Autor Wątek: Mortal Kombat 11 - dyskusja ogólna  (Przeczytany 160860 razy)

Offline lukasio

  • Użytkownik
  • Wiadomości: 1
    • Zobacz profil
Odp: Mortal Kombat 11 - dyskusja ogólna
« Odpowiedź #855 dnia: Sierpnia 04, 2019, 12:31:42 am »
Witam. Mam problem z przejściem samouczka strategii. Zaciąłem się na przedostatniej lekcji kombo (raiden vs kanał). Nie mogę przeprowadzić komba, próbuję i próbuję aż mam ochotę rzucić padem. Czy ktoś mógłby pomóc mi to przejść? Słyszałem, że da się za pomocą opcji share play, ale nie za bardzo wiem, o co chodzi.

Offline PurpleRain

  • Użytkownik
  • Wiadomości: 425
    • Zobacz profil
Odp: Mortal Kombat 11 - dyskusja ogólna
« Odpowiedź #856 dnia: Sierpnia 08, 2019, 01:05:02 pm »
bardzo bardzo baaaaardzo mi się podoba Nightwolf, więc zrobię mu moją standardową ewaluację.

Design

Kapitalny. Oprócz tej pierdolonej czapki, z której wszyscy w internetku się śmieją. Na szczęście - zgodnie z przewidywaniami - będzie można ją zmienić na klasyczną opaskę, co mi wystarczy i jestem zadowolony. Ogólnie podoba mi się ten archetyp, lubię Indian, mam zajawkę na tamtejszą kulturę i tradycje. Intra i outra są ciekawe, a to z wilkiem to 12/10 i z powodzeniem dzierży u mnie zaszczytne pierwsze miejsce wśród win-posów w MK11. Jeśli już miałbym się czepiać czegoś na siłę, to nie podoba mi się, że ma kilka spirit animali. Wolf to wolf i elo. No ale jak już są, to trzeba pochwalić NRS, że zrobione są bardzo dobrze.

Gameplay

Ten roll pod pociskiem i jebnięcie z toporka będzie chyba jednym z moich ulubionych ciosów. Do tego ma fajne krushing blowy, porządne animacje i ogólnie ciekawy moveset - trochę klasyczny, trochę udziwniony - okej, nie w sposób, w jaki JA bym sobie to wyobrażał, ale powiedzmy, że kupuję tę wersję Nightwolfa.

Fatal blow & Fatality

Oba fatality są chujowe. Fatal blow jest średni na jeża. Na szczęście nie będę musiał robić tych pierwszych, bo wolę się napawać win-posem z wilka

--

Balance changes... Nie wypowiadam się, bo wszystko pewnie się dopiero okaże jak się trochę pogra. Na plus, że w końcu coś się dzieje. Na minus, że kurwa trzeba było na to wszystko czekać do sierpnia.

Offline Luna

  • Użytkownik
  • Wiadomości: 588
    • Zobacz profil
Odp: Mortal Kombat 11 - dyskusja ogólna
« Odpowiedź #857 dnia: Sierpnia 09, 2019, 09:45:49 pm »
Shao w końcu ma jakiś potencjał, bo nie jest już tak mizernym klocem. TP Scorpiona jako high to świetna wiadomość. Gerasowi zabrali konkretne akcje, więc też trochę się łysy stonuje. To tak na szybko. Szkoda tylko, że po jebanych 4 miesiącach od premiery balans wprowadzili w takiej garstce zawodników. No ale hurray! Cieszmy się. Nowy Guilty Gear coraz bliżej.

Offline Opiekun308

  • Użytkownik
  • Wiadomości: 32
    • Zobacz profil
  • GamerTag: PC Live-Gamer-Tag
  • PSN ID: PC only
Odp: Mortal Kombat 11 - dyskusja ogólna
« Odpowiedź #858 dnia: Sierpnia 12, 2019, 04:47:55 pm »
Patch balance ? Jeśli ta kosmetyka (bo inaczej tego nie nazwę) ma cokolwiek zmienić w wyrównaniu szans wojowników, to powodzenia.

Balans  :-[ Nadużycie słowa

Offline Opiekun308

  • Użytkownik
  • Wiadomości: 32
    • Zobacz profil
  • GamerTag: PC Live-Gamer-Tag
  • PSN ID: PC only
Odp: Mortal Kombat 11 - dyskusja ogólna
« Odpowiedź #859 dnia: Sierpnia 15, 2019, 02:25:29 pm »
Gram pierwszą walkę na Night Wolfa myślę sobie - pewnie jakiś nowy nieogar to pójdzie lekko. Pierwsza runda 100% zdominowałem go w zwarciu, więc co robi typ ? Zaczyna strzelać łukiem na ślepo a ja jak jakiś ślepy muł próbuję to ukarać i co 5 próba mi się udaje.
Wniosek ? Nawet średnio zaawansowany idiota używający TYLKO pocisków w MK 11 ma większe szanse.

ps. BALANS  :laugh: ::)

Offline nunx

  • Użytkownik
  • Wiadomości: 45
    • Zobacz profil
Odp: Mortal Kombat 11 - dyskusja ogólna
« Odpowiedź #860 dnia: Sierpnia 15, 2019, 06:18:07 pm »
A kim grales?
P.s. ja wczoraj zagralem 3 walki z nightwolfem w sieci i wszystkie wygralem
« Ostatnia zmiana: Sierpnia 15, 2019, 06:19:57 pm wysłana przez nunx »

Offline Opiekun308

  • Użytkownik
  • Wiadomości: 32
    • Zobacz profil
  • GamerTag: PC Live-Gamer-Tag
  • PSN ID: PC only
Odp: Mortal Kombat 11 - dyskusja ogólna
« Odpowiedź #861 dnia: Sierpnia 15, 2019, 06:55:39 pm »
Gram Baraką. Na bliskim zwarciu nawet sobie radzę o ile nie trafię na Kotal Kahna (zasięg tego miecza  >:D) albo Jade. Z resztą to nawet nie chodzi o klasy.
W pojedynku Baraka vs Baraka (obaj bez teleportacji) wygra ten co więcej będzie strzelał iskierkami niż cudował combosami..

Offline nunx

  • Użytkownik
  • Wiadomości: 45
    • Zobacz profil
Odp: Mortal Kombat 11 - dyskusja ogólna
« Odpowiedź #862 dnia: Sierpnia 15, 2019, 07:04:16 pm »
No ja wlasnie od zakupu gram Jade i pewnie dlatego strzelanie tak mnie nie wkurza...
Baraka tez bywa wkurzajacy... a strzelanie iskrami ma chyba nawet szybsze niz luk nightwolfa...
Ja wczoraj sprobowslem injustice 2... tam to dopiero jest brak balansu... jedna postac ma 4 strzelania z dystansu gdzie inna nie ma w ogole...😂

Offline Opiekun308

  • Użytkownik
  • Wiadomości: 32
    • Zobacz profil
  • GamerTag: PC Live-Gamer-Tag
  • PSN ID: PC only
Odp: Mortal Kombat 11 - dyskusja ogólna
« Odpowiedź #863 dnia: Sierpnia 15, 2019, 07:55:01 pm »
Tu nie chodzi o to która klasa ma szybszy strzał, dalszy range, czy mocniejszy dmg z projectila. Chodzi o to, że sprowadzenie tej gry do wymiany pociskami jest efektywniejsze i wypacza całą ideę MORDO bicia.
No nie tego się spodziewałem kupując MK. Ale możemy sobie ponarzekać. Widocznie rzesze fanów tego oczekują.

Offline nunx

  • Użytkownik
  • Wiadomości: 45
    • Zobacz profil
Odp: Mortal Kombat 11 - dyskusja ogólna
« Odpowiedź #864 dnia: Sierpnia 15, 2019, 08:03:17 pm »
Strzelanie zawsze bylo w MK. Problemem jest tylko teraz wywazyc to i nie przesadzac... niech kazfa postac ma 1 strzelanie, ktora mozna w miare latwo zablokowac i wystarczy...
Ja grajac Jade akurat ze strzelabiem radze sobie, ale to w zasadzie jedyna postac ktora dostala tarcze na pociski... za to wkurwiaja mnie inne rzeczu wiec ile nas jest tyle glosow na rozny temat😉

Offline Opiekun308

  • Użytkownik
  • Wiadomości: 32
    • Zobacz profil
  • GamerTag: PC Live-Gamer-Tag
  • PSN ID: PC only
Odp: Mortal Kombat 11 - dyskusja ogólna
« Odpowiedź #865 dnia: Sierpnia 15, 2019, 08:24:56 pm »
Uwierz mi, że ja sam często jak widzę typa który zamiata mnie pod dywan swoimi combosami 300+ dmg to wolę go sprowadzić do rogu i zastrzelić iskierkami stojąc bezpiecznie daleko. Ale chyba w żadnej części MK nie było tak, aby pociski były najbardziej wkurwiające.

Chyba prawie każda postać posiadała strzelanie i nigdy mi to nie przeszkadzało. Wystarczyło salto do przodu aby uniknąć pocisku. Spróbuj w MK 11 uniknąć podskokiem pocisków które mogą być  wzmocnione czyli np podwójny strzał góra / dół. Wstając z ziemi zawsze jesteś trafiony drugim pociskiem (nie wzmocnionym) nawet gdy opóźnisz wstawanie trzymając X.  Po prostu typ może strzelać tak często, że robi zasłonę ogniową.
I generalnie możemy powiedzieć, że wszystko w MK 11 jest strasznie OP jak np rzuty Gerasa czy Jaxa. Tylko nawet piasek Gerasa da się ukarać o wiele ŁATWIEJ, bo skacząc mu na głowę z góry on nie trafi Cie w locie pociskiem...tu jest różnica.

Offline nunx

  • Użytkownik
  • Wiadomości: 45
    • Zobacz profil
Odp: Mortal Kombat 11 - dyskusja ogólna
« Odpowiedź #866 dnia: Sierpnia 15, 2019, 08:42:06 pm »
No wlasnie... dochodzimy do sedna... samo strzelanie nie jest zlem, problemem jest balans strzelania... jedni maja szybkie gora dol... inni ledwo gora o predk9sci zolwia...

Offline Opiekun308

  • Użytkownik
  • Wiadomości: 32
    • Zobacz profil
  • GamerTag: PC Live-Gamer-Tag
  • PSN ID: PC only
Odp: Mortal Kombat 11 - dyskusja ogólna
« Odpowiedź #867 dnia: Sierpnia 17, 2019, 10:53:47 am »
Gdzieś przeczytałem, że stworzony wariant postaci nie jest dostępny w rozgrywce rankingowej. Ostatnio jednak spotkałem Barakę z ruchem specjalnym "wypatroszenie" którego w podstawowych wariantach nie ma..o co chodzi ? To da się zmodyfikować ten wariant pod rank czy nie ???

Offline Luna

  • Użytkownik
  • Wiadomości: 588
    • Zobacz profil
Odp: Mortal Kombat 11 - dyskusja ogólna
« Odpowiedź #868 dnia: Sierpnia 17, 2019, 01:54:32 pm »
Gdzieś przeczytałem, że stworzony wariant postaci nie jest dostępny w rozgrywce rankingowej. Ostatnio jednak spotkałem Barakę z ruchem specjalnym "wypatroszenie" którego w podstawowych wariantach nie ma..o co chodzi ? To da się zmodyfikować ten wariant pod rank czy nie ???


Warianty domyślne na postaciach nie są tymi turniejowymi. Gram Baraką i też się zdziwiłem. W tworzeniu postaci w zakładce ze specjalami możesz ustawić gotowy szablon. Tam masz te z pucharkami do wyboru czyli właśnie te turniejowe/rankingowe.

Offline Opiekun308

  • Użytkownik
  • Wiadomości: 32
    • Zobacz profil
  • GamerTag: PC Live-Gamer-Tag
  • PSN ID: PC only
Odp: Mortal Kombat 11 - dyskusja ogólna
« Odpowiedź #869 dnia: Sierpnia 17, 2019, 04:12:57 pm »
Możesz określić gdzie te pucharki są ?
edit: jeden wariant ma złotą gwiazdkę.

Pytanie też czy mówimy tym samym bo w opcji: ONLINE -> RANKINGOWE (tutaj mam tylko dwa standardowe warianty których nie potrafię edytować) czy ONLINE -> LOSOWE (tutaj mam dostęp do stworzonego wariantu w rozgrywce na innych graczy)

No dobra znalazłem te dwa gotowe wzorce z pucharkami ale ich edytować nie mogę. Tylko wybrać jako gotowy wzór dla innego profilu da się
« Ostatnia zmiana: Sierpnia 17, 2019, 05:29:52 pm wysłana przez Opiekun308 »