Mi osobiście Goro sie bardziej podoba. Większe różnice między tymi panami dostrzegam raczej w wyglądzie, niż w palecie ciosów. Każdy z nich był ulepszoną wersją poprzedniego.
Uproszczony przegląd palety ciosów w MK1-MK4
Teleport Stomp (Goro MK1, Kintaro MK2, Goro MK4)
Ground Stomp (Goro MK4)
Fireball (Goro MK1, Kintaro MK2, Goro MK4)
Taunt (Goro MK1, Kintaro MK2, Goro MK4)
Hand Spin (Goro MK1)
Grab & Pound (Kintaro MK2, Goro MK4 jako rzut po łamaniu)
Double Hand Swipe (Goro MK4)
Super Uppercut (Goro MK4)
Lunge Kick (Goro MK4)
W kolejnych grach połowa tych ciosów odpadła Ludzie z Midway dbali oto, by czteroręki był jak najciekawszy bez względu na to, czy będzie nosił imię Kintaro, czy Goro.