Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Wiadomości - Coven

Strony: 1 2 [3] 4
31
Kenshi / Odp: Mortal Kombat Komplete Edition - Kenshi (Taktyka itp.)
« dnia: Sierpnia 11, 2013, 12:40:32 pm »
Co do padów, to tylko pad od PS2 lub PS3. Co do klawiatury nie zgodzę się z Johnxem (:P) . Jak już sprawię sobie lapka i mk9 na pc to będę grał tylko na padzie.


A właśnie, że ma rację. Pograłem trochę na klawiaturze i mogę śmiało powiedzieć, że do MK jest to nalepszy kontroler. :)

32
Mortal Kombat (2011) / Odp: Następna postać do masteringu - jaka?
« dnia: Sierpnia 10, 2013, 07:13:57 pm »
Dzięki wszystkim za odpowiedzi.

Tier listę już dawno obczaiłem, więc Barakę od razu usunąłem z pamięci. Masterowanie Kenshiego idzie, ale poki co jedynie na Practice. ^^

Znam wszystkie podstawowe ataki, ciosy specjalne, na kombosach, czy tam jugglach - wyciągam marne 35% (39% licząc z jump punch'em)
Trudniej jest, gdy pojawia się prawdziwy przeciwnik, wyporzyczyłem od kolegi pada z Xbox'a 360, by móc coś popykać z bratem (johnx, miałeś rację, klawiatura jest stworzona do MK). Czasami trudno wprowadzić coś sensownego, doliczając blok, większe skupienie itp.
W każdym bądź razie, naucze się sensownie używać paska EX (nielicząc X-ray'a) to może jakieś szanse będę miał... :)



PS. Możliwe, że w next. tygodniu dostanę swój egzemplarz MK, możesz johnx szykować się na...
(click to show/hide)


EDIT. Praktyki nauczyłem się w 99% z tego: http://www.youtube.com/watch?v=ded193eqrEM
Wszystko eleganco powiedziane i przedstawione. ;)


33
Mortal Kombat (2011) / Odp: Następna postać do masteringu - jaka?
« dnia: Sierpnia 10, 2013, 08:51:47 am »
@johnx

A żeś się rozpisał... ^^

Skoro tak mówisz...
Drugiej postaci chciałbym głównie dla zabicia czasu, granie jedną i tą samą postacią kiedyś się znudzi. ;P
DO do pojedynków online, najpierw trzeba zobaczyć, czy będę mógl tam grać, ez żadnych slow- mo effects. :)


EDIT.
Gwoli ścisłości, co to jest ten matchup?

34
Mortal Kombat (2011) / Następna postać do masteringu - jaka?
« dnia: Sierpnia 09, 2013, 09:18:26 pm »
Witam!

Słowem wstępu...
Potrzebuję drugiej postaci do masterowania (czyt. grania). Kenshi jest bardzo fajną postacią, lecz potrzebuję drugiej by nie zanudzić się tą pierwszą, innymi słowy - liczę na wasze propozycję.

Moje wymagania:
1. Chciałbym, by ta postać była prosta w opanowaniu (w miarę łatwe do wprowadzania hit'y), nie musi być to postać, która
sadzi kombosy po +50%


Odpadają:

- Scorpion, Sub-Zero, Smoke ("where is smoke, there is a cancer" - taki mały sucharek ^^), Rain, i to by było na tyle.



PS. Jak na razie, spodobał mi się Sektor, ale po filmikach na YT, śmiem twierdzić, iż ta postać mnie przerośnie. ;(

PS.2. Trzeba jakoś rozruszać to forum. ;)




35
Na bardziej wymagających mapach jest to bardziej odczuwalne (np. The Street), lecz mam do ciebię proźbę johnx, jak przyjdzie mi oryginał, to mógłbyś poświęcić chwilę na test online? Chciałbym sprawdzić, czy nie sprawiam problemu innym graczom. :)

36
A i jeszcze jedno, jeżeli liczba FPS'ów przykładowo spadnie o parę klatek, a efekt slow-mo nie będzie zauważalny, to będę karał ludzi slow-mo online?

37
Mortal Kombat (2011) / Odp: Mortal Kombat 9 [PC] - Slow motion.
« dnia: Sierpnia 08, 2013, 09:48:27 am »
Hej!

Sorry, że nieedytowałem poprzedniej wypowiedzi, lecz chciałem was powiadomić, że (WERBLE!) - (TROLOLOLOLO) - Gra sama się naprawiła. o.0

Jest godzina 09:45, temp. pokojowa jest w miarę dobra. Nie chce mi się wierzyć, że wczorajszy upał miał coś z tym wspólnego (Tak jak parę dni wcześnej)

W każdym bądź razie... - (trolololololo)

Zanim przyjdzie mój kochany egzemplaż MK, chciałbym się zapytać, czy gra ktoś jeszczę na multi? ;)

38
Mortal Kombat (2011) / Odp: Mortal Kombat 9 [PC] - Slow motion.
« dnia: Sierpnia 07, 2013, 05:35:40 pm »
Bodajże wszystkie celeronki nie dają się podkręcić - to jest raz.
A dwa - Sterowniki są aktualne.

Jeżeli by tak chodziło od samego początku, to bym zrozumiał że słaby sprzęt, ale jak było dobrze, to czemu teraz jest źle? o.0

SICK...


A już się cieszyłem, że zakupię Oryginał i będę napierdzielał do rana...

39
Mortal Kombat (2011) / Odp: Mortal Kombat 9 [PC] - Slow motion.
« dnia: Sierpnia 07, 2013, 05:13:01 pm »
Jak pisałem wcześniej, zapodaj jakiegoś Frapsa aby było wiadomo jak daleko jesteś od tych 60 fpsów.

Trudno odpowiedzieć, "czemu nagle Ci się popsuło".

Odpaliłem Trening na mapie The Street, opcje graficzne były takie, jakie gra sama ustawiła (Prawie najwyższe) i w moim zdaniem, "najgorętszym" momencie spadło do 47 FPS'ów.

40
Mortal Kombat (2011) / Odp: Mortal Kombat 9 [PC] - Slow motion.
« dnia: Sierpnia 07, 2013, 04:40:05 pm »
Wszystko na LOW / OFF, rozdziałka 800x600, i nadal bez zmian.

41
Mortal Kombat (2011) / Odp: Mortal Kombat 9 [PC] - Slow motion.
« dnia: Sierpnia 07, 2013, 03:44:41 pm »
Na początek zmniejsz trzecią opcję od dołu - Anti-Aliasing z 8x MSAA na minimum, czyli OFF.

1 walka (Ladder, mapa: The Street) - Slow-mo nadal się pojawia.
Wątpie, aby ustawienia graf. coś dały, skoro na praktycznie najwyższych ustawieniach wcześniej śmigało, jak noż po maśle. ;/


EDIT:
Próbowałem wszystkiego, co znalazło się na forum Steama, oficjalne zaradzenia wiki, ani jakieś pliki w żadnym stopniu nie pomogły uporać się z problemem.

btw. Skoro wcześniej wszystko śmigało, to może ja coś pokręciłem?

42
Mortal Kombat (2011) / Odp: Mortal Kombat 9 [PC] - Slow motion.
« dnia: Sierpnia 07, 2013, 03:36:13 pm »
Wejdź w ustawienia VIDEO, zrób screena, wyślij i daj linka na forum.

Proszę: http://img19.imageshack.us/img19/3097/02bt.png

EDIT: Na screenie widać, iż Shadow Quality jest na High, a na samym początku gdy było all ok, miałem ustawione na bodajże Very High.

43
Mortal Kombat (2011) / Odp: Mortal Kombat 9 [PC] - Slow motion.
« dnia: Sierpnia 07, 2013, 03:23:42 pm »
Po prostu wykasuj stary plik konfiguracyjny. A w tym celu włącz okienko 'Uruchom' (na klawiaturze Window+R), wpisz %appdata%, naciśnij ENTER, wejdź do folderu MKKE i wykasuj plik 'options.ini', po czym odpal grę i daj znać co się dzieje.

Ale ja jestem głupi... Że też sam na to nie wpadłem...
Ok, odpaliło się. Wszystko elegancko git, ale po wejściu w Ladder, już w pierwszym pojedynku pojawia się slow-motion.
Chodzi płynnie, zwalnia itd. Przy bardziej wymagających mapach (np. mapa w mieście - walka toczy się na moście) częściej są spadki.

Dzisiaj zamawiam oryginał, do tego czasu może sam coś znajdę...
Widziałem że dużo ludzi się skarży na tę przypadłość na forum Steam'a. Dziwne, że na początku all was good, a teraz wszystko się popierniczyło...

44
Mortal Kombat (2011) / Odp: Mortal Kombat 9 [PC] - Slow motion.
« dnia: Sierpnia 07, 2013, 03:02:02 pm »
Tak ja wyżej napisałem, teraz nawet nie chce mi się odpalić MK, po ustawieniu na niższe ustw. graf. sprawdziłem jak chodzi i wyłączyłem. Teraz za hooya nie mogę go odpalić...


Mógłby ktoś podrzucić plik konfiguracyjny z MK (najlepiej z wysokimi ustawieniami)? - Byłbym wdzięczny. :)

45
Mortal Kombat (2011) / Odp: Mortal Kombat 9 [PC] - Slow motion.
« dnia: Sierpnia 07, 2013, 02:37:58 pm »
A żebyś się nie ździwił ^^
Rozdziałki niestety zapomniałem zmnieszyć, ale jak po pierwszym odpaleniu spojżałem w ustawienia graficzne, gra sama ustawiła już auto. całkiem wysoko poprzeczkę. Ustawiając na MAX (prócz tej przedostatniej opcji, gdyż jest "zamrożona") poszedłem na Ladder, i na wszystkich mapkach działało płynnie, no chyba że jestem ślepy jak Kenshi. Wszystko działało jak należy, do bodajże wczoraj. Może mam wadliwego pirata? xD


EDIT. Jaki trol, teraz nawet nie chcę się chamstwo uruchomić, sick... o.0

Strony: 1 2 [3] 4