Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Wiadomości - papa_snejk

Strony: 1 [2] 3 4 ... 21
16
Klasyka MK / Odp: UMK3 Saturn
« dnia: Grudnia 05, 2011, 10:05:27 pm »
kolekcjonuję gry na SMD, zresztą byłeś w tym roku na DKiG to wiesz :)
wolę "real hardware" niż na emulację, a na turnieje nie mam czasu neistety. Żałuję okorpnie, że musiałem być w pracy kiedy były mistrzosstwa polski w mk 2 w tym roku

Czytałem gdzieś, że ten backround loop występuje też w wersji arcade?

PS
rozkminienie ai cpu dało i daje mi sporą satysfakcję w tej nieuczciwej i nierównej walce na signleplayerze ;)

17
Klasyka MK / UMK3 Saturn
« dnia: Grudnia 05, 2011, 06:05:21 pm »
Jakiś czas temu stałem się szcześliwym posiadaczem Segi Saturn, a niedługo później dostałem od znajomego kompletną, europejską wersję gry Ultimate Mortal Kombat 3. Przez ostatnie 2 lata masterowałem do bólu wersję na Mega Drive więc ucieszyłem się bardzo, że będę mógł sobie pograć na lepszym systemie z grafiką zbliżającą się do fliperowej doskonałości.

Pomijając już loadingi (wszytuje się nie tylko każda walka, morphy Shang-Tsunga, ale także fatale, czy wyskakujące postacie po przejściu gry (sic!), a samo obejrzenie Supreme Demonstration trwa około 25 minut), to bardziej zainteresowało mnie że AI komputerowych przeciwników zostało skopiowane z MK3, a nie z UMK3 Arcade. Oznacza to mniej więcej, że gra z Cpu jest ławiejsza (wyłączając "bożka śmierci i nieustannych loadingów" Motaro), chociaż do zastanego stanu rzeczy musiałem sie stopniowo przyzwyczaić. Przez te wszystkie lata grania w wersję na Mega Drive (właściwe AI przeciwników) nauczyłem się wykorzystywać ten ultra-brutalny kod Cpu i czytanie w myślach na swoją korzyść. Łatwiejszy gameplay ma swój urok i jest bardziej przystępny dla laików, jednak największą bolączką z jaką spotkałem się przy tej edycji gry jest fakt stałego powtarzania się aren z UMK3. Są to w kolejności: Scorpion's Lair, Jade's Desert, River Combat, Khans Cave oraz Blue Portal jeśli dodatkowe, ukryte postacie zostały wcześniej odblokowane. Ten zestaw teł musi się powtórzyć dwa razy, żeby zaczely się ładować także te z MK3. Zatem w największej wieży możemy dojść tylko do jednego (dwóch jeśli zrobimy roof uppercut) oryginalnego tła z MK3 - Subway.

I tu moje pytanie, jeśli ktoś kiedyś spotkał się z tym portem i tym problemem. Nie ma na to jakiegoś obejścia? Cheatu? Granie na tych samych 4, czy 5 arenach jest cholernie monotonne, choć sama wersja na Saturna pomimo paru błędów i loadingów jest bardzo fajna.

18
Kosz / Odp: inne mordobicia?
« dnia: Listopada 19, 2008, 08:25:48 pm »
Nikt mi nie dał odpowiedzi o tym Samuraju coś tam

są fatale. wykonuje się je podczas gry (a więc kiedy przeciwnik jeszcze żyje). nazywa się to overkill. zbieram ekipę do pogrania w tą gierke przez neta.

tu jest do ściągnięcia rom + emulator


jeśli ktoś jest zainteresowany to niech wali na gg
9102845

19
prosiłbym o wrzucenie manuala do mk2 na sege genesis/mega drive jeśli ktoś znajdzie. sam kiedyś widziałem ale nie mogę już znaleźć   :'(

20
Kosz / Odp: Gorzkie zale
« dnia: Maja 13, 2008, 08:21:39 am »
davidkoz nie rozumiesz jednej rzeczy i podchodzisz do sprawy zbyt emocjonalnie. dla mnie maniak może być świetnym ojcem, mężem, bratem, CZŁOWIEKIEM (w sensie moralnym) itd. itp. ale jak dla mnie ludzie z gamefaqs to wybitni spece którzy moim zdaniem znają się na wszystkim. o co ci chodzi to nie wiem. mam prawo do wyrażania swojej opinii a poza tym to jest temat "gorzkie żale" nie?

21
Kosz / Odp: Gorzkie zale
« dnia: Maja 12, 2008, 04:14:34 pm »
hehe no dobra ale myślę że całym szacunkiem maniak nie dorasta do pięt ludziom z gamefaqs

22
Kosz / Odp: mortal 2 - jak grać postaciami bez sposobu?
« dnia: Maja 11, 2008, 09:51:17 pm »
dla mnie tu nie ma żadnej sprzeczki. i nie napisałem tego tematu w charakterze "pomocy" tylko otwartej dyskusji, więc się nie potne jeśli nikt nie wymyśli jak grać postaciami którymi nie działa odskok + HK

23
Kosz / Odp: Gorzkie zale
« dnia: Maja 11, 2008, 08:40:59 pm »
chodzi o to że maniak wali kita. nawet ludzie z gamefaqs nie wiedzą jak to zrobić, a maniak twierdzi że wychodzi mu PODSTAWOWA kombinacja (tzn. taka jaką można znaleźć w każdej gazecie komputerowej czy stronie internetowej o mortalu). to ściema

24
Kosz / Odp: mortal 2 - jak grać postaciami bez sposobu?
« dnia: Maja 11, 2008, 08:35:46 pm »
żenujący to jest poziom tej dyskusji. sztuczna inteligencja w mk2 polega na tym, że komputer ZAWSZE zachowa się tak samo w określonych sytuacjach, ma ustawiony time'ing i zestaw ciosów niemożliwy do sforsowania przez żywego gracza. przykładowo: skoczę na barakę z nogą a on zawsze zrobi wtedy szlachtowanie (3x tył plus LP) itd. itp.

nie nazywajcie tych waszych tanich tricków TAKTYKĄ bo to bzdura.
w innych mordobiciach walka nawet pięćdziesiąty piąty raz z tą samą postacią jest za każdym razem inna. i na tym polega cała MAGIA której nie ma MK2. ludzie przestańcie już ze mną walczyć bo nie macie racji. mam wrażenie że nie potraficie już być obiektywni, tylko gadacie w kółko: "co ty pierdolisz? mk2 to zajebista taktyczna gra!! trzeba się sporo nagłówkować żeby dać jej radę" itd. itp. (trochę to przerysowane ale do tego się to sprowadza)


PS. dla Mkmaniaka nie nazywaj znajomości ciosów i specjali TAKTYKĄ, bo nie o tym mówimy!!

25
Kosz / Odp: mortal 2 - jak grać postaciami bez sposobu?
« dnia: Maja 11, 2008, 03:13:42 pm »
was chyba pojebało. to jest walka 1 na 1 a nie szachy!!! widać że nie graliście nigdy w prawdziwe mordobicie

26

anyway, nie rozumiem czemu ludzie graja w podrobki mk, gdyby grali w oryginal wszystko byloby ok ;]

a może chcę sobie poprostu zagrać na mojej starej sedze leżąc wygodnie w łóżku, przypominając sobie jednocześnie czasy gdy robiłem to samo 13 lat temu? to takie trudne do skapowania?

"anyway", pamiętam że dało się to jakoś zrobić na 3 guzikowym padzie...

27
Kosz / Odp: mortal 2 - jak grać postaciami bez sposobu?
« dnia: Maja 10, 2008, 10:34:04 pm »
Szczerze mówiąc Papa to nie rozumiem cię.Jeżeli się gra BEZ SPSOBU to się gra na pałe.

granie na pałe to jest może tzw. button mushing czyli nawalanie przycisków i kierunków na gałce bez jakiegoś większego ładu. tak jak mówiłem, popatrzcie sobie np. na serię samurai shodown. to trudna gra ale wystarczy dobrze opanować własną postać żeby wygrywać z każdą postacią CPU (I TO NIE PRZEZ SPOSOBY W STYLU ODSKOK DO TYŁU I HK, CZY JAKIEŚ INNE TANIE TRICKI)

to w ogóle nie jest przyjemne

28
Kosz / Odp: mortal 2 - jak grać postaciami bez sposobu?
« dnia: Maja 10, 2008, 08:19:57 pm »
znałem tą technikę z naskokiem na kintaro, a co do raydena i innych postaci to jak na razie pokazujecie ciosy które można wsadzić pierwszej postaci. później się nie da. dantos nie czytasz całego tematu. TEMAT BRZMI: JAK GRAĆ POSTACIAMI BEZ SPOSOBU!!! więc skończcie już o sub-zero bla bla bla, hehe jeszcze jax się tutaj pojawił. to nie istotne!!

29
Kosz / Odp: mortal 2 - jak grać postaciami bez sposobu?
« dnia: Maja 10, 2008, 07:18:16 pm »
luki lukami ale co to za frajda? co to za frajda stosować sposób albo móc zamrozić gościa tylko jeśli podejdzie na odległość kilku nanometrów? porównajcie sobie gameplay z choćby serią samurai shodown gdzie przy dobrych umiejętnościach nawet ostatniej postaci można wsadzić najlepsze komba czy butować ją w rogu :D

a propos raydena i torpedy (u mnie zawsze się mówiło "taksówki") to nie działa na WIĘKSZOŚĆ postaci. dlaczego? zrobią ci swój czar zwykle wtedy. hehe nie mówiąc już o kintaro który jest cię w stanie przerzucić kiedy robisz mu specjala. poprostu miodzio :(


PS
pamiętajcie że temat jest o postaciach którymi nie ma sposobu!!!
(liu kang, kung lao, kitana, millena, rayden)

30
Kosz / Odp: mortal 2 - jak grać postaciami bez sposobu?
« dnia: Maja 09, 2008, 05:01:30 pm »
kulka przy ścianie bardzo rzadko wychodzi. a tak w ogóle to jak grać np. raydenem czy kung laem?

Strony: 1 [2] 3 4 ... 21