Autor Wątek: Mortal Kombat X - dyskusja ogólna  (Przeczytany 658628 razy)

Offline ender

  • Użytkownik
  • Wiadomości: 135
    • Zobacz profil
  • PSN ID: ender139
Odp: Mortal Kombat X - dyskusja ogólna
« Odpowiedź #810 dnia: Lutego 07, 2015, 12:31:08 pm »
Taki mechanizm z wyborem klubu był zastosowany w którejś fifie. Pytanie co będzie tu nagrodą za zwycięstwo klanu w danym tygodniu. Pewnie doświadczenie, ale co jeszcze?
Co do ograniczenia wyboru zawodników po wyborze klanu, mogą być premie za grę odpowiednimi postaciami. Jak wybierzesz Biały lotos to grając Kungiem to zdobędziesz więcej doświadczenia, niż grając Subem.
Ciekawi mnie też, jak będzie z zrównoważeniem ilości członków danego klanu. Nie wydaje mi się, żeby Black Dragon miał tylu samo członków co Lin Kuei. Różnice mogą być kilkukrotne.

Jeśli dobrze rozumiem, będą też jakieś wyzwania zmieniające się w czasie - dziennie i tygodniowo (living tower).
Taki dodatek do rozgrywki był zastosowany w Motorstorm apocalypse i mi się bardzo podobało. Te wyzwania to rozumiem coś w stylu Chalenge tower.

Offline franqey

  • Użytkownik
  • Wiadomości: 657
  • Szary eminencja
    • Zobacz profil
Odp: Mortal Kombat X - dyskusja ogólna
« Odpowiedź #811 dnia: Lutego 07, 2015, 03:03:55 pm »
Dwie sprawy:
1. To że wybierasz Sub-Zero nie znaczy że nim jesteś. W sieci masz pizdylion typów i ze dwie dupy pewnie nawet, a Sub-Zero jest jeden. Dla tego też nie przezeszkadza mi np. bycie Kano w Lin kuei. Bo to nie ten sam Kano ze story mode, tylko jakiś członek Lin kuei który wygląda jak Kano, ma ciosy Kano, charakter Kano, ale nazywa się Artur666 i dostał wpierdol od Hsu Hao kiedyś.
2. Bulwersujące jest twierdenie że Kano nie dożyje do końca story mode. Jak do tej pory jest jedną z niewielu postaci która jeszcze nie umarła ani razu, i skurwol znów zaskoczy. A to że nie dajecie mu szans to tylko przedłuża mu chuja o 10cm. jak jednak przeżyje.

Offline Luna

  • Użytkownik
  • Wiadomości: 588
    • Zobacz profil
Odp: Mortal Kombat X - dyskusja ogólna
« Odpowiedź #812 dnia: Lutego 07, 2015, 03:12:18 pm »
Taki mechanizm z wyborem klubu był zastosowany w którejś fifie. Pytanie co będzie tu nagrodą za zwycięstwo klanu w danym tygodniu. Pewnie doświadczenie, ale co jeszcze?

Z tego co mówili to jakaś kosmetyka dla profilu. Podejrzewam, że unikatowe bannery jak w Injustice, lub jakieś odznaki. Nie mówili nic o jakimkolwiek tuningowaniu postaci, więc raczej kryształków jak z SFxTekken bym się nie spodziewał. I dobrze.

Co do ograniczenia wyboru zawodników po wyborze klanu, mogą być premie za grę odpowiednimi postaciami. Jak wybierzesz Biały lotos to grając Kungiem to zdobędziesz więcej doświadczenia, niż grając Subem.
To ma naprawdę sens. Takie rozwiązanie bym widział jak najbardziej. Adept zresztą też skończył by wtedy zrzędzić.

Ciekawi mnie też, jak będzie z zrównoważeniem ilości członków danego klanu. Nie wydaje mi się, żeby Black Dragon miał tylu samo członków co Lin Kuei. Różnice mogą być kilkukrotne.
Tego właśnie się boję i dlatego nie podobał mi się pomysł Adepta. Po prostu niektóre postaci są bardziej popularne, inne mniej. To samo tyczy się klubów. Podejrzewam, że większość będzie wolało jakiś kozacki Lin Kuei, czy inny White Lotos.

Jeśli dobrze rozumiem, będą też jakieś wyzwania zmieniające się w czasie - dziennie i tygodniowo (living tower).
Taki dodatek do rozgrywki był zastosowany w Motorstorm apocalypse i mi się bardzo podobało. Te wyzwania to rozumiem coś w stylu Chalenge tower.
Ogólnie wynika z tego trailera, że ekipa z NR bardzo polubiła rozwiązania z gier F2P, co mi się osobiście bardzo podoba. Mówili o wyzwaniach które mają się zmieniać co jakiś okres czasu. Jedne co tydzień, inne co kilka godzin nawet. Pewnie za ich wykonywanie będzie exp i może jakieś bonusy jak opisane wyżej bannery. Generalnie to stwarza spore pole do popisu dla późniejszego contentu (nie koniecznie płatnego). Prawdę mówiąc MK9 kończyło się w momencie, gdy zaliczyłeś story i challange tower. Potem singlowiec nie bardzo miał co tam robić. Tymczasem wzorem gierek F2P na androida i iOS, NR dodało zmieniającą się na bieżąco zawartość, co zdecydowanie podniesie grywalność w czasie. Zawsze będzie co robić.

Już Adeptowi opisywałem jaką frajdę daje opierdalanie innych graczy i walka dla swojej gildii. Na przykładzie Soul Calibur II w wersji arcade wiem co się dzieje, jak ktoś zajmie ci twoje cenne tereny i musisz się odegrać;) Ciekawskich odsyłam na YT, bo pewnie jakiś filmik z ww automatu tam znajdziecie. Bitwy 5vs5? Pięknie! Ja mam tylko nadzieję, że da się tam jakoś założyć klan wewnątrz nacji. Miło by było jakąś zgraną ekipą z tego forum powymiatać spasłych hamburgerów. Obadamy oczywiście jak to wszystko w praniu wyjdzie i jak będzie wyglądał netcode, ale wstępnie wszystko co pokazali ma zajebisty potencjał na stanie się nowym standardem w grach mordobitych.

Offline Adept

  • Moderator Globalny
  • Użytkownik
  • Wiadomości: 2115
  • Detektyw z deszczowego miasta
    • Zobacz profil
Odp: Mortal Kombat X - dyskusja ogólna
« Odpowiedź #813 dnia: Lutego 07, 2015, 03:47:44 pm »
Dwie sprawy:
1. To że wybierasz Sub-Zero nie znaczy że nim jesteś. W sieci masz pizdylion typów i ze dwie dupy pewnie nawet, a Sub-Zero jest jeden. Dla tego też nie przezeszkadza mi np. bycie Kano w Lin kuei. Bo to nie ten sam Kano ze story mode, tylko jakiś członek Lin kuei który wygląda jak Kano, ma ciosy Kano, charakter Kano, ale nazywa się Artur666 i dostał wpierdol od Hsu Hao kiedyś.

Jestem skłonny przyjąć te tłumaczenie. Z tym, że będzie to dla mnie mniejsza wczutka gdy o dobre imię klanu Black Dragon będę walczył obok Raydena :). Nie mniej akceptuję tę hipotezę.

Offline Mateuka

  • Użytkownik
  • Wiadomości: 435
  • MKX: PS3 & PS4
    • Zobacz profil
  • PSN ID: Mateuka
Odp: Mortal Kombat X - dyskusja ogólna
« Odpowiedź #814 dnia: Lutego 07, 2015, 04:05:36 pm »
Czyli kolega PurpleRain ma chyba rację  :)
Jax ? i "Łucznik"


Ten łucznik to może być.. Fujin?! miał takie gówno w MK4.

Offline vicek668

  • Użytkownik
  • Wiadomości: 47
    • Zobacz profil
Odp: Mortal Kombat X - dyskusja ogólna
« Odpowiedź #815 dnia: Lutego 07, 2015, 11:29:25 pm »
W mk 4 miał kuszę walącą laserem .

Offline arti91

  • Użytkownik
  • Wiadomości: 239
    • Zobacz profil
Odp: Mortal Kombat X - dyskusja ogólna
« Odpowiedź #816 dnia: Lutego 08, 2015, 12:06:23 am »
W mk 4 miał kuszę walącą laserem .
No to może teraz będzie specjalistą od broni dystansowych w ogóle.

Offline PurpleRain

  • Użytkownik
  • Wiadomości: 425
    • Zobacz profil
Odp: Mortal Kombat X - dyskusja ogólna
« Odpowiedź #817 dnia: Lutego 08, 2015, 07:56:38 pm »
nope, to raczej nie Fujin. Zresztą po co bogu wiatru jakakolwiek broń. To pewnie jakiś sojusznik Kotala, HOWEVER.... ale to tylko luźna myśl, może to Kai?
Swoją drogą mam już dosyć postaci, które były w MK9.

O i takie coś znalazłem. Wyciek achievmentów.
http://www.gamefaqs.com/boards/802908-mortal-kombat-x/71177174
Legit? Jak myślicie?

Offline Jagoda

  • Użytkownik
  • Wiadomości: 18
    • Zobacz profil
  • PSN ID: ciaponek
Odp: Mortal Kombat X - dyskusja ogólna
« Odpowiedź #818 dnia: Lutego 08, 2015, 08:14:56 pm »
Tylko czy te trofea nie są czasem wymyślone przez fanów?  :-\

Offline Raven821

  • Użytkownik
  • Wiadomości: 280
  • MK X: PS4
    • Zobacz profil
  • PSN ID: Majkel821
Odp: Mortal Kombat X - dyskusja ogólna
« Odpowiedź #819 dnia: Lutego 08, 2015, 08:32:34 pm »
W Mortal Kombat X mają pojawić się mikrotransakcję, jeśli okaże się to prawdą to podziękuję za grę :/

Offline Jagoda

  • Użytkownik
  • Wiadomości: 18
    • Zobacz profil
  • PSN ID: ciaponek
Odp: Mortal Kombat X - dyskusja ogólna
« Odpowiedź #820 dnia: Lutego 08, 2015, 08:41:39 pm »
W Mortal Kombat X mają pojawić się mikrotransakcję, jeśli okaże się to prawdą to podziękuję za grę :/

Te całe mikrotransakcje to o dupę rozbić. Seria Mortal Kombat jest bardzo dobrą i dobrze sprzedającą się grą, nigdy nie trzeba było płacić za nic nawet w MK 2011 jak dodali DLC to po czasie wyszła wersja kompletna, a tutaj nagle jeszcze jakieś mikrotransakcje. To chore.

Offline PurpleRain

  • Użytkownik
  • Wiadomości: 425
    • Zobacz profil
Odp: Mortal Kombat X - dyskusja ogólna
« Odpowiedź #821 dnia: Lutego 08, 2015, 08:55:35 pm »
Easy, to dopiero spekulacje. Zresztą nie wyobrażam sobie Mortala w wersji pay2win. No jakby to miało wyglądać? Kupujesz dodatkowy nóż jako Kano  ???

Offline Jagoda

  • Użytkownik
  • Wiadomości: 18
    • Zobacz profil
  • PSN ID: ciaponek
Odp: Mortal Kombat X - dyskusja ogólna
« Odpowiedź #822 dnia: Lutego 08, 2015, 09:01:45 pm »
I do tego nowe trofeum
Lord of the shop - Bay all arms  :D

Offline johnx

  • Użytkownik
  • Wiadomości: 1467
    • Zobacz profil
Odp: Mortal Kombat X - dyskusja ogólna
« Odpowiedź #823 dnia: Lutego 08, 2015, 09:08:11 pm »
Właśnie, spekulacje. I jakie jest źródło tych informacji? Poza tym niby za co mielibyśmy płacić? W ogóle mi się to nie klei. Przecież to zabiłoby tę serię. Musieliby być kompletnymi idiotami żeby takie coś zrobić.

Offline Adept

  • Moderator Globalny
  • Użytkownik
  • Wiadomości: 2115
  • Detektyw z deszczowego miasta
    • Zobacz profil
Odp: Mortal Kombat X - dyskusja ogólna
« Odpowiedź #824 dnia: Lutego 08, 2015, 09:23:25 pm »
Właśnie, spekulacje. I jakie jest źródło tych informacji? Poza tym niby za co mielibyśmy płacić? W ogóle mi się to nie klei. Przecież to zabiłoby tę serię. Musieliby być kompletnymi idiotami żeby takie coś zrobić.

Chyba mało w życiu widziałeś :D Choćby w Tekknie są mikrotransakcje. Jakoś nie zabiło to serii Tekken.