Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Wiadomości - Luna

Strony: 1 2 [3] 4 5 ... 40
31
Mortal Kombat 11 / Odp: Mortal Kombat 11 - dyskusja ogólna
« dnia: Maja 07, 2019, 09:53:21 pm »
Zapraszam na discord o którym wspominałem i dałem linka w temacie listy graczy;) Mam cię nawet w znajomych na psn. Obecnie gram tylko Gerasem bo Noob mi się znudził. Myśle, że za wcześnie żeby przesądzać o balansie. Dajmy grze trochę czasu.

32
Inne / Odp: Muzyka - czego słuchacie
« dnia: Maja 07, 2019, 07:08:22 pm »
https://youtu.be/0qRfHBBgHmU Moje odkrycie roku:p

33
Mortal Kombat 11 / Odp: Mortal Kombat 11 - dyskusja ogólna
« dnia: Maja 06, 2019, 05:06:35 pm »
Moja konsola jakby w świecie Tenchu. Szelest assassina. Choć prawdę mówiąc czasem, ale rzadko zdarzy się jakiś głośniejszy wentylator.

34
Mortal Kombat 11 / Odp: Mortal Kombat 11 - dyskusja ogólna
« dnia: Maja 06, 2019, 01:31:57 pm »
Gamonie gadali, że będą systematycznie dodawać kolejne umiejętności do puli "turniejowej" i po prostu czekam, aż to się stanie. Każdy ma odrębne podejście do gry. Ja zawsze najpierw ogrywam dziesiątki godzin offline, żeby poznać system i choć trochę przeciwników bo wejście online i obskakiwanie wpierdolu bez sensu nie jest dla mnie żadną przyjemnością. Gerasem jest jeden gotowy build z którego chyba mógł bym skorzystać, ale jeszcze brakuje mi kilku godzin manualnej nauki grania.

35
Mortal Kombat 11 / Odp: Kabal - techniki, comba, gra
« dnia: Maja 06, 2019, 01:28:32 pm »
Osobne tematy dla postaci chyba nie mają tu sensu amigo, skoro gra raptem kilka osób. Jako tako więc napiszę tu moje odczucia o dwóch zawodnikach którymi pizgam.

Noob Saibot to postać banalnie prosta w prowadzeniu ze świetnym dystansem. Jedyne czego mi brakuje na ten moment to jakiś solidny i szybki overhead. Szybki jest skubany i dzięki temu fajnie się presję wywiera na zawodnikach. Jak już w innym temacie pisałem - mam nim wszystko odkryte, co dało się odkryć.

Geras - tutaj zupełnie inna bajka. Na początku odbiłem się od niego jak od ściany. Dystans jego ataków to jakaś kpina. Owszem ma f,2,2,1+3, ale to po pierwsze ma czas odpalenia strasznie długi przez co nawet Stevie Wonder potrafił by temat zablokować. Ma też dobre wejście z barku f+1, ale umówmy się - ciężko jest. Podbródkowy to siada tylko z odległości chuja komara, gdzie taki Noob sierpem trafiał niemalże z odległości skoku. Kolejna rzecz - special zatrzymywania czasem. Ma chłopina aż jeden....JEDEN opener żeby tego użyć! Inne działają lub nie zależnie od postaci i szczęścia. To jest dramat, bo wg tych śmiesznych tier list to Geras jest wściekłym bizonem na soku, kiedy tak naprawdę stanowi dla mnie bardzo trudną do ogrania postać. Nadrabia łysy delikatnie DMG jak już coś solidnego wejdzie, natomiast tutaj kolejny zonk. Noobem combosy robisz z zamkniętymi oczami. Geras musi zmieniać pozycję i walić bardzo precyzyjnie żeby trafić. Nawet tak proste wydawało by się rzeczy jak f+2,1,2,db+1 wchodzi na wyczucie, a nie napierdalaniem w knefle. No i nie zapominajmy, że nasz debiutant nie jest tak mobilny jak znikające w każdą stronę postacie, co czyni go opcją bardziej defensywną. Na ten moment używam z ciosów specjalnych tego łoża z kolcami jako combo-connectora, modyfikowanego db+1 gdzie faktycznie można skracać dystans do zawodnika i przede wszystkim karać spamera (choć w przeciwieństwie do takich Scorpionów, czy Noob Saibotów tutaj dystans ciosu specjalnego obsługujesz manualnie, więc baton po pysku jak nie ma szybkich palców), oraz tworzenia piaskowych klonów. Tych ostatnich jeszcze nie do końca umiem używać poza świetną ucieczką z combosa który trafił na blok.

Jeśli miał by w skali szkolnej określić trudność prowadzenia gdzie 1 to postać dla ludzi z jedną ręką, a 6 to manualny kosmos, to w mojej opinii Noob Saibot miał by 2, Geras natomiast tęgie 4 z plusem.

Z tego co natomiast zauważyłem grając te kilka meczy online to widzę, że ludzie po prostu nie potrafią używać combosów. Znaczy tak...nauczy się jeden z drugim trzech kombinacji na krzyż, ale jak coś nie wyjdzie to żar z dupy i potem łamie się momentum. Przede wszystkim trzeba mieć kilka fajnych opcji pod konkretne matchupy. No i już absolutnie mnie zaskakuje brak umiejętnośći wykorzystania otoczenia. Z tymi igłami i sukulentami to wychodzą najtłustsze DMG:D Ja to nawet na 50% pro nie jestem i ciekawi mnie jak będą wyglądać mecze turniejowe w ten tytuł:)

36
Mortal Kombat 11 / Odp: Mortal Kombat 11 - dyskusja ogólna
« dnia: Maja 06, 2019, 01:13:46 pm »
Adepcie ja doskonale wiem, że umiejętności i tym bardziej własny build możesz sobie w dupę wsadzić w myśl balansu gry. Dlatego mam to gdzieś i nie gram rankingowych w ogóle, a online z innymi graczami sporadycznie. Sam widziałeś co potrafię na ten moment Noob Saibotem. Byłem po flaszce i chyba 4 browarach, więc źle nie ma;) Ja kryptę całą odkryłem i resetuję sobie regularnie skrzynki żeby podropić artworki i inne bzdety. Wieże czasu robię gęsto i obecnie jestem w 1% najlepszych graczy wg tego śmiesznego rankinguXD Wszystkie wieże zrobiłem Noob Saibotem więc do niego mam komplet wejść/wyjść i tylko niektóre brutality będą do odkrycia pewnie w wieżach czasowych. Obecnie robię Gerasem. Swoją drogą Nooba zrobiłem przed zmniejszeniem wymagań, więc grindowałem fatality i tzw "fatalne obciągnięcia" jak idiotaXD

37
Mortal Kombat 11 / Odp: Mortal Kombat 11 - dyskusja ogólna
« dnia: Maja 05, 2019, 05:01:33 pm »
No tak. Scorpion i Noob to dla mnie manualnie postacie dla dzieci. Proste, wręcz momentami prostackie. Geras to zupełnie inna bajka bo ma bardzo mały zasięg niektórych ciosów jak na mój gust. Jego podbródkowy nie ma startu do zasięgu Nooba. Cały problem polega na optymalnym zainstalowaniu zatrzymania czasu, bo wtedy to o ja pierdole ile on HP żre! Tak jak mówię - wydaje mi się, że zrobiłem ponad 60 kumplowi. Starter podbródkowy z crushing blow, potem b,f,1ex i dwa razy podbródkowy, f+1,1+3,b,f,2ex,f+1,1+3 i na finish cios z wykorzystaniem igły w kaplicy Shinnoka. Jak zobaczyłem ile HP poszło, to szczęka mi opadła. Wiadomo, że takie coś robi się raczej baaaaardzo rzadko, ale ja też grałem nim dosłownie drugi dzień i podobne cudo wyszło. Co dopiero jak ogarnę dystanse.

38
Mortal Kombat 11 / Odp: Mortal Kombat 11 - dyskusja ogólna
« dnia: Maja 05, 2019, 03:12:13 pm »
Raven821 -> Mieliśmy okazję zagrać dziś w nocy z Luną w trybie King of The Hill :) dzięki za grę, przyjemnie się grało. Luna, znerf trochę tego Nooba bo ja dawno nie widziałem tak dużego dmg :P
Easy. Dziś zagrałem Gerasem i definitywnie trzeba tu nerfa, bo na moje oko zrobiłem bez większych trudności 60%. Chociaż może moje oczy się myliły jeszcze z rana po takim alkoXD Panowie dziś znowu mam plan wieczorem zrobić KOTH wiec chętnych zapraszam online i Adept....zainstaluj tego cholernego discorda na telefonie!

39
Mortal Kombat 11 / Odp: Mortal Kombat 11 - dyskusja ogólna
« dnia: Maja 03, 2019, 01:52:33 pm »
Ludziska jakimi postaciami gracie?
Ja głównie Noob Saibot (bo Adept zajął Scorpiona i nie chciałem na mirror match iść). Przymierzam się też do Gerasa bo bardzo mi się podoba jego gameplay.

40
Mortal Kombat 11 / Odp: Mortal Kombat 11 - spis graczy
« dnia: Maja 02, 2019, 04:49:11 pm »
Panowie dołączać do discorda i tam sobie ogarniemy temat ligi/turnieju!:)

41
Mortal Kombat 11 / Odp: Mortal Kombat 11 - spis graczy
« dnia: Maja 02, 2019, 02:37:13 pm »
https://discord.gg/Xk38NKM  Stworzyłem discord dla forum

42
Mortal Kombat 11 / Odp: Mortal Kombat 11 - dyskusja ogólna
« dnia: Maja 01, 2019, 08:40:05 pm »
Ja tam sobie te łby odblokowałem. I tak sporo grindu jest w tej grze. Dodatkowo to nie jest inferencja w kod, a wykorzystanie legitnego sposobu umieszczonego w grze.

43
Mortal Kombat 11 / Odp: Mortal Kombat 11 - dyskusja ogólna
« dnia: Maja 01, 2019, 05:35:40 pm »
Jakie bany? I o jaki glitch chodzi? MK11 jest sporo lepszy od MKX właśnie z powodu systemu który wymusza myślenie zamiast durnego spamowania. O MK9 nawet nie mówię, bo tam hitbox to była parodia. Z tą kryptą tak straszyli a ja mam już chyba wszystkie fatale odkryte i brakuje mi tylko zestawu brutality.

44
Mortal Kombat 11 / Odp: FATALITY - ranking/dyskusja/odczucia
« dnia: Kwietnia 30, 2019, 08:45:56 pm »
Jak dla mnie Noob Saibot ma świetne to wykończenie z cieniem również przez końcowy moment gdy rozrywa przeciwnika i krew rozlewa się na kształt krwawych skrzydeł.

45
Mortal Kombat 11 / Odp: Mortal Kombat 11 - dyskusja ogólna
« dnia: Kwietnia 27, 2019, 10:33:09 am »
Mam problem z synchronizacją dźwięku w trybie "Story" na PC. Po jakimś czasie obraz się spóźnia. Podobno trzeba zmienić ustawienia w "AMD Radeon Settings" > "Switchable graphic". Tylko, że nie posiadam tej opcji. Można też wejść w "Additional settings", ale tej opcji też nie posiadam. Można też zmienić "Odświeżenie pionowe", ale to nic nie daje. Spotkał się ktoś już z takim problemem? Jak go rozwiązać? Byłbym wdzięczny za odpowiedź, ponieważ przechodzenie story z takim opóźnieniem to czysta kpina (można też naciskać "start" na padzie, gdy problem wystąpi... ale występuje za często, przez co gwałcenie jednego przycisku nie wchodzi w grę).
Podejrzewam, że znaczna większość forum gra na konsolach:/ Może spróbuj poszukać na reddicie albo uderz z tematem bezpośrednio do NRS?

Strony: 1 2 [3] 4 5 ... 40