Autor Wątek: Wymarzony Mk...  (Przeczytany 19577 razy)

Offline Maniak

  • Moderator Globalny
  • Użytkownik
  • Wiadomości: 915
  • Właściciel strony mkpl
    • Zobacz profil
Odp: Wymarzony Mk...
« Odpowiedź #15 dnia: Marca 24, 2008, 10:13:05 am »
Moj wymażony Mortal to taki ktory bedzie podobny do Armageddonu, tylko żeby miał wszystkie Areny z poprzednich części. do tego jeden klasyczny fatal charakteryzujący postać, tworzenie własnego fatala (tak jak to jest w Armageddon) + HaraKiri. Oraz końcowe filmiki postaci, razem z bio każdego. Czyli tak naprawdę ulepszony MK Armageddon.

Ps żeby każda postać miała po dwa style walki, bo wyedy fajne kombosy można robić!!

wtedy taki Mortal dla mnie byłby The Best!

Offline Mkmaniak

  • Użytkownik
  • Wiadomości: 615
  • MK4 advancet fighter
    • Zobacz profil
Odp: Wymarzony Mk...
« Odpowiedź #16 dnia: Marca 26, 2008, 03:19:34 pm »
Maniak.
No i jeszcze jakby można w kreowaniu fatala każdym wojownikiem używać broni i wzmocnionych ciosów specjalnych np. ogień Scorpiona, zamrażanie Sub-Zero, wiatr Fujina, czy prąd Raydena.
Nom, ale klasyczne fatale i harakiri by się przydały, a do trybu konquest brutality i multality.
No i mogłyby być także takie postacie jak Tremor, Hydro i inni. Jednym słowem wszyscy, którzy przewinęli się przez MK.
Włącznie z Masket Guardami i innymi osiłkami w konquest.

Offline Adept

  • Moderator Globalny
  • Użytkownik
  • Wiadomości: 2115
  • Detektyw z deszczowego miasta
    • Zobacz profil
Odp: Wymarzony Mk...
« Odpowiedź #17 dnia: Marca 26, 2008, 09:36:12 pm »
Mój wymarzony Mortal Kombat to taki który był by podłączony interaktywnie z ludzkim ośrodkiem nerwowym , wprowadzając człowieka w rzeczywistość wirtualną . Człowiek ubrany w specjalistyczny kombinezon rejstrujący ruchy właściciela , był by w stanie oddziaływać motoryką ciała na postać która jest jego alter-ego w VR . Przykładowo , ruch ręką do przodu , to ruch ten , tak samo był by wykonany przez postać człowieka w grze . Kombinezon przetwarzał by wszystko na impuls elektryczny który w głównym komputerze był by analizowany i przetwarzany na symulacje ruchu w świecie wirtualnym . Istniało by również specjalne pomieszczenie imitujące areny , na bazie dzisiejszych GreenScreenów ( Czyli pokój cały na zielono , ale człowiek w specjalnym hełmie ( Albo i bez ? ) widział by areny podobne do tych jakimi raczą nas dzisiaj twóry serii Mortal Kombat ) . Uczucie ograniczonego pomieszczenia potęgowało by wolę walki i chęć zwycięstwa ( Jak dzisiejsze walki w klatkach UFC , CAGE RAGE itd. ) . Człowiek w takim kombinezonie miał by swobodę działania , którą ograniczała by jedynie przestrzeń pokoju , który rejstruje ruchy człowieka i przenosi je do Virtual Reality . Walka toczona by była oczywiście w 3d , jako że ów pokój , dawał by możliwość poruszania się w każdym kierunku . Zaletą takiego rozwiązania jest to , iż każdy gracz polegał by jedynie na swoich umiejętnościach , taktyce , strategii i pomysłowości . Style walki narzucone przez programistów są dobre , ale to rozwiązania dla starszego typu gier . W moim wymarzonym Mortal Kombat , człowiek musiał by sam opracować swój styl gry , czyniąc rozrywkę bardziej zbliżoną uwydatnianiu osobistych cech i zdolności właściciela kombinezonu . Dodatkowym atutem była by kombinacja ruchów które komputer główny przetwarzał by w rzeczywistości wirtualnej na tak zwane : Special moves , czyli na zdolności aktywne tylko w czasie gry . Np. skierowaniu rąk do tyłu i szybki powrót wysyłało by impuls sekwencyjny do komputera , który po analizie ruchów urzeczywistniał by w grze " special move " np. rzut w przeciwnika fireball`em pokroju Liu Kanga , czy mróz podobny mocy Sub-Zero . Któż w końcu nie marzył o nadnaturalnych zdolnościach . Interaktywny Mortal Kombat to wizja przyszłości . Połączenie gracza ze swoją postacią , ingerencja atutów człowieka w rozgrywkę , czy bezpieczne mordobicie , to cechy które napewno by sie przyjęły . Mężczyzna zwykle to rasa wojownicza , krew , wojny i bitwy ma wpisane w geny . Od uprawiania sportów walki wielu odstrasza pełny kontakt z przeciwnikiem , obawa o kontuzje i urazy mózgu itd. W przypadku Mortal Kombat w rzeczywistości witrualnej sprawa miała by sie inaczej . Myślę że u wielu uwydatnił by się instynkt mężczyzny zdobywcy . Chęć wcielenia się w rolę wojownika bez konieczności treningu czy obawy o urazy napewno zyskała by wielu amatorów .

W grach komputerowych , a zwłaszcza w mordobiciach , musimy sie wcielać w wymyśloną już postać . W futurystycznym Mortal Kombat wcielalibyśmy się w samych siebie i kształtowali postać pod swoje cechy , a system walki opierał by się na wyobraźni grającego , a nie z góry narzuconych zasad . Jeżeli ktoś miał by ochotę się położyć na ziemi i kopać w nogi stojącego , to nic nie stanęło by na przeszkodzie . Avatar w VR by obrywał , ale człowiek podświadomie tłumaczył by sobie , iż to on sam obrywa , mimo że obrażenia są tylko wirtualne . Uzależnienie od internetu jest już w dzisiejszych czasach wielkim problemem . Mogę się więc domyślać , że więź między swoją postacią , a właścicielem w realu będzie nieporównywalnie większa niż obecnie więź gracza ze swoimi postaciami w Tibii czy innych MMORPG`ach ( Chociaż i ta zależność jest już bardzo silna ! ) . Już dzisiaj możliwe jest cyfrowe odzwierciedlenie grymasów twarzy na virtualnych twarzach awatarów . Technicznie więc rzecz biorąc , w przyszłości możliwe więc będzie oddanie pełni ruchu .

Pozatym , my fani Mortal Kombat , nie oszukujmy się , raczej skłonni bylibyśmy pomysłowi wprowadzenia naszych alter-ego do wirtualnego turnieju Mortal Kombat . Bo kto by niechciał na swojej skórze ( virtualnej ;-) ) nie odczuć jak to jest gdy samemu stoi się naprzeciwko Shang Tsunga czy innego złego ( Oczywiście bez konsekwencji uszczerbku na zdrowiu ! ) Wyobrażam sobie , iż istniały by dwa rodzaje postaci . Te u których styl walki można by było tworzyć bez ograniczeń ( Pokłon ku trenującym sztuki walki , bądź poprostu zwinnym , normalnych chłopakom którzy czują się na siłach kontrolować walkę ograniczając ją tylko kresem wyobraźni ) , oraz te u których walka była by wspomagana jakimś stylem ( Dla młodych , lub mniej zaawansowanych lub zupełnie koślawych graczy ) . Wspomaganie oznaczało by to , że komputer w bazie danych , analizował by co dany człowiek chce zrobić i najbliższy wynik techniki ciosu był by serwowany postaci którą jesteśmy w VR . Np. uderzamy koślawo prawą ręką w lewo , a komputer dzięki wielu wyliczeniom ( Czas , krzywa , siła , motoryka , ruch , powierzchnia , siatka 3d itd. ) określiby , iż najbliżej to co chcieliśmy zrobić to było sierpowe uderzenie , zatem taki sierp już skorygowany serwuje nam postać w grze . Oczywiście wszystko działo by się w ułamku sekundy , o żadnych opóźnieniach nie może być mowy .

Myślę , że była by to forma rozrywki w przyszłości . Moment zapomnienia i uwolnienia tego co tkwi w genach u każdego z nas . Wielu mężczyzn lubi się bić , czy to komputerowo , czy na żywo . Wadą takiego stanu rzeczy obecnie jest to , iż oba przypadki są niedoskonałe w swojej istocie . Mordobicia komputerowe odbywają się za pomocą kabla , palców dłoni i klawiatury/pada . Odczucia z takiej rozrywki są niesamowite i dają dużo radości , jednak nadal jest śmiesznie mały odczyn grywalności w porównaniu z interakcją . Natomiast walki na ulicy/ringu mają to do siebie , że zaangażowane jest w nie grono tylko hobbystów/pasjonatów/fanatyków walki , emocje są ogromne , ale też istnieje strach który paraliżuje większość ludzi przed wstąpieniem na ring i walką pełną kontaktową , dlatego zwykle istnieją dwa rozłamy wyżej wymienione ujścia naszego tkwiącego w głębi instynktu samca . Interaktywne Mortal Kombat zatarło by granice między graniem , a prawdziwą walką , wszak : Gram ( rozrywka ) oraz walczę ( walczę JA , nie moje palce ) . Uważam , iż skutek był by taki , że każdy znalazł by coś dla siebie . Gracze , bo będzie można grać i " ponawalać " się nadal nie walcząc naprawdę , oraz Trenujący , bo nie dość że walczę wykorzystując moje umiejętności , to jeszcze oprócz treningów mogę walczyć w miare realnie w grze !

Kiedyś napewno nastąpi wielka ingerencja człowieka w gry komputerowe , dopasowując je jak najbardziej do realnego stanu rzeczy ( Rynek gier komputerowych to jeden z najprężniej rozwijających rynków ) . Rzeczywistość Virtualna zastąpi pady i klawiatury , a jak już to nastąpi , to powstanie " Mortal Kombat 44 " i to był by mój wymarzony Mortal Kombat

Odbiór , odbiór , Hiszpański galeon na lewo od fokmasztu , przygotować działa !  ;)
Adept

Offline Mkmaniak

  • Użytkownik
  • Wiadomości: 615
  • MK4 advancet fighter
    • Zobacz profil
Odp: Wymarzony Mk...
« Odpowiedź #18 dnia: Marca 27, 2008, 12:06:16 pm »
Nooooo.
To coś jak system Wii, tylko bardzo, ale to bardzo bardzo ulepszony.
No, ale jak mówisz, że my byli byśmy postaciami. A jak ja chciałbym pograć Gorem? To bym nie mógł, bo nie miał bym czterech rąk, a poza tym, postacie są już upatrzone i wielu nie spodobały by się takie zmiany, że nie ma nikogo z MK, tylko normalni ludzie.
Po drugie jak robiłbyś fatality?
Takie granie byłoby trochę męczące, ale takie coś możnaby wymyślić do symulatorów samolotu, F1, czy samochodu WRC. Taką miniaturę, np. Sam kadłub w samolocie (takim małym, bo wiadomo, że nie Boinga), lub samochód z obciętym tyłem i przodem. No i oczywiście do tego poruszanie się i zachowanie samolotu, czy auta musiałoby być dobrze odwzorowane. Problem tylko z tym, jak zrobić tak, żeby gracz odczół przeciążenie takie jak występuje przy starcie samolotu, czy przy dynamicznej jeździe autem.
ps. Ja uważam, że właśnie do takich rzeczy jak symulacje pasował by pomysł Adepta, ale nie do MK.

Offline Powhart

  • Użytkownik
  • Wiadomości: 3
    • Zobacz profil
Odp: Wymarzony Mk...
« Odpowiedź #19 dnia: Kwietnia 12, 2008, 07:46:07 pm »
a mnie marzy się MK połączone trochę z myślą RPG !! :) Zakładamy swój własny profil- wybieramy jakąś postać i przez walki -trenujemy ją- uczymy nowych zdolności- zmieniamy jej wygląd- wybieramy kierunek jej krztałcenia np. Ofensywa. Poza tym integralne połączenie wszystkich plansz- czyli możliwość przejścia z jednej trasy do jakiej kolwiek innej - możliwość 
ucieczki. Poza tym (trochę pokemonowaty pomysł  ;)) ale świetnie by się sprawdził :D. Wprowadzenie różnych dolegliwości - np zatrucie które sprawiałoby że zawodnik po każdym ruchu traci odrobinę życia, lub kontuzja - upośledzenie zdolności zawodnika (np sub zero nie zawsze nas zamrozi a raiden przeteleportuje się w to samo miejsce ;)).
I taki szczegół- różne reakcje na te same ciosy dostosowane do bohaterów - tj. słabość Sub-Zera na ogień. No i oczywiście Kittana nie może reagować tak samo na uderzenie jak Motaro, czy jakiś zdechlak. Odbieranie ciosów powinno być różne.

Offline Tekken Kombat

  • Użytkownik
  • Wiadomości: 237
  • Debeściak
    • Zobacz profil
Odp: Wymarzony Mk...
« Odpowiedź #20 dnia: Września 30, 2008, 02:37:19 pm »
Jeśli chodzi o wymarzony MK to tak pisze.Było by 13 walk 9 i 10 byłyby dwie postacie i po przejściu 8 walki włącza się ekran i wyboru i można zmienić pierwszego wojownika i wybrać drugiego wojownika.Bossów było by trzech a byli by to:Stage 11-Shao Kann,Stage 12-Goro a w Stage 13-Kintaro.Ta część nie byłaby kontynuacją.Aby odblokowowywać rzeczy w grze takie jak postacie i ułatwienia np.nieśmiertelność(nie trzeba bybyło używać GameSharka bo wszystko będzie w grze do ułatwienia).Gra wyszła by na PS2,PSP,PS3,Wii,X360.(Fajnie jakby wyszła jeszcze na PSX'a i PC ale to niemożliwe i głupie)Twórcy nie zrezygnowali by z Easter Eggów.Jeśli użyjemy specjalnego kodu w Mortal Code odblokujemy coś w stylu Arcade History w Tekkenie 5.Będzie można tam zagrać w MK1,MK2,MK3 w wersji AC,a w japońskiej wersji gry na PS2 po przejściu gry Kintaro będzie jeszcze UMK3.I to tyle

Offline Kitana,Sindel,Tomek

  • Użytkownik
  • Wiadomości: 900
    • Zobacz profil
Odp: Wymarzony Mk...
« Odpowiedź #21 dnia: Września 30, 2008, 05:16:57 pm »
Ktoś ma niezłe filmy...

Offline Annihilator

  • Użytkownik
  • Wiadomości: 140
    • Zobacz profil
Odp: Wymarzony Mk...
« Odpowiedź #22 dnia: Stycznia 27, 2009, 12:10:05 am »
Wymarzony Mortal Kombat :)

Remake MK1: 9 oryginalnych postaci, 7 oryginalnych aren, 5 poziomów test your might - nic wiecej nowego osadzony w pełnym 3D dopieszczony do granic możliwości wymagający 3 kart graficznych, 8-rdzeniowego procesora i sprzętowego dekodera dźwięku przestrzennego ;D wydany na PC katronowym dużym BOXie  :)
« Ostatnia zmiana: Stycznia 27, 2009, 12:11:36 am wysłana przez Annihilator »

Offline Igi40

  • Użytkownik
  • Wiadomości: 7
    • Zobacz profil
Odp: Wymarzony Mk...
« Odpowiedź #23 dnia: Marca 23, 2009, 04:21:20 pm »
Ja Chciałbym Taki Sobie Mortal Kombat 1 ze Sporym Arsenałem . . .
Wszystkie Postacie z MK1 + :
Reptile MK1
Ermac MK1
Rain MK1
Goro MK1
Shang Tsung MK1
Chameleon MK1
Kitana MK2
Mileena MK2
Jade MK2

I Żeby Bossem nie Był Shang tylko Grand Master

Offline SalEm

  • Użytkownik
  • Wiadomości: 18
    • Zobacz profil
Odp: Wymarzony Mk...
« Odpowiedź #24 dnia: Marca 25, 2009, 07:00:52 pm »
Ja bym chciał w 3D Mortala z klasycznymi postaciami.Wszystkie postacie nawiązywałyby wyglądem nieco do postaci z filmu "Mortal Kombat".Jeszcze bardziej bym się ucieszył,gdyby było max 20 postaci,ale dobrze dopracowanych.Każdy bohater powinien mieć odmienny albo charakterystyczny styl walki,który nawiązywałby do ich pochodzenia(klanów).Nie chciałbym widzieć mieczy itd. u postaci,które w filmie tego nie posiadały lub nie używały.Areny również powinny być z pierwszych części MK,ale podrasowane.To tyle :P

Offline Tekken Kombat

  • Użytkownik
  • Wiadomości: 237
  • Debeściak
    • Zobacz profil
Odp: Wymarzony Mk...
« Odpowiedź #25 dnia: Kwietnia 03, 2009, 02:24:48 pm »
I Żeby Bossem nie Był Shang tylko Grand Master
A kto to Grand Master ?

Offline Dantos

  • Użytkownik
  • Wiadomości: 380
    • Zobacz profil
Odp: Wymarzony Mk...
« Odpowiedź #26 dnia: Kwietnia 03, 2009, 06:07:42 pm »
Grand Master to przywódca klanu lin kuei (to klan do którego należy miedzy innymi Sub-Zero).Postać ta pojawiła się po raz pierwszy w MK mythology Sub-zero.
[img=http://img23.imageshack.us/img23/8366/grandmaster.png]
« Ostatnia zmiana: Kwietnia 03, 2009, 06:09:47 pm wysłana przez Dantos »

Offline ildjarn

  • Użytkownik
  • Wiadomości: 288
    • Zobacz profil
Odp: Wymarzony Mk...
« Odpowiedź #27 dnia: Kwietnia 04, 2009, 12:59:33 pm »
Wymarzony Mortal? Odpowiedź jest krótka i zwięzła:

MORTAL KOMBAT VS STREET FIGHTER
MORTAL KOMBAT VS FATAL FURY
MORTAL KOMBAT VS TEKKEN
+ odpowiednik MKM:SZ czy MK:SM odnoszący się do realiów i wydarzeń z MK3.

Offline SlaveMe TortueMe KillMe

  • Użytkownik
  • Wiadomości: 1916
  • WHERE IS MY FUCKIN' STAR?!?!?!?!
    • Zobacz profil
Odp: Wymarzony Mk...
« Odpowiedź #28 dnia: Kwietnia 04, 2009, 01:42:10 pm »
Tak sobie kiedyś po pijaku pomyślałem ze było by dobrze jakby zrobili całą serię MORTAL KOMBAT VERSUS....... i tu wstawić jakąś konkretną nazwę bijatyki lub uniwersum. Mogli by robić takie gry pod prostych graczy a część kasy jaką by zbijali mogli by przeznaczac na Prawdziwe MK dla Nas- prawdziwych fanów... Wtedy by mi nieprzeszkadzał MKvsDCU, MKvsMarvel, MKvsStret Fighter i wszystkie inne vs....
A druga myśl jak mi kiedyś po pijaku przyszła [możecie mnie za to znienawidzieć :)] to gra strategiczna w której można wybarać swoje wojsko np. Siły Outworld, Królestwa Ziemii albo Edenii i napierdalac się z innymi wojskami :) w pijackich zwidach można dostrzec różne rzeczy.....

OK, już was nie wkurwiam:) idę poogladać HBO...:)

Offline Annihilator

  • Użytkownik
  • Wiadomości: 140
    • Zobacz profil
Odp: Wymarzony Mk...
« Odpowiedź #29 dnia: Kwietnia 04, 2009, 03:22:04 pm »
Aaaa ;D to nie głupie , zrobić serie vs... tzw. budżetową dla mas. Strategie, FPP/RPG w stylu Oblivion tylko nie o Liu Kangu znowu  ;) Dorzuciłbym też serię dla dzieci w stylu "Scorpion uczy liczyć i pisać", "Origami z Baraką" czy "Śpiewaj z Sindel". A za zarobione miliony godny mortal na wszystkie możliwe platformy  8)
« Ostatnia zmiana: Kwietnia 04, 2009, 03:25:46 pm wysłana przez Annihilator »