'

Aktualności: Mortal Kombat Center - strona wraca jako archiwum.

Autor Wątek: Pierwszy trailer MK9  (Przeczytany 55998 razy)

Offline Martins

  • U?ytkownik
  • Wiadomości: 304
  • Płeć: Mężczyzna
  • Debe?ciak Team
    • Zobacz profil
Odp: Pierwszy trailer MK9
« Odpowiedź #180 dnia: Czerwca 22, 2010, 05:08:38 pm »
Poprosz? o czytanie moich postów ze zrozumieniem, i zwracanie uwagi na szczegó?y, dzi?kuj? ;)
Pokurwi?o mnie!!!

-Luna-

  • Gość
Odp: Pierwszy trailer MK9
« Odpowiedź #181 dnia: Czerwca 22, 2010, 05:11:55 pm »
Poprosz? o czytanie moich postów ze zrozumieniem, i zwracanie uwagi na szczegó?y, dzi?kuj? ;)

W?a?nie to czytanie ze zrozumieniem i zwracanie uwagi na szczegó?y tak bardzo spowodowa?o mi opad r?k XD

No chyba, ?e masz co? konkretnego na my?li co ja mog?em opatrznie zrozumie?. Napisz.

Offline Martins

  • U?ytkownik
  • Wiadomości: 304
  • Płeć: Mężczyzna
  • Debe?ciak Team
    • Zobacz profil
Odp: Pierwszy trailer MK9
« Odpowiedź #182 dnia: Czerwca 22, 2010, 05:18:14 pm »
Nie napisa?em ?e Shang musi posiada? wszystkie ciosy wszystkich postaci, napis?em te? ?e ewentualne komba w tej kwestii posiada?y by o wiele mniejsz? si??. Chyba rzecz? oczywist? jest, ?e nie chc? aby jakakolwiek posta? w tej grze mia?a infinity (co raczej b?dzie ci??kie do osi?gni?cia po trailerach jakie widzia?em, ale we will see). Po za tym w dobie internetu na konsolach zaraz wyjdzie ?atka i po infinity, tak?e jak ju? mówi?em wszystko mo?na zrobi?, tylko z g?ow?.
Pokurwi?o mnie!!!

-Luna-

  • Gość
Odp: Pierwszy trailer MK9
« Odpowiedź #183 dnia: Czerwca 22, 2010, 05:23:06 pm »
Z tymi ?atkami to ja juz gdzie? pisa?em...cz?sto "they don't give a shit". Przyk?ad - BlazBlue Calamity Trigger. Posta? taka jak? opisa?e? je?li by istnia?a, mia?a by nie jedno i nie dwa takie comba.

Zwracam te? uwag? do osób ewentualnie ?l?cych bluzgi w stron? przepakowanego na filmiku sektora - developerzy maj? button którym nape?niaj? sobie pasek i w rzeczywisto?ci takie akcje jak widzieli?my na filmikach b?d? wchodzi? raz/dwa na walk?/rund?.

Offline Semek

  • U?ytkownik
  • Wiadomości: 664
  • Płeć: Mężczyzna
  • MK X: PC ; Steam ID: Sem3k
    • Zobacz profil
  • PSN ID: semek84
Odp: Pierwszy trailer MK9
« Odpowiedź #184 dnia: Czerwca 22, 2010, 05:47:20 pm »
Ale po co zmieniac cos co sie dobrze sprawowalo. Niech zrobia tsunga z normalnym zmienianiem sie, a nie jakies pajacowanie ze specjalami. Wystarcza jego czachy x1,x2,x3 i zmienianie sie.  Tak bylo najlepiej jak w MK II, chociaz wulkan z MKIII tez bym chetnie zobaczyl.

Ja jestem za tym ,?eby shao khan i jakis goro/kintaro/motaro nie byli grywalni. A jak juz to sheeva, nia bardzo fajnie sie gralo byla w sam raz, a nie tak silna jak goro i kintaro.

Poza tym mogli by zrobic jakiegos wrestlera. Bardzo chcialbym postac ktora zamiast fireballi i innych latawcow mialaby porzadne rzuty, rozwiniete. I nie chodzi mi tutaj o wrestling jak u tego geja z beretem tylko na prawde kozackiego zapasnika:)

Co do reptile`a to , zyczylbym sobie miec taki lekki bonusik jako, ze jest jaszczura chcialbym ,aby poruszal sie na 4 konczynach. Idac automatycznie omijaly by pociski i ciosy lecace na high. A za kare jego kawasy i inne specjale mialy by wieksze opoznienie po bloku wzgledem pozostalych postaci. Do tego powienien byc bardziej skoczny od innych.

Do tego podzaial postaci na wolne/silne, posrednie i szybkie/slabe.

Kolejna sprawa to stroje .Ktos pisal o tych MK vs DC. Tak sie przypatrzylem i jestem za dla takich postaci: raiden (swietnie wyglada), baraka, Shao khan, SHang Tsung. A poza tym ninja rozbroic i ubrac jak na cichego zabojce przystalo. Sub zero jescze w miare sie prezentuje, Ale skorpion z tym wygladaem powienien byc samurajem:P takie czepianie sie z mojej strony:P ALe o to chodzi, aby mortal byl cudny:P
« Ostatnia zmiana: Czerwca 22, 2010, 05:48:59 pm wysłana przez król maciu?1wszy »
Sometimes I hate the life I made
Everything's wrong every time
Pushing on I can't escape
Everything that comes my way

Offline Hateous

  • U?ytkownik
  • Wiadomości: 22
  • Płeć: Mężczyzna
    • Zobacz profil
Odp: Pierwszy trailer MK9
« Odpowiedź #185 dnia: Czerwca 22, 2010, 05:51:52 pm »
No i Król ma racj?:D Odno?nie tych kostiumów:) A ciosy shanga to ja bym da? równie?, klasyczne czaszki+ zmiana++ wykradanie zycia:) taki Shangu? by?by miodzio:)

-Luna-

  • Gość
Odp: Pierwszy trailer MK9
« Odpowiedź #186 dnia: Czerwca 22, 2010, 06:25:00 pm »
Poza tym mogli by zrobic jakiegos wrestlera. Bardzo chcialbym postac ktora zamiast fireballi i innych latawcow mialaby porzadne rzuty, rozwiniete. I nie chodzi mi tutaj o wrestling jak u tego geja z beretem tylko na prawde kozackiego zapasnika:)

Wydaje mi si?, ?e to by nie mia?o sensu w grze tak bardzo opartej na projectilach i specialach. W Street Fighterze jednak jest du?o wi?kszy nacisk na walk? wr?cz typow? i to si? sprawdza. Poza tym trudno mi se wyobrazi? wielkiego Shao Khana czy Kintaro rzucanego po k?tach;p

Co do reptile`a to , zyczylbym sobie miec taki lekki bonusik jako, ze jest jaszczura chcialbym ,aby poruszal sie na 4 konczynach. Idac automatycznie omijaly by pociski i ciosy lecace na high. A za kare jego kawasy i inne specjale mialy by wieksze opoznienie po bloku wzgledem pozostalych postaci. Do tego powienien byc bardziej skoczny od innych.

Well, sk?d ja takie co? znam....pomy?lmy....

Jak dla mnie Reptile ju? teraz wygl?da tak jak powinien. Czu?, ?e jest jaszczurem.

Do tego podzaial postaci na wolne/silne, posrednie i szybkie/slabe.

MK to MK, nie Tekken ani Guilty Gear. Poza tym bior?c pod uwag? postacie jakie ma MK, kto wg ciebie móg? by by? tym ci??szym i wolniejszym?

Offline Semek

  • U?ytkownik
  • Wiadomości: 664
  • Płeć: Mężczyzna
  • MK X: PC ; Steam ID: Sem3k
    • Zobacz profil
  • PSN ID: semek84
Odp: Pierwszy trailer MK9
« Odpowiedź #187 dnia: Czerwca 22, 2010, 06:38:33 pm »
Wiesz mi sie super gra w stare mortale.  A takie urozmicenie  w stylu Sf bylo by moim zdaniem na plus. Jedynym problemem, jest to ?e tutaj sa same szybkie postcie i nie mam pojecia, kto by mogl byc wolniejszy, szybszy. Taki kano, jax moim zdaniem nie powinni byc za szybcy Po nich spodziewam sie mega powera, a nie zwinnosci. Millena, kitana zwinne jak najbardziej, ale prz tym slabe ciosy. Ninja posredni jak ryu/ken/akuma w SF. CHyba lepiej by sie walczylo. Wtedy postaci na prawde byly by zroznicowane i  wprowadzly wecej strategi i kombinowania.
Dla mnie ten patent w SF i GG jest genialnie rozwiazany:) WIdac , ze jak idzie wilki kloc pokroju Pokmin`a to mozna sie spodziewac ze nas zmizdzy jak dorwie. ALe jest wolny i wilki:) o ot mi chodzi. Ale to takie marzenie. tak jak jest tez jest dobrze.

na podstawie styli mogli by rozwazyc szybkosc i sile:) Wtedy nawet Adept by chyba nie marudzil. POsta? walczaca Tai Chi byla by szybka ale slaba. A osoba od boksu, muai thai kyokushin wlaili by okrutne kopniaki i piesci. A taki np. Aikido swietne rewewrsale i parry. A brazilian Ju jitsu potezne chwyty:))) Tak bym to chcial widziec:)

A tak poza tematem, gracie na padach czy arcade stickach??
« Ostatnia zmiana: Czerwca 22, 2010, 06:43:05 pm wysłana przez król maciu?1wszy »
Sometimes I hate the life I made
Everything's wrong every time
Pushing on I can't escape
Everything that comes my way

-Luna-

  • Gość
Odp: Pierwszy trailer MK9
« Odpowiedź #188 dnia: Czerwca 22, 2010, 06:42:23 pm »
W MK jest ten problem ?e wizualnie nie ma postaci l?ejszych i ci??szych. Dlatego takie rozwi?zanie nawet gdyby chcieli, to nie wchodzi w gr?. Zreszt? ja tam np uwa?am za plus to, ?e MK stare mia?y postacie równe w opanowaniu pod wzgl?dem manualnym przez t? standaryzacj?;p To mi pozwala np w MK2/MK3 gra? na random select, czego ju? tak ch?tnie nie robi?em w SF4 i nie robi? praktycznie w ogóle w BB :p

Offline Semek

  • U?ytkownik
  • Wiadomości: 664
  • Płeć: Mężczyzna
  • MK X: PC ; Steam ID: Sem3k
    • Zobacz profil
  • PSN ID: semek84
Odp: Pierwszy trailer MK9
« Odpowiedź #189 dnia: Czerwca 22, 2010, 06:44:48 pm »
W MK jest ten problem ?e wizualnie nie ma postaci l?ejszych i ci??szych. Dlatego takie rozwi?zanie nawet gdyby chcieli, to nie wchodzi w gr?. Zreszt? ja tam np uwa?am za plus to, ?e MK stare mia?y postacie równe w opanowaniu pod wzgl?dem manualnym przez t? standaryzacj?;p To mi pozwala np w MK2/MK3 gra? na random select, czego ju? tak ch?tnie nie robi?em w SF4 i nie robi? praktycznie w ogóle w BB :p

Wlasnie za to kocham SF, ze nie da sie grac kims kogo sie nie ogarnia. Ale tak jest we wszystkich azjatyckich fighterach 2d. W KOF jest to samo.
Wlasnie bylby problem z ta wielkoscia postaci, poniewaz sa tej samej postury. Oprocz bosow ofkoz:)
Sometimes I hate the life I made
Everything's wrong every time
Pushing on I can't escape
Everything that comes my way

Offline Adept

  • Moderator Globalny
  • U?ytkownik
  • Wiadomości: 2115
  • Płeć: Mężczyzna
  • Detektyw z deszczowego miasta
    • Zobacz profil
Odp: Pierwszy trailer MK9
« Odpowiedź #190 dnia: Czerwca 22, 2010, 06:53:33 pm »
na podstawie styli mogli by rozwazyc szybkosc i sile:) Wtedy nawet Adept by chyba nie marudzil. POsta? walczaca Tai Chi byla by szybka ale slaba. A osoba od boksu, muai thai kyokushin wlaili by okrutne kopniaki i piesci. A taki np. Aikido swietne rewewrsale i parry. A brazilian Ju jitsu potezne chwyty:))) Tak bym to chcial widziec:)

Ja zawsze marudz? :)

A co do Twoich pomys?ów Królu, to powiem Ci, ?e nie podobaj? mi si?. Bo chcesz zrobi? z Mortal Kombat gr?, któr? nigdy nie by?a. Za du?o bierzesz wzorców z innych bijatyk. Szybkie/wolne postacie nie maj? prawa bytu w tej grze. Mimo wszystko zawsze by?y jakie? ró?nice w grze. W Mortal Kombat II najlepsze nogi w powietrzu ma Baraka, Shang Tsung i Jax. Uppercupty najlepsze maj? ninja, a podcink? Mileena i Kitana. Dlatego zawsze by?y jakie? minimalne ró?nice mi?dzy zawodnikami. Wol? gr? na skill, ni? na style.

"A poza tym dojeba? 6-0 Kungowi... On si? rzeczywi?cie nie nadaje przeciwko tej g?upiej, starej, zjadanej przez robaki, wrzeszcz?cej suce." - Johnx, 16. sierpnia, 05:06

Offline Semek

  • U?ytkownik
  • Wiadomości: 664
  • Płeć: Mężczyzna
  • MK X: PC ; Steam ID: Sem3k
    • Zobacz profil
  • PSN ID: semek84
Odp: Pierwszy trailer MK9
« Odpowiedź #191 dnia: Czerwca 22, 2010, 07:03:14 pm »
Wiem wiem, pisze tyle co bym chcial. A marzenia jednostki sa gówno warte:P Ciekawe kiedy ujawnia nowe postacie?


odnosnie skila, to jak sa zroznicowane style to trzeba wiecej ograniac, a tym samym miec wiekszego skila:) Tak to widze.
« Ostatnia zmiana: Czerwca 22, 2010, 07:10:30 pm wysłana przez król maciu?1wszy »
Sometimes I hate the life I made
Everything's wrong every time
Pushing on I can't escape
Everything that comes my way

-Luna-

  • Gość
Odp: Pierwszy trailer MK9
« Odpowiedź #192 dnia: Czerwca 22, 2010, 07:04:47 pm »
W Mortal Kombat II najlepsze nogi w powietrzu ma Baraka, Shang Tsung i Jax.

Shang ma jeszcze najlepszy strza? z dupy w dziejach MK:p Cz?sto si? tego nadu?ywa:D

Offline Martins

  • U?ytkownik
  • Wiadomości: 304
  • Płeć: Mężczyzna
  • Debe?ciak Team
    • Zobacz profil
Odp: Pierwszy trailer MK9
« Odpowiedź #193 dnia: Czerwca 22, 2010, 11:16:32 pm »
Jak dla mnie to Królu chcesz te gr? przedobrzy? w kwestii systemu. Zbytnie ró?nice mi?dzy fajterami stwarzaj? niebezpiecze?stwo zachwiania balansu, a MK napewno tego nie potrzebuje. Nie róbmy z tej gry czego? czym nie jest bo efekt mo?e by? du?o gorszy od t?pionych wersji 3d. Jeszcze trzeba zwróci? uwag?, kto tworzy t? gr?. Amerykanie raczej z dobrych systemów w fajterach nie s?yn?, tak?e twoje ?yczenia z pewno?ci? by ich przeros?y.
« Ostatnia zmiana: Czerwca 22, 2010, 11:56:23 pm wysłana przez Martins »
Pokurwi?o mnie!!!

-Luna-

  • Gość
Odp: Pierwszy trailer MK9
« Odpowiedź #194 dnia: Czerwca 22, 2010, 11:34:50 pm »
Robili Street Fighter 4 wi?c te? bym Ameryka?ców nie skre?la?;)

 

Podobne Tematy

  Temat / Zaczęty przez Odpowiedzi Ostatnia wiadomość
Sonya Blade w MK9?

Zaczęty przez davidkoz « 1 2 » Nowo?ci

15 Odpowiedzi
8992 Wyświetleń
Ostatnia wiadomość Lipca 05, 2010, 01:03:47 am
wysłana przez johnx
90 Odpowiedzi
36199 Wyświetleń
Ostatnia wiadomość Czerwca 26, 2010, 08:03:02 pm
wysłana przez johnx
Nowe skriny MK9 :D

Zaczęty przez elson « 1 2 3 » Nowo?ci

44 Odpowiedzi
18297 Wyświetleń
Ostatnia wiadomość Czerwca 17, 2010, 09:21:46 am
wysłana przez Cobra
70 Odpowiedzi
31727 Wyświetleń
Ostatnia wiadomość Czerwca 24, 2010, 07:37:55 am
wysłana przez -Luna-
7 Odpowiedzi
13916 Wyświetleń
Ostatnia wiadomość Kwietnia 03, 2016, 11:54:57 am
wysłana przez Matesik