Autor Wątek: Mortal Kombat 11 - dyskusja ogólna  (Przeczytany 160888 razy)

Offline PurpleRain

  • Użytkownik
  • Wiadomości: 425
    • Zobacz profil
Odp: Mortal Kombat 11 - dyskusja ogólna
« Odpowiedź #825 dnia: Lipca 11, 2019, 08:57:23 am »
w takim razie powodzenia w wyrywaniu kręgosłupów i rozłupywaniu czaszek! ;)

Offline Kornixon

  • Użytkownik
  • Wiadomości: 354
    • Zobacz profil
Odp: Mortal Kombat 11 - dyskusja ogólna
« Odpowiedź #826 dnia: Lipca 20, 2019, 08:52:10 pm »
Teaser Nightwolfa. Ciężko na ten moment cokolwiek powiedzieć.

Mogę się tylko przyczepić do tego, że poświata jest niebieska, a nie zielona jak zawsze, ale do zbędne uszczypliwości na nieistotnej kosmetyce.

https://youtu.be/27n3LiJnItk

Offline PurpleRain

  • Użytkownik
  • Wiadomości: 425
    • Zobacz profil
Odp: Mortal Kombat 11 - dyskusja ogólna
« Odpowiedź #827 dnia: Lipca 22, 2019, 09:42:53 am »
przecież ta jego czapka wygląda tragicznie. Mam nadzieję, że to będzie jeden z jego gear piece'ów, żebym mógł to natychmiast zmienić

Offline Kornixon

  • Użytkownik
  • Wiadomości: 354
    • Zobacz profil
Odp: Mortal Kombat 11 - dyskusja ogólna
« Odpowiedź #828 dnia: Lipca 22, 2019, 10:24:38 am »
przecież ta jego czapka wygląda tragicznie. Mam nadzieję, że to będzie jeden z jego gear piece'ów, żebym mógł to natychmiast zmienić

Czapka na bank do zmiany. Już widzę ten pióropusz jako gear.  ^-^

Offline PurpleRain

  • Użytkownik
  • Wiadomości: 425
    • Zobacz profil
Odp: Mortal Kombat 11 - dyskusja ogólna
« Odpowiedź #829 dnia: Lipca 22, 2019, 10:47:43 am »
Czapka na bank do zmiany. Już widzę ten pióropusz jako gear.  ^-^

Miałoby to sens, to na pewno.

Ogólnie NRS jakoś tak obrzydził mi grę, przez tą swoją spierdoloną marketingową strategię (a raczej brak strategii).
Jakieś teasy, obrazki, kolorowanki - NA CHUJ MNIE TO? Przeciągają te DLCki jak mogą, a tak naprawdę i tak już każdy wie z leaków co dostanie. Jestem teraz na takim etapie, że zaczynam żałować, że kupiłem wersję premium z kombat packiem, serio. Goście nie obchodzą mnie totalnie, a tutaj mam Shanga, dostanę Nightwolfa (którego w sumie lubię, no ale kaman) i Sindel (która jest ok, ale były o wiele lepsze wybory). No, a drugi KP ten z Fujinem i Sheevą trzeba i tak kupić osobno. Meeeeh, NRS. Słabo to wygląda.

Offline Luna

  • Użytkownik
  • Wiadomości: 588
    • Zobacz profil
Odp: Mortal Kombat 11 - dyskusja ogólna
« Odpowiedź #830 dnia: Lipca 22, 2019, 04:37:17 pm »
Ptysiu mam idealnie takie samo odczucie względem DLC. Jak mnie to na początku grzało, tak brak jakiegokolwiek ruchu w temacie solidnie mnie ostudził. Gra leży na półkach już prawie 4 miesiące, a oni od tej pory nie wprowadzili nic nowego prócz Shanga. Trzeci slot na kamienie zamknięty, wydarzenia w Wieżach Czasu już się tak powtarzają, że praktycznie 90% mam zrobione. Co za tym idzie spora część gear'u i skórek nadal czeka na odkrycie zamknięta sztucznie za jakimś bliżej nieokreślonym terminem. Balans postaci....brak balansu był bym skłonny twierdzić. Ta gra po prostu MUSI dostać solidnego patcha z nerfem dla niektórych zawodników i wzbogaceniem arsenału innych. Nie wydaje mi się, żeby w 4 miesiące tak banalnej rzeczy nie szło ogarnąć ZWŁASZCZA obserwując scenę turniejową. Ile można oglądać jak Sonya, Jacqie, Geras i Erron (choć tych panów jakoś mniej) dominują dosłownie wszystkich. To jest aż niemożliwe jak oni zjebali sprawę, że jedne postacie mają argumenty wszędzie i to 50/50, kiedy innymi musisz sobie radzić walcząc z biedą lub zjebaną kontrolą (hi Shao!). Kolejna rzecz - kiedy w końcu wprowadzą Stage Fatality? Przecież każda arena jest tak zaprojektowana, że ewidentnie można tam zrobić jakieś soczyste wykończenie. Dalej. Krypta. No tu to już naprawdę nie ma po co wracać. Ze skrzynek lądują same śmieci których w ogóle nie wykorzystuję. Zamiast tego powinny lecieć skórki i gear do kurwy nędzy. No i kuźnia....jaki cymbał wpadł na pomysł dawania przepisów z jednym miejscem nieodkrytym? Trzeba by być soczystym masochistą, żeby biegać i szukać przepisów na kolejne tak naprawdę gówna nic nie wnoszące do tej gry. Sam MK 11 jest bardzo fajny, ale ta gra wręcz prosi się o wsparcie!

Tak swoją drogą przedwczoraj kupiłem Guilty Gear Xrd Rev 2.0 i urzekła mnie jedna rzecz. Nie ma tam krypty i biegania za losowym lootem. Jest co prawda staw w którym łowi się itemki, ale to są jakieś kolorki i ikonki więc paści. Natomiast oprócz tego gra posiada galerię/sklep, gdzie można za walutę zdobywaną w grze (wcale nie trzeba grindować!) kupować klasyczny OST, który następnie da się normalnie odpalić w VS. Taki mały detal który chciał bym zobaczyć u NRS bo co by nie mówić z każdą kolejną częścią coraz mniej charakterne OST chłopki tworzą. Gdzie tam MK11 ze ścieżką dźwiękową do OST z MKII. No tyle ode mnie.

Offline nunx

  • Użytkownik
  • Wiadomości: 45
    • Zobacz profil
Odp: Mortal Kombat 11 - dyskusja ogólna
« Odpowiedź #831 dnia: Lipca 22, 2019, 06:24:36 pm »
Zgadzam sie z Wami. To DLC to juz zaczyna przypominać zabawe w przedszkolu... pokażemy noge, pokażemy głowe, kawałek ch...a, a za poł roku wrzucimy postać żeby frajerzy byli zadowoleni. MK 11 to swietna gra a le ta cała otoczka to coś okropnego.

Inna sprawa, to własnie online... oO wyglada jak walka top3, no moze top 5 najłatwiejszych postaci kontra reszta świata. Jak w królu wieży ktoś gra postacia inna niz te top 5 to automatycznie daje "10" za próbe walki kims innym niż scorpionem czy sonią...

Offline Opiekun308

  • Użytkownik
  • Wiadomości: 32
    • Zobacz profil
  • GamerTag: PC Live-Gamer-Tag
  • PSN ID: PC only
Odp: Mortal Kombat 11 - dyskusja ogólna
« Odpowiedź #832 dnia: Lipca 26, 2019, 11:32:51 pm »
Ja już jestem w stanie przeboleć ten system DLC, bo w końcu gra musi na siebie zarobić..ALE. No właśnie. Jak na bijatykę, w której powinny się liczyć przede wszystkim umiejętności gracza w obijaniu mordy przeciwnika, to muszę powiedzieć, że..Zawiodłem się jak na grę za tą kasę.
Po pierwsze jest przepaść w balansie klas postaci. Praktycznie nie da się podejść baraką do takiego sethriel jeśli zacznie spamować z daleka pociskami na ślepo. Ta gra bardziej przypomina strzelankę, a nie bijatykę. Dla mnie osobiście porażka, bo jeśli mam przez kilka minut gonić i próbować się zbliżyć i nawiązać walkę z kimś kto jej unika, to chyba coś tu jest nie tak. Zjebali system pocisków po całości. Zbyt słaba możliwość karania.

Offline Kornixon

  • Użytkownik
  • Wiadomości: 354
    • Zobacz profil
Odp: Mortal Kombat 11 - dyskusja ogólna
« Odpowiedź #833 dnia: Lipca 27, 2019, 05:31:48 pm »
Ja bym w MK chętnie widział zasadę 3 projectile'i. Strzelasz czymś trzy razy i koniec. Nie możesz strzelić póki nie dotkniesz fizycznie przeciwnika swoim ciosem.

Nie wiem też po jakiego chuja usunęli sprint. Bez tego jest zdedydowanie ciężej się zbliżyć.

Offline Opiekun308

  • Użytkownik
  • Wiadomości: 32
    • Zobacz profil
  • GamerTag: PC Live-Gamer-Tag
  • PSN ID: PC only
Odp: Mortal Kombat 11 - dyskusja ogólna
« Odpowiedź #834 dnia: Lipca 27, 2019, 08:46:31 pm »
No niestety. Moim zdaniem jest to najsłabsza strona tej gry. W rozgrywce rankingowej widać, jak nagminnie gracze idą w tę stronę i wykorzystują przewagę nad przeciwnikiem zamykając go w rogu pociskami. O ile z combo żonglerki da się uciekać turlaniem, o tyle przed pociskiem odrzucającym do tyłu niewiele można poradzić bez teleportacji. Słabo w chuj jak na bijatykę. Aż mnie dziwi, że gracze zamiast naciskać na jakąś zmianę, to idą w zaparte byle wbić rank...typowe i no-skillowe zachowanie.

Offline nunx

  • Użytkownik
  • Wiadomości: 45
    • Zobacz profil
Odp: Mortal Kombat 11 - dyskusja ogólna
« Odpowiedź #835 dnia: Lipca 27, 2019, 09:24:56 pm »
Strzelanie zawsze bylo w MK , problemem jest tylko to co wszyscy widza, brak balansu miedzy postaciami. Na to wplywa wlasnie tez fakt, ze jedni dostali mega szybkie gora doł strzelanie z szybkiej broni... inni byle gowniana kule ktora leci pol dnia.... do tego dochodzi teleport... jedni maja inni nie... mozna wymieniac wiele... no nie jest to sprawiedliwe... i mamy online walke 4-5 wojownikow, a reszta do odstrzalu... :(

Offline Luna

  • Użytkownik
  • Wiadomości: 588
    • Zobacz profil
Odp: Mortal Kombat 11 - dyskusja ogólna
« Odpowiedź #836 dnia: Lipca 28, 2019, 12:18:07 am »
Panowie tak generalnie, to MK jest mordobiciem z klimatem i niczym więcej do zaoferowania pod względem balansu. Kiedyś teleport miał Scorpion i Raiden. To było już git. Nie wiem na jaką cholerę co drugiej postaci teraz wciskają durne portale i chuj wie jakie jeszcze cuda. O tym, że chciał bym powrotu do WALKI zamiast gunfestu to już tu nie raz pisałem. Wymyśliły dekle jakieś skurwiałe postacie jak Erron co to praktycznie cały mecz możesz sobie po strzelać. To samo Cassie. Ta gra już od 3 części miała klimat z dupy wyciągnięty. Czy to się zmieni? Nie, bo odbiorcy wolą komiksowe pojedynki i to właśnie kupują. Gry techniczne w których walczyło się na rączki i nóżki odeszły do lamusa. Virtua Fighter umarło, a Tekken zrobił się drugim gównofestem. Wierzcie mi lub nie, ale ja MK online już nie załączam, bo po prostu jestem za stary żeby grać w grę dla wkurwiania się. Najlepszym tego przykładem jest Ptysiu i jego Erron. MK Balansu nie ma, mieć nie będzie i co za tym idzie nie powinno w ogóle mieć wstępu na EVO. No ale kasa się liczy. Dali by spokój z jakimiś wariacjami skoro nie mogą tego na tyle dobrze zrobić, że ponad połowa skilli do customizacji jest zamknięta na oficjalnych turniejach. Zamiast tego ascetycznie wykonana lista ruchów z sensem, gdzie można by było naprawdę balansować temat. No ale co ja się oszukuję, kiedy dna NRS ważniejsze niż jakość gry i netcode jest ubieranie Jacqie w tęcze, robienie na siłę postaci homo i eleganckie lizanie rowa zakończenie Jaxa-,- Idę zaraz pooglądać galę UFC na odstresowanie.

Offline nunx

  • Użytkownik
  • Wiadomości: 45
    • Zobacz profil
Odp: Mortal Kombat 11 - dyskusja ogólna
« Odpowiedź #837 dnia: Lipca 28, 2019, 01:17:25 pm »
Tylko jak grac w bijatyke inaczej niz online jak nie masz 5 braci w domu?😉 Granie z si na dluzsza mete tez jest bez sensu. Czlowiek jest nieprzewidywalny, komputer jednak wszystko ma zakodowane... nawet sam trening na komputerze to nie to co gra z kims z krwi i kosci...

Offline Opiekun308

  • Użytkownik
  • Wiadomości: 32
    • Zobacz profil
  • GamerTag: PC Live-Gamer-Tag
  • PSN ID: PC only
Odp: Mortal Kombat 11 - dyskusja ogólna
« Odpowiedź #838 dnia: Lipca 29, 2019, 11:35:25 am »
Przyznam szczerze - decydując się na zakupienie gry MK 11 robiłem sobie ogromne nadzieje widząc dostępne różne warianty każdej postaci. Od razu miałem wizję zabawy w eksperymentowaniu i dobieraniu swojego herosa pod konkretny build. Jak szybko się okazało, jest to wielki pic na wodę. Nie dość, że w rankingowej rozgrywce mam dostępne tylko dwa warianty i skille, które są mi z góry narzucone, to jeszcze farmienie krypty czy wieży godzinami przynosi jakieś wizualne pierdoły i żadnego upgrade dla mojej postaci. Bo twórcom przecież zależy bardziej na tym, aby gracz miał możliwość odkrywania całej gry przez miesiące nie mogąc odblokować jednej postaci na max. FUKin logic.

Nie wiem też ile czasu potrzeba, ile dni na odblokowanie czegoś w tej grze ale to mnie już teraz odrzuca. A widząc serie pocisków, których jest szansa 1% na ukaranie jakoś średnio zachęca do dalszej gry. Przecież wystarczy odrobina wyobraźni, jakiś mały cooldown na użycie pocisków i wszystko by się ładnie balansowało. Ale chyba sami gracze oczekują takiej "strzelanki" na śmiesznym poziomie, zamiast mordobicia. Słabo.


Offline nunx

  • Użytkownik
  • Wiadomości: 45
    • Zobacz profil
Odp: Mortal Kombat 11 - dyskusja ogólna
« Odpowiedź #839 dnia: Lipca 29, 2019, 11:50:19 am »
Mało tego... sa takie kwiatki jak niemozliwośc zablokowania ciosu w ogóle...
Np. taki Shang Tsung ma teleportacje z zamiana dusz. Nie ma mozliwości tego w zaden sposob zablokowac. Mozesz uciekac przed rywalem i tylko stsowac taka zamiane dusz i wygrasz walke. Sam bylem tego świadkiem... Totalna pomyłka...