Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Wiadomości - WolfBogard

Strony: 1 [2] 3 4
16
Mortal Kombat (2011) / Odp: Cyber Smoke - ankieta
« dnia: Sierpnia 22, 2011, 05:53:34 pm »
No jesli bedzie to kostium to zapewne bedzie to MK3 - szczerze inaczej tego nie widze.

Jest szansa, ze w nadchodzacym sezonie zrobia kolejne 4 postacie (mozliwe, ze juz nad nimi pracuja) i mysle, że ze wzgledu na popularnosc Cyber Smoke'a jest szansa, ze powroci.
Szta ciosow zapewne zostanie ztwaekowana - mozliwe nawet, ze bedzie to inny render aczkolwiek jesli bedzie to MK3 render to spoko. Story mode - nie mam co do tego specialnie wymagan.

17
Mortal Kombat (2011) / Odp: Opisy postaci po polsku
« dnia: Sierpnia 22, 2011, 05:47:12 pm »
Weźcie panowie pod uwagę zdolności gimnazjalisty + Google Tłumacz. Łatwo nie jest.

Wlasnie dlatego takie tlumaczenia powinien zostawic Dla siebie. Jak by nie bylo jest to Polska strona MK i jakis poziom powinna trzymac, ale z drugiej strony jak widze i slysze  jak ludzie jezykiem operuja czasem to az mi smutno. Wiec w tym przypadku mozna machnac reka i przymknac na to oko.

Dobrze, ze jest. Z czasem bedzie zapewne to edytowal i wkoncu powstanie konkretne tlumaczenie.


18
Mortal Kombat (2011) / Odp: 3 Postacie !
« dnia: Sierpnia 22, 2011, 07:24:37 am »
Na obecna chwile:

Main: Kabal - generalnie za solidny pressing i dobry zoning. No i zajebisty render - odwznie poszli od MK3 i dobrze im to wyszlo.

Postacie "for fun" - Smoke, Kung Lao (bardziej sentyment z MKII)

2nd Main w fazie wyboru i testow.

-----------------

1 - Raiden, z jego teleportem ciezko go rushowac. Ogolnie trudna postac (Hat Tier - nie ma sie co dziwic)
2 - Kitana, bardzo ciezki mu Dla Kabala
3 - Reptile, na obecna chwile 0-owa wiedza w zakresie mu - glowne wyzwanie to elbow dash stosowane do przemiszczania sie po planszy i zajebiste recovery.

19
Mortal Kombat (2011) / Odp: Opisy postaci po polsku
« dnia: Sierpnia 22, 2011, 07:06:55 am »
Nie mam nic do robienia czegos z wlasnej inicjatywy, ale wychodze z zalozenia, ze jak cos robic to dobrze albo wogole sie za to nie brac - no offense ;]

Kabal - Lets see what're made of!
Zobaczmy z czego jestes stworzony!

20
Mortal Kombat (2011) / Odp: Błędy gry
« dnia: Sierpnia 18, 2011, 11:19:27 pm »
fatale sektora robiąc z daleka można puscic rakietę naprawadzającą i szybko wykonac fatala i rakieta znika

Takie tricki to juz sie robilo w UMK3. Jest troche tego ogolnie.

21
Freddy Krueger / Odp: Postacie: Freddy Krueger
« dnia: Sierpnia 13, 2011, 09:44:07 am »
Ogolnie for Fun moze byc. Przynajmnie ma tyle z seria, ze byly to wielkie hity w latach 90 i dalej jest masa fanow z tamtej epoki ktorzy cioraja MK i ogladaja lubia Fredka, aczkolwiek mam nadzieje, ze nie dopuszcza ani jego ani Kratosa do gry turniejowej - dlaczego? proste, sa to postacie "guest" ktore nie naleza do MK.

22
Mortal Kombat (2011) / Odp: Kogo opanowaliście i kogo opanowywujecie
« dnia: Sierpnia 13, 2011, 09:39:38 am »
Niezle, to za pare miesiecy nie bedzie na ciebie bata jak oganiesz 90% casta :D
Ciekawi mnie jak grasz Kabalem - procz mnie w PL to tylko Kowal jeszcze gra na przyzwoitym poziomie z tego co widzalem.

23
Mortal Kombat (2011) / Odp: Pytania i odpowiedzi
« dnia: Sierpnia 13, 2011, 09:35:09 am »
Ogolnie troche sie pogorszylo po patch 1.04! Z patchem 1.05 maja byc fixy i moze online bedzie lepszy, ale na ta chwile nie wiadomo nic konkretnego - zadnej listy.

24
Mortal Kombat (2011) / Odp: Czy opłaca się ulepszać ataki?
« dnia: Sierpnia 11, 2011, 01:40:45 pm »
Pare waznych aspektow zostalo pominiete.

Bardzo czesto jest tak, ze dzieki wzmocnionym ciosom jestesmy w stanie przeciagnac juggle'a. Tak jak to jest w przypadku Cyraxa czy Kung Lao.

Male porownanie:
Kung Lao z jednym paskiem na mid-screenie moze wyciagnac na obecnym paczu 43% (extele) jesli zaczniemy Juggle'a z jp to bez paska zrobimy max 32% z paskiem 38%. Tak, ze jest dosc spora roznica.
Jesli wezmiemy Kabala za przykald to w jego przypadku Enhanced moves nie nadaja sie na comba/juggle - dlaczego? bo dodaja 2%.

Jeszcze jedna wazna rzecz:
Wiele z Enhanced Moves ma szybszy startup. Co ma spore znaczenie przykaldowo u Kabala majacego 19-framowy startup na Spinie jego Ex wersja ma 16 - co jest roznica.
Przyklad - Scorpion robi linka z odleglosci 1/2 ekranu to po zablokowaniu zwyklym go nie sciagne a wzmocnionym tak.

Kolejna sprawa - X-Ray

W przypadku wiekszosci oplaca sie go kleic w juggle'ach (lepiej to robic majac przewage w rundach lub zyciu).
Po pierwsze - X-ray nie moze byc Breakerowany!! Co jest glownym powodem dlaczego sie go czasem wykorzystuje.

Po drugie - Wszystkie Xray'e maja Super Armour. Kabal i Sub maja armoura lub super armoura (nie jestem pewien) dopiero po starcie.

Jak cos sobie przypomne to dopisze :)

25
Mortal Kombat (2011) / Odp: Kogo opanowaliście i kogo opanowywujecie
« dnia: Sierpnia 05, 2011, 09:57:34 am »
@dcf

Kilka uwag co do Smoke'a. Postacia gralem jakis czas online i opanowalem ja na tyle, ze moge cos tutaj od siebie powiedziec.

1 - b,f,3 przechodzi tylko i wylacznie przez projectle. Jesli ktos posadzi jakis cios czy juggla to lykasz ;] (chyba ze Ex)
Zadnego komba tym nie wykonczysz. Tak naprawde aby wykozystywac to bespiecznie nalezy uzywac tego odrazu po knockdownie. Ewentualnie wersje revers.

2- Juggle startery. Wszystkie mozna blokowac low blockiem z wyjatkiem b,2,3 - pierwszy cios reka jest overheadem.
Smoke posiada wolne startery i brak low/high sprawia, ze nie da sie prowadzic rushdowna/pressingu.

3- teleporcik dobry, ale jesli zaczniesz go robic na pale to marne 10% ktore Ci da moze Cie kosztowac 25%+

4- Jego "dymek" nie daje nam chip damage jak w przypadku calej reszty i zdecydowanie nie polecam do wymiany.

Smoke jest postacia ktora najlepiej kara. Smokiem aby przeprowadzac solidny atak trzeba miec skilla jak Aris.
Musisz sie nauczyc wykorzystywac jego teleport - ma podobne zastosowanie jak b,f,3.
Musisz sie nauczyc odruchowo robic shake'a. To jest special ktory wykorzystujesz na przeciwnikow ktorzy uzywaja projectli - a nie smoke bomb!

Ogolnie Smoke jest juz postacia oklepana. A fakt, ze nie ma dobrych mixupow sprawia, ze ciezko sie nim wygrywa z przeciwnikiem ktory wie co robi.

26
Mortal Kombat (2011) / Odp: Postać - DLC
« dnia: Sierpnia 04, 2011, 02:16:19 am »
Zajebiscie, czyli generalnie mozemy sie spodziewac kolejnej dawki DLC!!

27
Kabal / Odp: Postacie: Kabal
« dnia: Sierpnia 04, 2011, 02:10:29 am »
Sub.

28
Adept, niestety po tym jak zobaczylem to nagranie to musze powiedziec, ze obie strony popelnialy bledy.
Vol popelnil wiecej bledow odemnie a ja wiele razy przepuscilem juggle.
To byl polfinal WB i spowodowal napiecie a co za tym poszlo - takie wlasnie kwiatki :D

Bedzie jeszcze Final, ale narazie go jescze nie mamy.

29
Mortal Kombat (2011) / Odp: Pytania i odpowiedzi
« dnia: Sierpnia 03, 2011, 07:05:38 pm »
Jesli chodzi o sam Tournament Mode to tak naprawde ciezko stwierdzic dlaczego jest nie uzywany. Podejzewam, ze jesli bylo by to lepsze czy bardziej fair to zostalo by to narzucone na EVO. Imo preferuje Tournament Mode Off. Dlatego, ze jest adrenalinka i walka o pasek w pierwszech sekundach. Dwoch playerow ma rowne szanse na zdobycie FirstHita. Czesto przegrywam, ale jakos szczegolnie sie tym nie przejmuje. Co jest kluczowe to umiejetnosc operowania dana postacia.

30
Wolf - gratulacje :) pokazałeś kto jest prawdziwym królem :)

Big words, Krolem i kozakiem to byl Pudzian zdobywajac 5x Mistrzostwo w StrongMan. Ja nie uwazam sie za Mistrza ani za króla. Abym mogl przyswoic sobie ten Tittle to musialbym zdobyc #1 conajmniej ze 3 razy. Pokazalem jedynie ze moge wiecej offline niz online.

Strony: 1 [2] 3 4