Taki mechanizm z wyborem klubu był zastosowany w którejś fifie. Pytanie co będzie tu nagrodą za zwycięstwo klanu w danym tygodniu. Pewnie doświadczenie, ale co jeszcze?
Z tego co mówili to jakaś kosmetyka dla profilu. Podejrzewam, że unikatowe bannery jak w Injustice, lub jakieś odznaki. Nie mówili nic o jakimkolwiek tuningowaniu postaci, więc raczej kryształków jak z SFxTekken bym się nie spodziewał. I dobrze.
Co do ograniczenia wyboru zawodników po wyborze klanu, mogą być premie za grę odpowiednimi postaciami. Jak wybierzesz Biały lotos to grając Kungiem to zdobędziesz więcej doświadczenia, niż grając Subem.
To ma naprawdę sens. Takie rozwiązanie bym widział jak najbardziej. Adept zresztą też skończył by wtedy zrzędzić.
Ciekawi mnie też, jak będzie z zrównoważeniem ilości członków danego klanu. Nie wydaje mi się, żeby Black Dragon miał tylu samo członków co Lin Kuei. Różnice mogą być kilkukrotne.
Tego właśnie się boję i dlatego nie podobał mi się pomysł Adepta. Po prostu niektóre postaci są bardziej popularne, inne mniej. To samo tyczy się klubów. Podejrzewam, że większość będzie wolało jakiś kozacki Lin Kuei, czy inny White Lotos.
Jeśli dobrze rozumiem, będą też jakieś wyzwania zmieniające się w czasie - dziennie i tygodniowo (living tower).
Taki dodatek do rozgrywki był zastosowany w Motorstorm apocalypse i mi się bardzo podobało. Te wyzwania to rozumiem coś w stylu Chalenge tower.
Ogólnie wynika z tego trailera, że ekipa z NR bardzo polubiła rozwiązania z gier F2P, co mi się osobiście bardzo podoba. Mówili o wyzwaniach które mają się zmieniać co jakiś okres czasu. Jedne co tydzień, inne co kilka godzin nawet. Pewnie za ich wykonywanie będzie exp i może jakieś bonusy jak opisane wyżej bannery. Generalnie to stwarza spore pole do popisu dla późniejszego contentu (nie koniecznie płatnego). Prawdę mówiąc MK9 kończyło się w momencie, gdy zaliczyłeś story i challange tower. Potem singlowiec nie bardzo miał co tam robić. Tymczasem wzorem gierek F2P na androida i iOS, NR dodało zmieniającą się na bieżąco zawartość, co zdecydowanie podniesie grywalność w czasie. Zawsze będzie co robić.
Już Adeptowi opisywałem jaką frajdę daje opierdalanie innych graczy i walka dla swojej gildii. Na przykładzie Soul Calibur II w wersji arcade wiem co się dzieje, jak ktoś zajmie ci twoje cenne tereny i musisz się odegrać;) Ciekawskich odsyłam na YT, bo pewnie jakiś filmik z ww automatu tam znajdziecie. Bitwy 5vs5? Pięknie! Ja mam tylko nadzieję, że da się tam jakoś założyć klan wewnątrz nacji. Miło by było jakąś zgraną ekipą z tego forum powymiatać spasłych hamburgerów. Obadamy oczywiście jak to wszystko w praniu wyjdzie i jak będzie wyglądał netcode, ale wstępnie wszystko co pokazali ma zajebisty potencjał na stanie się nowym standardem w grach mordobitych.