Autor Wątek: Mortal Kombat 11 - dyskusja ogólna  (Przeczytany 160594 razy)

Offline davidkoz

  • Moderator Globalny
  • Użytkownik
  • Wiadomości: 1628
  • Elder God
    • Zobacz profil
Odp: Mortal Kombat 11 - dyskusja ogólna
« Odpowiedź #240 dnia: Lutego 11, 2019, 05:35:45 pm »
Uważam, że niestety era gier Mortal Kombat 3D była bardzo słaba. Przetrwała tylko dzięki temu, że smocza seria jest silną marką i ma sporo fanów. To był pierwszy czynnik tego, że graliśmy w MKDA, MKD czy nawet tragiczne wręcz MKA. Drugi był taki, że były to bardzo proste, nieskomplikowane, opierające się jedynie na brutalności bijatyki co przyciągnęło i młodsze pokolenie, które nie wychowało się na MK1, MKTrylogy.

Niestety prawdą jest, że pod względem gameplayu te mortale były słabe i każdy mógł je w mgnieniu oka opanować, więc dla nas fanów postaci typu Li Mei, Ashrah, Darrius, Hotaru itp były słabe, ale patrząc na to ze strony nie fana, a gracza niedzielnego postaci takie jak Scorpion, Nightwofl czy Raiden w częściach tych nie były wcale lepsze. Po dwie, trzy zdolności, głupie fatale i tragiczny styl walki (patrz Reptile "Crane" czy jakoś tak się zwał) to zwieńczenie tego, czym był MK w tamtych czasach.

To co je jeszcze ratowało to kontent typu szachy, wyścigówki, konquest mode czy krypte, więc nie oceniajcie nowych postaci z tamtej ery za złe.

Twórcy pokazali, że można postaci zrobić na nowo, odświeżyć je i pokazać z innej strony. Tanya w MKX przeszła totalną metamorfozę. Trzymając jej trzon z MK4 nie ma w ogóle porównania do tego, co otrzymaliśmy w MK Deception. Każda zdolność została przemyślana, Kombo Jutsu odświeżone, a nowe dopełniły obraz kim teraz jest żółta wojowniczka. Dodanie jej Smoczej Nagiaty pokazało, że dobrze znaną postać można zaprojektować na nowo przy pozostawieniu podstaw za które ją polubiliśmy.
To samo tyczy się Bo'Rai Cho. Znienawidzony w MKDA za wprowadzenie elementu humorystycznego (który się nie przyjął, mamy już Johnnego Cage'a który lepej porusza się w tym temacie) został "wskrzeszony" na nowo. Elementy, które nie wypaliły w piątej części usunięto bądź zminimalizowano, chcąc uchwycić jego ducha z MKDA i przemodelowano tak, aby gracze poczuli, że choć jest to stara postać, to gra się nim jak zupełnie kimś innym.
Identycznie ze Skarlet w MK11. Wraca na nowo i nie przypomina na pierwszy rzut oka tej, którą poznaliśmy w MK9, dlatego nie rozumiem dlaczego postaci typu Ashrah, Li Lei, Frost, Havik, Hotaru, Reiko czy Fujin nie mogą powrócić. Każde z nich ma jakąś historię, bardziej ciekawą lub mniej, ale z doświadczenia po 2 ostatnich odsłonach wiemy, że twórcy mogą im dać nowe życie raz jeszcze.

No chyba, że wolimy aby dalej brnęli w amerykańskie kino i niech dorzucą do Cassie Cage i Jacque jeszcze kolejne kuzynki. Może będzie między nimi jakiś dramat rodzinny?

Ja tam wciąż wolałbym zobaczyć Ashrę i jej chęć oczyszczenia z ciemności i wybijania Wampirów niż miłość pomiędzy Takedą i Cassie, dzięki czemu w kolejnej części będziemy mogli zagrać ich potomkiem :)
« Ostatnia zmiana: Lutego 11, 2019, 05:38:38 pm wysłana przez davidkoz »

Offline SlaveMe TortueMe KillMe

  • Użytkownik
  • Wiadomości: 1916
  • WHERE IS MY FUCKIN' STAR?!?!?!?!
    • Zobacz profil
Odp: Mortal Kombat 11 - dyskusja ogólna
« Odpowiedź #241 dnia: Lutego 11, 2019, 11:44:32 pm »
Ja to bym zobaczył Cassie w ciąży z wielkim brzuchem. Jakby dobrze przypierdolić to "potomek" by wypadał przez picze i dyndałby na pępowinie.... A jakie bogactwo pomysłów na Fatality to by dawało......

Offline Gor0

  • Użytkownik
  • Wiadomości: 300
    • Zobacz profil
Odp: Mortal Kombat 11 - dyskusja ogólna
« Odpowiedź #242 dnia: Lutego 12, 2019, 03:42:58 am »
To oni nie wracają przez czasowe mambo jambo?

Offline GordonShumway

  • Użytkownik
  • Wiadomości: 10
    • Zobacz profil
Odp: Mortal Kombat 11 - dyskusja ogólna
« Odpowiedź #243 dnia: Lutego 12, 2019, 08:01:03 am »
Witam.
Czy ktoś posiada może wiedzę czemu nigdzie nie można zamówić Edycji Premium na PS4???


Offline GordonShumway

  • Użytkownik
  • Wiadomości: 10
    • Zobacz profil
Odp: Mortal Kombat 11 - dyskusja ogólna
« Odpowiedź #245 dnia: Lutego 12, 2019, 09:07:01 am »
Nawet miałem już zamówioną ale podobno RTV nie będzie miało tej edycji.Lipa. Dzięki za namiary.

Offline davidkoz

  • Moderator Globalny
  • Użytkownik
  • Wiadomości: 1628
  • Elder God
    • Zobacz profil
Odp: Mortal Kombat 11 - dyskusja ogólna
« Odpowiedź #246 dnia: Lutego 13, 2019, 09:16:25 am »
Na TMRK przecieków ciąg dalszy.

Piszą, że KOL to Kollector i jest to bardzo fajna postać, której pomysł zaczerpnięto z innej postaci z MK3.
CET to nowa niehumoidalna kobieta, której pochodzenie jest zaczerpnięte z mitologii greckiej.
Frost została całkowicie odświeżona.
Noob Saibot jest w grze i też jest całkowicie odświeżony, a Shang Tsung ma być podobno pozostawiony na deser.

Ile z tego prawdy czas pokaże :)

Offline PurpleRain

  • Użytkownik
  • Wiadomości: 425
    • Zobacz profil
Odp: Mortal Kombat 11 - dyskusja ogólna
« Odpowiedź #247 dnia: Lutego 13, 2019, 09:43:18 am »
Nie wierzę w nic już, serio. Te przecieki to nic innego jak spekulacje na podstawie tego co już znamy i dodawanie do tego informacji że zna się kogoś, kogo wujek pracuje w NRS i powiedział mi/jemu to i tamto. Jedyny leak, który jak dotąd był prawdziwy, to ten mailowy. Steamowy wydaje się legit, ale jeszcze bym się wstrzymał, bo to może być ULTIMATE TROLL. W sensie, wierzę w Errona, a to co dalej jest dość podejrzane. Caaaaała reszta to spekulacje i sianie zamętu. Przypominam, że praktycznie ŻADEN leak nie zakładał Skarlet, a nagle jak ją ogłosili, to już w kolejnych leakowanych informacjach, się pojawiała za każdym razem. To tak, jakbym ja teraz napisał Wam, że 'o kurde, ale mam newsa, prosto z Chicago. Tyler mi powiedział, bo ukradłem mu kaszkiet i bardzo chciał go odzyskać, więc płacząc, wyjawił mi największe sekrety firmy - Kol to Kolala Kahn <-- córka Kotala i Kotalowej, CET - to europejski władca czasu centralnego, a TER to John Terry - gościnna postać ruchająca żony innych kombatantów. POTWIERDZONE INFO.'.

Jutro Kombat Kast, poczekajmy, może coś pokażą ciekawego. Czasu do premiery gry też już coraz mniej. Roster nie zapowiada się jakoś mega super hiper, ale mam jakieś takie dziwne przeczucie, że będzie dobrze. A co to znaczy 'dobrze' dla mnie? Ano, Rain będzie w base, Noob czy Fujin w najgorszym wypadku jako DLC. Smoke gdzieśtam też będzie no i nowe postacie będą kozackie. Gdyby tylko nie było we wspomnianych DLC postaci gościnnych, to byłbym jeszcze bardziej zadowolony, bo wtedy byłoby większe prawdopodobieństwo na faktyczne otrzymanie swoich faworytów. To tyle ode mnie na ten moment.

Offline davidkoz

  • Moderator Globalny
  • Użytkownik
  • Wiadomości: 1628
  • Elder God
    • Zobacz profil
Odp: Mortal Kombat 11 - dyskusja ogólna
« Odpowiedź #248 dnia: Lutego 13, 2019, 12:43:44 pm »
Poczytać zawsze można to co ludzie wypisują. To, że ktoś wpisy bierze na poważnie to już indywidualna sprawa. Jak napisałeś PurpleRain jutro Kombat Kast i kogo obstawiamy?

Myślę, że będzie to Kitana ale chciałbym się zaskoczyć i zobaczyć Jade, Frost albo Sindel.

Offline PurpleRain

  • Użytkownik
  • Wiadomości: 425
    • Zobacz profil
Odp: Mortal Kombat 11 - dyskusja ogólna
« Odpowiedź #249 dnia: Lutego 13, 2019, 01:11:27 pm »
Kitana tak na 90%, 10% daję Jade. Innych kandydatur nie biorę pod uwagę. Poza tym na nic więcej się w sumie nie nastawiam. Wielokrotnie w przeszłości siadałem do Kastu i spodziewałem się czegoś 'extra', czegoś ponad to, co zapowiadali przed samym streamem (jakiś niespodziewany reveal, poszerzenie rostera, coś odnośnie story, jakiś nowy tryb), a nie dostawałem niczego nigdy. Teraz moje oczekiwania są na levelu minimalnym, a wszystko ponad będzie miłym (lub też nie - jeśli np potwierdzą Jacqui) zaskoczeniem.

Offline davidkoz

  • Moderator Globalny
  • Użytkownik
  • Wiadomości: 1628
  • Elder God
    • Zobacz profil
Odp: Mortal Kombat 11 - dyskusja ogólna
« Odpowiedź #250 dnia: Lutego 13, 2019, 03:55:57 pm »
Kitana tak na 90%, 10% daję Jade. Innych kandydatur nie biorę pod uwagę. Poza tym na nic więcej się w sumie nie nastawiam. Wielokrotnie w przeszłości siadałem do Kastu i spodziewałem się czegoś 'extra', czegoś ponad to, co zapowiadali przed samym streamem (jakiś niespodziewany reveal, poszerzenie rostera, coś odnośnie story, jakiś nowy tryb), a nie dostawałem niczego nigdy. Teraz moje oczekiwania są na levelu minimalnym, a wszystko ponad będzie miłym (lub też nie - jeśli np potwierdzą Jacqui) zaskoczeniem.

Tez tak myślę odnośnie Kitany ale nie będzie ona jakimś zaskoczeniem, bo niemal pewne jest to, że bedzie w rosterze.

Co do Jacqueline to nawet się cieszę. Wolałem nią grać niż Cassie, a D'vorah mi osobiście nie przypadła do gustu. Czuję, że będzie godnie reprezentować Jaxa. On mi się już przejadł. Myślę, że ciężko byłoby zaskoczyć nas odświeżonym Jaxem, więc ciesze się, ze jego córka będzie miała ta szansę.

Offline PurpleRain

  • Użytkownik
  • Wiadomości: 425
    • Zobacz profil
Odp: Mortal Kombat 11 - dyskusja ogólna
« Odpowiedź #251 dnia: Lutego 13, 2019, 06:27:40 pm »
Tyler na twitterku właśnie rozwiał moje wątpliwości. Nie będzie żadnego surprise revealu. Jedna nowa postać, Baraka i jakieś dziwne walki z różnymi modyfikatorami. Za to 16bit się jara, więc to już na 99 procent Kitana. Poziom mojego hype'u na jutro oceniam na jakieś: 65% :)

Offline PurpleRain

  • Użytkownik
  • Wiadomości: 425
    • Zobacz profil
Odp: Mortal Kombat 11 - dyskusja ogólna
« Odpowiedź #252 dnia: Lutego 14, 2019, 01:06:45 pm »
Jako, że cisza przed burzą, czyli przed kombat kastem, to mam do Was takie pytanko, żeby czymś zająć ten upływający czas.

Jak byście uszeregowali (od najlepszego do najgorszego) Fatal Blowy, które do tej pory widzieliśmy?

U mnie wygląda to na ten moment tak:

1. Sonya - wg mnie jest to tak super zrobione, że powinno być nawet zamiast tego chujowego i nielogicznego fatality (tak, tak - nawet ja potrafię znaleźć pozytywy w Sonyi :)) brutalne, przemyślane i kozacko wyglądające
2. Baraka  - zwłaszcza doceniam moment próby obrony ofiary przed nadciągającym ostrzem i to co się dzieje chwilę potem :)
3. Skarlet - za brutalność i absurdalność, głównie przez stworzenie pierdolonej kosy z krwi oponenta
4. Geras - tutaj to też powinno być jego fatality, trochę nawet rozbudowane. Wiecie - czas zatrzymany... seria ciosów... przeciwnik się rozpada. Obecne fatality jest po prostu tragiczne
5. Kabal - bardzo ładny wjazd, zwłaszcza w pierwszej fazie, ładne nadzianie na haczyk, nota za wrażenia artystyczne dość wysoka :D
6. Scorpion - trochę mi się już opatrzyło, ale i tak jest w miarę ok. Standardowe takie jakieś...
7. Sub Zero - lubię moment zahaczenia lodowym toporem o te 2, które już są w ciele ofiary. Dość kreatywne, ale myślę, że dałoby się z tego wycisnąć więcej
8. Raiden - średniawka. Zwłaszcza to wybicie w powietrze takie nienaturalne. Ogólnie tutaj na pewno dało się bardziej pokombinować i zrobić to o wiele lepiej.

ZAPRASZAM DO DYSKUSJI :)

Offline davidkoz

  • Moderator Globalny
  • Użytkownik
  • Wiadomości: 1628
  • Elder God
    • Zobacz profil
Odp: Mortal Kombat 11 - dyskusja ogólna
« Odpowiedź #253 dnia: Lutego 14, 2019, 09:06:59 pm »
1. SONYA. Bardzo dynamiczne, jak bierze za fraki oponenta i pcha go prosto w działko. Coś pięknego.
2. BARAKA. Też podoba mi się moment wbicia ostrza, a później jego połamane tak, aby można było kontynuować ze względu na cokolwiek oklepywanie oponenta.
3. SKARLET. Ogólnie całość mi sie poodbna, a szczególnie moment dźgania. Takie jeb dup dup gdzie popadnie jakby wpadła w furie, ale taką przemyślaną (czy furia może być przemyślana? 🤔).
4.GERAS. Fajny efekt z cofnieciem i zatrzymaniem czasu. Widać ból oponenta.
5. SCORPION, SUB-ZERO, KABAL. Cała czwórka mi się nie podoba. Scorpion się przejadł. Trochę przypomina jego Xrej z MKX. Sub-Zero jak i Kabal ogólnie nic ciekawego. Jakoś nie przemawiają do mnie w ogóle.

Offline Kornixon

  • Użytkownik
  • Wiadomości: 354
    • Zobacz profil
Odp: Mortal Kombat 11 - dyskusja ogólna
« Odpowiedź #254 dnia: Lutego 14, 2019, 09:24:56 pm »
Wy tworzycie swoje listy fatal blow, ja zrobię to samo z FATALITY
1. Baraka - dla mnie oczywisty faworyt. To fatality to synonim brutalności i groteski podczas uprawiania sztuki mordu. Istna poezja.
2. Sub Zero - to z wyrwaniem kręgosłupa oczywiście. Ależ ten dźwięk jest satysfakcjonujący.
3. Scorpion - (to z trailera) super efekty bijącego serca wystającego delikatnie u góry. I to deep throat w połączeniu z tym przerażeniem w oczach ofiary. No piękne!
4. Skarlet - (zabicie przeciwnika tymi kolumnami z krwi) wyrachowane Fatality. Skarlet ze śmiechem masakruje czaszkę oponenta miażdząc mózg ostrzem zrobionym z krwi ofiary. Istna groteska.
5. Scorpion - (openent przecięty na pół) genialnie przemyślane, sprytne użycie piekielnych mocy Hanzo. No i genialny efekt w postaci rozpołowionej ofiary.
6. Sub Zero - (dekapitacja) katowski pień a'la kriomanta. Nie jest to może szczyt kreatywności, ale nie jest to złe.
7. Kabal - ten fatal jest u mnie nisko. Jest piekielnie kreatywny i wykorzystuje zdolności Kabala. Robi to genialnie. Nie podoba mi się tylko jedno. Czemu Kabal się teleportuje? Przecież nie jest to Flash. Nie wydaje mi się by były członek Black Dragon był kiedykolwiek aż tak szybki.
8. Skarlet - (zawał) tak jak w nawiasie. Dla mnie to FATALITY kojarzy się z zawałem. Jest mało kreatywne i słabe.
9. Geras - przy manipulacji czasem takie coś... No kpina. Mam nadzieję, że drugie będzie o niebo lepsze.
10. Raiden - sł bi zna... Oderwanie kończyn zlepienie, odczepienie... Nuudaa..
11. Sonya - beznadzieja. Nielogiczne, głupie i mało kreatywne. Kojarzy mi się z zdolnością SUPER Brainiaca z I2 gdzie mimo, że walka odbywała się na jego statku to statek Brainiaca przylatywał do statku Brainiaca. Tu mamy podobnie. Helikopter w budynku... No jak dla mnie totalna lipa.

No i to chyba tyle... Mam nadzieję, że nic nie pominąłem. Czekam na Wasze listy. ;)