Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Wiadomości - Opiekun308

Strony: [1] 2 3
1
Mortal Kombat 11 / Odp: Mortal Kombat 11 - dyskusja ogólna
« dnia: Czerwca 18, 2020, 06:28:54 pm »
Witam. Od ukazania się Aftermath w opcji ONLINE (jeśli jest dostępna na zielono) mogę rozegrać jeden pojedynek, po czym otrzymuję info że serwer jest niedostępny i proszę spróbować później. Posiadam zainstalowany najnowszy sterownik GeForce. Czyli w ciągu dnia pozwalaja mi rozegrać JEDEN pojedynek i serwer jest niedostępny. O co tutaj chodzi, bo już nie wiem ? Ktoś może miał podobnie ??

2
Mortal Kombat 11 / Odp: Mortal Kombat 11 - dyskusja ogólna
« dnia: Września 12, 2019, 03:12:47 pm »
No to może ja też dodam od siebie kilka groszy, bo staram się mimo strasznego wkurwa stoczyć codziennie kilka walk.

Gram Baraką i tylko nim, więc zdaję sobie sprawę że ogarniając głównie jednego maina nie posiadam pełnej wiedzy o MK ale myślę, że mimo to jakoś sobie radzę skoro w lidze póki co mam mam 50/50 win/lose. Dlaczego akurat spec pod zbieracza kości ? Bo 97% przeciwników nie potrafi ogarnąć, że krwawy doskok to rodzaj throwa i nie da się go blokować. Trzeba kucnąć i upper-cutem skontrować  ::) Mam świadomość, że w ten sposób przeciwnik ciągle ma na sobie presję, jeśli szykuje się na doskok to nie może użyć bloku i jest odsłonięty na inne ataki. Za to kocham Barakę.

Na pewno w 99% mam podobne do Waszych odczucia co do opisywanych przeciwników.

Skorpion im bardziej pickowany, tym łatwiej (tylko teoretycznie) da się odczytać jego popularniejsze ruchy ale jednak w rękach ogarniętego prosa nadal może zaskoczyć czyli wkurw gwarantowany.

Jaxx - przykład na to, jak można jedną postacią zepsuć całą grę. Najlepiej od razu oddać walkower i się nie denerwować  ^-^

Skarlet / Liukang - te dwie postacie są dla mnie nadal problematyczne, gdy przeciwnik paruje każdy mój atak. Nie rozumiem tej mechaniki i nie wiem jak ugryźć takiego zawodnika. Nawet szybka noga Liu Kanga nie jest dla mnie tak mocna, gdy uda mi się wyjść poza jej zasięg i sieknąć combosem z szponów (mają większy zasięg i wtedy szybkość nogi Liu nie ma znaczenia..) Tak, tutaj Baraka pokazuje swój pazur i potrafię częściej skontrować Liu Kanga, niż inne postacie.

Noob / Kung-Lao - irytują głównie teleportem z dołu, jakieś sugestie jak to odczytać i skontrować w porę ?

Dvorah / Collector / Kotal / Shang / Shao - naprawdę nie spotykam takich zawodników i jeśli już się trafi, to potrafi czymś zaskoczyć i przegrana wynika raczej z braku ogrania tych charów ALE w większości przypadków kontruję na luzie.


3
Mortal Kombat 11 / Odp: Mortal Kombat 11 - dyskusja ogólna
« dnia: Sierpnia 26, 2019, 06:30:10 pm »
Sry kolego ale trochę sobie zaprzeczasz. Dając do wyboru więcej postaci z obciętym zestawem umiejętności właśnie tworzymy taką kalekę, bez jednej ręki, bez jednej nogi. Wtedy NIE będziesz mógł grać swoim ulubionym fighterem, bo na każdą inną sytuację potrzebujesz jakiejś odpowiedzi. No bez jednej ręki nie odpowiesz zawsze tak, jak należy...prawda ?
Dlatego chyba powstały te warianty, z których i tak nie możemy korzystać w rank'u. Dlatego mamy problem z balansem..Chociaż UWAGA UWAGA mają coś z tym zrobić...
Szczerze, to chyba jedyne co oni mogą zrobić, to MK 12 bez DLC. Bo jak patrzę na Sub-Zero który z jakąś skórką nie wygląda nawet w połowie jak Sub-Zero tylko jak Reptile czy inny nie wiadomo co....

No Ale załóżmy, że zamiast Baraki będzie jeszcze Mileene, Kitane i jakaś inna postać z szponami. Każdej z nich damy coś z Baraki. Czyli sam Baraka zostanie z jednym szponem, z jednym kopem i z jednym okiem ale za to bez pocisków. Mileena dostanie pocisk i teleport z góry, a Kitanie damy ciach ciach wachlarzami i atak zza pleców. 
Żadną z tych postaci nie będzie dało się grać w 100% na boostowanego Scorpiona, który ma to WSZYSTKO w jednym wariancie. Czyli teleport, włócznię, machanie łańcuchem, machanie mieczami, easy comb0 400+

Nawet skopiowanie MK Trilogy z lekkim refreshem bez udziwnień już lepiej by się sprzedało ..

4
Mortal Kombat 11 / Odp: Mortal Kombat 11 - dyskusja ogólna
« dnia: Sierpnia 24, 2019, 09:19:13 pm »
Z jednej strony wszyscy się zgadzamy, że pvp jest niegrywalne co - jak dla mnie - w grze nastawionej na MORDOBICIE gra z SI mija się z celem a rozgrywki bez rankingu są...pozbawione sensu ?? Chyba oczywiste jest, że jeśli gra nastawiona jest na PVP, to ten element powinien działać i powinien być priorytetem. A jak widać NRS ma inne priorytety:
- DLC czyli DL$$$$$$
- więcej DLC
- microtransactions czyli więcej micro$$$$$$
- $$$$

No nic, pozostaje co jakiś czas zalogować i zobaczyć jaki stopień zjebania PVP jest w MK 11 ale szczerze to nie liczę na większe zmiany w tym temacie...wyrzucone $$ w błoto i tyle.

5
Mortal Kombat 11 / Odp: Mortal Kombat 11 - dyskusja ogólna
« dnia: Sierpnia 23, 2019, 01:36:33 pm »
PurpleRain doskonale rozumiem, o czym piszesz. I nie mogę się zgodzić, że im więcej kombinacji i ruchów specjalnych wpakujesz w jedną postać, tym gorzej będzie zbalansowana gra. Właśnie dlatego napisałem o tym obcinaniu i blokowaniu niektórych ruchów wariacjami (szczególnie klasycznych / ikonicznych ruchów, których nie mogę sobie ich braku wybaczyć). Jeśli zdecyduję się na jeden okrojony wariant, który w walce wręcz świetnie się sprawdza, to każdy zoone'r mnie porobi z palcem w dupie, bo nie mam jak do niego podejść.
Gdyby jedna postać mogła korzystać z większej ilości umiejętności, automatycznie rośnie jej szansa na dopasowanie się do różnych sytuacji, nie wykluczając jej z rozgrywki. Bo gdy już masz 2 defensywne ruchy i żadnym nie możesz się obronić, to chyba coś nie tak z tym BALANSEM ? A mając trzeci ruch, lub czwarty możesz zareagować i wyjść z opresji.
I oczywiście NRS skopał to wszystko po całości, bo z jednej strony dał warianty ale zwyczajnie większości ruchów i tak nie możemy używać. Czyli w jednym wariancie klasyczny Baraka jest obcięty z "ciach ciach", a mam jakieś gówniane anty-air, którego użyję przeciwko może Kung-Lago i jeszcze jakiemuś pajacowi co lubi się teleportować. A w drugim wariancie mam "wypatroszenie", które przedłuży combo i zrobi 400+ dmg ale nawet większości zoone'rów nie dotknę...
Staram się powiedzieć, że warianty były by CACY, gdyby odpowiednio je dopracować i zbalansować. Gdyby moja postać sama w sobie posiadała coś typu: anty-air, coś na pociski, serkera i oczywiście "ciach ciach". Każdy Baraka powinien posiadać swoje IKONICZNE ruchy. A warianty powinny różnić się jedynie subtelną zmianą. Na przykład wariant "serker" zadaje jeden atak więcej, ciach ciach jest wydłużony o dwa ciachnięcia. Czaisz o co mi chodzi ? A oni to rozgraniczyli - tym wariantem możesz podskoczyć, a tym możesz tylko leżeć i umierać.

Przykład Kitany / Jade dość dobrze to obrazuje. W poprzednich częściach klasyk był na tyle dobrze opracowany, że sam w sobie posiadał to co było MINIMUM aby dało się nim grać i wygrywać. A to, co oni zrobili w MK 11 to jest amputacja kończyn za pomocą wariantów. Jebać.

" Błąd NRS, który nie wystąpiłby przy zmniejszeniu możliwości ustalania wariacji.."

Zgadzamy się, że błąd tkwi właśnie w ograniczeniu przy wariantach, więc one mogę być CACY co sam potwierdzasz  :-* ale są źle opracowane zasady korzystania z nich.


6
Mortal Kombat 11 / Odp: Mortal Kombat 11 - dyskusja ogólna
« dnia: Sierpnia 22, 2019, 10:12:09 pm »
Wiesz, z tym balansem tak naprawdę nie trzeba wiele aby dało się grać każdą postacią z każdym przeciwnikiem i mieć jakieś szanse na wygraną. Po prostu jest kilka podstawowych elementów, które wcześniej już działały znakomicie i z jakiegoś powodu w MK 11 skopali to po całości.
O jednym wspomniałem - możliwość wyjścia np z narożnika albo przez zaporę ogniową przeciwnika za pomocą metera i umiejętności z armorem. W MkX to było IDEALNE rozwiązanie i do końca rundy dawało szansę na wygraną. A teraz jak wstajesz z ziemi to masz niby coś podobnego ale pod warunkiem, że 1) trafisz akurat góra / dół 2) przeciwnik jest w zasięgu i napiera 3) jeśli strzela w Ciebie na ślepo pociskami to i tak gówno to daje 4) wyjście z rollem jest nawet czasami stosowane przez mądrych zawodników ale nadal wróg może złapać throwem.
Czyli takie zajebiste użycie metera, które i tak w większości przypadków nie działa, jeśli wróg przewidzi co chcemy zrobić.
O fatal blowach i pociskach to można by książkę napisać więc sobie daruję. A balansu nie będzie też z tego powodu, że prace devów trwają raczej nad nowymi DLC zamiast ulepszaniu tego, co już jest.

7
Mortal Kombat 11 / Odp: Mortal Kombat 11 - dyskusja ogólna
« dnia: Sierpnia 22, 2019, 05:41:35 pm »
Stary no nie rozwalaj mnie. Więcej upchanego asortymentu w jednej postaci oznacza większe szanse na dopasowanie się do odpowiedniej sytuacji i stylu wroga. Obcięcie klasyka z jego podstawowych umiejętności i podzielenie ich na trzy inne postacie...serio ? Czyli w ten sposób najlepiej grać każdą postacią w zależności od tego, na kogo trafisz. Bo ten będzie miał zoone, tamten projectile, a jeszcze inny szybkie string/combo-dmg. O kurde trafiłem na Night Wolfa, to muszę wybrać Scorpiona. O kurde gra Dvorah to muszę ją wydupczyć Liu Kangiem. Tak sobie to wyobrażasz ? Ja nie ale właśnie tak to teraz wygląda..Chociaż czekaj, podobno to na 10 walk trafisz na 9 scorpionów...I to są efekty takiego eksperymentowania. Jeden wariant / postać jest OP, więc innymi się nie opłaca grać. A jak chcesz być fanem jakiejś klasycznej postaci, to najlepiej od razu skasuj grę, bo akurat ED faworyzuje tylko NOWE DLC, aby się sprzedały...
 

A na temat balansu w tym syfie to nawet nie ma co już pisać, bo szkoda słów.

8
Mortal Kombat 11 / Odp: Mortal Kombat 11 - dyskusja ogólna
« dnia: Sierpnia 22, 2019, 04:03:33 pm »
Widzisz cały absurd polega dla mnie na tym, że w MKX większość (jak nie każda) postaci miały ruchy specjalne z armorem - czyli przebijały się do przodu nawet przez pociski. Wtedy mogłeś (kosztem meterów ofc) coś zrobić vs spamującego pociskiem wroga. W MK 11 jedynie wariant z flagą pozwala mi szarżować do przodu na wroga przez jego zaporę ogniową..a jak wiadomo ten wariant w rank pvp nie jest dostępny...Wyć i ubolewać nad tą zjebaną do bólu grą, bo granie Baraką nie ma sensu.

9
Mortal Kombat 11 / Odp: Mortal Kombat 11 - dyskusja ogólna
« dnia: Sierpnia 22, 2019, 12:04:25 pm »
No właśnie rozwinął to kolega linijkę wyżej nad Tobą. Ale oto mój punkt widzenia.
Nowe DLC odbiegają coraz bardziej od klimatu tego surowego i pięknego świata MK. Zamiast pozostać (i ewentualnie je odświeżyć, rozwinąć..) przy starych i kultowych niemalże postaciach, które toczą ze sobą nieustanną walkę o dominację we wszechświecie...co robi ED ? Ano kopiuje z Injustice całkiem odmienny klimat - syntetyczny, sztuczny, bardziej kolorowy, bardziej wzniosły i heroiczny - niczym z komiksów Marvela czyli może niedługo zagramy Spider-Manem, Batmane'm, Super-Man'em..Nie tędy droga. Btw nienawidzę Gerasa, on nie pasuje do MK i koniec kropka.

A co do wariantów. Dlaczego uważam, że lepiej wpakować trzy warianty do jednej postaci ? Oczywiście dlatego, że ja jestem fanem mojego Baraki, bo lubię nim grać i tyle. I uważam, że prawie każdy fan MK posiada taką ulubioną postać. A jeśli muszę zmienić postać na inną tylko dlatego, że nie mogę kogoś pokonać...ręce opadają. Właśnie chodzi chyba o to, aby każdą postacią dało się grać i wygrywać. A nie, że jak jesteś brutalnym prostym mięśniakiem, to na laleczkę z pistolecikiem (Cassie...) już możesz odpuścić choćbyś na rzęsach stawał.
I nie twierdzę, że nie powinno być anty-klas. Oczywiście pod warunkiem, że nie stworzymy herosa typu Geras, który w dobrych rękach pozamiata każdy możliwy wariant każdej możliwej postaci.
Ale zgadzam się oczywiście, że po chuj te całe warianty i cały resource wpakowany w chara, jeśli albo nie ma do niego dostępu, albo nie da się połączyć dwóch kombinacji albo jeszcze coś....takie odbierające chęć do gry, a nie zachęcające podejście.. :o

10
Mortal Kombat 11 / Odp: Mortal Kombat 11 - dyskusja ogólna
« dnia: Sierpnia 21, 2019, 11:03:40 pm »
No tutaj akurat popieram fakt, że Mileena to postać kluczowa, klasyk, ikona MK itd itp..Tak samo jest z Night Wolfem czy Shang'iem, którego raczej wszyscy ciepło przyjęli. Ale na pewno nie przesadzajmy w drugą stronę, że nowe DLC wniosą coś nowego..
A wierz mi lub nie ale kupiłem MK 11 tylko dla trzech wariantów. Nigdy bym takiego hajsu na grę nie wydał. Ta możliwość dopasowania stylu tej samej postaci pod wroga to dla mnie smaczek, którego  chciałem zasmakować...i co ????
Niestety - jak się okazuje - dwa sztywne i narzucone warianty w rank'u to tylko zabija mi apetyt, którego sobie narobiłem. Jak myślałem, że czasem wjadę serkerem i ciach ciach,  a innym razem przebiję się sztandarem przez zaporę ognia wroga, to nic tylko wyć i płakać, że ta gra ma potencjał i jest on niszczony w taki sposób.
Ale żeby nie narzekać bez końca. Na bank Sindel będzie miała teleport, trzy projectile w 5 kierunkach na raz, combo za 450% i totem leczący połowę życia w 5 sek. Ironicznie chce powiedzieć, że nowe DLC dla zasady jest zboostowane aby każdy się na niego rzucił  ::)

11
Mortal Kombat 11 / Odp: Mortal Kombat 11 - dyskusja ogólna
« dnia: Sierpnia 21, 2019, 01:58:06 pm »
No cóż kolego przyznam się, że mam odmienny punkt widzenia na sprawę. Dla mnie ilość nie idzie w parze z jakością  ::)
Przykład. Jeśli wytniesz z projektu kluczową postać, która miała swój klimat i każdy fan czuł do niej sentyment tylko dla tego, że była pewnym elementem całej serii...a później nagle zajebisty ED mówi "musimy stworzyć coś nowego, aby zarobić więcej $$$$ i na bank Terminator przyciągnie każdego fana serii..", to ja się pytam jak głupim i naiwnym trzeba być, aby się tym jarać...
No ale może Terminator będzie tak samo klasykiem jak Scorpion czy Raiden....głęboko w to chcę wierzyć  >:D

12
Mortal Kombat 11 / Odp: Mortal Kombat 11 - dyskusja ogólna
« dnia: Sierpnia 21, 2019, 01:16:19 pm »
Ale szczerze. Powiedzcie mi co wam da kolejny DLC, który na 99% będzie zapewne bogiem wprowadzającym jeszcze większy chaos i "FUN" w już istniejącym bałaganie ? Zamiast faktycznie supportować i ulepszać to, co już istnieje to oni właśnie mydlą oczy czymś "nowym".
Nie oszukujmy się, nawet jeśli Sindel będzie zajebistym smaczkiem wprowadzającym coś ciekawego, to patrząc na obecny patch notes i to, co oni robią z tą grą jest żenujące.
Z drugiej strony gracze są sobie winni, jak widzę typów co domagają się boosta dla Shanga albo Sub Zero  :-* :-[ ::)

13
Mortal Kombat 11 / Odp: Mortal Kombat 11 - dyskusja ogólna
« dnia: Sierpnia 20, 2019, 10:33:53 am »
Ja się przyznam bez bicia, że mimo tych wszystkich ciemnych stron MK 11 powracam do tej gry, jak mi tylko wkurw przechodzi. Uświadamiam sobie też, że jest tak wiele niedociągnięć, nierównych szans między klasami i innych glitch'y, które z jednej strony psują balans między postaciami, a z drugiej strony dają - nam graczom - szansę na wykazanie się sprytem. Trzeba złapać byka za rogi, wykorzystać jego własną broń przeciwko niemu..Albo najczęściej samemu grać nieczysto, co nadal mocno mnie odpycha ale..jak to w życiu  :P ::)

Od początku gram jedną postacią i to się chyba nie zmieni. Chociaż zdaję sobie sprawę, że Baraka to typowy bezmózgi wariat, który goni za wrogiem, jak za kawałkiem mięsa i takich najłatwiej jest ukarać..Wiem też, że często ludzie robią taki myk, że gdy pierwszą rundę przegrywają z kretesem, to w drugiej zmieniają postać dopasowując się pod wroga (anty-klasa).
Oczywiście taki myk ma sens i jeśli chce się w rankingu zajść wysoko, to polecam. Ale jak na razie brakuje mi czasu, chęci i chyba ..naprawdę mam coś z Baraki, bo nie chce mi się uczyć innej postaci i rozwijać swoje inne umiejętności.

Może też dlatego zatrzymałem się na Wielkim Mistrzu i mam świadomość, że dalej będzie ciężko awansować ale...to akurat mnie nie zraża.
Uwielbiam rywalizację tego typu. I mam cholerną satysfakcję, gdy toczę bój z często o wiele bardziej doświadczonymi graczami, bo ja również nie liczę klatek ale powoli uczę się z doświadczenia, które ruchy wroga trzeba ukarać i jak to zrobić. Niestety jak na razie zaobserwowałem, że jeśli od początku rundy odpuścisz przeciwnikowi, pozwolisz mu nacisnąć i oddasz inicjatywę, to nawet średnio zaawansowany mix-up doprowadzi Cię do bólu głowy. Jednym słowem lepiej samemu pozwolić zgadywać wrogowi, czy zaatakujesz górą czy dołem.

I polecam wszystkim, którzy uwielbiają jakąś klasę postaci ale nie grają nią, bo jest (albo wydaje się być) "słaba". Na pewno prawdą jest, że każda nowo dodana postać będzie super OP, czyli Shang Tsung i Night Wolf są teraz naprawdę boostowani. Ale miejmy świadomość, że im więcej takich ulubionych klas, jak Scorpion będzie faworytami, tym szybciej nauczymy się grać na te klasy i z czasem okażą się one mniej grywalne. Widzę to już z własnego doświadczenia, gdy tocząc tysiące pojedynków gram pierwszy raz na Collectora (tak się to pisze?) i nie mam zielonego pojęcia o jego ruchach. Zwyczajnie nie miałem możliwości z nim sparować wcześniej. Takie postacie, którymi nikt prawie nie gra są najbardziej śmiertelne dla większości graczy. I co najważniejsze - wygrywanie tymi z pozoru "słabymi" daje podwójną satysfakcję  :blank: a przecież o to chodzi, prawda ?  :P
Bo nie ukrywajmy, nie każdy urodził się Sonic Foxem i zna każdą klasę, jak swoją własną spoconą skarpetkę  >:D :angel:

14
Mortal Kombat 11 / Odp: Mortal Kombat 11 - dyskusja ogólna
« dnia: Sierpnia 18, 2019, 06:36:35 pm »
No tylko te dwa są do wyboru ale żaden z nich nie posiada umiejętności "wypatroszenie" Baraki. A na 100% widziałem nie raz Barakę w rank który korzystał z innego zestawu umiejętności. Czyli jakoś musi dać się edytować te warianty z pucharkiem.  :angel:

15
Mortal Kombat 11 / Odp: Mortal Kombat 11 - dyskusja ogólna
« dnia: Sierpnia 17, 2019, 04:12:57 pm »
Możesz określić gdzie te pucharki są ?
edit: jeden wariant ma złotą gwiazdkę.

Pytanie też czy mówimy tym samym bo w opcji: ONLINE -> RANKINGOWE (tutaj mam tylko dwa standardowe warianty których nie potrafię edytować) czy ONLINE -> LOSOWE (tutaj mam dostęp do stworzonego wariantu w rozgrywce na innych graczy)

No dobra znalazłem te dwa gotowe wzorce z pucharkami ale ich edytować nie mogę. Tylko wybrać jako gotowy wzór dla innego profilu da się

Strony: [1] 2 3