Autor Wątek: Mortal Kombat 11 - dyskusja ogólna  (Przeczytany 160491 razy)

Offline Kornixon

  • Użytkownik
  • Wiadomości: 354
    • Zobacz profil
Odp: Mortal Kombat 11 - dyskusja ogólna
« Odpowiedź #525 dnia: Kwietnia 04, 2019, 06:18:06 pm »
Kurwa... Przepraszam za słowa, no ale kurwa to czego się obawiałem. Będzie kilka zakończeń Story mode. Bodajże trzy. Nie dość, że to jebanie z czasem ciężko jest wytłumaczyć casualowi to teraz jeszcze kurwa będzie wyjaśniać, który jest kanoniczny i dlaczego. Nie podoba mi się ta ścieżka, którą podąża Mortal Kombat. Z fajnego motywu turnieju, który można było co.część ubierać w inne ciuszki, robi się jakieś madki kurwa ziemie które rosną do rozmiarów planety i nakurwiają laserami.
Jeszcze kurde zrobili reboot... Olali postacie takie jak Goro, który z księcia jest dziwką do bicia, która się.pojawia tylko po.to żeby ktoś mógł obskoczyć wpierdol.

Ech... Wiem, że wylewam żale i klnę, ale jakoś wkurwiony na to jestem.

Edit: i jeszcze jedno. Widać, że NRS nie myśli nad lore i fabułą tylko wspierdala wszystko co się im umyśli i jest dla nich "awesome" bez zwracania na lore i specyfikę świata przedstawionego. Patrz na:
Kronika matka (która jest wyżej od Elder Godów) Shinnoka pojawia się z dupy.
D'Vorah też wpleciona z dupy
Kotal podobnie. Historyjka naiwna jak dziecko
Baraka zabity tylko po to, żeby wrócił w następnej grze. No.to jest szczyt.
Zabicie wszystkich w MK9 tylko.po to, żeby narobić revenatów robiących za worki treningowe.
No brawo!
« Ostatnia zmiana: Kwietnia 04, 2019, 06:28:33 pm wysłana przez Kornixon »

Offline SlaveMe TortueMe KillMe

  • Użytkownik
  • Wiadomości: 1916
  • WHERE IS MY FUCKIN' STAR?!?!?!?!
    • Zobacz profil
Odp: Mortal Kombat 11 - dyskusja ogólna
« Odpowiedź #526 dnia: Kwietnia 04, 2019, 09:32:52 pm »
Irytujące to jest kurwa, pół na pół mortalowców z jakimiś cwelami z innych franczyzn w pierwszym Kombat Paku. Ja pierdolę, co te głupie chuje mają we łbach?

???????????
No, odniosłem się do info poniżej.....
Na ten moment nastawiam się na wersję pesymistyczną, czyli:

24 postacie base roster + Shao Kahn jako 25 pre-order, do odblokowania będzie Frost i/lub Kollector, pierwszy DLC pack to 3 postacie MK i 3 gościnne, oczywiście brak Raina.
....i właśnie doczytałem, że to przypuszczenia Purpurowego Raina, kurwa......  :P ;) Sorki, tak mnie te 3/3 wkurwiło, że piany dostałem.... Wina Raina oczywiście :D

Offline PurpleRain

  • Użytkownik
  • Wiadomości: 425
    • Zobacz profil
Odp: Mortal Kombat 11 - dyskusja ogólna
« Odpowiedź #527 dnia: Kwietnia 05, 2019, 11:49:14 am »
WIADOMO, WSZYSTKO WINA RAINA! :D

No, ale zawsze się zastanawiałem czy ktoś w ogóle czyta te moje wypociny tutaj. Na początku myślałem, że nie. Teraz widzę, że jednak tak, ale niedokładnie :D

Offline davidkoz

  • Moderator Globalny
  • Użytkownik
  • Wiadomości: 1628
  • Elder God
    • Zobacz profil
Odp: Mortal Kombat 11 - dyskusja ogólna
« Odpowiedź #528 dnia: Kwietnia 05, 2019, 05:01:03 pm »
Pisze z brytyjskiego laptopa z roboty w ktorym nie mam polskich znakow, wiec bedzie bez.

Ostatnio nie mialem czasu napisac o tym co mysle po ostatnich revealach, wiec chcialem cos od siebie dac.

Wszystko szlo w dobrym kierunku, kolejne niusy  ktorymi bylismy zalewani wskazywaly, ze gra bedzie o wiele lepsza od tego, co moglo sie wydawac z poczatku. Pierwszym styrzalem w plot byla zapowiedz Shang Tsunga jako DLC. Mialem nadzieje, ze plotki okaza sie prawda i roster glowny wzrosnie od marnego 24 + Shao Kahn do 28, z sekretnymi postaciami. Niestety jak szybko trailer Krypty wyzwolil we mnie ogrom pozytywnych emocji, tak po chwili wypowiedz Ed Boona na teamt Shanga je zabila. No coz sobie pomyslalem. Lepsze to niz w ogole brak tej postaci w grze.

Kolejnym strzalem (czy to juz oficjalne przez Eda Boona?) jest roster 25 jako poczatkowy wraz z Shao + jebane 3 dodatkowe postaci z poza uniwersum MK. Widze, ze niestety i tu pieniadze rzadza i dostaniemy jakies gowniane postaci, ktorymi beda sie jarac i onanizowac ci najmlodsi. No szlag mnie trafia, ze tak sie podniecali tym, ze fajni maja byc spokojni, bo dostaja swoje klasyczne postaci, a wychodzi na to, ze polowa postaci to kopia MKX i jakas tam mala sypta klasycznych. Oni musza miec chyba inne fora i twittery, bo z tego co ja czytam i ogladam, to gracze chcieli przede wsztystkim Raina i Fujina! Do chu&£ !!!! pozniej Havika, Reiko, Smoke, jakies cyborgi, Sindel czy Nightwolfa, a takze jeszcze paru innych z ery 3D chocby nawet Li Mei, a tu co mamy? sypneli Skarlet i Barake i cieszcie sie , bo przeciez mnostwo klasycznych powraca, prawda? Wyjebali cyborgi, wiedzieli, ze fani prosza o Frost to zrobili z niej najpprawdopodobnie cyborga! No jezus maria, cudownie. Caly zachwyt nad Frost poszedl do kosza, a fani cyborgow moga sobie pomarzyc, a Sektorze czy Cyraxie, dziekujemy.

Kolejne ochy i achy poszly w nowego Elder Goda o wdziecznym imieniu Cetirion czy jakos tak. Rozumiem, ze Elder God, ze silna postac, ze bedzie miala pewnie jakas role w story no ale na milosc boska! Nie pasuje pod wzgledem designu do serii MK. Wyglada jak zywcem wyciagnieta z Heroes of Might and Magic, a czym dalej pojdziemy tym bedzie gorzej, bo zacznie sie jej gameplay. Nie ma to jak zrobic cos na zasadzie Chameleona i wdupic jej ciosy wszystkich innych swietnych wojownikow, o ktorych prosili fanii. Otoz mamy Fujina, Tremora, Raina a takze paru innych z Injustice m.in. Posion Ivy, bo tez od razu mi sie to nasunelo na mysl. Czy nie mozna bylo juz jej wymyslic czegos oryginalnego? Zero pomyslow? Mysle sobie, ze gdyby zrobili ja na wzor np Ashrah z MKD to postac miala by dobry klimat, a co otrzymujemy? Kiche!

Az sie boje kolejnego kasta i sluchania ich Achow i Ichow na temat tego, ze ten cios jest ich ulubionym, a ten ruch jest ich ulubionym, a w ogole tamten ruch jest i co? no qrwa ulubionym. Oby ta Frost mimo tej calej cybernizacji nie przypominala Cyber Sub-Zero, a Kollektor Gora bo bedzie to juz gwozdz do trumny.

Z tych pozytywnych to:

Noob Saibot na plus, bardzo przypomina tego z MK9 no i cos co zostalo przez nas wymodlone sie udalo. Choc ta jedna postac, bo jego design stoi na bardzo wysokim poziomie i czuc chlod od tego pana.

Liu Kang jak Liu Kang, ucieszylem ryja jak zobaczylem ze powrocili do jego Nunchaku z MKD. Jest to po prostu dobry stary Liu Kang i jezeli on jest glownym bohaterem tego story, to mam nadzieje, ze choc troche wrocili z tym do korzeni serii, bo ostatnie akcje z rodzina Cageow (ktorych oczywiscie kocham i tylko nimi gram) nie byly serii potrzebne.

Kung Lao tak kolega wyzej, taki sam powrot, uwazam ze sa postaci, ktorych nie powinno sie zbytnio zmieniac i obaj panowie do takich naleza. Jedynie zaskoczenie na plus, ze jeszcze potrafia cos wymyslec dobrego w tej grze, to dodanie mu ducha Kung Lao. No to doda tej postaci swiezosci, czego oczekiwalbym np od Soyni no ale niestety, wszystkiego nie dostaniemy.

Jax w moim przypadku na plus. Jest to jedna z tych postaci co mnie zawsze mega denerwowala, nigdy nim nie gralem i nawet nie mialem zamiaru grac. Nie odpowidaly mi jego gabaryty a zasob ciosow jakimi sie poslugiwal nie powodowal drgan w sercu. Po ostatniej prezentacji odziwio mi prztypadl do gustu (i nie dlatego, ze jest taki przystojny :P) a dlatego, ze znowu ekipa Netherrealm miala przeblysk kolejnej kreatywnosci i dorzucili mu ciekawe ciosy, ktore spowodowaly, ze zauwazylem ta postac. Pocwicze nim pogram i moze wskoczy ponad Soynie czy Kano w moim rankingu potencjalnych postaci do bicia innych graczy na tym forum :P

Mysle sobie, ze 25 postaci na start to malo, mniej niz w Injustice2, Shang Tsung jako DLC a nie main to kpina, Centirion czy jak sie ona tam zwie to kpina numer 2, brak Raina czy jakiekolwiek wspomnienie o Fujinie to kpina numer 3 i 4. Wrzucenie takiej ilosci postaci z MKX (nawet jesli teraz wygladaja super dobrze) to kolejna kpina, bo choc nie wiem co by zrobili z Cassie czy Jacki to nie zastapia one nam Ermaca, Reptilea, Raina czy Mileeny (choc dalej ufam w to, ze ona sie pojawi). Tyle. Przepraszam raz jeszcze za brak polskich znakow.
« Ostatnia zmiana: Kwietnia 05, 2019, 05:04:18 pm wysłana przez davidkoz »

Offline Filx

  • Użytkownik
  • Wiadomości: 447
  • MKX: PS4
    • Zobacz profil
Odp: Mortal Kombat 11 - dyskusja ogólna
« Odpowiedź #529 dnia: Kwietnia 05, 2019, 05:59:07 pm »
Kolejnym strzalem (czy to juz oficjalne przez Eda Boona?) jest roster 25 jako poczatkowy wraz z Shao + jebane 3 dodatkowe postaci z poza uniwersum MK. Widze, ze niestety i tu pieniadze rzadza i dostaniemy jakies gowniane postaci, ktorymi beda sie jarac i onanizowac ci najmlodsi.


Może jakbyś czytał to co piszą tutaj użytkownicy, to byś wiedział (...), a daleko szukać nie trzeba, wystarczyło spojrzeć post wyżej.

 :P
« Ostatnia zmiana: Kwietnia 05, 2019, 06:45:02 pm wysłana przez davidkoz »

Offline Rv0000

  • Użytkownik
  • Wiadomości: 163
    • Zobacz profil
Odp: Mortal Kombat 11 - dyskusja ogólna
« Odpowiedź #530 dnia: Kwietnia 05, 2019, 06:17:34 pm »
Z góry ostrzegam, że będzie mocno negatywnie. Jak ktoś ma mocny hype, to niech lepiej nie czyta i się nie denerwuje niepotrzebnie.

Boon ostatnio mówił o Kronice, że jest wyżej niż Elder Gods. Zawsze wydawało mi się, że to oni są najważniejszymi bóstwami w uniwersum (poza One Being). Fabuła coraz bardziej zaczyna mi przypominać wyjątkowo słaby fan fiction. Powymyślali jakieś siostry i matki Shinnoka i robi się z tego nędzna telenowela. Niedługo zrobią jeszcze większy burdel niż był w pierwszej linii czasowej. Szkoda też, że o Chaos i Order Realm praktycznie zapomnieli.
Chciałbym kolejnego restartu, ten pomysł z przesunięciem akcji tyle lat do przodu w MK X był koszmarny.


Roster niezbyt mi odpowiada, dlatego do tej pory nawet nie chciało mi się nic komentować. Do pewnego czasu większość postaci, albo mi się nie podobała, albo była mi obojętna. Irytuje mnie, że nie chcą w jakiś ciekawy sposób odnawiać starych postaci, a zamiast tego tworzą takie zwalone jak ta 'driada' Cetrion.

Początkowo byłem jedynie zaintrygowany Shao (nadal jestem). Potem ucieszyła mnie obecność Nooba i jego trailer tylko to spotęgował. Niestety na tym koniec. Reszty postaci, których oczekiwałem znowu nie ma. Myślałem, że po tym failu z Fujinem w X, dadzą go w końcu. Nic z tego. Miałem hype na Raina (pierwsze podejrzenia, że to on jest w menu gry i wpisany jak main jednego z pro graczy), to okazał się tylko żartem. Havik, Reiko, jakaś inna odnowiona postać z ery 3D? Tylko Frost, ale ona dla mnie zawsze była tylko żeńskim klonem Suba. Chyba każda inna by mnie znacznie bardziej ucieszyła. Może zmienię zdanie o niej, jak ją w końcu pokażą. Może okaże się, że rzeczywiście mieli na nią jakiś ciekawy pomysł.

W DLC pewnie znowu napchają jakiś gościnnych postaci z horrorów, albo komiksów. W 10 to były cztery zmarnowane sloty, ciekawe ile będzie tym razem?

Offline davidkoz

  • Moderator Globalny
  • Użytkownik
  • Wiadomości: 1628
  • Elder God
    • Zobacz profil
Odp: Mortal Kombat 11 - dyskusja ogólna
« Odpowiedź #531 dnia: Kwietnia 05, 2019, 06:45:22 pm »
Kolejnym strzalem (czy to juz oficjalne przez Eda Boona?) jest roster 25 jako poczatkowy wraz z Shao + jebane 3 dodatkowe postaci z poza uniwersum MK. Widze, ze niestety i tu pieniadze rzadza i dostaniemy jakies gowniane postaci, ktorymi beda sie jarac i onanizowac ci najmlodsi.


Może jakbyś czytał to co piszą tutaj użytkownicy, to byś wiedział (...), a daleko szukać nie trzeba, wystarczyło spojrzeć post wyżej.

 :P

Tak wiem, ale wciaz sie ludze, ze to zly sen :D

Offline PurpleRain

  • Użytkownik
  • Wiadomości: 425
    • Zobacz profil
Odp: Mortal Kombat 11 - dyskusja ogólna
« Odpowiedź #532 dnia: Kwietnia 05, 2019, 07:51:24 pm »
O, mamy breakdown Cetrion:

https://www.gameinformer.com/exclusive-video/2019/04/05/exclusive-breakdown-of-cetrions-moves-in-mortal-kombat-11

Po kombat kaście zbiorę wszystko do kupy i opiszę każdego jak to mam w zwyczaju :P

I mocno propsuję poprzednie wypowiedzi davidkoza i Rv0000. Oczywiście nie ze wszystkim się zgadzam, ale większość spostrzeżeń podobnych.

Na kaście będzie Noob, Erron Black i ????, tak jest napisane na oficjalnym twitchu NRS. No to czekamy ;) zakupiłem sobie specjalnie na tę okazję jakiegoś kraftowego whisky stouta. Może zmiękczy mi trochę serduszko podczas oglądania tych wszystkich awesome ruchów i favourite kostiumów :)

Offline Regis89

  • Użytkownik
  • Wiadomości: 48
    • Zobacz profil
Odp: Mortal Kombat 11 - dyskusja ogólna
« Odpowiedź #533 dnia: Kwietnia 05, 2019, 10:42:57 pm »
No i juz wiadomo, ze tym "?" byl zwiastun Kollectora.

W sumie dalej nie wiem co on tam kolekcjonuje, czego chce, oprocz bycia przydupasem Shao Khana i ogólnie jakoś taki mało wyrazisty. Nie mniej jednak po Matce Naturze z sokow Tymbark i tak uwazam, ze prezentuje sie on dobrze i przynajmniej jako tako czuc w nim klimat Mortala.

Offline Kazak

  • Użytkownik
  • Wiadomości: 111
    • Zobacz profil
Odp: Mortal Kombat 11 - dyskusja ogólna
« Odpowiedź #534 dnia: Kwietnia 05, 2019, 11:20:58 pm »
Po ostatniej prezentacji odziwio mi prztypadl do gustu (i nie dlatego, ze jest taki przystojny :P)
W którym miejscu niby? Właśnie wygląda beznadziejnie. Nie wygląda już jak fajny murzyn z lat 80/90, tylko jak murzyn pasożyt z obecnych czasów, którego deportowałbym w podskokach z powrotem do Afryki. Serio, gdy widzę ten jego ryj, to działa na mnie jak płachta na byka. Chyba tylko w DA/D/A wyglądał równie tragicznie.
« Ostatnia zmiana: Kwietnia 05, 2019, 11:46:27 pm wysłana przez Kazak »

Offline PurpleRain

  • Użytkownik
  • Wiadomości: 425
    • Zobacz profil
Odp: Mortal Kombat 11 - dyskusja ogólna
« Odpowiedź #535 dnia: Kwietnia 06, 2019, 12:01:41 am »
No dobrze, na początek napiszę, że kombat kast był dziś świetny i w moim poście będzie sporo cukru, co w sumie po ostatnim revealu nie było AŻ tak oczywiste (ale spokojnie - jad też będzie, bo moje wrażenia co do pani Cetrionowej też się w tej wypowiedzi znajdą). Ok lecimy

Kollector

Design

Kapitalny!! Tak właśnie powinny prezentować się nowe 'nieludzkie' postacie dodawane do Mortala. Z trójki: on, Geras, Cetrion, jest zdecydowanie najlepszy i najbardziej oryginalny. Cztery ręce (edit: przyjrzałem się i jednak sześć!!!) niebieska skóra, jakieś dziwne nogi, pazury, kaptur, mroczny wygląd, nowa rasa, różnorakie przedmioty - no jest wszystko, co powinno być. Jego archetyp jest genialnie nieoczywisty, i ogólnie te jego animacje, gdy z tego swojego pierdolonego plecaczka, dodatkowymi rękoma, wyjmuje różne dziwy i atakuje nimi oponenta, to jakiś majstersztyk. Nie wiem kto z NRS wpadł na pomysł designu takiego popierdoleńca, ale powinien dostać podwyżkę. I stawiam wszystkie pieniądze świata, że nie jest to ten sam gość, który był odpowiedzialny za wymyślenie Cetrionki. Absolutnie mnie ujął. Moim jedynym zmartwieniem co do niego jest to, że prawdopodobnie w story będzie punching bagiem. Już samo jego intro, że cośtam cośtam Shao Kahn to krul i jest najlepszy, sugeruje, że zapowiada się jako jednowymiarowy bad guy, który niestety raczej będzie obskakiwał wpierdol od Cassie i reszty, ale mam nadzieję, że się mylę.

Gameplay/Moveset

Oryginalny i zaskakujący. No rozpierdala mnie ten jego plecaczek na kawałki :D to jest tak dobre, że nadal nie wiem jak NRS na to wpadło. No bo właśnie, mamy gościa, który się nazywa Kollector, kolekcjonuje różne rzeczy, więc w sumie w stylu NRS byłoby dać mu po prostu ruchy innych postaci, które przejął poprzez np. przejmowanie ich rzeczy. A tu nie! Gościu ma swój własny moveset, którego nie zapierdolił od klasycznych fighterów, za co ma jeszcze większy szacun na dzielni. Podoba mi się jego szybki projectile, rzuty latarnią (?) i tą linką, która fajnie oplata oponenta. To jest serio dobra postać i to serio dobry moveset!

Fatal Blow/Fatality

Fatal blow jest bardzo dobry! Szczególnie podoba mi się końcówka, gdy z szyderczym uśmieszkiem podrzyna przeciwnikowi gardło. Jego fatality przypomina mi trochę to Mileeny z MKX, ale baaardzo jaram się momentami, gdy rozrywając oponenta sprawdza sobie w międzyczasie co mu się przyda i upycha te części ciała do tego swojego magicznego plecaczka :D

Noob Saibot

Design

Bardzo fajny. Zastanawiałem się jak to ugryzą, żeby nie było rozczarowania, bo w sumie mimo całej mojej sympatii do Nooba, to jednak ciężko zrobić coś oryginalnego używając jedynie czarnego koloru, a tu proszę, wybrnęli i to całkiem sprawnie. Ten 'medieval look' jak to Steve chyba powiedział na kaście, bardzo do niego pasuje. Czyni z niego takiego... czarnego rycerza? jakiegoś dziwnego posłańca śmierci? Nawet ktoś na TYM miał skojarzenie z Nazgulami z LoTRa i to chyba dość trafione porównanie. Nie mówię, że to źle. Jego wygląd jest odpowiednio mistyczny, odpowiednio mroczny i odpowiednio wyważony, żeby nie być śmiesznym, a jednak budzić grozę i lęk w przeciwnikach. Jestem też zwolennikiem motywu tego sierpa, który ma wbity w plecy. To bardzo ciekawe rozwiązanie. Do tego jego cień również wygląda kozacko, także tutaj mamy po prostu dobrze zaprojektowaną postać (w obu wariacjach, które dziś pokazali), która powinna zadowolić każdego fana Nooba z poprzednich gier

Gameplay/Moveset

Myślę, że również zadowoli każdego fana Nooba, zwłaszcza tych, którzy przekonali się do niego w MK9. Dostajemy dużo ruchów klasycznych i dużo wykorzystań jego cienia. To dobra decyzja, bo jeżeli coś jest dobre, to po chuj to na siłę ulepszać. Teleport jest, throwy oparte o portal są, wkurwiający projectile jest, wypuszczanie cienia jest. Propsuję krushing blow po 10 cieniach - zwłaszcza, że i tak się tym spamuje w trakcie walki, więc będzie to wychodziło samoistnie. No co tu więcej gadać - jest dobrze!

Fatal Blow/Fatality

Jestem delikatnie rozczarowany fatal blowem. W sensie takim, że no... fajnie, że jest użycie cienia, użycie portalu itp. ale mam jakiś taki niedosyt. Nie wiem sam czemu. Może dlatego, że jakoś czuję niewykorzystany potencjał? Może coś bym jednak zrobił inaczej? Don't get me wrong. Jego fatal jest dobry, ale mam dziwne wrażenie, że mógł być jeszcze lepszy. Natomiast fatality to już klasa sama w sobie. Ciekawy motyw i świetna animacja (która nie jest aż tak bardzo groteskowa - na szczęście!). Bardzo dobrze wykorzystana kreatywność twórców. Nie mam teraz listy fatality przed oczami i ciężko mi sobie wszystkie przypomnieć, ale to chyba ścisła topka na ten moment. Bardzo możliwe, że nawet najlepsze fatality w grze, z dotychczas ogłoszonych.

Erron Black

Design

Osobiście bardzo lubię Errona. Bardzo dobrze grało mi się nim w MKX i podoba mi się jego archetyp. Niby jest 'tylko' człowiekiem, ale nie jest nudny. Jest JAKIŚ. Jego archetyp dobrze zagrał w MK. Samotny kowboj, bounty hunter, krążący sobie po bezdrożach Outworld i służący akurat temu, kto ma więcej hajsu. No, ale do sedna. Design w MK11 stoi poziom wyżej niż, i tak dobry, MKX. Mam tylko nadzieję, że w KAŻDEJ wariacji będzie miał na bańce kapelusz, bo to, że grę wcześniej miał go tylko w jednej było sporą pomyłką NRS. Ja jestem zadowolony z tego co dziś widziałem. Jest to dobrze zrobiona postać pod kątem estetycznym. Takiego Erronka chciałem, takiego dostałem.

Gameplay/Moveset

Przede wszystkim ma najlepszy throw w grze. Bezapelacyjnie. I tak jak często nie zgadzam się z Tylerem i spółką na kaście, tak tutaj każde 'awesome' było uzasadnione. Oczywiście mówię o tym rzucie z dynamitem, chociaż ten drugi też jest dobry. No, ale co mi się nie podoba.... bo jest jedna rzecz. Mianowicie ten reptile acid... W poprzedniej grze miał ostrze Baraki - Baraka unplayable. Cóż, na jaszczura nie ma co liczyć raczej, nawet jako unlockable czy DLC. Poza tym faktem, to ogólnie ten acid i tak jest miałki i jednak wolałem jak rozrzucał te swoje ostrza na ziemię, albo turlał kulkę z piaskiem xD - także tutaj krok w tył. Krok w przód to za to użycie strzelby. Podoba mi się motyw konieczności przeładowywania, tak jak podoba mi się motyw postawy z bronią. Wygląda to kozacko, do tego jest pewnie absurdalnie skuteczne. No i wrócił jego wślizg i wjazd z obu nóg - najbardziej wkurwiające ruchy pod słońcem z MKX :D ja się cieszę. Aaaa i zapomniałbym o trapie xDDD nie wiem jak bardzo będzie to przydatne, bo ma dość powolny start-up, ale wzmocniony jest zrobiony świetnie :D uśmiechnąłem się do siebie jak to zobaczyłem pierwszy raz :)

Fatal Blow/Fatality

Fatal blow bardzo na plus. Jeden z lepszych, powiedziałbym nawet. Akcja ze złapaniem monet z powrotem w dłoń wygląda bardzo efektownie. Mało efektownie i po prostu chujowo wygląda rzut rewolwerem, który odbija się od wroga i złapanie go z powrotem, no ale skoro tak sobie to wymyślili, to już niech będzie. Fatality za to średnie. Ale Erron już w MKX cierpiał na mało eleganckie albo zjebane fatality. Także tutaj mały minusik, ale również nadzieja, że drugie będzie lepsze.

Cetrion

Design

Noooo i przeszliśmy do mojej kochanej Cetrion. Złodziejki ruchów i motywów, postać tak bardzo injusticową, że powinna najpierw zadebiutować w komiksie DC, potem w grze, a dopiero potem, jako postać gościnna, w Mortalu. Jeśli chodzi o design to tragicznie nie jest. Tzn jest źle, oczywiście, ale może przy odrobinie dobrych chęci dałoby się to obronić. Ja tych chęci nie mam, więc bronić jej nie będę, ale powiem tylko, że w historii MK mieliśmy, pod względem designu, gorsze postacie. Co jeszcze mnie w niej wkurwia, to to, że jest jebanym elder godem, i takich małych śmiertelników jak Jax, Cassie, czy ktokolwiek inny, to powinna zmiatać samą myślą o tym, że chce kogoś rozjebać. A tutaj zostaje sprowadzona do walki jak jakiś pion. Mam nadzieję, że w story to jakoś umotywują. Haha, a fakt, że to faktycznie córka Kroniki i siorka Shinnoka to jakiś jebany absurd i dowód na to, że NRS popierdoliło. Family drama wśród bogów, to jakiś wyższy level chujowości i absurdu.

Gameplay/Moveset

O, to jest to, co mnie najbardziej boli i wkurwia w tej postaci. Jej moveset nie jest oryginalny nawet w jednym, pierdolonym, procencie. Nie wiem co ja mam tu napisać... że wolałbym, żeby to (chujowe swoją drogą) tornado rzucał Fujin? Że łamie mi się serduszko jak widzę jej water-port i bubbla? Że Tremor został tak obsrany, że jakaś randomowa nowa postać dostała jego rzuty kamieniami? No nie no, tak to się bawić nie będziemy. Mówię to teraz. Pod względem movesetu jest to absolutnie najchujowsza postać ever. Jest przeładowana, nieoryginalna i wkurwiająca.

Fatal Blow/Fatality

Fatal blow był fajny, do momentu jak wypierdoliła promieniem z rąk. Brakowało tylko, żeby obraz się zatrzymał i wyjebał taki wielki napis "BOOOOOM" albo "BAAAAM". To nie jest mortalowe... Dramat... Fatality.... wyżyny chujowości. Składa się z trzech faz - każda gorsza od poprzedniej. Zobaczmy.... pierwsza faza - ukamienowanie - ok... so-so. Druga faza - urośnięcie i nadepnięcie - tu już powinien być koniec, ale nieeeee, bo jest jeszcze... TRZECIA FAZA - rośnięcie jeszcze większe - laser na pół Europy wypierdala w kierunku ziemi, po czym widzimy, że przeciwnik dostaje stróżką, która ma może 30 centymetrów. I do tego nie pali, tylko rozwala na jakieś nieskładne części. Gdybym miał oceniać to fatality w skali 1-10, to bez wahania daję ZERO. Z tego wszystkiego zapomniałem od drugim fatality. Ok, to będzie tak: drugie fatality jest bez sensu. Tzn, uściślając, najgorsza jest trzecia faza, gdy z podziemi wypełzają pazury Wolverina. Wcześniej jest, POWIEDZMY, w miarę.

Tym optymistycznym akcentem kończę podsumowanie tego dnia. Kombat kast był superowy, Cetrion jest chujozą. Dziękuję za uwagę!

Pozdrawiam serdecznie
Wasz kochany PurpleRain
« Ostatnia zmiana: Kwietnia 06, 2019, 01:38:54 pm wysłana przez PurpleRain »

Offline Kornixon

  • Użytkownik
  • Wiadomości: 354
    • Zobacz profil
Odp: Mortal Kombat 11 - dyskusja ogólna
« Odpowiedź #536 dnia: Kwietnia 06, 2019, 05:41:22 pm »
Omówienie Cetrion plus drugie bardzo dobre FATALITY:

https://youtu.be/RLN6l9UdLUU

Wychodzi na to, że nie zmarnujemy na nią czasu na kolejnym kaście. Super!

Offline PurpleRain

  • Użytkownik
  • Wiadomości: 425
    • Zobacz profil
Odp: Mortal Kombat 11 - dyskusja ogólna
« Odpowiedź #537 dnia: Kwietnia 08, 2019, 03:11:13 pm »
https://www.youtube.com/watch?v=_axnJ24JgrM

A, wrzucę tutaj. W sumie nic jakiegoś groundbreaking, ale Kitankę można zobaczyć. Wygląda dość... azjatycko? :P

Offline Kornixon

  • Użytkownik
  • Wiadomości: 354
    • Zobacz profil
Odp: Mortal Kombat 11 - dyskusja ogólna
« Odpowiedź #538 dnia: Kwietnia 08, 2019, 04:14:43 pm »
https://www.youtube.com/watch?v=_axnJ24JgrM

A, wrzucę tutaj. W sumie nic jakiegoś groundbreaking, ale Kitankę można zobaczyć. Wygląda dość... azjatycko? :P

Taka mi się bardzo podoba. Mortal Kombat zawsze pasowało właśnie do takich amerykańsko-orientalnych tematów.

Offline Regis89

  • Użytkownik
  • Wiadomości: 48
    • Zobacz profil
Odp: Mortal Kombat 11 - dyskusja ogólna
« Odpowiedź #539 dnia: Kwietnia 10, 2019, 12:32:58 am »
https://youtu.be/JxttxbSk_LE

Ciekawe na ile potwierdzone info. Gdyby ta liczba dlc sie utrzymała, to tylko modlic sie by bylo jak najmniej horrorowych gowien, a jak najwięcej powrotów z Mortala