'

Aktualności: Mortal Kombat Center - strona wraca jako archiwum.

Autor Wątek: Pierwszy oficjalny pokaz MK9  (Przeczytany 31725 razy)

Offline Semek

  • U?ytkownik
  • Wiadomości: 664
  • Płeć: Mężczyzna
  • MK X: PC ; Steam ID: Sem3k
    • Zobacz profil
  • PSN ID: semek84
Odp: Pierwszy oficjalny pokaz MK9
« Odpowiedź #30 dnia: Czerwca 20, 2010, 12:10:08 pm »
Porównywanie MK do innych gier jest troch? nie na miejscu. Seria MK zawsze by?a w tyle pod wzgl?dem systemu walki, p?ynno?ci, animacji i rozbudowy. Zawsze podczas k?ótni na forum w stylu 'co jest lepsze: Tekken czy MK?' wiedzia?em, ?e pod tym wzgl?dem z góry jestem skazany na przegran?. Ale zawsze próbowa?em u?wiadomi?, ?e ludzie MK lubi? za co? innego.

Przepraszam ,ale teraz nie porównuje do tekkena/vf tylko do fighterów 2d. A odnosnie animacji postaci w MKI - MK trilogy, moim skromnym zdaniem jest ?wietna. System walki tak samo, w atarych mortalach by? proty i przez to genialny. jak myslisz dlaczego SF jest tylko lekko modyfikowany, poniewaz ludzie w capcom wiedza w odroznieniu od Eda, ze nie zmienia sie czegos co jest idealne:) I za to ich uwielbiam. A Boon jedzie na kulcie starych czesci:( Na jego i nasze glownie nieszczescie:(
« Ostatnia zmiana: Czerwca 20, 2010, 12:12:27 pm wysłana przez król maciu?1wszy »
Sometimes I hate the life I made
Everything's wrong every time
Pushing on I can't escape
Everything that comes my way

-Luna-

  • Gość
Odp: Pierwszy oficjalny pokaz MK9
« Odpowiedź #31 dnia: Czerwca 20, 2010, 12:15:59 pm »
Porównywanie MK do innych gier jest troch? nie na miejscu. Seria MK zawsze by?a w tyle pod wzgl?dem systemu walki, p?ynno?ci, animacji i rozbudowy. Zawsze podczas k?ótni na forum w stylu 'co jest lepsze: Tekken czy MK?' wiedzia?em, ?e pod tym wzgl?dem z góry jestem skazany na przegran?. Ale zawsze próbowa?em u?wiadomi?, ?e ludzie MK lubi? za co? innego.

Otó? to, Mortal Kombat to nie Street Fighter. Mortal Kombat by? inspirowany filmami "karate". Zobacz jak?kolwiek chi?sk? produkcj? która traktuje o tym temacie, polecam filmy z Jetem Li. Mortal Kombat w?a?nie na takiej zasadzie jest robione jak ruchy w tamtejszych choreografiach. Owszem, MK to nie klasa jako?cii SF, GG (cho? tutaj i w przypadku BB BAAAAAAARDZO bym si? z tob? k?óci? odno?nie tych animacji ciosów), Garou je?li chodzi o t? realno?? ciosów. S? te m?oty i cepy ale...czy nie by?o czasem w pierwszych 2 MK za?o?enia, ?e nie mamy combosów jako takich a gra skupiona w?a?nie jest raczej na pojedynczych uderzeniach? Ten MK jest tego wyrazem. A fakt, ?e podci?gni?to potem te? pod MK i Comba to dostosowanie si? poniek?d do konkurencji.

Z ca?ym szacunkiem, czy ty oby na pewno królu maciusiu 1wszy ogra?e? dobrze tego MKvsDC? Bo je?li widzisz takie same animacje i tylko kilka dodanych, a ?adnej w tym poprawy to ?miem w?tpi? czy tego MKvsDC w ogólen na ?ywo widzia?e?.

Podkre?lam raz jeszcze, w kwesti odczucia mocy ciosów, czy to za czasów starych 2D, czy za czasów mniej chlubnego MK na PS2/GC/Xboxa moc ciosów by?a najwi?ksza w?a?nie w MK.

Heh, w ogóle ?mieszna sprawa...nie podobaj? ci si? animacje w MK, a przytaczasz seri? Guilty Gear i BlazBlue jako te "fajne", czy mi si? wydaje czy mamy tam: zawodników walcz?cych robi?c w mi?dzyczasie mostek, uderzanie parasolk?, ?abami i innymi takimi rzeczami? Aha, no i oczywi?cie oceniaj?c BB nie nale?y zapomnie? o hitboxie "noob-friendly".

To co zaprezentowa?a teraz ekipa developerów jest MK niemal z klasycznego wydania podci?gni?tym do graficznych/technicznych standardów current-genów. Zatem je?li lubisz MK w starej formule, nie rozumiem tej nagonki na animacj? która taka w?asnie by?a.

Prosta sprawa, albo lubisz MK jakie jest, albo id? gra? w inny tytu? jak i ja to robi?em do tej pory poza MK2/MK3. Nie ka? developerom zmiena? MK w co? na kszta?t SF.



Przepraszam ,ale teraz nie porównuje do tekkena/vf tylko do fighterów 2d. A odnosnie animacji postaci w MKI - MK trilogy, moim skromnym zdaniem jest ?wietna. System walki tak samo, w atarych mortalach by? proty i przez to genialny. jak myslisz dlaczego SF jest tylko lekko modyfikowany, poniewaz ludzie w capcom wiedza w odroznieniu od Eda, ze nie zmienia sie czegos co jest idealne:) I za to ich uwielbiam. A Boon jedzie na kulcie starych czesci:( Na jego i nasze glownie nieszczescie:(

Eeeee....to post wy?ej piszesz, ?e powinni to zmienia? a teraz nagle nie? Swoj? drog? czy przypadkiem Street Fighter nie pojechal na kulcie starej cz??ci (SF2)? Boon teraz te? nie chce zmienia? tego co by?o ?wietne w starych MK i dobrze! Doczepi?e? si? tej animacji NIEKTÓRYCH ciosów, nie zauwa?aj?c w ogóle masy nowych.
« Ostatnia zmiana: Czerwca 20, 2010, 03:07:02 pm wysłana przez robaczek »

Offline Adept

  • Moderator Globalny
  • U?ytkownik
  • Wiadomości: 2115
  • Płeć: Mężczyzna
  • Detektyw z deszczowego miasta
    • Zobacz profil
Odp: Pierwszy oficjalny pokaz MK9
« Odpowiedź #32 dnia: Czerwca 20, 2010, 12:46:52 pm »
Ja równie? widz? podobie?stwa do MKvsDC. Jednak je?eli mówisz, ?e system jest diametralnie inny, to ufam Ci w tej kwesti. Pok?óc? si? o to jak gra wyjdzie :)

"A poza tym dojeba? 6-0 Kungowi... On si? rzeczywi?cie nie nadaje przeciwko tej g?upiej, starej, zjadanej przez robaki, wrzeszcz?cej suce." - Johnx, 16. sierpnia, 05:06

Offline davidkoz

  • Moderator Globalny
  • U?ytkownik
  • Wiadomości: 1628
  • Płeć: Mężczyzna
  • Elder God
    • Zobacz profil
    • Mortal Kombat Center
Odp: Pierwszy oficjalny pokaz MK9
« Odpowiedź #33 dnia: Czerwca 20, 2010, 12:59:57 pm »
Zgadzam si? z Lun?.

Nowy system na pewno nie wygl?da komicznie jak maciu? napisa? (ostrze?enie za wulgaryzmy) i je?eli kto? gra? systematycznie od czasów Deadly Alliance na pewno zauwa?y? spore ró?nice w mechanice.

Jedn? z nich na go?y rzut oka jest to, ?e s? one naturalniejsze, ?e po wyprowadzeniu ka?dego jednego ciosu nasz wojownik nie robi kroku w przód przesuwaj?c si?, a stoi prawie w miejscu, co wida? bardzo dobrze przy kombinacjach Kung Lao, które wygl?daj? bardzo dobrze. Johnny Cage jest troch? przy niektórych kopni?ciach sztywny, to fakt, ?e kopi?c jego noga leci jakby by?a sztywna no ale g?ównie przy nim to zauwa?y?em, bo ca?a reszta dobrze si? rusza.

Wida? fajnie te? szybko?? i p?ynno?? ruchów, co zaowocowa?o brakiem "kartonowego ruchu"przy kombie Scorpiona wraz ze ?lizgiem, które w?a?nie posiada? w MK vs. DC Universe. Tam wygl?da?o to bardziej plastikowo (chod? mi gra nie przeszkadza?a, ka?dy o tym wie) i Scorpion przemierzy? kilka metrów po wykonanym kombosie, a tutaj? P?ynnie w miejscu wykonuje t? sekwencj?, wi?c nie wiem co si? czepia?, ?e ten MK nie wygl?da jak Tekken czy SF, bo po co nam kolejny VF? MK zawsze si? wyró?nia? ubo?szym system i nie tylko za niego gr? pokochali?my.

Ludzie narzekali przy MK 3D, ?e to i owo, ?e plastikowo i nie brutalnie. Dostajemy brutalno?? i to tak?, ?e boj? si?, ?e jeszcze PEGI ka?e j? ocenzurowa? w Europie, a ludzie dalej narzekaj?, ?e to, ?e tamto, zamiast cieszy? si?, ?e wida? jak staraj? si? wróci? do czasów MK2 i nie tworz? nam kolejnej cz??ci MK vs. DC.
« Ostatnia zmiana: Czerwca 20, 2010, 01:02:24 pm wysłana przez davidkoz »

Offline franqey

  • U?ytkownik
  • Wiadomości: 657
  • Płeć: Mężczyzna
  • Szary eminencja
    • Zobacz profil
Odp: Pierwszy oficjalny pokaz MK9
« Odpowiedź #34 dnia: Czerwca 20, 2010, 01:10:05 pm »
To ja napisz? co mi si? nie podoba. Mowa oczywi?cie o walce w powietrzu. Co to kurwa ma by?? Przyczajony tygrys czy ukryty smok? W klasycznych cz??ciach polega?a na wyprowadzeniu jednego silnego ciosu, i by?a spoko. Jeszcze w sytuacji gdy wojownicy sk?d? spadaj?, napieprzanie si? w locie jest w miar? zrozumia?e, ale zawi?ni?cie w powietrzu, i bombardowanie si? ciosami jak w starciu Buddy z ifrytem wygl?da jak dla mnie g?upio.
But if you're gonna dine with them cannibals
Sooner or later, darling, you're gonna get eaten
But I'm glad you've come around
here with your animals
And your heart that is bruised but unbeaten
And beating like a drum

Bodzio

  • Gość
Odp: Pierwszy oficjalny pokaz MK9
« Odpowiedź #35 dnia: Czerwca 20, 2010, 01:10:25 pm »
Porównywanie MK do innych gier jest troch? nie na miejscu. Seria MK zawsze by?a w tyle pod wzgl?dem systemu walki, p?ynno?ci, animacji i rozbudowy. Zawsze podczas k?ótni na forum w stylu 'co jest lepsze: Tekken czy MK?' wiedzia?em, ?e pod tym wzgl?dem z góry jestem skazany na przegran?. Ale zawsze próbowa?em u?wiadomi?, ?e ludzie MK lubi? za co? innego.

System walki tak samo, w atarych mortalach by? proty i przez to genialny. jak myslisz dlaczego SF jest tylko lekko modyfikowany, poniewaz ludzie w capcom wiedza w odroznieniu od Eda, ze nie zmienia sie czegos co jest idealne:) I za to ich uwielbiam. A Boon jedzie na kulcie starych czesci:( Na jego i nasze glownie nieszczescie:(

Chcesz aby po 18-tu latach wypu?cili gr? w której system walki b?dzie taki sam? :) Ka?da posta? musi by? inna i nie mo?e si? ró?ni? tylko ciosami specjalnymi i wygl?dem.

Offline davidkoz

  • Moderator Globalny
  • U?ytkownik
  • Wiadomości: 1628
  • Płeć: Mężczyzna
  • Elder God
    • Zobacz profil
    • Mortal Kombat Center
Odp: Pierwszy oficjalny pokaz MK9
« Odpowiedź #36 dnia: Czerwca 20, 2010, 01:42:46 pm »
A w?a?nie dobrze, ?e postacie wyró?niaj? si? bardziej ni? tylko zdolno?ciami i wygl?dem. W czasach królowania MK1,2 by? to dobry pomys?, ale teraz nie sprawdzi?by si?.

Swoj? drog? i tak ludzie narzekaj?, ?e w SF po?owa jest taka sama i bazuje na innych, wi?c nie ma co zachwala?, a? tak Capcomu.

Dobrze, ?e Sektor wyprowadza ci??kie ciosy, a Reptile szybkie i zwinne, tak by? powinno, ró?nica nie tylko go?ym okiem ale te? w masterowaniu nie na zasadzie "tylko inny specja?".

Offline Semek

  • U?ytkownik
  • Wiadomości: 664
  • Płeć: Mężczyzna
  • MK X: PC ; Steam ID: Sem3k
    • Zobacz profil
  • PSN ID: semek84
Odp: Pierwszy oficjalny pokaz MK9
« Odpowiedź #37 dnia: Czerwca 20, 2010, 01:53:50 pm »
Porównywanie MK do innych gier jest troch? nie na miejscu. Seria MK zawsze by?a w tyle pod wzgl?dem systemu walki, p?ynno?ci, animacji i rozbudowy. Zawsze podczas k?ótni na forum w stylu 'co jest lepsze: Tekken czy MK?' wiedzia?em, ?e pod tym wzgl?dem z góry jestem skazany na przegran?. Ale zawsze próbowa?em u?wiadomi?, ?e ludzie MK lubi? za co? innego.

Otó? to, Mortal Kombat to nie Street Fighter. Mortal Kombat by? inspirowany filmami "karate". Zobacz jak?kolwiek chi?sk? produkcj? która traktuje o tym temacie, polecam filmy z Jetem Li. Mortal Kombat w?a?nie na takiej zasadzie jest robione jak ruchy w tamtejszych choreografiach. Owszem, MK to nie klasa jako?cii SF, GG (cho? tutaj i w przypadku BB BAAAAAAARDZO bym si? z tob? k?óci? odno?nie tych animacji ciosów), Garou je?li chodzi o t? realno?? ciosów. S? te m?oty i cepy ale...czy nie by?o czasem w pierwszych 2 MK za?o?enia, ?e nie mamy combosów jako takich a gra skupiona w?a?nie jest raczej na pojedynczych uderzeniach? Ten MK jest tego wyrazem. A fakt, ?e podci?gni?to potem te? pod MK i Comba to dostosowanie si? poniek?d do konkurencji.

Z ca?ym szacunkiem, czy ty oby na pewno królu maciusiu 1wszy ogra?e? dobrze tego MKvsDC? Bo je?li widzisz takie same animacje i tylko kilka dodanych, a ?adnej w tym poprawy to ?miem w?tpi? czy tego MKvsDC w ogólen na ?ywo widzia?e?.

Podkre?lam raz jeszcze, w kwesti odczucia mocy ciosów, czy to za czasów starych 2D, czy za czasów mniej chlubnego MK na PS2/GC/Xboxa moc ciosów by?a najwi?ksza w?a?nie w MK.

Heh, w ogóle ?mieszna sprawa...nie podobaj? ci si? animacje w MK, a przytaczasz seri? Guilty Gear i BlazBlue jako te "fajne", czy mi si? wydaje czy mamy tam: zawodników walcz?cych robi?c w mi?dzyczasie mostek, uderzanie parasolk?, ?abami i innymi takimi rzeczami? Aha, no i oczywi?cie oceniaj?c BB nie nale?y zapomnie? o hitboxie "noob-friendly".

To co zaprezentowa?a teraz ekipa developerów jest MK niemal z klasycznego wydania podci?gni?tym do graficznych/technicznych standardów current-genów. Zatem je?li lubisz MK w starej formule, nie rozumiem tej nagonki na animacj? która taka w?asnie by?a.

Prosta sprawa, albo lubisz MK jakie jest, albo id? gra? w inny tytu? jak i ja to robi?em do tej pory poza MK2/MK3. Nie ka? developerom zmiena? MK w co? na kszta?t SF.


Luna@ Co z tego ,?e postaci sie lepiej ruszaja w MKvsDC wzgledem starszych moratali 3D, skoro ciosy nadal s? sztywne. POza tym nie rozumiesz mnie zupelnie o co mi chodzi z ta animacja. W Blaz blue ciosy moze sa kosmiczne, w sumie najbardziej pokrecone z bijatyk, ale one nie sa takie sztywne jak w nowych mortalach. Co mi z tego ,ze postac ma swietnie animowana postawe (kung lao - shaolin , jonny cage w miare dobre jet kune do, reptile jesli dobrze sie przypatrzylem styl malpy) ,swietnie sie rusza. Jak podczas wyprowadzania ciosu caly czar pryska:( Piesci jescze wygladaja, ale kopniecia sa kpina. A w MK III kombosty swietnie wygladaly, kopniecia byly plynne, naturalne i czuc bylo jak siada na oponencie a nie jest amortyzowany

A odnosnie wzorowania sie na filmach to tutaj nie musisz mi mowic, bo wlasnie moja pasja jest kultura i historia azji.Takze nie muisz mi mowic o "karate" z chin, bo karate jest z Japonii. A to w jaki sposob Boon stara sie odzwierciedlic poszczegolne style kung fu rozwala mnie na lopatki. profanacja. Poza tym zawsze by?em za tym ,?e jak ju? sie bierze za style walki to niech to jakos sie przentuje to samego ninjitsu jest klika odmian regionalnych i na nich powienien sie skupic tworzac charakter, postawe i styl walki ninja. Ale to tylko moje marzenia. W starych Mortalach nie bylo tego problemu, poniewaz bylo LK,HK,LP,HP, polobrot, hak, podcinka i tyle. I bylo super. A teraz robia dragon balla w powietrzu:( Kaszana. Ataki z powietrza byly swietna bronia a teraz jest milon ciosow w locie.

Aha i jesli GG XX/Blaz Blue jest noobe- like game to chyba o innych grach rozmawiamy. System tych gier po prostu jest miazdzacy premiujacy ofensywe i bardzo techniczny. Takze nie wiem czy obijesz kogos doswiadczonego na nooba ,jak potrafi sie w tekkenie zdarzyc. A tak samo w SF jeszcze nie widzialem zeby nowiciujsz lupiacy jeden przycisk ogral jakiegos doswiadczonego fightera, ktory idzie jak przecinak i ogarnia obrone.


wam naprawde pasuje ta sztywnota w nowych MK???
A w?a?nie dobrze, ?e postacie wyró?niaj? si? bardziej ni? tylko zdolno?ciami i wygl?dem. W czasach królowania MK1,2 by? to dobry pomys?, ale teraz nie sprawdzi?by si?.

Swoj? drog? i tak ludzie narzekaj?, ?e w SF po?owa jest taka sama i bazuje na innych, wi?c nie ma co zachwala?, a? tak Capcomu.

Dobrze, ?e Sektor wyprowadza ci??kie ciosy, a Reptile szybkie i zwinne, tak by? powinno, ró?nica nie tylko go?ym okiem ale te? w masterowaniu nie na zasadzie "tylko inny specja?".

Eeee w SF polowa jest taka sama??? NO comments:)

Poza tym czy ja pisa?em, ?e ?le mi z tym powrotem do pocz?tku? Ja si? ciesz? bo to by?y moje nalepsze chwile za gówniarza spedzone z kolesiami przy mkI, II, III. Obecnie wszystko ?wietnie wygl?da. Tylko mi ca?y czas chodzi o te sztywne ciosy:)))) pozdro for all

« Ostatnia zmiana: Czerwca 20, 2010, 02:09:27 pm wysłana przez król maciu?1wszy »
Sometimes I hate the life I made
Everything's wrong every time
Pushing on I can't escape
Everything that comes my way

Offline Sim

  • U?ytkownik
  • Wiadomości: 650
  • Płeć: Mężczyzna
    • Zobacz profil
Odp: Pierwszy oficjalny pokaz MK9
« Odpowiedź #38 dnia: Czerwca 20, 2010, 01:54:37 pm »
Jedni maj? konserwatywne wymagania wzgl?dem nowego Mortala a inni maja innowacyjne/post?powe wymagania.
Mimo mojej wielkiej mi?o?ci do starego ale nadal dobrego MKII jestem za post?pem. Trzeba i?? do przodu, inaczej po choler? robi? nowe Mortale?

Co do kombosów w MK3 to wcale takie p?ynne nie by?y jak si? im bli?ej przyjrze?. To by?y zwyk?e "stop klatki", wysuni?ta pi???, wysuni?ta noga i tak na przemian. W nowym s? teraz pe?ne ruchy, bez uci?? czy te? stop klatki.
« Ostatnia zmiana: Czerwca 20, 2010, 02:00:34 pm wysłana przez Sim »

Offline Adept

  • Moderator Globalny
  • U?ytkownik
  • Wiadomości: 2115
  • Płeć: Mężczyzna
  • Detektyw z deszczowego miasta
    • Zobacz profil
Odp: Pierwszy oficjalny pokaz MK9
« Odpowiedź #39 dnia: Czerwca 20, 2010, 02:22:36 pm »
Co mi z tego ,ze postac ma swietnie animowana postawe (kung lao - shaolin , jonny cage w miare dobre jet kune do, reptile jesli dobrze sie przypatrzylem styl malpy) ,swietnie sie rusza. Jak podczas wyprowadzania ciosu caly czar pryska:( Piesci jescze wygladaja, ale kopniecia sa kpina.

Ja Ciebie prosz?. Nie wypowiadaj si? o sztukach walki w Mortal Kombat. Trenowa?e? co? kiedy?? Ile lat? Z jakimi sukcesami? Sztuki walki w MK to profanacja tych pierwszych. Styl ma?py, shaolin, JKD...  ::)
« Ostatnia zmiana: Czerwca 20, 2010, 02:24:15 pm wysłana przez Adept »

"A poza tym dojeba? 6-0 Kungowi... On si? rzeczywi?cie nie nadaje przeciwko tej g?upiej, starej, zjadanej przez robaki, wrzeszcz?cej suce." - Johnx, 16. sierpnia, 05:06

-Luna-

  • Gość
Odp: Pierwszy oficjalny pokaz MK9
« Odpowiedź #40 dnia: Czerwca 20, 2010, 02:32:46 pm »
Luna@ Co z tego ,?e postaci sie lepiej ruszaja w MKvsDC wzgledem starszych moratali 3D, skoro ciosy nadal s? sztywne. POza tym nie rozumiesz mnie zupelnie o co mi chodzi z ta animacja. W Blaz blue ciosy moze sa kosmiczne, w sumie najbardziej pokrecone z bijatyk, ale one nie sa takie sztywne jak w nowych mortalach. Co mi z tego ,ze postac ma swietnie animowana postawe (kung lao - shaolin , jonny cage w miare dobre jet kune do, reptile jesli dobrze sie przypatrzylem styl malpy) ,swietnie sie rusza. Jak podczas wyprowadzania ciosu caly czar pryska:( Piesci jescze wygladaja, ale kopniecia sa kpina. A w MK III kombosty swietnie wygladaly, kopniecia byly plynne, naturalne i czuc bylo jak siada na oponencie a nie jest amortyzowany

Wiesz co, obejrza?em raz jeszcze ten gameplay w HD ze stopklatkami. Nie do ko?ca jest tak, ?e ca?y czar pryska. Przyznam, momentami dra?ni to wci?? ga?ki oczne, ale tak ?le nei jest, zw?aszcza nie na tyle by porównywa? to do MKvsDC które to zdefiniowa?o na nowo poj?cie plastiku. I w?asnie na te kopni?cia zwróci?em uwag?. Co? w tym faktycznie jest z t? "amortyzacj?". Ale ale ale...co mi si? tam rzuca w oczy to cze?? tych animacji w?asnie podobna do poprzednich ods?on, i cz??? nowych które s? ?wietne. Adept ma racj?, poczekamy jak gra wyjdzie albo chocia? na inny build, bo mozliwe jest równie? to, ?e te animacje zostan? poprawione. Teraz jest silny kontrast mi?dzy tym nowym a tym staro-podobnym w kwestii animacji.

A odnosnie wzorowania sie na filmach to tutaj nie musisz mi mowic, bo wlasnie moja pasja jest kultura i historia azji.Takze nie muisz mi mowic o "karate" z chin, bo karate jest z Japonii. A to w jaki sposob Boon stara sie odzwierciedlic poszczegolne style kung fu rozwala mnie na lopatki. profanacja. Poza tym zawsze by?em za tym ,?e jak ju? sie bierze za style walki to niech to jakos sie przentuje to samego ninjitsu jest klika odmian regionalnych i na nich powienien sie skupic tworzac charakter, postawe i styl walki ninja. Ale to tylko moje marzenia. W starych Mortalach nie bylo tego problemu, poniewaz bylo LK,HK,LP,HP, polobrot, hak, podcinka i tyle. I bylo super. A teraz robia dragon balla w powietrzu:( Kaszana. Ataki z powietrza byly swietna bronia a teraz jest milon ciosow w locie.

A to w takim razie o filmach si? nei wypowiem, bo i te? nie b?d? robi? si? specjalist? jak si? nei znam, natomiast to moja "casualowa" obserwacja. Natomiast co do miliona ciosów w locie - taki system juggli. Zreszt? jako? du?o tych siosów tam nie ma te?. Je?li mam by? szczery, to mnie to rozwi?zanie odpowiada, bo pozwala s?dzi?, ?e dostaniemy bardziej kompleksowe combosy (inna sprawa, ?e wg mnie zbyt wiele krechy ?r? na tym gameplayu). Dla mnie po prostu to jest dodatek do rozgrywki i jest przy tym do?? dynamiczny - licz? na gimnastyk? palców.

Aha i jesli GG XX/Blaz Blue jest noobe- like game to chyba o innych grach rozmawiamy. System tych gier po prostu jest miazdzacy premiujacy ofensywe i bardzo techniczny. Takze nie wiem czy obijesz kogos doswiadczonego na nooba ,jak potrafi sie w tekkenie zdarzyc. A tak samo w SF jeszcze nie widzialem zeby nowiciujsz lupiacy jeden przycisk ogral jakiegos doswiadczonego fightera, ktory idzie jak przecinak i ogarnia obrone.

O Guilty Gear nie mog? powiedzie? z?ego s?owa, zreszt? nie bez powodu jest to najdoskonalsze mordobicie 2D. Du?a w tym zas?uga nadzoru SEGI. BlazBlue to natomiast inna bajka. Prawda jest taka, ?e gry te i s? podobne i diametralnie ró?ne. Nigdy nie twierdzi?em i nie stwierdz?, ?e te gry s? noob-like. Ani jedna ani druga. Natomiast ?mia?o stwierdz?, ?e hitbox w BlazBlue ju? jak najbardziej taki jest - przynajmniej momentami. W sumie naj bardziej widoczne to jest chyba przy akcji Ragny f,d,f,D ~ qcf,C ~ qcf, C ~ qcb, C    gdzie ten ostatni cios potrafi solidnie uderzy? w powietrze a i tak cios si?dzie. Dlatego Guilty Gear a BlazBlue to gamingowe piek?o i niebo. wystarczy porówna? sobie poziom trudno?ci combosów i framedat? jak co siada. BB jest w tym aspekcie nieporównywalnie ?atwiejsze.

Co do Street Fighter 4 natomiast...rozegra?em w t? gr? setki, mo?e nawet tysi?ce walk online i offline. Generalnie nie mo?esz zaprzeczy?, ?e tam akurat nazbyt widoczne s? przewagi niektórych zawodników. Nie mówi? tutaj nawet teraz o tym hardcore gamingu i mistrzach typu Daigo, którzy wiadomo, potrafi? sobie poradzi?. Ale graj?c nawet na ?rednim poziomie takim np Hond?, nie masz zbyt wielkich dzans pokonania Blanki gdy ten zacznie "pokemonowa?". I w?a?nie TO JEST PRZYK?AD. Kolega który gra ?wietnie bardzo cz?sto dostawa? od nooba naciskaj?cego Blank? DOK?ADNIE jeden przycisk s?u??cy do pokemonowania. No od czasu do czasu robi?c turlanie. Swoj? drog? ja sam sprzeda?em tego Street Fightera bo:
- Ken ma przesadzone magiczne priorytety ultrasa który siada w 90% przypadków w byle dupiatej sytuacji
- Sagat jest postaci? zbyt uniwersaln? i mocn?, graj?c na niego moj? Cammy mo?na si? conajwy?ej powkurwia? zw?aszcza dzi?ki jego wake-up'owi f,d,f,P (który to zreszt? Kenio ma z jeszcze wi?kszym na?o?onym priorytetem
- z Zangiefa zrobili irracjonalnie pot??n? posta? do zabijania, kr?cenie (Cyclon czy jak si? to tam nazywa?o) nie powinno mie? tak szerokiej klatki omijania projectili przy takim zbieraniu z powietrza jaki nam zaserwowano. Wykonanie rzutów i Ultra to pomy?ka, stoisz blisko - giniesz. Zbyt du?o to bra?o i a? roi?o si? od graczy po prostu na przemian kr?c?cych si? unikaj?c projectili i kr?c?cych analogiem kó?ka "bo w ko?su chwyc?"
- 80-90% walk online by?o vs Ken, vs Sagat, vs Blanka, vs Zangief - po co w takim razie reszta postaci?

wam naprawde pasuje ta sztywnota w nowych MK???

Mo?e nie tyle pasuje, co akceptujemy j? w tej postaci w jakiej jest - bo nie zaprzeczysz, ?e jest o kilka poziomów lepiej ni? poprzednie os?ony.

Eeee w SF polowa jest taka sama??? NO comments:)

Je?li kto? nie ogrywa SF zbyt g??boko, to na przywitanie widzi w SF 4...policzmy...Ryu, Ken, Dan, Sakura, Akuma - 5 shotoków. Owszem, my wy?apiemy ró?nic?, natomiast dla davidkoza b?dzie to jedna i ta sama posta? z innym ultrasem i innym wdziankiem.
Po prostu w MK ró?nice mi?dzy zawodnikami sa nakre?lone bardzo wyra?nie, czego nie mo?na powiedzie? o SF w niektórych przypadkach.


BTW. Ja t? moja opini? o SF4 opar?em na ograniu wersji podstawowej. Wiem, ?e Sagacik np straci? moc w wersji SSF4 i ogólnie troch? si? pozmienia?o, nie mia?em jeszcze przyjemno?ci w to zagra?, tak wi?c je?li co? jeszcze o czym mówi?em uleg?o zmianie to nie gry?;)

Offline Semek

  • U?ytkownik
  • Wiadomości: 664
  • Płeć: Mężczyzna
  • MK X: PC ; Steam ID: Sem3k
    • Zobacz profil
  • PSN ID: semek84
Odp: Pierwszy oficjalny pokaz MK9
« Odpowiedź #41 dnia: Czerwca 20, 2010, 02:33:12 pm »
Co mi z tego ,ze postac ma swietnie animowana postawe (kung lao - shaolin , jonny cage w miare dobre jet kune do, reptile jesli dobrze sie przypatrzylem styl malpy) ,swietnie sie rusza. Jak podczas wyprowadzania ciosu caly czar pryska:( Piesci jescze wygladaja, ale kopniecia sa kpina.

Ja Ciebie prosz?. Nie wypowiadaj si? o sztukach walki w Mortal Kombat. Trenowa?e? co? kiedy?? Ile lat? Z jakimi sukcesami? Sztuki walki w MK to profanacja tych pierwszych. Styl ma?py, shaolin, JKD...  ::)



A trzeba cos trenowac, zeby wiedziec cos o danym stylu walki? Jesli dla ciebie tragicznie sztywne ciosy sa kwintesencja sztuki walki i trzeba do tego cos trenowac, zeby widziec jak to tandetnie wyglada w MK 3D to ja nie wiem co sie dzieje:)

Napisalem o GG XX i blaz blue odnosnie animacji ciosow,  nie porownywalem systemu walki z mk. Zreszta nie robilem tego odnosnie zadnej gry. System MK bardzo lubie. NApisze po raz n-ty: Chodzi mi o ta tragiczna sztywnosc ciosow:) Ja dalej beda sie okladac jak nieocisane kolki, to ja zostaje przy MK w 2d i tyle w temacie. Gusta mam jakie mam i tego nie zmienie. Nie lubie fuszerki w grach i tyle:)

Luna@ zgadzam sie w 100%, ze jaki? przeb?ysk jest. Mo?liwe ,?e to tylko build i animacje beda inne. bardzo tego pragne:P A tak jak juz wspomnialem niektore ciosy wygladaja  bardzo fachowo:) np. kopniak i obrot scorpiona w kombosie swietnie wyglada. I nawet o dziwo nogi sie zginaja:P hahaha

Odnosie SF4, fakt sa czasami problemy z kolizja. Blanka przepakowany. Ale dla mnie najwiekszym burakiem w tej grze jest gouken. To jest jakas kpina ma ciosy na kazda sytuacje:) a SSF4 gram od niedawna i zauwazylem lepszy balans. najgorszym poszunieciem Capcom bylo pozbycie sie kozackiego parowania ze SFIII. Szkoda ale coz,dl amnie gra i tak jest bliska idealu mordoklepa:) Chcialbym zeby tez MK9 bylo tak samo dobre:) Nie takie same, tylko dajace tyle przyjemnosci z gry. A biorac sie za chinszczyzne (style walki) na prawde mozna cuda wykombinowac.

Blaz blue wlasnie ulatwili bo ludzie nie ograniali hardkorowego sytemu GG XX,za to go kochalem. A w BB go plycili dla plackow i to sa fakty. Niestety masz racje. niestey dlatego , poniewaz splycili swietna gre i sytem:(
« Ostatnia zmiana: Czerwca 20, 2010, 02:46:42 pm wysłana przez król maciu?1wszy »
Sometimes I hate the life I made
Everything's wrong every time
Pushing on I can't escape
Everything that comes my way

Offline Adept

  • Moderator Globalny
  • U?ytkownik
  • Wiadomości: 2115
  • Płeć: Mężczyzna
  • Detektyw z deszczowego miasta
    • Zobacz profil
Odp: Pierwszy oficjalny pokaz MK9
« Odpowiedź #42 dnia: Czerwca 20, 2010, 02:41:08 pm »
A trzeba cos trenowac, zeby wiedziec cos o danym stylu walki? Jesli dla ciebie tragicznie sztywne ciosy sa kwintesencja sztuki walki i trzeba do tego cos trenowac, zeby widziec jak to tandetnie wyglada w MK 3D to ja nie wiem co sie dzieje:)

Trzeba, aby wiedzie? jak bardzo rzeczywisto?? ró?ni si? od tego co nam serwuj? w grach i filmach. Je?eli jakakolwiek gra bijatyka mo?e startowa? do miana tej, o której REALNIE mo?na powiedzie?, ?e czerpie z rzeczywisto?ci ciosy, to tylko i wy??cznie UFC 2010 lub MMA od EA Sports. W ka?dym innym przypadku umieram wewn?trznie jak s?ysz? o "kung fu", czy "tajskim boksie" odwzorowanym w grze.

"A poza tym dojeba? 6-0 Kungowi... On si? rzeczywi?cie nie nadaje przeciwko tej g?upiej, starej, zjadanej przez robaki, wrzeszcz?cej suce." - Johnx, 16. sierpnia, 05:06

Offline Semek

  • U?ytkownik
  • Wiadomości: 664
  • Płeć: Mężczyzna
  • MK X: PC ; Steam ID: Sem3k
    • Zobacz profil
  • PSN ID: semek84
Odp: Pierwszy oficjalny pokaz MK9
« Odpowiedź #43 dnia: Czerwca 20, 2010, 02:59:57 pm »
A trzeba cos trenowac, zeby wiedziec cos o danym stylu walki? Jesli dla ciebie tragicznie sztywne ciosy sa kwintesencja sztuki walki i trzeba do tego cos trenowac, zeby widziec jak to tandetnie wyglada w MK 3D to ja nie wiem co sie dzieje:)

Trzeba, aby wiedzie? jak bardzo rzeczywisto?? ró?ni si? od tego co nam serwuj? w grach i filmach. Je?eli jakakolwiek gra bijatyka mo?e startowa? do miana tej, o której REALNIE mo?na powiedzie?, ?e czerpie z rzeczywisto?ci ciosy, to tylko i wy??cznie UFC 2010 lub MMA od EA Sports. W ka?dym innym przypadku umieram wewn?trznie jak s?ysz? o "kung fu", czy "tajskim boksie" odwzorowanym w grze.

Czyli jak czlowiek ma rozeznanie w sztukach walki. Juz nie mowie jakies eksperckie, ale wie jak mistrz muai thai wyprowadza ciosy to co? nie wie co i jak? Musi praktykowac? Nie sadze Adepcie:) Po glupim chinskim filmie mozesz zobaczyc, jak wygladaja ciosy danych stylow. Zobacz sobie filmy 36th shaolin chamber (shaolin kung fu), shaolin temple,wu du (tutaj to masz mnostwo styli tzn. odmian kung fu), ?elazna ma?pa. Patrzac na to mo?esz by? pewi, ?e aktorzy grajacy w tych filmach sa mistrzami w tej dziedzinie. Takze mozna stwierdzic jak wyglada pazur tygrysa. hahah o dziwo to jest jeden ze styli , w ktorym sa sztywne konczyny prz wyprowadzaniu dloni:P Takze Adepcie jestem zdania , ze nie trzeba praktykowac SW, zeby co nieco o nich wiedziec:)


a odnosnie MK super sa zrobione style, tylko dlaczego tak sztywno to wyglada?? Ale was juz wpieniam z ta sztywnoscia, co?:P
« Ostatnia zmiana: Czerwca 20, 2010, 03:02:18 pm wysłana przez król maciu?1wszy »
Sometimes I hate the life I made
Everything's wrong every time
Pushing on I can't escape
Everything that comes my way

-Luna-

  • Gość
Odp: Pierwszy oficjalny pokaz MK9
« Odpowiedź #44 dnia: Czerwca 20, 2010, 03:05:27 pm »
Odnosie SF4, fakt sa czasami problemy z kolizja. Blanka przepakowany. Ale dla mnie najwiekszym burakiem w tej grze jest gouken. To jest jakas kpina ma ciosy na kazda sytuacje:) a SSF4 gram od niedawna i zauwazylem lepszy balans. najgorszym poszunieciem Capcom bylo pozbycie sie kozackiego parowania ze SFIII. Szkoda ale coz,dl amnie gra i tak jest bliska idealu mordoklepa:) Chcialbym zeby tez MK9 bylo tak samo dobre:) Nie takie same, tylko dajace tyle przyjemnosci z gry.
Dlatego Gouken by? postaci? zakazana na turniejach. Co do tego parowania z SF3 te? racja, ale za to masz Focus Attack, którym te? mo?esz dzia?a? cuda. Gdyby z SSF4 usun?li Blank? to bym ju? dawno kupi?, tak my?l?;p A MK nowe chyba da nam tak? radoch?, zreszt? zobaczymy i b?dziemy dyskutowa? jak wyjdzie i pogramy.

Blaz blue wlasnie ulatwili bo ludzie nie ograniali hardkorowego sytemu GG XX,za to go kochalem. A w BB go plycili dla plackow i to sa fakty. Niestety masz racje. niestey dlatego , poniewaz splycili swietna gre i sytem:(

To, ?e wprowadzili pewne u?atwienia nei znaczy, ?e sp?ycili;p Ja wci?? nie ogarniam kombinacji Ragny z podnoszeniem i z backdashami w powietrzy, po prostu dla mnie timing jest zabójczy. Guilty Gear mimo atrakcyjnen formu?y dla zdecydowanej wi?kszo?ci graczy by? zaporowy. BB takie nie jest i bardzo si? z tego ciesz?. Chcia? bym ogra? tego nowego BB, ale to mo?e uda si? zrobi? dopiero w po?owie wakacji. O ile b?d? mia? hajs naimport.

 

Podobne Tematy

  Temat / Zaczęty przez Odpowiedzi Ostatnia wiadomość
Sonya Blade w MK9?

Zaczęty przez davidkoz « 1 2 » Nowo?ci

15 Odpowiedzi
8987 Wyświetleń
Ostatnia wiadomość Lipca 05, 2010, 01:03:47 am
wysłana przez johnx
Pierwszy trailer MK9

Zaczęty przez -Luna- « 1 2 ... 13 14 » Nowo?ci

200 Odpowiedzi
55997 Wyświetleń
Ostatnia wiadomość Czerwca 23, 2010, 12:29:13 am
wysłana przez Martins
Nowe skriny MK9 :D

Zaczęty przez elson « 1 2 3 » Nowo?ci

44 Odpowiedzi
18294 Wyświetleń
Ostatnia wiadomość Czerwca 17, 2010, 09:21:46 am
wysłana przez Cobra
175 Odpowiedzi
57096 Wyświetleń
Ostatnia wiadomość Sierpnia 31, 2015, 08:24:44 am
wysłana przez Filx
7 Odpowiedzi
13916 Wyświetleń
Ostatnia wiadomość Kwietnia 03, 2016, 11:54:57 am
wysłana przez Matesik