Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Wiadomości - Adept

Strony: 1 [2] 3 4 ... 142
16
Mortal Kombat 11 / Odp: Mortal Kombat 11 - dyskusja ogólna
« dnia: Kwietnia 25, 2019, 03:22:24 pm »
Nie nie Panowie, to nie moje combo. Ja właśnie napisałem, że nie byłem wstanie go zrobić online ani razu (gif jest poglądowy :D). Także spokojnie, to jakiś pro-player z jutuba :D Choć nie ukrywam, bardziej martwi mnie to, że nie mogę grać na Wieżach Czasu bo firma mająca milionowe zyski, nie pomyślała o ludziach używających arcade sticków.

17
Mortal Kombat 11 / Odp: Mortal Kombat 11 - dyskusja ogólna
« dnia: Kwietnia 25, 2019, 01:01:41 pm »
Również wczoraj zagrałem kilka meczy online. JARAM się jak pochodnia. Niestety ani razu nie udało mi się zrobić pełnego comba z wybiciem Kabala  ;D



Opcja Kabala z pierdzeniem w powietrzu i łapaniem wyrzuconych rywali w powietrze to najlepszy moim zdaniem Kabal. Mocne rzeczy można robić + to przejście w powietrzu daje mocną przewagę bo nikt nie wie jak na to reagować i jeśli pierwszy kopniak nie wejdzie, robimy pierda i jesteśmy za przeciwnikiem, a jeśli wejdzie to mamy dwa hity. Kabal na razie bardzo mi się podoba ale dość trudno się nim gra. Za to bardzo prostu Scorpionem mi idzie. Misery Blade jako cios dodany do perków to cudo. Miksowani low+high nie raz wygrało mi pojedynek. Ciągła presja, łatwe comba. Jedyna wada, że ma mało bezpiecznych ataków i dobry zawodnik go karze bez problemu, ale to nie mój problem na tym etapie rywalizacji.

Moim problemem za to jest coś innego :D coś absurdalnego wręcz: Nie jestem w stanie wezwać pomocy i korzystać z itemków w wieżach czasu :D Ej serio. By wykorzystać item, muszę zrobić ruch prawą gałką. Tylko, że na sticku NIE MA right bumper xD Najpierw firma źle oznaczyła jedną akcję Collectora w samouczku (tę z anulowaniem jego ładowanej buławy), a teraz zapomnieli o dużym procencie ludzi używających sticków??



Gdzie tu jest RS (Right Stick)? :D Nie mówiąc już, że żeby wejść do krypty ja muszę zmieniać kontroler na pada bo inaczej nie da się poruszać postacią. Czy naprawdę nie będę mógł grać w wieżach czasów bo Ed Boon zapomniał, że ludzie grają też na stickach?

18
Mortal Kombat 11 / Odp: Mortal Kombat 11 - dyskusja ogólna
« dnia: Kwietnia 24, 2019, 02:28:56 pm »
Widzę po Metacriticu, że WB zniszczyło mikropłatnościami MK. Ed pierdoli, że nie ma lootboxów, a cała krypta to jebane MMO z możliwością "odblokowania" wszystkiego za gruby hajs. Ech... Płacić ponad dwie stówki za grę i nie mieć nawet 1/3 zawartości. Co za pojebana polityka. Parafrazując Piłsudskiego: Gra fajna, tylko wydawcy kurwy.
Krypta to jest jakiś jebany, nieśmieszny żart xDDDD

>bądź NRS
>298342340 razy zarzekaj się, że nie ma lootboxów
>zrób randomową kryptę

(click to show/hide)

W Krypcie można dostać coś co pomaga podczas rozgrywki czy tylko kosmetyka jak w Overwatch? Szczerze to nie wchodziłem jeszcze.

19
Mortal Kombat 11 / Odp: Mortal Kombat 11 - dyskusja ogólna
« dnia: Kwietnia 23, 2019, 06:10:47 pm »
Dobra pograłem pół nocy. Świetny jest ten nowy Mortal. Świetnie wytłumaczono o co chodzi z klatkami animacji, atakach bezpiecznych i niebezpiecznych na blokach. Teraz tylko nauczyć się jaka postać jakie comba zaczyna bezpiecznie, a jakie cios w combie sprawia, że można ukarać zbyt natarczywego oponenta. Mechanika niestety nadal wydaje mi się jakby walczyły muchy w oleju. Perfekt bloki też super rozwiązanie. Ciężko będzie zrobić w prawdziwej walce, ale przy ciosach specjalnych mających dużo klatek (rzucanych na sucho), spokojnie raz na ileś prób można wychwycić i zrobić perfekt kontrę.

Nie przeszedłem jeszcze całego samouczka więc nie mam w sumie nic więcej do dodania :)

20
Mortal Kombat 11 / Odp: Mortal Kombat 11 - dyskusja ogólna
« dnia: Kwietnia 21, 2019, 07:27:09 pm »
Pisze już od paru dni, ze roster jest slaby, fabuła żenujaca, nielogiczna i dziurawa tak jakby ktoś inny niz wczesniejszy scenarzysta od MK9 i MKX to pisał. Zakończenie jest mialkie sugerujące, ze tworcy nie maja pomyslu na ta serie inna niz robienie Injustice z flakami, a ty mi z jakimis placzami o brak argumentów wyjezdzasz xd

To, że tobie się nie podoba, nie znaczy, że twoje zdanie jest wyżej niż zdanie innych. Skoro napisałeś te argumenty to jaki masz problem pozbierać je i przedstawić ponownie? Ewentualnie linki do nich. Jak widać są ludzie, którym podoba się to co scenarzyści wymyślili pod kątem fabuły.

A gdzie ja napisalem ze moje zdanie jest wyzsze od was typie? xD póki co to paru z was zrobiło tutaj brygade bronienia gowienka w papierku i przypieprzania sie do kazdego, który nie sadzi jak wy lol :D

Właśnie to jest to stanowisko "gówienko w papierku". Ale proszę pisz koleżko, że to tylko i wyłącznie twoje zdanie, a nie z takim przeświadczeniem, że tak jest. Ja nie znam fabuły MK 11, ale jeśli ktoś chce bronić tutaj fabułę to jak do tej pory ich zdanie jest bardziej wiarygodne jak twoje, bo oni przynajmniej argumentują co im się podoba w tym. Ty z kolei po prostu prawisz puste cytaty jakie to "złe". Napisz co ci nie pasuje by ludzie ciebie i twoje zdanie traktowali poważnie, taki tip.

21
Mortal Kombat 11 / Odp: Mortal Kombat 11 - dyskusja ogólna
« dnia: Kwietnia 21, 2019, 02:57:09 pm »
Pisze już od paru dni, ze roster jest slaby, fabuła żenujaca, nielogiczna i dziurawa tak jakby ktoś inny niz wczesniejszy scenarzysta od MK9 i MKX to pisał. Zakończenie jest mialkie sugerujące, ze tworcy nie maja pomyslu na ta serie inna niz robienie Injustice z flakami, a ty mi z jakimis placzami o brak argumentów wyjezdzasz xd

To, że tobie się nie podoba, nie znaczy, że twoje zdanie jest wyżej niż zdanie innych. Skoro napisałeś te argumenty to jaki masz problem pozbierać je i przedstawić ponownie? Ewentualnie linki do nich. Jak widać są ludzie, którym podoba się to co scenarzyści wymyślili pod kątem fabuły.

22
Mortal Kombat 11 / Odp: Kombatanci Online
« dnia: Kwietnia 19, 2019, 01:53:03 pm »
Czemu w dziale inne? Jakiś moderator (Johnx) powinien to przenieść do działu MK 11 ;x

23
Mortal Kombat 11 / Odp: Mortal Kombat 11 - dyskusja ogólna
« dnia: Kwietnia 19, 2019, 01:54:54 am »
Nie wiem Adept co tam Ci się mogło podobać.
Mnóstwo nieścisłości, niedopowiedzeń, postacie znikające bez śladu bez żadnych wzmianek co się z nimi dzieje, nastolatka pokonuje byłego Elder Goda, który istnieje pewnie miliardy lat, więc jego skill powinien być wyjebany plus jeszcze to, że ma boskie moce i zrzucił samego Lucifera z tronu piekła.
Jakiś gej leje imperatora Outworld i ma go na swoje usługi. Bo nagle w Outworld istnieje takie prawo, że jak najebiesz imperatora to możesz z nim zrobić co chcesz. :v
Źli cały czas dostają wpierdol, bije ich dosłownie każdy.
Niektórych postaci mogłoby w ogóle nie być i tak nikt by nie zauważył. Wystąpiły tylko po to żeby Takeda czy inny Kung Jin mogła jej dwa razy najebać (patrz Ferra/Torr).
Bezsensowny względem MK11 zgon Baraki.
Jax emeryt lejący Liu Kanga akutalnego Mistrza Mortal Kombat.
Znalazłbym na bank więcej takich smaczków, ale nawet mi się nie chce myśleć o tej fabule.


O podobnych rzeczach napisałem tutaj: https://mk.honmaru.pl/forum/index.php?topic=2333.msg40240#msg40240

Ale oprócz tych rzeczy, fabuła jest dorosła i ciekawa. A teraz z tym przenikaniem światów i spotykaniem swoich wersji z różnych alternatywnych rzeczywistości, jest ona jeszcze lepsza.

24
Mortal Kombat 11 / Odp: Mortal Kombat 11 - dyskusja ogólna
« dnia: Kwietnia 18, 2019, 11:53:49 pm »
Btw, z innych zakątków internetka dochodzą mnie słuchy, że story
(click to show/hide)

To fantastycznie, bo fabuła w MKX była naprawdę świetna! W sumie to chyba najlepsza fabuła jaka kiedykolwiek zaistniała w Mortalu. Cieszę się, że idą tą samą drogą.

25
Mortal Kombat 11 / Odp: Mortal Kombat 11 - dyskusja ogólna
« dnia: Kwietnia 13, 2019, 08:55:01 pm »
https://youtu.be/43X9J6U7VRk

Powyżej link do filmu o FATALITY w Mortal Kombat 11. Dalej nie jestem fanem tych finisherów dementujących prawdziwość danej walki. Niestety (jak dla mnie) oba Fatale Johnnego takie są.

Ło matko, to już wiem, które fatality będzie ulubionym Davidkoza ;v

26
Ogólne / Mapowanie arcade sticka pod MK 11 - prośba o opinie
« dnia: Kwietnia 13, 2019, 07:06:57 pm »
Hej, prośba o pomoc. Taka może dość nietypowa, ale chciałem Was zapytać jak zmapować przyciski do arcade sticka. Co ciekawe jest to stick dla leworęcznych (co jednak nic nie zmienia poza ułożeniem pałki). Mam zatem pytanie, jak zmapować przyciski?



Myślałem o czymś takim:



Nigdy jednak nie miałem arcade sticka i nie wiem czy to ustawienie jest optymalne. Przyznam szczerze, tak grałem w retro mortalach ale w nowych nie ma już podziału na niską/wysoką rękę i niską/wysoką nogę, więc trochę mam kłopot z tym.

27
Mortal Kombat 11 / Odp: Mortal Kombat 11 - dyskusja ogólna
« dnia: Kwietnia 13, 2019, 03:31:32 pm »
Davidkoz -> Szykuj się na zniszczenie, nic Cię nie uratuje. A szczególnie Twoja nudna drużyna ziemskich żołnierzy.
franqey -> Mistrzostwo!
PurpleRain -> Dzięki za te podsumowania. Fajnie się je czyta.

28
Mortal Kombat 11 / Odp: Mortal Kombat 11 - dyskusja ogólna
« dnia: Kwietnia 13, 2019, 01:21:54 am »
Jeśli o mnie chodzi to bardzo podoba mi się fabuła ostatnich części. Jest to najlepsze co Mortal miał kiedykolwiek do zaoferowania. Z drugiej strony nie obchodziła mnie mitologia w MK1, w MK2, w MK3 a tym bardziej w częściach 3d. Totalnie była ona tam zbędna i była głupia jak but, ale tworzyła super atmosferę i świetny klimat w którym to fani się zakochali. Was nie obchodzi fabuła a klimat. Jeśli więc klimatu nie potrafiły zepsuć Stryker czy zmiana Sub-Zero na amerykańskiego milionera, to tym bardziej nie zepsuje jej jakaś Kronika, Cetrion czy Geras. Ważniejsze jest jak się będzie nimi grało i tutaj Luna ma rację. Stryker pasuje do Mortala jak pięść do nosa, a grało się nim naprawdę wyśmienicie próbując odtworzyć comba sięgające 95-99%. Jeśli więc Cetrion będzie się grało super, to biorę ją w ciemno i akceptuję.

Mortal Kombat przybrało pewną formę kultu, gdzie ludzie zapomnieli, że to w sumie w pierwszej kolejności gra, która powinna nadrabiać grywalnością. Fakt, że w Netherrealms Studios skupili się tak mocno na fabule to dla mnie kolejny plus, który sprawił, że biorę pre-order, gdyby jej nie było jednak, to również wziąłbym bo widziałem walki online i podoba mi się ten system jak cholera. Dlatego też nie rozumiem narzekania na fabułę/lore, jest lepiej niż kiedykolwiek było, historia w końcu jest dorosła, poważna, skomplikowana i starająca się być czymś więcej niż tylko tłem. Kilka nowych postaci z pewnością ją nie zepsuje, a zabieg ten jest przecież konieczny by nie było stagnacji i ciągłego pitolenia o turnieju.

To już brzmi kompletnie jak jakaś projekcja w twojej głowie. No chyba, że chodzi ci o jakieś konkretne osoby, które się do tego przyznają. Jak nie masz dowodów to sobie daruj takie słabe teksty.

A ja tam znam sporo osób z tego forum, które na premierę nie zagrają. Także żadna projekcja.


29
Mortal Kombat X / Odp: Fabuła
« dnia: Kwietnia 09, 2019, 03:03:09 pm »
Po raz pierwszy obejrzałem wczoraj 2 godziny fabuły w MKX. Zawsze myślałem, że Kotal Kahn jest jakimś synem Shao Kahna czy jakimś kozakiem, który wziął we władanie Outworld. Okazało się jednak, że to jakiś chłop, siłą oderwaną od pługa, który po prostu był silny. Dodatkowo większej pipki dawno nie widziałem w świecie Mortal Kombat. Pierwsze sceny: karocę atakują tarkatanie i co robi imperator? Wygląda zza tych firaneczek i z troską spogląda na walczących, bo O RETY, jakieś baraki go zaatakowały xD siedzi tam jak trusia i w sumie pewnie by nie wyszedł gdyby go Kano nie zaatakował. Staruszek Kano walczył z nim jak równy z równym. Chwilę później pokonuje go jakiś młodzik Kung Jin czy kto to jest (ten z łukiem, wybaczcie, nie nauczyłem się jeszcze jego imienia) i w zamian za darowanie życia, ZOSTAJE JEGO PODWŁADNYM>????!?!?!? Imperator Outworld oferuje swoje usługi jakiemuś 18-letniemu chłopakowi?!?!??!?!!!!!!!!!!!!!!????????????? Jeszcze później widząc, że Shinnok przejmuje Ziemię, przestraszył się i spanikowany powiedział, że może jak oferuje Shinnokowi głowy ziemskich wojowników to ten da mu spokój. BOŻE, większego niedorajdy i nieudacznika nie spotkałem w całej historii MORTAL KOMBAT. Przecież to aż żenujące, że ktoś taki jest imperatorem. Serio, Shao Kahn by go zniszczył w jakieś 5 sekund samą aurą. O czym my tu mówimy? Nie miałbym nic przeciwko Kotalowi, gdyby był tak samo groźny, bezwzględny i straszny (albo chociaż w połowie!!!) jak Kahn. Nowy władca Outworld jednak jest ogromnie słaby. To jakaś popierdółka, która nie ma pojęcia jak to jest być imperatorem.

Jeśli jednak o całościową fabułę chodzi to dla mnie jest to majstersztyk. Naprawdę prześwietna rzecz, że poszli w tym kierunku. Cieszę się, że Liu Kang i Kitana zostali władcami Netherrealm, to takie wręcz książkowe rozwiązanie, że główny dobry, staje się z jakiegoś powodu głównym złym. To dodaje BARDZO kolorytu światu MK. Uwielbiam też, że Rayden zmienia retorykę i teraz nie będzie czekał na konsekwencje ataków na Ziemię, tylko zapobiegał im w zarodku. I to jest zajebiście logiczne. Za każdym razem Ziemia dostaje w dupę. Miliony ludzi jest mordowanych, najlepsi wojownicy giną tylko dlatego, że Rayden i reszta siedzą i reagują na ruch. Nic w Mortal Kombat nie było równie satysfakcjonującego niż przemowa, że od dziś, jeśli jakieś niebezpieczeństwo będzie zagrażać Ziemi, to Rayden zniszczy je zanim się rozwinie. Sam bym tak robił i cieszę się, że w tym kierunku to poszło. Rzucenie głowy Shinnoka przed Liu Kangiem i Kitaną (nowymi władcami Netherrealm) - normalnie cudo.

Jestem bardzo zadowolony z Raydena i tego kim się stał. Jasne, że wszystko to mocno się na nim odcisnęło i jego kolor oczy się zmienia na żółty/czerwony, że niby ma symbolizować spaczenie/zło. Ale czy na pewno tak jest? Wszystko co Rayden robił uważam za słuszne. Gdyby ten zasraniec Liu go słuchał, żyłby nadal. Ciężko winić kolesia, który całe swoje życie pokładał w Elder Godsów i wierzył w ich sprawiedliwość, a teraz gdy widzi ich wady, to bierze sprawy w swoje ręce by chronić nasze blade dupska. Co w tym złego? Czemu ukazane to jest jako coś zmieniającego Raydena na gorsze? Tak samo ten amulet Shinnoka, który nagle nosi Rayden. Jeśli przez niego wszystko się stało to chyba dobrze, że będzie on przy Raydenie? W każdym razie Rayden stał się moim największym bohaterem serii i nie ma nikogo w MK, kto bardziej przysłużyłby się Ziemi i kto lepiej ewoluowałby jako bohater. Nawet jeśli trochę zła i zgorzknienia w niego weszło to czy naprawdę się mu dziwicie? Facet zabił swojego podopiecznego, sprowadził go na stronę spaczenia (ale tylko dlatego, że to wina Liu, że nie posłuchał Raydena), a jego zaufanie w Elder Godsów kosztowało Ziemię miliony istnień. Ma prawo być wkurwiony i ma prawo być bardziej brutalny skoro zobaczył, że wszyscy  w tyłku mają Ziemię. Metamorfoza charakteru Raydena to najlepsze co z całej tej historii.

Motyw małolatów mi nie przeszkadzał, po prostu nowe pokolenie. Jedynie co mnie też najbardziej zaskoczyło, to że najnormalniejszą postacią w MKX był... Johnny Cage! A Sonya okazała się straszną wywłoką.








30
Klasyka MK / Odp: Mortal Kombat II
« dnia: Września 24, 2016, 12:10:56 pm »
Thx. Zbadam temat.

No problem.

Strony: 1 [2] 3 4 ... 142