Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Wiadomości - Malvado

Strony: [1] 2 3 ... 28
1
Mortal Kombat 11 / Odp: Mortal Kombat 11 - dyskusja ogólna
« dnia: Czerwca 06, 2019, 01:15:46 pm »


Świetnie się prezentuje Pan Tsung.

3
Mortal Kombat 11 / Odp: FATALITY - ranking/dyskusja/odczucia
« dnia: Kwietnia 29, 2019, 01:36:43 pm »
Najlepsze jak dla mnie to Noob i D'Vorah - naprawdę jak pierwszy raz je zobaczyłem powiedziałem 'WOW'. Najgorsze to te przekombinowane, ale i tak TOPkę zajmuje Cetrion - w ogóle mi ta postać nie podchodzi :)

4
Mortal Kombat 11 / Odp: Mortal Kombat 11 - dyskusja ogólna
« dnia: Kwietnia 27, 2019, 01:08:11 pm »
Jeżeli ktoś chce wbić trofeum "Praca zespołowa" i przy okazji odblokować nowy tryb to dodajcie mnie do znajomych na PSN (KaziorPL) i możemy się umówić na konkretną godzinę i dzień żeby to zrobić. Obecnie w wieżach czasu jest wieża "Wskrzeszenie gwardii" - walka z bossem przy której trofeum i tryb powinny wpaść od razu :)

5
Mortal Kombat 11 / Odp: Mortal Kombat 11 - dyskusja ogólna
« dnia: Kwietnia 20, 2019, 03:53:05 pm »
Również ukończyłem tryb Story - bardzo fajny, chociaż końcówka jak dla mnie śmiechowa :D. Krypta tak jak ktoś wyżej pisał, wielka - można zwiedzić całą wyspę Shang Tsunga (w tym areny znane z MK1) no i Cary Tagawa robi robotę jako czarnoksiężnik :). Najwięcej czasu spedzam ofc na klasycznych wieżach, żeby poznać zakończenia, a potem do krypty na zakupy (wciaż nie moge trafić na kolejne fatale). Dla mnie póki co 8+/10 :)

6
Mortal Kombat 11 / Odp: Mortal Kombat 11 - dyskusja ogólna
« dnia: Kwietnia 19, 2019, 11:34:59 am »
Games4You - Sosnowiec, mają też punkty w Gliwicach, Katowicach, Czeladzi :)

7
Mortal Kombat 11 / Odp: Mortal Kombat 11 - dyskusja ogólna
« dnia: Kwietnia 19, 2019, 09:44:59 am »
Jeszcze tylko na 14-22 i można zaczynać święta :)

8
Mortal Kombat 11 / Odp: Mortal Kombat 11 - dyskusja ogólna
« dnia: Kwietnia 18, 2019, 12:02:31 am »
Kurde liczę po cichu, że niektóre sklepy będą miały ją w dystrybucji już w święta :)

10
Mortal Kombat 11 / Odp: Mortal Kombat 11 - dyskusja ogólna
« dnia: Marca 30, 2019, 04:58:37 pm »
Opisałem moje wrażenia dotyczące bety - https://ultimatemk.blogspot.com/p/mortal-kombat-11-online-beta.html

11
Mortal Kombat 11 / Odp: Mortal Kombat 11 - dyskusja ogólna
« dnia: Marca 27, 2019, 09:45:22 pm »


Zaczynamy! :). W weekend napisze na ten temat parę słów na blogu :P

12
Klasyka MK / Mortal Kombat HD Arcade Kollection - anulowany projekt
« dnia: Marca 09, 2019, 12:46:33 pm »

Jeszcze przed zapowiedzią Mortal Kombat: Arcade Kollection kilka zagranicznych sklepów umieściło w swojej ofercie Mortal Kombat HD: Arcade Kollection. Chociaż wiele osób sądziło, że to zwykły błąd w tytule, to jednak po latach Other Ocean Interactive, przyznało, że tworzyło remake pierwszej trylogii. Mająca się ukazać na PS3, XBOX360 i PC, kolekcja została jednak anulowana.

Mortal Kombat HD: Arcade Kollection miało zawierać pierwsze trzy części gry - Mortal Kombat 1, Mortal Kombat II i Ultimate Mortal Kombat 3 - wszystkie posiadające zupełnie nową grafikę, wraz z innymi aktorami odtwarzającymi wojowników oraz nową oprawę dźwiękową. Zgodnie z wiadomościami podanymi przez serwis Gamespot, gra miała się ukazać w wersji cyfrowej na PS3, X360 i PC dokładnie 16 listopada 2010 roku - czyli na około pół roku przed rebootem serii w kwietniu 2011 roku.
 

Od tamtej pory na temat projektu panowała absolutna cisza. W maju 2011 roku została oficjalnie zapowiedziana gra Mortal Kombat Arcade Kollection - jednak to już nie ta sama gra na którą wszyscy czekali. Nie była to odświeżona, podniesiona do HD trylogia Mortal Kombat lecz kompilacja pierwszych trzech gier w wersji automatowej. Do tego w każdą z gier mogliśmy toczyć pojedynki online, rekordami chwalić się w sieciowych rankingach, a całość dostała również wsparcie dla trofeów. Po pewnym czasie fani jednak zauważyli, że zapowiadana na 'arcade perfect' kompilacja różni się nieco od automatowych wersji - między innymi zmieniono odgłosy oklasków na arenie The Courtyard, czy dźwięk przy trafiającej błyskawicy - ciosie specjalnym Raidena.

Nigdy jednak nikt nie powiedział w wprost na jakim etapie prac był projekt zanim go anulowano. Opierając się jednak na informacjach udzielonych przez grafików pracujących nad grą, była ona prawie na finiszu prac, zanim podjęto decyzję o wyrzuceniu jej do kosza.

3 czerwiec 2011 - John Montenegro (grafik Other Ocean) udostępnił na swoim blogu screeny prosto z gry - zakończenia i biografie postaci, wygląd menu.


16 października 2012 roku a następnie 19 lutego 2013 - Jeremy Kohar (kolejny grafik zatrudniony w Other Ocean) umieszcza na swojej stronie trójwymiarowy model Kano, a następnie model głowy Mileeny i klatki z Animality Strykera, Liu Kanga i Cyraxa. Na pytanie jednego z fanów odpowiedział następująco:

Cytuj
"Wow! mały Kano w rogu to trójwymiarowy render? Nad iloma postaciami pracowałeś?"
"Właściwie to ten mały obrazek Kano to fotografia nowego aktora. Oryginalny plan zakładał zdygitalizowanie wszystkich aktorów i wymodelowaniu wszystkich elementów tła, w tym postaci w tle.
Przy pracy nad projektem modelowałem Kano, Mileene/Kitanę i kilka rzeczy na planszy The Pit. Byłem także odpowiedzialny za wklejenie tekstur Shao Kahna w tła (MK2 i UMK3) i większość Animality w UMK3. Później miałem modelować Sonyę, ale projekt został zawieszony."


3 maja 2014 - Tanea Brooks, odpowiedzialna za make-up aktorów podczas sesji, udostępniła wiele zdjęć zza kulis - pokazujące nowych aktorów którzy brali udział w projekcie. Jest ich bardzo dużo - link do albumu jest tutaj.
 

6 listopada 2015 - głos zabrał jeden z ojców serii - Ed Boon, publikując na twitterze ciekawy wpis:


Cytuj
"Kombat w wysokiej rozdzielczośći... pewnego dnia umieszczę artykuł wyjaśniający dlaczego MK HD nigdy sie nie ukazało..."


W 2013 roku grupka zapaleńców (nie majaca nic wspólnego z Netherrealm Studios) postanowiła jednak stworzyć remake Mortal Kombat w HD. Projektem zainteresowało się Warner Bros, a w 2016 roku ekipa miała już grywalną wersję demo na silniku MUGEN, którą zaprezentowano Boonowi. Cała prezentacja mimo, iż spodobała się włodarzom Warner Bros to jednak uznali oni, na ten moment, projekt za zbyt kosztowny i bali się że pieniądze mogłyby się nie zwrócić. Poproszono ich, aby spróbowali w kolejnym roku.

Grupa zmieniła silnik gry - używając GameMakera, gra nie miała tyle błędów co na silniku MUGEN. Wersja alfa została złożona z tych samych nagrań, spriteów co wersja arcade, więc ekipa była w stanie odtworzyć ile dokładnie klatek ma mieć każdy cios, ruch, dzięki czemu gra stała się bliższa oryginałowi.
 

Mimo to zespół chciał czegoś więcej i postanowił zatrudnić zespół programistów by od samego początku projektować silnik gry. Zgodnie z źródłem DSOGaming, zespół wynajął własny zespół programistów, ponieważ koszt korzystania z dobrze znanego studia do zaprogramowania gry był zbyt kosztowny.

Cytuj
"Zatrudniając własny zespół deweloperski, grupa mogłaby znacznie częściej informować zmianach w grze, a cena za produkcji gry byłaby znacznie niższa. (...) Zespół zdecydował, również o zmianie nazwy z Mortal Kombat HD na Mortal Kombat Returns. Gra zawierałby oryginalny gameplay Mortal Kombat, ale zbudowany od podstaw w celu stworzenia większej ilości klatek animacji, aby uzyskać bardziej nowoczesną grę. (...) Dodatkowe animacje nie wpłynęłyby negatywnie na rozgrywkę, sprawią, że animacja będzie bardziej płynna." (źródło)

Twórcy opracowali również masę narzędzi, które miały pomóc im w jak najlepszym odwzorowaniu oryginału. Co więcej wraz z remakiem pierwszej części gry, grupa planowała odświeżyć kolejne części gry - Mortal Kombat 2 i Ultimate Mortal Kombat 3. Warner Bros jednak po raz kolejny odmówił.

Cytuj
"Pod koniec sierpnia ponownie stanęliśmy przed Edem Boonem, tym razem prezentując grywalną wersję Mortal Kombat Returns. Edowi bardzo się ona spodobała i wkrótce po tym polecił kierownictwu WB, żeby skontaktowali się oni by porozmawiać z nami o partnerstwie, by wydać grę.
Po obejrzeniu gry i analizie zespołów produkcyjnych, finansowych i sprzedażowych w Warner Bros, zespół odebrał telefon: "Wasz projekt zmierza w kierunku zielonego światła".
Po około tygodniu odebraliśmy kolejny telefon: "Przepraszamy, ale zdecydowaliśmy się pójść w innym kierunku i nie będziemy potrzebować twojej grupy. Nie możemy ufać rozwojowi tak ważnego projektu zespołowi bez ukończonych gier". Miało to miejsce w połowie stycznia 2018 roku. (źródło)

Grupa postanowiła udostępnić prototypowe wersje ich remake'u. Pierwsza to wersja opracowana w GameMaker - jak twierdzi DSOGaming, jest to wersja płynniejsza, posiadająca więcej klatek. Zawiera ona Scorpiona i Sub-Zero.
Druga wersja posiada do wyboru tylko Sub-Zero, jest to najnowsza wersja gry, opracowana na silniku Unity.
Obie gry można pobrać wchodząc na linki na blogu (nie umiałem wrzucic tutaj jako hiperłącze :/)

Wersja GameMaker
Wersja Unity



Ekipa już nigdy później nie otrzymała żadnego oświadczenia dlaczego ich projekt anulowano. Być może Netherrealm samo tworzy odświeżone wersje pierwszej trylogii Mortal Kombat, gdyż od jakiegoś czasu krążą plotki że gry mają zostać dodane jako jeden z trybów do Mortal Kombat 11 (coś jak Arcade History w Tekken 5). Pozostaje jedynie trzymać kciuki, aby ta telenowela się wreszcie skończyła, a gracze dostali w swoje ręce porządny remake pierwszych części gry.

 
petanorech, 2019
Zakaz kopiowania bez zgody autora
https://ultimatemk.blogspot.com/

13
Mortal Kombat 11 / Odp: Mortal Kombat 11 - dyskusja ogólna
« dnia: Marca 06, 2019, 03:22:34 pm »
Wszystko fajnie, ale znowu zawirowania czasowe - postacie które były martwe po raz n-ty wracają do życia. Mam nadzieje, że fajnie to rozwiążą fabularnie i że przy MK12 - nie będziemy znowu fabułki zaczynać od Mortal Kombat 1 :D

14
Klasyka MK / Odp: Mortal Kombat 1+2+3 (GOG.COM) - małe podsumowanie
« dnia: Marca 05, 2019, 08:51:07 pm »
Zależy od tego jak skonfigurujesz. Można i na klawiaturze, i na joypadzie (niestety nie każdym, DOSBox wspiera tylko niektóre kontrolery)

15
Klasyka MK / Mortal Kombat 1+2+3 (GOG.COM) - małe podsumowanie
« dnia: Marca 05, 2019, 07:34:23 pm »
Witam

Dawno się nie widzieliśmy :D. Już parę ładnych lat temu stworzyłem bloga o MK - w sumie nie po to żeby bawić się w newsmana, czy zdawać relacje z kolejnych odsłon MK. Raczej po to że w świecie MK siedzę już ładnych parenaście lat i przez ten czas nazbierało mi się parę recenzji, poradników i innych tekstów, które czasem publikuje, żeby nigdzie nie zginęły :). Jak będziecie mieli ochotę odwiedzić to zapraszam na https://ultimatemk.blogspot.com/.

Napisana już jakiś czas temu recenzja (?) Mortali dostępnych na GOG.com. Wrzucam do 'Klasyki MK' bo w sumie to klasyka ;)

------------------

Mortal Kombat 1+2+3 (GOG.COM)


GOG.com, czyli inaczej Good-Old-Games. Chyba nie ma tutaj osoby która nie kojarzy tej platformy cyfrowej dystrybucji, jednak słowem wyjaśnienia dla tych którzy tą nazwę słyszą pierwszy raz - GOG.com to skupiający się na sprzedaży w dużej części klasycznych gier komputerowych, dostosowanych do dzisiejszych komputerów, kart graficznych i systemów operacyjnych. Odkąd tylko pamiętam podobnie jak i na każdej innej tego typu stronie, dział 'Request' jest dosłownie zasypywany przed graczy którzy chcą legalnie pobrać swoje ulubione klasyki. GOG na szczęście głuchy na ich prośby nie jest, cały czas stara się pozyskiwać odpowiednie licencje. Ostatnimi czasy na platformę trafiła pierwsza trylogia Mortal Kombat.
Zacznijmy od najważniejszego, pakiet zawiera trzy gry - Mortal Kombat, Mortal Kombat II i Mortal Kombat 3 - każda z nich to wersja DOS. Nie są to wersje arcade, Games For Windows czy PSN/XBLA (te które ukazały się między innymi w pakiecie MK Arcade Kollection). Są to oryginalne wydania gry, które ukazały się na PC i jednocześnie najwierniejsze arcadowe porty jakie ukazały się na domowe systemy. W dodatku korzystają one ze swoich 'zaktualizowanych' automatowych odpowiedników, ale po kolei.


Pierwszy Mortal Kombat został wydany na PC w dwóch wersjach. Pierwsza to wersja dyskietkowa - jej konwersja została wykonana o arcadowy port Mortal Kombat w wersji 3.0, przez co gameplay jest nieco wolniejszy, a muzyka i efekty dzwiękowe słabsze. Druga wersja gry ukazała się już na CD, na kompilacji Mortal Kombat & Mortal Kombat II w 1997 roku. Ta wersja jest bardziej zbliżona do ostatecznej arcadowej wersji, czyli 5.0 (ostateczny). Muzyka i dźwięki odtwarzane są z plików WAVE, gameplay jest szybszy niż wersja dyskietkowa oraz pozbyto się wielu błędów. Na szczęście dostępny w pakiecie Mortal Kombat, to wersja z CD.


Mortal Kombat II - podobnie jak i pierwsza część, tak i ta została wydana w wersji dyskietkowej i CD, jednak nie różnią się one tak bardzo. Niestety obie posiadają muzykę MIDI, która brzmi znacznie gorzej. Cała konwersja jest zbliżona do wersji arcadowej 2.1, z poprawionymi kilkoma bugami.


Inaczej sprawa ma się w przypadku trzeciej części serii. Mortal Kombat 3 zostało wydane w dwóch wersjach - DOS i Windows 95. Oczywiście w tym pakiecie dostajemy wersję DOS. Można się sprzeczać, ale wiele graczy uważa właśnie ten port za najlepszy MK3 dostępny na PC. Gra została oparta o ostatnią automatową wersję (2.1), jednak gameplay jest nieco szybszy i posiada miejscowe spadki animacji (głównie menu wyboru postaci). W dodatku wersja ta posiada najlepszą oprawę dźwiękową, nowe tryby gry - Tournament i możliwość grania przez sieć lokalną (IPX) oraz możliwość grania bossami. Wersja Windows (wydaje się oparta o port z PSX) wydaję się przy niej nieco uboższa, w dodatku cierpi na brakujące klatki animacji i efekty dźwiękowe oraz inne błędy graficzne.

Pomimo kilku wypisanych przeze mnie błędów pamiętajcie, że są to najwierniejsze arcadowe porty jakie ukazały się na domowe systemy. Jedyne czego mi w tym pakiecie brakuje to różnych dodatków. GOG.com od czasu do czasu dodaje do swoich gier różne tapety, instrukcje, ścieżki dźwiękowe. Niestety tutaj kupujemy tylko 'gołe' gry, a szkoda bo instrukcje do pierwszych trzech części zawierają różne fajne szkice, historie postaci, ciosy specjalne - co myślę, że było by miłym uzupełnieniem kolekcji. Za cały pakiet GOG.com liczy sobie niecałe dwie dyszki. Myślę, że za taką dawkę nostalgii to nie jest wysoka kwota. No i liczymy, że wkrótce serwis ponownie przejrzy stronę "Request" - bo w kolejce czekają Mortal Kombat Trilogy i Mortal Kombat 4.

Strony: [1] 2 3 ... 28