Autor Wątek: Błędy w MKD  (Przeczytany 8247 razy)

Offline Goreface

  • Użytkownik
  • Wiadomości: 8
    • Zobacz profil
Błędy w MKD
« dnia: Stycznia 28, 2006, 10:05:11 pm »
Ok moze zaczniemy wpisywac jakie bledy wychwyciliscie w Mortal kombat Deception??

Ja mam tego mase...

na pierwszy ogień taki: Kiedy wykonujesz rzut Sub Zero i tym samym pokonujesz przeciwnika, w nastepnej rundzie wstanie z pozycji lezacej od razu do stojacej bez jakiejkolwiek sekwencji przygotowanej przez programistow:

czekam na wpisy;)

Offline Malvado

  • Użytkownik
  • Wiadomości: 419
  • The Next Big Thing
    • Zobacz profil
  • PSN ID: KaziorPL
Re: Błędy w MKD
« Odpowiedź #1 dnia: Stycznia 29, 2006, 11:34:21 am »
Moim zdaniem błędem jest to, że kiedy na arenie Falling Cliffs (czy jakoś tak :)) dwie postacie spadną i nabiją się na kolce to wygrywa ta która miała więcej energii. Moim zdaniem w takim wypadku powinien być remis. Co gorsza jeżeli zepchniemy postać w pierwszej rundzie to bez problemu możemy zagrać przeciw niej w drugiej rundzie. To jest wg. mnie bardzo głupie i nieprzemyślane 8)

Offline Goreface

  • Użytkownik
  • Wiadomości: 8
    • Zobacz profil
Błędy w MKD
« Odpowiedź #2 dnia: Stycznia 29, 2006, 02:05:18 pm »
zawsze mozna ustawic po jednej rundzie:) jest bardziej realistycnzie

Offline Malvado

  • Użytkownik
  • Wiadomości: 419
  • The Next Big Thing
    • Zobacz profil
  • PSN ID: KaziorPL
Błędy w MKD
« Odpowiedź #3 dnia: Stycznia 29, 2006, 06:11:01 pm »
Jednak moim zdaniem lepiej było by jak gra automatycznie by to ustawiała. Byłby większy realizm :)

Offline Sicku

  • Użytkownik
  • Wiadomości: 201
    • Zobacz profil
Błędy w MKD
« Odpowiedź #4 dnia: Stycznia 29, 2006, 08:55:17 pm »
Ja pamiętam ze czasem na arenie yin yang island czasem bywało tak ze kamera tak sie pitoliła że nie widać nic i czasem gdy np. wrzuciłem przeciwnika na np.drzewo nagle znajdowałem sie daleko gdzieś na wodzie i mosiałem przechodzić pół areny spowrotem do przeciwnika moze ktos tez miał podobną sytuacje... poprostu LOL...

Offline Goreface

  • Użytkownik
  • Wiadomości: 8
    • Zobacz profil
Błędy w MKD
« Odpowiedź #5 dnia: Stycznia 29, 2006, 10:23:34 pm »
Yin jang island w ogole nie powinna trafic do gry jest mega bugowata:P


piranie latają ponad wodą, krew na wodzie jest czasami kwadratowa i w ogole byle jaka. POza tym klimat jest fatalny, gdyby byl to tylko ten drugi motyw(noc, statek w tle a nie wielka  motorowka) to graloby sie duzo lepiej

Offline ZUS

  • Użytkownik
  • Wiadomości: 4
    • Zobacz profil
Błędy w MKD
« Odpowiedź #6 dnia: Września 14, 2006, 10:17:22 am »
Ja zauwazylem dwa bledy: Jeden na Kuatan Palace jakas tam postac ma za duzo "plaszcz" czy cos innego ktore jej podwija sie do gory kiedy wpada do ognia i kompletnie znika kiedy jest dopier w polowie "spalania sie" ;) poza tym nie wiem czy to blad czy to tylko u mnie cos sie skopalo na mapie Quan Chi's Fortress zawsze mam Kenshie'go i ciagle ytlko na 3 miejscu w arcade.

Offline Mileena

  • Użytkownik
  • Wiadomości: 228
    • Zobacz profil
Błędy w MKD
« Odpowiedź #7 dnia: Listopada 30, 2006, 10:53:02 pm »
Ja znalazlam blad na arenie podobnej do wiezienia(niepamietam nazwy)
gdy wrzuca sie opponenta do smiertelnej pulapki i jak opponent jest juz przygdnieciony, to np. u mileeny kawalek ciala z ta plachta z tylu stoi prosto.

Offline Hero

  • Użytkownik
  • Wiadomości: 773
    • Zobacz profil
Błędy w MKD
« Odpowiedź #8 dnia: Grudnia 06, 2006, 10:45:53 pm »
Kiedy gram w poziomie gdzie posążek spada na postać i ją zgniata ( nie pamiętam nazwy) to gdy podejde do bocznej ściany to zawodnik wchodzi w nią i można nim skakać po całej planszy. Jeśli u kogoś też tak jest to niech pisze.
__________FURY MK______________

Offline Mileena

  • Użytkownik
  • Wiadomości: 228
    • Zobacz profil
Błędy w MKD
« Odpowiedź #9 dnia: Sierpnia 29, 2007, 03:11:01 pm »
znalazlam nastepny blad w konquescie, podczas treningu baraki z jego bronia po uznaniu prawidlowego lub zle wykonanego zadania blade'y robia sie rozowe.

Offline Annihilator

  • Użytkownik
  • Wiadomości: 140
    • Zobacz profil
Błędy w MKD
« Odpowiedź #10 dnia: Listopada 30, 2007, 05:29:28 pm »
Największy żałosny błąd jaki jest w MKD: Jak zrzucimy przeciwnika na arenie Quan Chi cos-tam :) (tej z laserami) Jak przeciwnik spada to jest piekna pajęczyna z laserów a jak się rozflacza (neologizm piekny :D) to już o  perfidną siatkę laserów.

Offline Mileena

  • Użytkownik
  • Wiadomości: 228
    • Zobacz profil
Błędy w MKD
« Odpowiedź #11 dnia: Listopada 30, 2007, 07:08:58 pm »
nastepny blad na arenie yin yang - jak wrzuci sie opponenta do wody bardzo blisko lady to z ziemi tez wylatuja piranie

Offline Mkmaniak

  • Użytkownik
  • Wiadomości: 615
  • MK4 advancet fighter
    • Zobacz profil
Błędy w MKD
« Odpowiedź #12 dnia: Listopada 30, 2007, 07:57:21 pm »
Cytat: "Mileena"
Ja znalazlam blad na arenie podobnej do wiezienia(niepamietam nazwy)
gdy wrzuca sie opponenta do smiertelnej pulapki i jak opponent jest juz przygdnieciony, to np. u mileeny kawalek ciala z ta plachta z tylu stoi prosto.

To chyba jest Dark Prison.
Możesz jaśniej? Jak to ta plachta. Chodzi ci o to, że jej zostają plecy z ubraniem?
ps. Ja to tak zrozumiałem.

Offline Mileena

  • Użytkownik
  • Wiadomości: 228
    • Zobacz profil
Błędy w MKD
« Odpowiedź #13 dnia: Grudnia 01, 2007, 01:03:27 pm »
no to co ma z tylu z ubrania

Offline Kitana,Sindel,Tomek

  • Użytkownik
  • Wiadomości: 900
    • Zobacz profil
Błędy w MKD
« Odpowiedź #14 dnia: Grudnia 07, 2007, 10:13:04 pm »
A to tak jest an wielu arenech jak postać spada...
tanya, sub, sindel itd majątak samo...
kostium im się "zawiesza" i np jak postac spada w bół ot włosy lecą jej do góry a ja ksie nadzieje to dalej zostaja na górze...
(chyba o cos podobnego chodzi mileenie)