Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Wiadomości - Nazwa użytkownika

Strony: [1] 2 3 4
1
Mortal Kombat X / Odp: Mortal Kombat XL
« dnia: Marca 15, 2016, 02:01:12 pm »
jakiś tam pierdół

jakichś

jakiś 2 strojów cosplay

jakichś

2
Mortal Kombat X / Odp: Mortal Kombat X - dyskusja ogólna
« dnia: Lutego 26, 2016, 12:53:26 am »
jest alien, ale jest tak słabiutki, że szkoda gadać, za to można zobaczyć drugie fatality triborga i boraicho

https://streamable.com/vnb9
https://streamable.com/ArashFT

3
Mortal Kombat X / Odp: Mortal Kombat X - dyskusja ogólna
« dnia: Lutego 22, 2016, 03:43:15 am »
Cytuj
W obozie dla uchodźców podobno postać wpada pod ostrzał agentów sił specjalnych, którzy strzelają w tle do armii Tarkatan, a w The Kove wielki Kraken zabija wykończonego przeciwnika

wygląda na to, że to prawda: http://imgur.com/a/PxjJT
w MK9 było zajebiste metro, ulica, do pełni szczęścia brakowało tylko zrzucenia z dachu - w MKX przeciwnika zjada wielka ryba, chociaż dobre i to.
właśnie sobie uświadomiłem, że stęskniłem się za pit 3.


4
Mortal Kombat X / Odp: Mortal Kombat X - dyskusja ogólna
« dnia: Lutego 19, 2016, 05:28:31 pm »
Cytuj
A moze uzupelniliby roster jedyna brakujaca postacia z jedynki
są wszystkie grywalne postaci z jedynki, nie wiem nawet czy nie z dwójki (poza shang tsungiem) ;]

dobór postaci wciąż jest dla mnie niezrozumiały, ale podobno zapowiedzieli więcej plansz ze stage fatality, ma ktoś potwierdzenie tych informacji?

5
Mortal Kombat X / Odp: Mortal Kombat X - dyskusja ogólna
« dnia: Stycznia 25, 2016, 03:48:49 pm »
cyborgi zajebiste, jedyny minus to wspólne xraye, fatality i win pose. wiem, że to niby "tylko" wariacje, ale już na tyle daleko idące, że mogli to rozdzielić, bo to trochę takie wykastrowanie tych postaci (chociaż fatality samo w sobie jest zajebiste). pytanie, co zrobili z sub zero, bo jako czwarta wariacja jest dziwnym pomysłem - jeśli nie jest osobną postacią, to już sensowniej by wyglądał jako wariacja sub zero.

6
Mortal Kombat X / Odp: Mortal Kombat X - dyskusja ogólna
« dnia: Stycznia 20, 2016, 03:28:43 pm »
trudno mi uwierzyć, że to koniec, jeśli nie zrobią story packa, to będą skończonymi idiotami.
cieszy za to stage fatality, szkoda, że tylko jedno - te w MK9 były w pytę, miałem nadzieję, że w X pociągną równie dobrze

7
Mortal Kombat X / Odp: Mortal Kombat X - dyskusja ogólna
« dnia: Stycznia 19, 2016, 01:14:26 am »
miałem siedzieć cicho, ale RomulusWielgus ciśnie takie farmazony, że aż w oczy szczypie. stary, fajnie, że jesteś programistą, ale tym bardziej powinieneś wiedzieć, że stawki rzędu 30zł za postać to jest zdzierstwo. jeśli podstawowa wersja kosztuje 150-200zł (co już jest bardzo wysoką ceną - niewiele więcej kosztuje system operacyjny, który jest dużo bardziej złożony niż durna gra o praniu po ryju, do tego za darmo aktualizowany latami), zawiera w chuj map, postaci, fabułę, cały silnik, sterowanie, mechanikę gry, itp. itd., to dodanie do tego kolejnej postaci to "chwila", która nie ma prawa kosztować 1/5 ceny gry, tym bardziej, że nie robią wszystkiego od nowa, tylko kopiują postać X i dopisują do niej nowe rzeczy. fakt, trzeba to wymyślić, oprogramować, zrobić motion capture, ale przy takiej skali i sprzedaży, jaką ma MKX, cena jest zaporowa, to nie jest dodanie specjalnie pod klienta opcji X w programie dentystycznym, z którego korzysta garstka osób.

inna sprawa, że MKX jest zrobione po łebkach, mnóstwo rzeczy zostało wyciętych. nie wiem, czy chodziło o kasę, czy o zdążenie na premierę, ale zwolnienie z 60fps do 30 aż boli w oczy, brak stage fatality, które w tej grze było od zawsze i było jednym ze znaków rozpoznawczych, niektóre fatality czy brutality w obecnej formie, to jakieś nieporozumienie - i to tym, a nie dodawaniem wszystkich postaci, tylko nie tych, o które ludzie proszą, powinni się zająć w ramach darmowych patchy/DLC, bo jak dla mnie jest to po prostu produkt niekompletny, a jeśli na nowym "ctrl-c ctrl-v the pit" nie będzie stage fatality, to już w ogóle pierdolnę focha jak baba, bo to będzie po prostu profanacja.

PS pisze się "ci", a nie "Ci", pisze się "content", a nie "kontent", bo to zupełnie różne słowa => http://sjp.pwn.pl/sjp/kontent;2564470.html

8
Mortal Kombat X / Odp: Mortal Kombat X - dyskusja ogólna
« dnia: Czerwca 30, 2015, 01:07:25 pm »
predator chudziutki i ubrany w jakieś rajstopy wygląda jak brzydka panienka z wampiriady.
trochę w nim freddy'ego krugera, win pose lepsze niż fatality, póki co prezentuje się najsłabiej z całego DLC

9
Inne / Odp: OFFTOP ver. 2.0
« dnia: Maja 27, 2015, 04:52:49 pm »
Półtorej miesiąca (...)
Recenzentów nie obowiązuje rozróżnianie płci? Tak kardynalne błędy na samym początku sprawiają, że nie chce się czytać dalej, a chyba nie o to chodzi w pisaniu recenzji... Masz półtora serca i półtorej ręki, a nie półtorej serca i półtora ręki

Ogólnie Twoja wiadomość nie wnosi nic do tematu i nadaje się jedynie do kasacji. Zwykłe przypierdalanie się dla idei. Trzeba było doczytać do końca. Więc jak to zwykle się pisze do takich ludzi, którzy nic nie wnoszą na forum - GTFO.

Cytuj
Tyle słowem podsumowania, które nijak nie może stać się recenzją. Ot zbiór moich tęgich rozmyślań i uwag, które przepadną w odmętach tego forum jak wszystko inne.

Ten gość sam siebie nazywa recenzentem, a sadzi co chwila takie babole jak ten powyżej, to raz.
Dwa - większość wypowiedzi na tym forum nic nie wnosi do tematu, a niektóre wołają o pomstę do nieba - treścią lub poziomem/jakością wypowiedzi, dobrze się tu czyta chyba jedynie Raina i kogoś tam jeszcze. O ile zazwyczaj czytam w milczeniu, tak takie babole jak powyższy podnoszą mi ciśnienie i milczeć nie mogę, a ponieważ nie pisałem do ciebie, to się odpierdol (to trzy).

poza tym zamiast ciągnąć dyskusję nie na temat, wystarczyło mnie zgłosić do moderacji - dostałbym bana i zamknął mordę, a tak mamy przepychankę

10
Mortal Kombat X / Odp: Mortal Kombat X - dyskusja ogólna
« dnia: Maja 27, 2015, 12:16:41 pm »
Półtorej miesiąca (...)
Recenzentów nie obowiązuje rozróżnianie płci? Tak kardynalne błędy na samym początku sprawiają, że nie chce się czytać dalej, a chyba nie o to chodzi w pisaniu recenzji... Masz półtora serca i półtorej ręki, a nie półtorej serca i półtora ręki

11
Mortal Kombat X / Odp: Recenzje gry Mortal Kombat X
« dnia: Maja 21, 2015, 03:20:20 pm »

 Do przeczytania tutaj. Brak spoilerów. Tak, ostatnie zdanie w opisie krypty i kolekcji jest też o mnie.

Cytuj
Naprawdę trudno nie dostać raka czytając niektóre recenzje czy wypowiedzi graczy, w których to oskarża się twórców o "skok na kasę" kiedy zapowiedzieli Tanyę jako postać odblokowywaną poprzez zakup DLC. Nie mają wariacji, nie mają zestawu ciosów specjalnych, nie mają gotowych biografii i zakończeń. Nie mają NICZEGO co pozowoliłoby na umieszczenie ich w grze.

Pomijając, że strasznie spłyciłeś temat, bo nie chodziło o samą Tanyę, tylko masę innych rzeczy, to nie wiesz, czy postaci nie mają wariacji, zestawu ciosów, biografii i zakończeń, bo one równie dobrze mogą leżeć na dyskach twórców od roku, a ja ci mogę zagwarantować, że takie rzeczy planuje się i robi dużo wcześniej, niż tydzień przed premierą gry.

12
Mortal Kombat X / Odp: Mortal Kombat X - dyskusja ogólna
« dnia: Maja 21, 2015, 03:11:20 pm »
Będzie Rain, Baraka i Sindel, może potem jeszcze kogoś dorzucą.
A Tanya przez kijek i "watch this" wygląda jakby się skumplowała z Jade, chyba zapomnieli, że wepchnęli to już Kitanie. No i wyrwanie serca w Fatality to chyba najbardziej oklepany temat, który przewinął się już przez 10 części MK, Wargods i pewnie milion innych gier. Za to Bloody Boots dobre

13
Mortal Kombat X / Odp: Mortal Kombat X - dyskusja ogólna
« dnia: Kwietnia 30, 2015, 04:17:22 pm »
Rain, Baraka i Sindel to postaci, które wcale jak dotąd nie zostały potwierdzone jako DLC, więc nie rozumiem w ogóle po co o nich na tę chwilę dyskutować.

Myślę, że pisząc o "story packu", Boon potwierdził DLC z postaciami, o których mówię. Nie przygotowuje się tak starannie modeli tylko po to, żeby z nimi powalczyć dwa razy w fabule.

Cytuj
Poza tym moim zdaniem to postać jest dodatkiem nie na kilka godzin, ale na kilkadziesiąt godzin grania. Jeśli będziesz kosił taką postacią po kilku godzinach w practice to szczerze gratuluję skilla. Postać można opanowywać przez dziesiątki godzin, a i tak znowu pojawi się technika, której dotąd nie znaliśmy.

Wciąż porównujesz jedną postać do całej gry, gdzie stosunek nakładu pracy do ceny jest kompletnie z dupy.
W takim DNF zrobili dodatek, który jest lepszy od podstawki, jest całą osobną grą z nowymi mapami i broniami, a nie nową skórką i kilkoma ciosami.

Cytuj
Co do tego co jesteś pewien - no ja bym właśnie raczej nie był. Poza tym nie wiem czy wiesz, ale MKX to bijatyka, którą starają się dopasować pod turnieje. Słabo im to wychodzi póki co, ale na pewno zanim wypuszczą kolejną postać to będą starali się jak najlepiej ją zbalansować. Więc raczej nie powiedziałbym, że jest to tylko dopracowywanie wyglądu. Poza tym kiedy to zrobili to ich sprawa - jeśli tylko tej postaci nie mam w tej chwili na HDD to DLC jest w tym przypadku jak najbardziej fair.

oczywiście, że ich sprawa - tak jak moją sprawą jest niekupowanie niekompletnych produktów. skończą grę, to ją kupię. pierwsze materiały wbijały w ziemię, potem mniej więcej od stycznia było coraz gorzej, poziom spadał, a zamiast przesunąć premierę, wydali półprodukt, z którego wycięli nawet stage fatality, które było w tej grze od zawsze(!)

14
Mortal Kombat X / Odp: Mortal Kombat X - dyskusja ogólna
« dnia: Kwietnia 30, 2015, 12:38:33 pm »
mówił na poważnie, tylko wy sobie wymyśliliście, że to będą nowe rozdziały, a to będzie po prostu paczka postaci, które są w story, a nie są grywalne (czyli zapłacicie drugi raz za to, co już raz kupiliście, bo włączenie sterowania dla gotowej postaci to dzień pracy i takie rzeczy robi się od razu albo dodaje się za darmo).
Zrobili głupio dodając taką Tanyę, bo nie pomyśleli, że pojawią się potem tacy ludzie jak Ty, którzy od razu uznają ją za kompletną postać i przy tym będą im zarzucać te skoki na kasę. Przecież Tanya tam nie ma żadnych wariacji, ani ciosów specjalnych. No chyba, że mi coś umknęło? Przecież to co jest w grze ani nie próbuje być pełnoprawną postacią.

Rain, Baraka i Sindel też, prawda? Jeśli dla ciebie płacenie za kilka postaci połowę tego, co zapłaciłeś za grę, jest ok, to masz do tego pełne prawo - tak jak ja do marudzenia, kiedy długo wyczekiwana gra sprawia zawód brakami, niedopracowaniem i niespełnieniem obietnic.
Za to moim zdaniem nie jest ok, jeśli ktoś uznaje sam model postaci z podstawowymi animacjami za pełnoprawną postać (a takich idiotyzmów naczytałem się sporo w recenzjach na portalach, na których uznają że system walki zmienił się tylko trochę względem MK9 :D). Jeśli mi udowodnisz, że Tanya, Rain, Sindel i inni, którzy pojawili się tylko w story już w dniu premiery mieli po 3 wariacje, wszystkie ciosy specjalne, zaprogramowane combosy, stroje alternatywne i gotowe biografie - i będą takie same jak te, które odblokujemy Kombat Packiem - oraz wszystko to było w zawartości którą już mam na dysku to cofam wszystko co napisałem. W innym przypadku podtrzymuję, że to co piszesz jest w ogóle nie na miejscu.

Kombat Pack, który da mi 4 postacie i masę skórek kupiłem za 50zł - nawet pisałem o tym w temacie z ofertami. Za grę w pre-orderze zapłaciłem 150zł, więc za DLC zapłaciłem 1/3 ceny gry. Czy jest to w porządku? Skoro chcę to kupić i mieć i jeśli NS było mnie w stanie przekonać do zakupu to tak, jest to w porządku. Inna sprawa, że nie w porządku będzie to co stanie się po pojawieniu tych postaci i ludzie będą mogli nimi grać online z osobami, które tego DLC nie kupiły - ale nie wiem czy ktokolwiek o tym pisał. Przecież wystarczy wymasterować takiego Predatora i przez kilka dni ludzie nie będą mieli pojęcia jak na niego grać, bo nie będą mieli w grze dostępu do jego frame daty i w ogóle nie będą znali jego ciosów czy combosów - a co za tym idzie, na początku trudno będzie się połapać jak się przed nim bronić. Moim zdaniem powinni to jakoś rozwiązać, żeby można było poznać wszystkie ciosy danej postaci. Chociażby żeby dało się wybrać postać z DLC tylko w trybie treningowym i podejrzeć jego pełną listę ciosów z możliwością uruchomienia ich i po prostu obejrzenia. Ale nawet się nie łudzę, że coś takiego się stanie - tym sposobem będziemy mieli takie lekkie pay2win w mniej bezpośrednim wydaniu. :P

Wydaje mi sę, że Rain, Baraka i Sindel mają już wygląd i ciosy, czy może się mylę? Dodanie wariacji czy nowej skórki nadal nie robi z nich wielkiego dodatku za 1/2 czy tam 1/3 ceny gry. Wiesz jak kiedyś wyglądały dodatki do gier? Z nie tak bardzo starych zobacz chociażby dodatek do Diablo 3 albo Duke Nukem Forever - to są dodatki, dodatkowa zabawa na wiele godzin i kiedyś to była noma, która dziś wzbudza zdziwienie. Takie bonusy jak postać, która już jest w grze i (niech ci będzie) wymaga dopracowania, to powinien być gratisowy bajer zachęcający do zakupu - "o patrzcie, dorzucamy gratis nową postać, kupcie MKX".

Jestem też pewien, że te dodatkowe postaci w większości są gotowe od dawna, tak jak większość podstawowego rostera była zamknięta już w okolicach grudnia, jeśli nie wcześniej - żeby aktorzy grający ich role nie musieli wracać, nagrywać swoich ruchów i kwestii. Jeśli cokolwiek jest teraz z nimi robione, to dopracowywanie wyglądu

15
Mortal Kombat X / Odp: Mortal Kombat X - dyskusja ogólna
« dnia: Kwietnia 30, 2015, 02:47:08 am »
mówił na poważnie, tylko wy sobie wymyśliliście, że to będą nowe rozdziały, a to będzie po prostu paczka postaci, które są w story, a nie są grywalne (czyli zapłacicie drugi raz za to, co już raz kupiliście, bo włączenie sterowania dla gotowej postaci to dzień pracy i takie rzeczy robi się od razu albo dodaje się za darmo).
Zrobili głupio dodając taką Tanyę, bo nie pomyśleli, że pojawią się potem tacy ludzie jak Ty, którzy od razu uznają ją za kompletną postać i przy tym będą im zarzucać te skoki na kasę. Przecież Tanya tam nie ma żadnych wariacji, ani ciosów specjalnych. No chyba, że mi coś umknęło? Przecież to co jest w grze ani nie próbuje być pełnoprawną postacią.

Rain, Baraka i Sindel też, prawda? Jeśli dla ciebie płacenie za kilka postaci połowę tego, co zapłaciłeś za grę, jest ok, to masz do tego pełne prawo - tak jak ja do marudzenia, kiedy długo wyczekiwana gra sprawia zawód brakami, niedopracowaniem i niespełnieniem obietnic.

Cytuj
Użytkowniku Nazwa Użytkownika, skąd wiesz, że włączenie sterowania dla gotowej postaci to dzień pracy?
Bo sterowanie postaciami w grze masz gotowe - każda postać korzysta z tego samego fragmentu kodu, żeby nie dublować funkcji, które robią to samo. Tak się pisze każdy dowolny program, więc wystarczy po prostu przestawić dla postaci opcję sterowanie_przez_uzytkownika z "off" na "on" (lub patrząc od drugiej strony - tak naprawdę w całej grze kierujesz jedną postacią z różnym zestawem ciosów / wyglądów). Ten dzień pracy to na podpięcie kombinacji do wykonywania ciosów, niech nawet będą dwa dni, bo ktoś przecież jeszcze musi wymyślić te "tył tył iks" albo skopiować z poprzedniej części

Strony: [1] 2 3 4