Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Wiadomości - Luna

Strony: [1] 2 3 ... 39
1
Mortal Kombat 11 / Odp: Mortal Kombat 11 - dyskusja ogólna
« dnia: Października 03, 2019, 03:25:09 pm »
https://discord.gg/Xk38NKM Link wisi na spisie graczy

2
Mortal Kombat 11 / Odp: Mortal Kombat 11 - dyskusja ogólna
« dnia: Września 15, 2019, 07:22:42 pm »
Ja już tu i tak sporo żółci wylałem, więc nie chce mi się pisać elaboratów jak Ptysiu. Generalnie ta gra jest po prostu śmieszna jak śmieszni są jej twórcy. Zrobić mordobicie w którym można wygrywać bez dotknięcia pięścią oponenta to jest hit. Nie potrafię reagować online na niektóre akcje, a i pewnie offline bym nie potrafił bo na niektórych można sensownie grać, kiedy z innymi to jak jazda gołą dupą po asfalcie. Przykładowo grając na Jade potrzebuję Baraką rolla żeby skracać dystans i sukę karać. Tylko co z tego, że wiem jak go zrobić kiedy online wchodzi raz na kilka prób. Mecze z ogarniętym Scorpionem to nadal dla mnie jest dramat bo ma od chuja opcji na postać która nie jest spammerem. Zresztą na spamerów teleport działa całkiem dobrze. Jego niskie miejsce w tier listach jest podyktowane chyba tylko faktem najczęstszego spotykania online przez co ludzie go znają, bo jak na mój gust to całkiem dobra postać z wieloma narzędziami. Liu Kang stał się pierdoloną patologią. On i Jax prowadzą do odkładania pada bo nie da się ich po prostu zatrzymać. Fajnie, że Liu ma miejsce na kontrę w swoim combosie. Ciesze się. Szkoda, że te cymbały z NRS zrobili netplay uniemożliwiający zdecydowaną większość wykorzystania tych opiewanych legendami klatek na karę. To jest zdecydowanie ostatni MK jakiego kupiłem i więcej do tej marki już nie wrócę chyba, że stanie się cud. Ano i ten podbródek. Crushing Blow. Ja chyba powinienem wam kiedyś filmik nagrać jak to siada w moim wykonaniu vs to jak siada przeciwnikom. Robię kontrę pewną jak podatki, ale gra czyta normalny strzał. Najczęściej to się kończy moim rage quitem bo jak już nieraz wspomniałem - nie przegrywam z przeciwnikiem po drugiej stronie tylko ze zjebaną grą.

3
Mortal Kombat 11 / Odp: Mortal Kombat 11 - dyskusja ogólna
« dnia: Września 09, 2019, 12:55:11 pm »
Im dłużej gram w MK11 tym mniejszą ocenę bym tej grze wystawił. Jeśli samą grę offline miał bym oceniać, to dał bym 5/10. Online natomiast to jest bite 1/10 bez żadnej dyskusji. To co się dzieje w lidze, to jest poezja:/

4
Mortal Kombat 11 / Odp: Mortal Kombat 11 - dyskusja ogólna
« dnia: Sierpnia 24, 2019, 03:32:28 pm »
Matko boska ale dyskusja!:O Ja kilka dni temu wyszedłem z założenia, że więcej tej gry nie włączę na pvp i od razu mi lżej ba duszy bo stopień zjebania poszczególnych elementów tego fightera przyprawia o zawrót głowy.

5
Mortal Kombat 11 / Odp: Mortal Kombat 11 - dyskusja ogólna
« dnia: Sierpnia 17, 2019, 06:06:24 pm »
I dokładnie tak to działa. Tylko te z pucharami są dozwolone w rozgrywce rankingowej.

6
Mortal Kombat 11 / Odp: Mortal Kombat 11 - dyskusja ogólna
« dnia: Sierpnia 17, 2019, 01:54:32 pm »
Gdzieś przeczytałem, że stworzony wariant postaci nie jest dostępny w rozgrywce rankingowej. Ostatnio jednak spotkałem Barakę z ruchem specjalnym "wypatroszenie" którego w podstawowych wariantach nie ma..o co chodzi ? To da się zmodyfikować ten wariant pod rank czy nie ???


Warianty domyślne na postaciach nie są tymi turniejowymi. Gram Baraką i też się zdziwiłem. W tworzeniu postaci w zakładce ze specjalami możesz ustawić gotowy szablon. Tam masz te z pucharkami do wyboru czyli właśnie te turniejowe/rankingowe.

7
Mortal Kombat 11 / Odp: Mortal Kombat 11 - dyskusja ogólna
« dnia: Sierpnia 09, 2019, 09:45:49 pm »
Shao w końcu ma jakiś potencjał, bo nie jest już tak mizernym klocem. TP Scorpiona jako high to świetna wiadomość. Gerasowi zabrali konkretne akcje, więc też trochę się łysy stonuje. To tak na szybko. Szkoda tylko, że po jebanych 4 miesiącach od premiery balans wprowadzili w takiej garstce zawodników. No ale hurray! Cieszmy się. Nowy Guilty Gear coraz bliżej.

8
Mortal Kombat 11 / Odp: Mortal Kombat 11 - dyskusja ogólna
« dnia: Sierpnia 01, 2019, 03:21:28 pm »
ProTip: ta czapka to jeszcze najlepszy z dostępnych modeli. Prócz niej jest do wyboru jarmułka z pejsami i beret z anteną.

9
Mortal Kombat 11 / Odp: Mortal Kombat 11 - dyskusja ogólna
« dnia: Lipca 29, 2019, 11:25:59 pm »
Panowie dla przykładu ja grałem od początku Gerasem, bo się mocno napaliłem na klimat tego zawodnika. Po 2 tygodniach mi przeszło, bo ta postać jest ewidentnie za mocna. Potem grałem Skarlet i jest IMO fajna. W końcu przesiadłem się na Shao dla klimatu i uważam, że naprawdę sporo się nim nauczyłem. Tylko pytanie co z tego? Geras 4 mocne crushing blow + instant cast piaskami. Shao jeden crushing funkcjonalny i najgorszy projectile w grze. Między tymi zawodnikami jest dosłownie przepaść nie do ogarnięcia. Nawet już nie wspominam o tym jak trudno jest Shao wyegzekwować combosy kiedy innymi zawodnikami to trzeba by grać czołem po podpiętej gitarze z Guitar Hero żeby combosa dropnąć. Generalnie jestem na tego MK mocno wkurwiony bo gra ma niesamowity potencjał, ale to trzeba balansować. Trzeba siąść i spędzać kurwa godziny na graniu a nie na wymyślaniu czy jestem facet czy kobita. Tak - poję do tego chłopa co to tam na wizji się w castach udziela i cyrkuje. Ten deal z WB też mi już czkawką wychodzi. Fajnie, że jest Injustice i MK, ale do chuja wafla zostawmy te serie ich własnym biegom. Na cholerę te idiotyczne crossovery. A zawodnicy gościnni to już w ogóle parodia. Najpierw było zdziwienie w MK9, potem konsternacja z MKX i teraz z MK11 zwyczajnie się wkurwiam. Fujin, Reiko, Havik, Drahmin - to tylko szczyt góry lodowej. No ale nie, chuja, będzie Terminator i Joker. Pasują idealnie. Jak łysy z Brazzers na audiencji u papieża.

10
Mortal Kombat 11 / Odp: Mortal Kombat 11 - dyskusja ogólna
« dnia: Lipca 28, 2019, 12:18:07 am »
Panowie tak generalnie, to MK jest mordobiciem z klimatem i niczym więcej do zaoferowania pod względem balansu. Kiedyś teleport miał Scorpion i Raiden. To było już git. Nie wiem na jaką cholerę co drugiej postaci teraz wciskają durne portale i chuj wie jakie jeszcze cuda. O tym, że chciał bym powrotu do WALKI zamiast gunfestu to już tu nie raz pisałem. Wymyśliły dekle jakieś skurwiałe postacie jak Erron co to praktycznie cały mecz możesz sobie po strzelać. To samo Cassie. Ta gra już od 3 części miała klimat z dupy wyciągnięty. Czy to się zmieni? Nie, bo odbiorcy wolą komiksowe pojedynki i to właśnie kupują. Gry techniczne w których walczyło się na rączki i nóżki odeszły do lamusa. Virtua Fighter umarło, a Tekken zrobił się drugim gównofestem. Wierzcie mi lub nie, ale ja MK online już nie załączam, bo po prostu jestem za stary żeby grać w grę dla wkurwiania się. Najlepszym tego przykładem jest Ptysiu i jego Erron. MK Balansu nie ma, mieć nie będzie i co za tym idzie nie powinno w ogóle mieć wstępu na EVO. No ale kasa się liczy. Dali by spokój z jakimiś wariacjami skoro nie mogą tego na tyle dobrze zrobić, że ponad połowa skilli do customizacji jest zamknięta na oficjalnych turniejach. Zamiast tego ascetycznie wykonana lista ruchów z sensem, gdzie można by było naprawdę balansować temat. No ale co ja się oszukuję, kiedy dna NRS ważniejsze niż jakość gry i netcode jest ubieranie Jacqie w tęcze, robienie na siłę postaci homo i eleganckie lizanie rowa zakończenie Jaxa-,- Idę zaraz pooglądać galę UFC na odstresowanie.

11
Mortal Kombat 11 / Odp: Mortal Kombat 11 - dyskusja ogólna
« dnia: Lipca 22, 2019, 04:37:17 pm »
Ptysiu mam idealnie takie samo odczucie względem DLC. Jak mnie to na początku grzało, tak brak jakiegokolwiek ruchu w temacie solidnie mnie ostudził. Gra leży na półkach już prawie 4 miesiące, a oni od tej pory nie wprowadzili nic nowego prócz Shanga. Trzeci slot na kamienie zamknięty, wydarzenia w Wieżach Czasu już się tak powtarzają, że praktycznie 90% mam zrobione. Co za tym idzie spora część gear'u i skórek nadal czeka na odkrycie zamknięta sztucznie za jakimś bliżej nieokreślonym terminem. Balans postaci....brak balansu był bym skłonny twierdzić. Ta gra po prostu MUSI dostać solidnego patcha z nerfem dla niektórych zawodników i wzbogaceniem arsenału innych. Nie wydaje mi się, żeby w 4 miesiące tak banalnej rzeczy nie szło ogarnąć ZWŁASZCZA obserwując scenę turniejową. Ile można oglądać jak Sonya, Jacqie, Geras i Erron (choć tych panów jakoś mniej) dominują dosłownie wszystkich. To jest aż niemożliwe jak oni zjebali sprawę, że jedne postacie mają argumenty wszędzie i to 50/50, kiedy innymi musisz sobie radzić walcząc z biedą lub zjebaną kontrolą (hi Shao!). Kolejna rzecz - kiedy w końcu wprowadzą Stage Fatality? Przecież każda arena jest tak zaprojektowana, że ewidentnie można tam zrobić jakieś soczyste wykończenie. Dalej. Krypta. No tu to już naprawdę nie ma po co wracać. Ze skrzynek lądują same śmieci których w ogóle nie wykorzystuję. Zamiast tego powinny lecieć skórki i gear do kurwy nędzy. No i kuźnia....jaki cymbał wpadł na pomysł dawania przepisów z jednym miejscem nieodkrytym? Trzeba by być soczystym masochistą, żeby biegać i szukać przepisów na kolejne tak naprawdę gówna nic nie wnoszące do tej gry. Sam MK 11 jest bardzo fajny, ale ta gra wręcz prosi się o wsparcie!

Tak swoją drogą przedwczoraj kupiłem Guilty Gear Xrd Rev 2.0 i urzekła mnie jedna rzecz. Nie ma tam krypty i biegania za losowym lootem. Jest co prawda staw w którym łowi się itemki, ale to są jakieś kolorki i ikonki więc paści. Natomiast oprócz tego gra posiada galerię/sklep, gdzie można za walutę zdobywaną w grze (wcale nie trzeba grindować!) kupować klasyczny OST, który następnie da się normalnie odpalić w VS. Taki mały detal który chciał bym zobaczyć u NRS bo co by nie mówić z każdą kolejną częścią coraz mniej charakterne OST chłopki tworzą. Gdzie tam MK11 ze ścieżką dźwiękową do OST z MKII. No tyle ode mnie.

12
Mortal Kombat 11 / Odp: Mortal Kombat 11 - dyskusja ogólna
« dnia: Lipca 05, 2019, 03:25:28 pm »
Nie ma wątpliwości, że są w rosterze zawodnicy którzy wyprzedzają resztę o całe długości. Sonya, Erron i Geras to jest armageddon. Problem Errona polega na tym, że idiotycznie łatwo jest nim wygrywać grając wkurwiającymi skokami. Gerasem trzeba odrobine więcej się napracować. Sonya nie grałem wiec nie wiem jak to w praktyce wyglada ale nawet jej proste kombinacje nieźle koszą.

13
Mortal Kombat 11 / Odp: Mortal Kombat 11 - dyskusja ogólna
« dnia: Czerwca 21, 2019, 10:38:31 pm »
Nie wiem czy dobrze pamietam i czy to w ogóle legitne info, ale podobno miała być postać co miesiąc. Kolejną pewnie będzie Spawn żeby mieszać gości z tubylcami.

14
Mortal Kombat 11 / Odp: Mortal Kombat 11 - dyskusja ogólna
« dnia: Czerwca 14, 2019, 05:48:45 pm »
Przy resetowaniu skrzynki za dusze nadal mają ciekawe rzeczy. Tylko tyle mi do głowy przychodzi.

15
Mortal Kombat 11 / Odp: Mortal Kombat 11 - dyskusja ogólna
« dnia: Czerwca 01, 2019, 02:30:55 pm »
Adept pierdol konwenanse i kulturę. Weź Cetrion i spamuj:D

Strony: [1] 2 3 ... 39