Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Wiadomości - Kitshu

Strony: [1] 2
1
Mortal Kombat 11 / Odp: Mortal Kombat 11 - dyskusja ogólna
« dnia: Czerwca 04, 2019, 10:14:33 am »
ja mam mocno mieszane odczucia odnośnie nowego Szajs Czunga. Ciosy "swoje" ma bardzo fajne, design postaci na bazie aktora genialny ( kwestie, wygląd, strój ) ale to zmienianie się we wszystkie Ninja świata to taki chamski fan service że ta postać powinna się nazywać Service Tsung. Nie podoba mi się taki zabieg, jego x ray ( czy jak to tam teraz nazywają ) też z dupy. Fatalita to kolenjny brak pomysłu na zasadzie ... jaką jeszcze postać możemy do niego wrzucić.

Ja czekam osobiście na Night Wolfa jeżeli będzie super Design to robie go jaką drugą postać w ciemno i jebać tiery nawet jak będzie z Devorką na dole koczował ;) Coś wiadomo kiedy go pokażą ? Kiedy wogóle ten pack wychodzi ?

2
Mortal Kombat 11 / Odp: Mortal Kombat 11 - dyskusja ogólna
« dnia: Maja 28, 2019, 08:42:34 pm »
I jeszcze jedno... Gracie swoim ulubionym wojownikiem, czy macie opanowanych po kilku z nich i raz tym, raz tamtym...?:)

Pfff, dajcie mi w końcu Raina i nie gram nikim innym xD

Nie no, dywersyfikacja przede wszystkim, bo można się porzygać. Moim 'mainem', o ile to dobre słowo, jest Erron. Niestety nie mogę nim grać z ludźmi z forum, bo się bardzo szybko rozłączają... ;) Także przerzuciłem się na Kung Lao, cykam dość sporo Jade, a poza tym chcę opanować D'Vorah na poziomie trochę wyższym niż średnio/słaby (bo chuj mnie obchodzi, że w tier listach jest na końcu, skoro wiem, że da się nią grać i to całkiem przyjemnie), Kotala (bo go lubię, skurwiela) i pewnie Kollectora (bo urzekł mnie jego design i playstyle, poza tym czuję, że on w rosterze zostanie na kolejną część, czego nie jestem pewien w przypadku Gerasa - lipa, i Cetrionki - bardzo dobrze)

No i tak jak Luna napisał. Zapraszamy na discorda i lecimy z jakimś KotH! Stawką niech będzie złoty awatar na forum i podpis 'KRUL MK11'


eee tam ja już to olałem kto czym gra nawet na scorpów się nie spinam i nawet dla zasady ogarnę go jako 3 postać :) co do Kung Lao to polecam fajna pressingowa postać, w której trzeba się trochę nadziubać bo nie ma skutecznych overheadów i 80% ciosów w midzie. fajne combo na początek to bodajże ( już je robie z automatu to moge przycisków dokładnie nie pamiętać ) 2,1,2,1,2 - D,P 1 +(r1 na ps4 ) - G, D+ 4 +(r1) zjada jakieś 30% i szybko się uczy a jak się je ogarnie to potem już się bawisz bo przydaję się w różnych wariacjach.

BTW Erron ma po prostu 1-2 chamskie spamy które są nadużywane, ale jeżeli ktoś umie grać i dostanę od niego wpierdol to nie mam z tym problemu. Mnie najbardziej wkurzają typy którzy skaczą sobie cały czas i grają jak Pizd... przez co nie mogę sobie normalnie pograć i musze ich brać 2-3 ciosami. Zero przyjemności z walki. Chyba przez to wróce na rankedy.

3
Mortal Kombat 11 / Odp: Mortal Kombat 11 - dyskusja ogólna
« dnia: Maja 10, 2019, 10:46:25 am »
Rain ja moge być w mniejszości nie mam z tym problemu po prostu mam na to swoje zdanie i ten shitstorm mnie nie rusza mi się to podoba i tyle ;) Z tego co czytałem to raczej scena turniejowa na poziomie top nie ma z tym problemu. Ale rozumiem argumenty drugiej strony. Może mnie aż tak to nie dotyka bo Lotus to i tak mój ulubiony wariant na Kung Lao.

Wczoraj rozegrałem 2 rankedy iiiiiiiiiiiii......... Scorpion! a potem na osłodę Kotal Khan, udało się dwa razy wygrać. Wydaje mi się że ludzie za mało w practice siedzą bo spamują podstawowe kombinacje w kółko dla odmiany to właśnie trudniej było jak włączyłem casuala, tam chyba bilans 5/3 i trzeba było się napocić żeby coś ugrać. No i większa różnorodność postaci, nie mam ciśnienia narazie jakoś na maxowanie krypty to chyba zostanę na casualu, jakoś przyjemniej się gra bez tylu żółtych gości chcących cię przyciągnąć .

4
Mortal Kombat 11 / Odp: Mortal Kombat 11 - dyskusja ogólna
« dnia: Maja 10, 2019, 12:13:38 am »
Tak tylko ze gdyby spuścili psa ze smyczy to by scena turniejowa mocno ucierpiała o która NR tak bardzo teraz zabiega. Mi to nie przeszkadza ze są tylko 2 wybory. Chcesz casuala grasz sobie jakaś tam wariacja jak chcesz competetive to musisz się dostosować do zasad jak w każdym turnieju/zawodach. Ja gram casuale cały czas na włączonym trybie bez dodatkowych wariantów bo lubię wiedzieć z czyn walczę. Najgorsze to przegrać walkę przez nieznajomość ciosów przeciwnika niż przez brak własnego skilla

5
Mortal Kombat 11 / Odp: Mortal Kombat 11 - dyskusja ogólna
« dnia: Maja 09, 2019, 08:26:34 pm »
mi się akurat podoba ta koncepcja możliwości tylko 2 buildów w rankedach, dużo łatwiej to będzie zbalansować niż 10 buildów do każdej postaci.

6
Mortal Kombat 11 / Odp: Mortal Kombat 11 - dyskusja ogólna
« dnia: Maja 09, 2019, 09:23:37 am »
Scorp natomiast dużo combo po których nie ma żadnej kary i to troche straszy.

Akurat Scorpion jest jedną z najmniej bezpiecznych postaci jeśli chodzi o kary. O jakich combach mówisz, że są bezpieczne? Jeden cios za dużo na bloku i możesz jechać Scorpa bez problemu na karze.
nie doprecyzowalem sorry, ma strasznie mocne combo jak jesteś pod ściana te z wywijaniem linka chyba daje jakieś 30 pare dmg lekko . Prawie każdy typ to spamował z którym grałem.

Wydaje mi się, że każda postać w rogu ma combo na co najmniej 30 dmg, więc to nie jest problem Scorpiona, ale nieumiejętnego wyczucia czy atak jest low czy na high. Ale zgodzę się co do tego, że rankingu najwięcej jest Scorpionów, Noob Saibotów, ale też Kung Lao często spotykam i Liu Kangów.

Nie sprzeczam się bo pewnie tak jest, nie jestem jakimś turbo specem aktualnie bo onlineów mam może ze 30 rozegranych ;) Co do Kung Lao i Liu Kanga to jeszcze mi się nie trafili. Wczoraj jeszcze miałem śmieszną sytuację że koleś dostał ciezkie baty jak grał Jaxem ( 1xFV siadł ) i zaraz poleciał po skorpiona którym spamował 2 kombinację w kółko :P udało się wygrać ale urwał mi runde bo trzeba było się tego nauczyć blokować. Ja rozumiem że to jest maskotka MK i bardzo lubie tego charactera ale ta moda na Scorpy wydaje mi się jeszcze większą chorobą w tej części niż w 9 i X.

7
Mortal Kombat 11 / Odp: Mortal Kombat 11 - dyskusja ogólna
« dnia: Maja 08, 2019, 10:12:51 pm »
Scorp natomiast dużo combo po których nie ma żadnej kary i to troche straszy.

Akurat Scorpion jest jedną z najmniej bezpiecznych postaci jeśli chodzi o kary. O jakich combach mówisz, że są bezpieczne? Jeden cios za dużo na bloku i możesz jechać Scorpa bez problemu na karze.
nie doprecyzowalem sorry, ma strasznie mocne combo jak jesteś pod ściana te z wywijaniem linka chyba daje jakieś 30 pare dmg lekko . Prawie każdy typ to spamował z którym grałem.

8
Mortal Kombat 11 / Odp: Mortal Kombat 11 - dyskusja ogólna
« dnia: Maja 08, 2019, 07:34:03 pm »
Ok odnowiłem Online i zagrałem casuale 6/5 i rankingi 2/1 ... zarówno tu jak i tu na 14 walk były 4 Scorpy i 3 Nooby ( z czego z jednym Scorpem zagrałem 3 razy w Casu ) ... tragedia ludzie chyba niczym innym nie grają bo za trudne :P Noob pojebany insane dmg w mojej opinii i cheap tricks do potęgi spamowane, wiadomo jestem raczej słabym graczem i jeszcze brak mi ogrania w Online w tej edycji ale już na początku średnie odczucie mam nadzieję że ludzie szybko przestawią się na większą różnorodność. Reszta walk to 2xBaraka i Sub Zero na którego ugranie rundy było sukcesem :P ( kolo miał z 300walk stoczonych ale ja nie odmawiam nikomu jak niektóre kalkulatory na casualach :P ). Najgorsze jak komuś tnie i chyba w 2óch walkach mi się to zdarzyło bo skakały klatki jak oszalałe, powinno takich od kopa wyrzucać.

Wnioski z tego takie... obniżyć Noobowi dmg obowiązkowo bo wali jak Geras albo Khanowie, Scorp natomiast dużo combo po których nie ma żadnej kary i to troche straszy.

Mimo tej lekkiej frustracji uważam że to chyba najlepsza edycja mechanicznie ( ogółem na no1 podium mam MK9 ;) ), jedynie te dwie postacie do poprawy bo nawet Liu Kang chyba tak pogięty nie jest a są w tym samym tier

9
Mortal Kombat 11 / Odp: Mortal Kombat 11 - dyskusja ogólna
« dnia: Maja 07, 2019, 09:37:02 pm »
Witam Panowie przy okazji 11 wróciłem do mortala narazie mainuje kung lao robię na spokojnie wierze czasu fabule i głównie practice. Jutro lecę po plusa bo konsola się nie paliła od 3 miesięcy aż do premiery mortala :) wiec wieczorkami będę chętny dostać wpier#%ol od kogoś z was :) nick na psn KiczoVSky86 w zapro pisać MK;) pytanie jest sens grać rankingi bo słyszałem od kolegi który sporo już przesiedział w tym trybie ze co druga walka scorpion na przemian z noobem którzy balans zostawili za drzwiami ? Ed B dał jakieś info na temat patcha balansującego postacie bo przyznam ze siadłem na chwile do
Scorpa z sentymentu
( grałem nim sporo w mk2,3U) i po relatywnie niedługim czasie wyklepała jakieś combo z neta na 32-35% gdzie przy kung lao do teraz nie zawsze mi coś takiego wyjdzie :p wiec balans chyba by się przydał :)

10
Mortal Kombat X / Odp: Mortal Kombat X - dyskusja ogólna
« dnia: Maja 24, 2015, 12:41:16 am »
zdecydowanie potrzeba mortalowi x Cyraxa i Sektora ( miałbym alternatywe dla scorpa :) ) Luna ma rację co do netcode, ja już się nauczyłem że poza 5-6 hit combo sie na necie nie wychodzi. W singlu na practisie czy z kompem elegancko wszystko wchodzi ale online nawet juggle i większe comba nie mają sensu bo klatki są zupełnie inne. Muszą coś z tym zrobić, ja się najlepiej bawie z kumplami na kanapie.

11
Mortal Kombat X / Odp: Mortal Kombat X - dyskusja ogólna
« dnia: Maja 17, 2015, 11:09:46 pm »
Cyraxa i Sektora brakuje jak cholera :'(

12
Mortal Kombat X / Odp: Mortal Kombat X - dyskusja ogólna
« dnia: Maja 12, 2015, 09:13:59 pm »
Te combosy są fajniutkie jak się je ogląda, ale zupełnie niepraktyczne w normalnej walce. Owszem - da się je zrobić. Pytanie - po co? Podczas meczu, gdzie laguje często, nie ma szans z wyczuciem odpowiedniego momentu na juggla. Druga i ważniejsza sprawa, to wykorzystanie paska na siłę. Lepią te hity po 3X% dmg, ale jest przy tym małpiej zabawy z padem co niemiara. Ja wolę wrzucić za te trzy paski gwaranta X-Raya, którego ostatnio mi forumowy kolega celnie podsumował "jak noob";) Owszem jak noob, bo to się bardziej opłaci od growej ekwilibrystyki.

Inna sprawa, że Torr ma fatalne combosy, a takim Jaśkiem z maczetą można siać postrach wśród mniej kumatych. Proste równanie: Torr dostaje baty od słabego suba który tylko zamraża i się wycofuje. Scorp/Sub w moim wykonaniu takiego gracza łykają:) Szkoda tego balansu, ale już się przestawiłem. Od wczoraj właśnie na Scorpiona i widzę jaki on ma potencjał w porównaniu z parówą z workiem po kartoflach na łbie;)

Zara skończę film oglądać i niechybnie wyląduje online jak to ma miejsce prawie każdego wieczoru:D

Jak znajdziesz jakies fajne comba Scorpem to daj znać obijesz mi pysk na practisie to sie coś nowego naucze :) Scorp jest fajny ale jak to sie mówi nie może oddać inicjatywy. Co do Jasona to dziś grałem troche na Wieżach Online nim i po 2 walkach robiłem combo 21% bodajże, nie wiem Luna czy są niepraktyczne bo koleś ostatnio wybijał mnie z rytmu zwykłym prostym potem ładował tył kwadrat trójkąt trójkąt w powietrzu łapał mnie za chwyt i miał 19% combo ucząc sie go pewnie 2 minuty :P generalnie używał tylko tego to dostał baty ale to pokazuje że Jason dla graczy początkujących jest idealny bo łatwo coś nim wykręcić

13
Mortal Kombat X / Odp: Mortal Kombat X - dyskusja ogólna
« dnia: Maja 12, 2015, 02:29:25 pm »
Dzisiaj miałem okazje pograć Jasonem i według mnie bez kombosów jest słabym zawodnikiem. Jego najlepszym wariantem jest SLASHER w którym ma machetę.

Również się nie zgodzę. Zresztą mówisz że bez kombosów, ale kto nim gra bez kombosów? Mój znajomy co w MK gra od święta gra ostatnio Jasonem i comba po 18-22% wykonuję po 1-2 dniach praktyki po max 2h dziennie. Gra akurat slasherem bo ma chyba najłatwiejsze kombinację. Całe szczęście że większość ludzi online co go bierze nie umie za bardzo grać i czytać gry przeciwnika (albo przynajmniej ja tak trafiałem )

14
Mortal Kombat X / Odp: OFICJALNY KOMIKS MKX
« dnia: Maja 11, 2015, 09:34:45 pm »
dzięki serdeczne Panowie :)

15
Luz, wieksza wtopa by byla jakby predator tak wygladal bez maski :D

Strony: [1] 2