fatal Leatherfacea jest jednym z lepszych jaki widziałem.

71
Mortal Kombat X / Odp: Mortal Kombat X - dyskusja ogólna
« dnia: Lutego 27, 2016, 09:43:30 pm »
Szkoda, że pochwaliłeś się dzisiejszym wynikiem, gdy pierwszy raz kombinowałem wariacją z dronem :P Wczoraj przecież nie było tak kolorowo, prawda? ;)

72
Mortal Kombat X / Odp: Mortal Kombat X - dyskusja ogólna
« dnia: Lutego 27, 2016, 04:35:01 pm »
Ktoś wrzucił postacie gościnne bez pomyślunku, podobnie jak widziałem wcześniej jakieś stroje Scorpiona i Sub Zero dla chyba Cassie i Jaxowej. Ktoś w ogóle wyczucia nie ma. Dali chociaż klasyczny strój dla Tremora (analogiczny do Sub Zero, Scorpiona, Ermaca, tylko w innym kolorze)?

Stroje dla Cassie i Jackie to tylko taki dodatek dla osób, które złożył preorder, więc bym się tym jakoś nie ekscytował. Obie panie dostały fajne darmowe stroje za free do zdobycia na mobilnej wersji gry, więc można o nie powalczyć.

Mamy dostać dodatkowe DLC zawierające dodatkowe skiny dla postaci z pierwszego kombat packa i tam ma pojawić się klasyczny strój dla Tremora.

Tanya - Black Mamba
Tremor - Klassic
Jason - Corpse
Predator - Extraterrestrial

Nie wiem ile w tym prawdy. Trzeba poczekać.

73
Mortal Kombat X / Odp: Mortal Kombat X - dyskusja ogólna
« dnia: Lutego 26, 2016, 04:41:23 pm »
Po wczorajszym streamie frustracji ciąg dalszy.

Alien zrobiony na siłę, bez pomysłu. Leatherface wypada o pięć poziomów wyżej. Alien w czasie walki nie używa nóg, a zamiast nich napieprza ogonem (jedyny moment, kiedy używa obu nóg, to atak w powietrzu), bardzo szybki z ogromnym zasięgiem, czyli coś dla spamerów, a gdy wybierzemy wariację "ACIDIC" to spamerzy będą już u bramy raju. Alien w tej wariacji strzela kwasem z ogona w każdą stronę świata: w dół, w górę, prosto, pod siebie, nad siebie, w powietrzu itd. Szkoda słów. Druga wariacja z przyzywaniem jaja taka sobie. Gość prezentujący Aliena miał problemy ze zdolnością, w której zeskakuje drugi Alien i atakuje przeciwnika, ponieważ ciężko miał go trafić. Trzecia wariacja oparta na zdolnościach Baraki też odwalona od tak. Baraki tam niewiele, ale to i dobrze. Niech Alien się trzyma z dala od tarkatana. Fatality Aliena to jakiś kosmos. Walczymy z Alienem przybliżonym bardziej do człowieka, no bo wykluł się z Baraki, więc ma więcej cech ludzkich i nagle w fatality pojawia się od tyłu powiększony o dwa razy, a może to jego matka, królowa roju? Jedyny plus u Aliena to jego X-ray. Jeden jedyny.

Panowie założyli się o zgolenie brody, więc zaczęli walczyć w Obozie Uchodźców i od samego początku było jasne, że chcą oni pokazać nowe Stage Fatality na tej właśnie arenie, ale OCZYWIŚCIE pan, który gra Kitaną od 15 lat trzy razy zepsuł tą sekwencję na stejdża. Z braku laku ten drugi postanowił zagrać raz jeszcze, aby oczyścić honor i pokazać fatala. Szczerze bardzo fajne wykończenie i dokładnie takie, jak napisałem we wcześniejszym poście.

Dobrą wiadomością jest to, że Beta potrwa do końca tygodnia, a od 1 Marca nie będzie już betą i zastąpi aktualny online.

WQ!#@$# mnie to, że wielce grają, walczą, aż pod siebie srają z ekscytacji, kto wygra, a zawsze jest tak, że wygrywają tą postacią, którą prezentują. Gościu miotał Predatorem, robił kombinacje, Alien fruwał, ale jak już dochodziło do końcówki jego życia, to nagle nie potrafił nawet kopnąć, aby tamten mógł wygrać i oczywiście pokazać fatala, czy brutala. Nie wiem po co ta cała otoczka typu "walka, na którą każdy czekał", "wielki pojedynek", Predator vs Alien" itd.

Nie dałem rady oglądać dalej, gdy postanowili grać jeszcze o ten beznadziejny pas, jakby kogoś to interesowało. Wyłączyłem, poszedłem spać, straciłem czas.


74
Mortal Kombat X / Odp: Mortal Kombat X - dyskusja ogólna
« dnia: Lutego 21, 2016, 05:10:34 pm »
No miejmy nadzieję, że i Crossroads dostanie stejdża

W obozie dla uchodźców podobno postać wpada pod ostrzał agentów sił specjalnych, którzy strzelają w tle do armii Tarkatan, a w The Kove wielki Kraken zabija wykończonego przeciwnika :D

Jedna z wariacji Aliena to Tarkatan, więc będzie to "Baraka" w pełnej klasie. Szkoda, że w postaci obcego, eh. Wciąż nie potrafię tego przełknąć, że zamiast Fujina, Reiko, Frost czy Li Mei szarpnęli się na dwie kolejne postacie spoza. Wciąż mam nadzieję, że znak "?" na ekranie wyboru postaci wypełni Fujin.

75
Mortal Kombat X / Odp: Mortal Kombat X - dyskusja ogólna
« dnia: Lutego 21, 2016, 02:56:53 pm »
Panowie na streamie mówili jeszcze, że po wydaniu MK XL będzie dodatkowe darmowe DLC

Nie wyłapałem tego, ale to pewnie będzie coś w stylu paczki z kostiumami dla DLC ew. stage fatale. Nie nastawiałbym się za bardzo na fighterów.

Mówili o tym przy prezentacji Leatherface'a.

Kolejnymi arenami, które otrzymają Stage Fatality to The Kove i Obóz Uchodźców.

Witam Cię Adepcie 😊 Szmat czasu 😜

Strony: 1 ... 3 4 [5] 6 7 ... 106