Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Wiadomości - Marv

Strony: 1 2 [3]
31
Poboczne gry MK / Mortal Kombat: Shaolin Monks - dyskusja ogólna
« dnia: Września 18, 2005, 01:23:28 pm »
no i w Stanach juz jest :) wczeniej niz planowali.. oczywiscie w sieci tez sie juz pojawilo :P

32
Mortal Kombat 3D / Mortal Kombat 7 - dyskusja ogólna
« dnia: Września 14, 2005, 04:00:47 pm »
Za rok napewno wypuszcza jakis ochlap, zeby zarobic kolejne $, mam tylko nadzieje, ze nie bedzie to jeszcze mk7, ze wloza troche wiecej serca w 'siodemke'  :D

33
Kosz / MK2 (problem techniczny)
« dnia: Września 14, 2005, 03:57:30 pm »
Cytat: "Sicku"
mame32k przekłamuje czasem walki tzn. ty wygrywasz z kimś , a drugi gracz u siebie równierz  :)


zeby wszystko poprawnie chodzilo obydwaj gracze musza miec po prostu te same wersje emulatora :) bo faktycznie przy roznych jest dokladnie to co napisales  :shock:

34
Mortal Kombat 3D / Re: Mortal Kombat 7 - dyskusja ogólna
« dnia: Września 12, 2005, 05:27:13 pm »
Cytat: "Malvado"
A tak wogóle skąd wiesz, że będzie dużo postaci  :?:  :P


Edek tak podał :)

35
Kosz / Dodatkowe postacie w MK Deception
« dnia: Września 09, 2005, 11:11:45 pm »
Cytat: "davidkoz"
MK:D mamy 23 postacie z czego 6 nowych ( nie licze Noob Smoke ), a w MK:DA mamy 21z czego 8 nowych ( nie licząc Blaze i Mokapa


zarowno w MK Deception jak i DA wprowadzono 8 zupelnie nowych postaci  8)

36
Filmy / MK Annihilation
« dnia: Września 06, 2005, 06:50:51 pm »
Cytat: "Mkzm"
szkoda że nie chcą puścić drugiej serii :/


szkoda, ze nie nakrecili  :wink:  a o MKA to wole przemilczec  :D a jesli podobal Ci sie bardziej od pierwszej czesci to masz wyjatkowo specyficzny gust  :wink:

37
Kosz / Re: Dodatkowe postacie w MK Deception
« dnia: Września 06, 2005, 02:51:03 pm »
Cytat: "Maniak"
dlatego że są w grze i  można z nimi zagrać(podobno tylko nie mają fatali i gra się wtedy zawiesza). Podobno można odblokować te postacie, z którymi walczymy  w trybie Conquest.


To są postacie, które zostały przekonwertowane z DA na potrzeby Konquest. Sa to wszystkie te z ktorymi walczysz wiec m.in Jax, Monster czy Shang Tsung (posiadaja ciosy). Mozna je odblokowac tylko w wersji Xbox korzystajac z odpowiedniego oprogramownia, a gra zwiesza sie po wykonaniu na nich fatali bo nie maja przygotowanych odpowiednich animacji :)

38
Poboczne gry MK / Mortal Kombat: Shaolin Monks-dyskusja ogólna
« dnia: Września 06, 2005, 12:11:43 pm »
Cytat: "Gunman"
A ja zdzieram z tego jak Reptile gryzie w łeb Johnego :p :p


Liu Kang tez nie doznaje obrazen, w przeciez Scorp wbija mu ostrze :P a co do Reptile to jest jednym z lepszych jakie zrobili, choc jak na czasy MK2 to juz troche za bardzo ewoluowal ... no i patent z bandazami juz wykorzystali przy ermacu , ale i tak wyglada fajnie  :D

39
Poboczne gry MK / Mortal Kombat: Shaolin Monks-dyskusja ogólna
« dnia: Września 02, 2005, 11:14:28 pm »
Cytat: "Ana"
.
EDIT: Marv: a co do historii... no coz to wlasnie bylo i jest "to" co mnie do MK przyciagnelo


W sumie troche zle sie wyrazilem :) Bardziej chodzilo mi o to ze historia jest strasznie zbajerowana.. ze jak to ktos kiedys powiedzial w MK nikt naprawde nie umiera ;-) a juz najbardziej mnie drazni ze 'papraja' stare historie, ktore byly najlepsze .. z Baraki robia cala armie tarkatanow, a w mk2 bylo powiedziane ze nalezy do rasy nomadow, robia wielka finala walke w intro SM co tez wogole nie pasuje.. itd

40
Poboczne gry MK / Mortal Kombat: Shaolin Monks-dyskusja ogólna
« dnia: Września 02, 2005, 07:41:57 pm »
Intro prezentuje sie super ale tylko pod wzgledem wykonania. Historia MK nigdy nie byla specjalnie porywajaca :) ale na Boga kto wymyslil taka koncowa bitwe rodem z Hollywood  :?  sama gra ssie pod wzgledem graficznym ale pewnie bedzie sie przyjemnie mordowalo :wink:  . Liu Kang i Kung Lao to srednio lubiane postacie wiec licze na dodatkowe dwie :) Odnosze jeszcze wrazenie, ze gra bedzie krotsza niz sie spodziewamy  :twisted:

Strony: 1 2 [3]