Autor Wątek: MK Project (RULEZ)  (Przeczytany 23703 razy)

Offline SmoKe

  • Użytkownik
  • Wiadomości: 101
    • Zobacz profil
MK Project (RULEZ)
« dnia: Lutego 18, 2006, 10:14:48 pm »
Zapewne pojawił się ten temat już na łamach forum jednak chce go zacząć. Z tego powodu iż strona oficjalna ruszyła, gra choć nie dokończona wymiata, a na forum dzieje się dużo.
O stronie:

Choć tylko News i odnośnik do forum , to tam sąopisy aktualizacji, screeny , filmiki z gry i download.

Forum:

Choć po angielsku wiele się można dowiedzieć :D.
Nie będe się zagłębiał w tematy ale zajrzyjcie do tego  o bugach

Sama Gra:

RESPEKT DLA GRUPY MK TEAM

Choć jak mówiłem gra nie dokończona ale wymienie wszystkie aspekty:

+ Coś w stylu Trilogy wiele postaci + Kahn,Goro,Kintaro
+ Są fatale i będą HARA KIRI (już w tej wersji ma je STRIKER(trzeba to zobaczyć))
+Są lokacje z Mk1,Mk2,Mk3,MK4!!!!,MK-MSB,MKDA,MKD(Zrobili w dobrym miejscu screena czy jakoś tak i voila trzeba to zobaczyć)
+ Są nowe fatale np. Classic Sub Zero Wyrywa łeb z krego i go wykopuje.
+ Pit 2 jak i nowe miejscówki mają nowe Stage (choć nie ma wszystkich)
+ Są przerobione nie które areny + przejscia do nich
+ Z faktu że to na mugenie można grać teamy 2 vs 2 w to trzeba zagrać
o boże najlepszy aspekt tej gry!!! (Gram w to 4 dni z rzędu i nie przestaje a to z kompem)
+Mamy Trening w grze
+ Jest też ENDURANCE także 2 vs 2 (dla tych którzy nie wiedzą, przy każdej następnej walce macie tyle samo życia co w poprzedniej)
+ Fajne zakończenie
+ Muza z Mk1,Mk2,Mk3,MkDA,MkD
+ ZSystem z mugena pozwala nawet na 100% komba
+Są nowe specjalne ruchy np. Scorp może teraz używać linki w powietrzu WYCZEP (fajnie to wyglada)!
+ Są lekko pozmienianie u nie ktrórych stroje (a ikony przy wybieraniu postaci miodzio)
+Na pewno coś jeszcze ale nie pamiętam


- Można natrafić na bugi
- Kombosy przeważnie wyglądają tak Hk,Hk,Hp,hp,hp,hp,hp
- Nie którzy nie mają fatali, albo maja tylo czesc, albo tylko animality.
- Nie można grać dokładnie tak samo jak w normalnym mk (np. SmokeRobot: jeśli kopniesz z wyskoku i zaraz weżmiesz teleport kick to on nie "wejdzie")
- Jak wcisniesz S i D lub X i C  lub X i S (zależy) naraz to zabiera życie obu albo jednej drużynie (przeszkadza to jeśli ktoś gra na ustawieniach strzałki i asdzxc)

Tak naprawde można jeszcze wiele błedów znaleść ale to są tak naprawde te które denerwują jednak większość (może i wszystkie) są z tego powodu że to jeszcze beta i dopracowują to. Jednak powiem szczerze można grać bez problemu trzeba chwilke poczwiczyć :P.
Polecam Gorąco

Linki:
Strona Główna: http://www.geocities.jp/RatonMalo_AR/
Download Gry http://www.geocities.jp/RatonMalo_AR/download/mkp4.zip
Forum: http://www.mugenguild.com/forumx/index.php?board=44.0
Ciosy: http://www.mkmugen.org/moveslist.txt
Filmiki: Golden ( Stage na planszy Golden): http://www.geocities.jp/ratonmalo_ar/descargas/videos/golden.avi
100% combo scorpiona : http://www.geocities.jp/ratonmalo_ar/descargas/videos/mkp_beta_1_0_-_scorpion1.wmv  
Nie wiem czy to nie dało się tego zrobić przez błąd bo to jest filmik z beta 2.o (teraz jest 4.0) ale zobaczcie o ile łatwiej teraz nabija się hits do comba.

Screeny:
http://www.geocities.jp/RatonMalo_AR/img_mkp/mkp_4_0_05.jpg
http://www.geocities.jp/RatonMalo_AR/img_mkp/mkp_4_0_06.gif

Zagrajcie, sprwdzcie, oceniajcie i komentujcie. Zobaczcie co ta gra ma do zaoferowania. Ja jak będe mógł będe dawał nowe info itd. jak będe miał czas.

P.S. Sory za ten Bałagan!

Offline Malvado

  • Użytkownik
  • Wiadomości: 419
  • The Next Big Thing
    • Zobacz profil
  • PSN ID: KaziorPL
Re: MK Project (RULEZ)
« Odpowiedź #1 dnia: Lutego 19, 2006, 08:21:54 am »
Gra rzeczywiście świetna, ale nie wiedzieć czemu w grze wogóle (poza strzałkami) nie czyta żadnych innych klawiszy (np. tych odpowiedzialnych za ciosy).

Offline SmoKe

  • Użytkownik
  • Wiadomości: 101
    • Zobacz profil
MK Project (RULEZ)
« Odpowiedź #2 dnia: Lutego 19, 2006, 11:50:13 am »
Ponieważ tej że nocy dowiedziałem się wielu rzeczy to tworze nowy temat z FAQ do MKP tutaj będe dawał newsy, aktułalności, filmiki i tak dalej a do FaQ będą ciosy, jak coś stworzyć zmienić, częste problemy jak i zmiany jakie nastąpiły w nowych wersjach.

Offline Mak's

  • Użytkownik
  • Wiadomości: 38
    • Zobacz profil
MK Project (RULEZ)
« Odpowiedź #3 dnia: Lutego 21, 2006, 08:01:44 am »
Sorry, wiem o jaka gre chodzi, ale zbytnio w temacie nie jestem, bo nie wiem jakie ona ma wymagania. Smoke , - licze ze to wiesz. Narazie - 3ym sie. :roll:

Offline SmoKe

  • Użytkownik
  • Wiadomości: 101
    • Zobacz profil
MK Project (RULEZ)
« Odpowiedź #4 dnia: Lutego 21, 2006, 04:18:47 pm »
Wymagania kompa??

Takie jak Mugen (myśle) musze to sprawdzić dokładnie w każdym razie myśle że takie powinny wystarczyć:

Proc: 400-500MHZ
Ram:32,64
Karta Graf:Zgodna z direct x`ami
Karta Dzwięk.:Musisz ją mieć :P
Windows: 98,2000,XP (i tak dalej tylko nie wiem co z 95 testowalem na 98 i ok ale 95 to nie wiem)

Moge się mylić (Najlepiej będzie jak ściągniecie i zagracie)

Jak będe miał dokładne wyniki to umieszcze tu w FAQ

"Sorry" Słuchaj nie ma co przepraszać :P
Wiesz ja napisałem ten temat dla wszystkich tych którzy znają MKP i dla tych którzy "pierwsze słysze".
Więc to że zna grę to tylko plus, lecz nie ma co się denerwować :D.
P.S. Jak byś nie zauważył w ksywie mam duże K (SmoKe), to tylko tak na przyszłość.

Offline SmoKe

  • Użytkownik
  • Wiadomości: 101
    • Zobacz profil
MK Project (RULEZ)
« Odpowiedź #5 dnia: Maja 10, 2006, 07:47:45 am »
Posucha w tym temacie, niestety nie zauważyłem aktywności na stronie MKP. Fakt że twórcy ciągle pracują i nie zawsze mają czas coś zmieniać.

Post wcześniej dałem wymagania co do MKP, jestem już pewien że można na takich grać.

FAQ uzupełnione.


FAQ - http://h.smoke.fm.interia.pl/mkpfaq.bySmoKe.txt

P.S.
Osoba chętna która chciała by mi pomóc, w przerzuceniu do html odsyłam na gg.
Wtedy by wyglądało by to sensownie, było by menu i mógłbym wrzucić screeny.

Offline Mkzm

  • Użytkownik
  • Wiadomości: 104
    • Zobacz profil
MK Project (RULEZ)
« Odpowiedź #6 dnia: Maja 10, 2006, 05:59:32 pm »
to sie troche nudne zaczyna robic ciagle jakies nowe mugenowe mortale. Ale gra calkiem fajna :D

Offline bongo

  • Użytkownik
  • Wiadomości: 27
    • Zobacz profil
MK Project (RULEZ)
« Odpowiedź #7 dnia: Maja 15, 2006, 10:55:37 pm »
Wszystko łądnie pieknie tylko mam jeden problem rozpakowuję gre ( MamWindowsa XP) i gdy chce ją uruchomic to wyskauje błąd ... gra uruchamia się gdy ustawie jej zgodność z wnidowsem 98 ale twedy haczy i dźwięk też nie jest najwzyższych lotów .. też haczy ... pomóżcie ..

Offline @Scorpion@

  • Użytkownik
  • Wiadomości: 19
    • Zobacz profil
MK Project (RULEZ)
« Odpowiedź #8 dnia: Maja 20, 2006, 11:44:03 am »
Girka zajebioza czekam na kolejne versje szkoda tylko ze nie mozna grac 2P Team i Fatale ciezko wchodza (ale wchodza)
Edit: Ciekawe czy na silniku MK4 moznaby było tak sie bawić jak w mugenie?
Edit2:Co jest z tym Font End nie chce się rozpakować pomóż SMoke`u

Offline SmoKe

  • Użytkownik
  • Wiadomości: 101
    • Zobacz profil
MK Project (RULEZ)
« Odpowiedź #9 dnia: Czerwca 08, 2006, 12:22:46 pm »
Dziwne jeszcze się z takim problemem się nie spotkałem.
U mojego brata (XP) wypakowało się bez problemów i działa wszystko ok.
Nie wiem może nie macie serwis packów czy coœ w tym stylu.
Podajcie mi specyfikacje kompa swojego.

Po za tym poszukam na forach czy ktoœ miał taki problem.

Offline SmoKe

  • Użytkownik
  • Wiadomości: 101
    • Zobacz profil
MK Project (RULEZ)
« Odpowiedź #10 dnia: Lipca 29, 2006, 11:18:27 am »
Coś się nie doczekałem, jednak myślę że może masz uszkodzony plik??
Ściągnij jeszcze raz.

Offline SmoKe

  • Użytkownik
  • Wiadomości: 101
    • Zobacz profil
MK Project 4.1
« Odpowiedź #11 dnia: Sierpnia 21, 2006, 02:12:25 pm »
Wreście coś się ruszyło!!!!
Do ściągnięcia jest MK Project 4.1.
Niestety opis na stronie jest Hiszpańsku??
W każdym razie macie tutaj select screen: http://www.geocities.jp/RatonMalo_AR/img_mkp/mkp_4_1_select_screen.jpg
Pierwsze co sie rzuca w oczy, to poprzestawiane postacie (znaczy w innych miejscach są ułożeni),
Ermac ma nową ikone.
Doszła też postać z "przerobioną" ikoną Robot Smoke`a.
Zauważyłem że twórcy dodatkowo wrzucili Human Smoke`a
Widze że znikneła ikona smoka, co znaczy żę wrzucili jeszcze jedną postać.
Ikon było 4 teraz jest 1 (środkowa).
Porównajcie sobie te 2 screeny:
MKP - 4.0 - http://www.geocities.jp/RatonMalo_AR/img_frontend/mkpfe2.jpg
MKP - 4.1 -http://www.geocities.jp/RatonMalo_AR/img_mkp/mkp_4_1_select_screen.jpg
Więcej wam nie powiem bo sam dopiero zasysam.
Napiszę więcej jak sam ro obczaje.
MK Project 4.1 - http://www.geocities.jp/RatonMalo_AR/download/mkp4.1.zip

Offline SmoKe

  • Użytkownik
  • Wiadomości: 101
    • Zobacz profil
MK Project (RULEZ)
« Odpowiedź #12 dnia: Sierpnia 21, 2006, 03:09:43 pm »
AAAAA!
Sorry że nie edytuje, ale nie chce robić wielgachnego posta.
Po 15 - 20 min spędzonych z MKP 4.1 mam garść faktów.
Ta Postać z przerobioną ikonką Smoke`a, to robot Hydro.
Dokładnie to jest robot Smoke z przemalowanym strojem na niebiesko.
Jednak nie kończy się tutaj oryginalność.
Nie uwieżycie kogo ten Robot ma moce. Sub - Zero.
Hydro potrafi tak jak sub zero:

Zamrozić, stworzyć klona i tyle.
Do dadatkowo ma moc której nie potrafie nazwać.
Przemienia się w płynne coś i "prześlizguje" się za plecy ofiary.
Taki teleport.
Dodatkowo jak szybko wciśniemy hp to przy powracaniu do normalnej formy, zarzuca uppercuta.
Twórcy się tutaj popisali tak jak w przypadku Scorpiona, Hydro może zrobić Ice Clone`a w powietrzu!!!

Hydro ma jedno fatality, harakiri, mercy jak wszyscy i wykończenie o nazwie "ultra".
Tego ultra jeszcze nie uruchomiłem, jednak pracuje nad tym.

Co do fatala Hydro to jedno z najciekawszych jakie widziałem.
Odpalasz je z końca areny.
Hydro "otwiera" przełącznik taki sam jaki ma Cyrax (przy fatalu z wybuchem), wypowiada jakieś tam "pierdu pierdu", pojawia się Cyrax i wyrzuca granat.
Ofiara leci do góry, w tym czasie wylatuje sektor z teleport uppercut`em. Ofiara leci znowu w góre, pojawia się Smoke (Robot) zarzuca soczystego kopa z obrotu, przyczy ofiara leci do Hydro.
Który zamienia swoje ręce w nożyce i rozcina wroga na 3 części

Hara Kiri - To jedno z głupich wykończeń z powodu "wolnej animacji".
Hydro "otwiera" przełącznik taki sam jaki ma Cyrax (przy fatalu z wybuchem), po czym odpada mu głowa i tułw.

Grając chwile zauważyłem nowe areny.
Tak po za tym nie będę pisać wszystkiego gdyż jeszcze nie moge.
Pełną recenzje, ciosy, zmiany itd. umieszcze w faq.
Moge jeszcze powiedzieć że nawiązałem współprace z Cyrax`em.
Co zaowocuje Faq w wersji HTML i screenami.

Sorry za błędy...
Pisałem na szybciora.

Offline @Scorpion@

  • Użytkownik
  • Wiadomości: 19
    • Zobacz profil
MK Project (RULEZ)
« Odpowiedź #13 dnia: Sierpnia 23, 2006, 11:01:34 am »
No wreszcie moge z bratem rozpiepszac innych ale znowu tylko 2P moze uruchomic team 2P (przynajmniej u mnie)
ZAJEBiOZA

Offline signap

  • Użytkownik
  • Wiadomości: 36
    • Zobacz profil
MK Project (RULEZ)
« Odpowiedź #14 dnia: Października 12, 2006, 10:00:05 am »
super gierka ;) czekam na MKP 5 :)

ps. ma ktos aktualny move list bo np te animality z movelsit.txt niedzialaja :/