Autor Wątek: Mortal Kombat vs DC Universe - dyskusja ogolna  (Przeczytany 385720 razy)

Offline Tibo

  • Użytkownik
  • Wiadomości: 215
  • "Tylko umarli widzieli koniec wojny"
    • Zobacz profil
Odp: Mortal Kombat 8 - dyskusja ogolna
« Odpowiedź #1170 dnia: Sierpnia 05, 2008, 05:27:32 pm »
Tylko że Wiedzimin  był robiony na innym silniku(nie jestem pewnie ale chyba przerobiony silnik NWN 2) i przez kilka lat więc nie wiadomo z jakiego okresu pochodziły te screeny przedpremierowe.Taka jest prawda że Midway nie potrafi zrobić dobrej grafiki do gry w 3D

Offline franqey

  • Użytkownik
  • Wiadomości: 657
  • Szary eminencja
    • Zobacz profil
Odp: Mortal Kombat 8 - dyskusja ogolna
« Odpowiedź #1171 dnia: Sierpnia 05, 2008, 07:21:02 pm »
Kitana jest tragiczna. Nieproporcionalna, z brzytkim kostiumem. W dodatku posiada penis (ała). Widać nie tylko jej bliźniaczka "coś" ukrywa.

Offline Ninja-Spectre

  • Użytkownik
  • Wiadomości: 640
    • Zobacz profil
Odp: Mortal Kombat 8 - dyskusja ogolna
« Odpowiedź #1172 dnia: Sierpnia 06, 2008, 02:55:39 am »
Znowu do renderu wykorzystano ten sam męski model sylwetki co do Sonii. Zmieniony został tylko strój i drobne detale. Kitanę trochę jeszcze maska ratuje, dzięki której nie widzimy twarzy jak u Sonii. Ale brak bioder i szerokie ramina znowu rażą.

Offline Sim

  • Użytkownik
  • Wiadomości: 650
    • Zobacz profil
Odp: Mortal Kombat 8 - dyskusja ogolna
« Odpowiedź #1173 dnia: Sierpnia 06, 2008, 07:15:46 am »
Tylko że Wiedzimin  był robiony na innym silniku(nie jestem pewnie ale chyba przerobiony silnik NWN 2)

Tak dokładniej to przerobiony engine z jedynki. Pozbyli się wszystkich zbędnych rzeczy i został sam kod i wprowadzili wszystkie standardy a nawet więcej. Polak to potrafi ze złomu zrobić cudo :D

Normalnie nie da się patrzeć na tą Kitane. Nogi ma tak grube jakby pakowała na rowerku a o górze zapomniała :P (straszna dysproporcja). Pod względem graficznym jest profesjonalne ale pod względem anatomicznym amatorskie.
« Ostatnia zmiana: Sierpnia 06, 2008, 07:18:50 am wysłana przez Sim »

Offline Jedu Sindel

  • Użytkownik
  • Wiadomości: 79
    • Zobacz profil
Odp: Mortal Kombat 8 - dyskusja ogolna
« Odpowiedź #1174 dnia: Sierpnia 06, 2008, 12:10:48 pm »
Yyyy... podobnie jak kolega z forum, też zauważyłem "penisa?" Może to transwestyta ? Dżaga, sobowtór Dody, wkradł się do gry ??? ;D
1. Strój, powiedzmy że może być, ale na moje zbyt nowoczesny i zagmatwany.
2. Figóra, jak transwestyty, jagby jakiś facet pobawił się w cosplay XD
3. Twarz, może nie chciało im się robić nowej to wzięli kolesia i zakryli maską ?? XD

Po prostu tragedia. Porównajcie sobie Kitanę a Kocicę, która jest bardziej kobieca ? Na moje Kotka i to ona będzie chyba jedyną kobietą w grze. Czy sie sądzicie że Midvay powinien zmienić grafików ? Już postacie w simsach były leprze <lol2> 
Oto kilka przykładów Kitany. Według nie są 100 razy leprze od oryginału. Niech lepiej fani zaczną projektować postaci, bo to co Midvay robie to Żenada !!

http://jen7nikole.deviantart.com/art/Kitana-79054977 -boooska
http://garlador.deviantart.com/art/Kitana-pin-up-77508806 - już taka Kitana jest bardziej kobieca xD

Czekać jeszcze tylko na Mileenę, jeśli w ogóle ją zrobią XD

A co do MK, to wolałbym remaka jakiejś starej części.

Offline Tibo

  • Użytkownik
  • Wiadomości: 215
  • "Tylko umarli widzieli koniec wojny"
    • Zobacz profil
Odp: Mortal Kombat 8 - dyskusja ogolna
« Odpowiedź #1175 dnia: Sierpnia 06, 2008, 12:28:37 pm »
Hehe każdy by chciał dobry reamak tylko że właścwie już jeden dostaliśmy MK:SM-może nie jest to klasyczny mortal ale moim zdaniem jest to jeden z lepszych Mortali  (njlepszy w 3D) a o 2 reamaku to możemy pomarzyć  ; p

Offline Sim

  • Użytkownik
  • Wiadomości: 650
    • Zobacz profil
Odp: Mortal Kombat 8 - dyskusja ogolna
« Odpowiedź #1176 dnia: Sierpnia 06, 2008, 03:17:32 pm »
Pomarzyć można :P ale jeśli mieliby zrobić to najlepiej MK1.
- klasyczny
- mroczny
- krwawy
- realny

Marzenia są piękne :)

Offline Jedu Sindel

  • Użytkownik
  • Wiadomości: 79
    • Zobacz profil
Odp: Mortal Kombat 8 - dyskusja ogolna
« Odpowiedź #1177 dnia: Sierpnia 06, 2008, 05:02:54 pm »
Sim ale Mk sam z siebie jest nie realny ::) :P
Apropos zauważyliście na styl Rendera z Kitaną ? Wydaje mi się nieco podrasowany w Photoshopie w odróżnieniu do reszty. Nie wierze że to mówię ale już bardziej się do Sony przyzwyczaiłem.

Luna

  • Gość
Odp: Mortal Kombat 8 - dyskusja ogolna
« Odpowiedź #1178 dnia: Sierpnia 06, 2008, 06:28:58 pm »
Jak wróci Subowi klasyczne i piękne wyrywanie łba z kręgosłupem a Liu nie będzie zrzucał automatów to i tak będę się cieszył:D Tak w sumie to oglądam i kurde...może dla tej girey znajdzie się miejsce u mnie na półce:p

Offline Sim

  • Użytkownik
  • Wiadomości: 650
    • Zobacz profil
Odp: Mortal Kombat 8 - dyskusja ogolna
« Odpowiedź #1179 dnia: Sierpnia 06, 2008, 08:33:10 pm »
Sim ale Mk sam z siebie jest nie realny ::) :P

Realny w sensie graficznym (fotorealistyczny, hiper-realistyczny). Gdyby miałbyć realny to Scorpion byłby niewidomy (białe oczy) i hak trzymałby przy pasku (a nie w dłoni), Sub-Zero znałby techniki "paraliżu nerwowego" (albo po prostu tajne, śmiertelne techniki kung-fu), Jax nie miałby metalowych rąk, Kano zamiast blachy miałby przepaskę na oku itp. itd. W sumie gdyby powstał taki film to mogło by być ciekawie ;)
« Ostatnia zmiana: Sierpnia 06, 2008, 08:36:02 pm wysłana przez Sim »

Offline Adept

  • Moderator Globalny
  • Użytkownik
  • Wiadomości: 2115
  • Detektyw z deszczowego miasta
    • Zobacz profil
Odp: Mortal Kombat 8 - dyskusja ogolna
« Odpowiedź #1180 dnia: Sierpnia 06, 2008, 08:53:20 pm »
Sim ale Mk sam z siebie jest nie realny ::) :P

Realny w sensie graficznym (fotorealistyczny, hiper-realistyczny). Gdyby miałbyć realny to Scorpion byłby niewidomy (białe oczy) i hak trzymałby przy pasku (a nie w dłoni), Sub-Zero znałby techniki "paraliżu nerwowego" (albo po prostu tajne, śmiertelne techniki kung-fu), Jax nie miałby metalowych rąk, Kano zamiast blachy miałby przepaskę na oku itp. itd. W sumie gdyby powstał taki film to mogło by być ciekawie ;)

Powstało już wiele takich filmów . Mortal Kombat od początku był z magią , po co więc obdzierać go z tego co ma najlepsze ? Nie sądzę zatem , że gdyby powstał taki film , to by mogło być ciekawie ;) . Jak chcę sobię oglądać niefantastyczne walki to oglądam Jackie Chana , badź Van-Damma :)

Offline Jedu Sindel

  • Użytkownik
  • Wiadomości: 79
    • Zobacz profil
Odp: Mortal Kombat 8 - dyskusja ogolna
« Odpowiedź #1181 dnia: Sierpnia 06, 2008, 09:00:20 pm »
Sorry ale nam moje walki Van-Dama są strasznie nie realne xD Sorry, ale w takich walkach jak walczył Van-Damm to normalny człowiek, albo skończył by na wózku albo by nie żył XD Ale nie czepiajmy się, bo większość Amerykańskich produkcji jest nie realnych. Szklana Pułapka 4 i walka na masce samochodu w szybie windy ?? XD

Offline Adept

  • Moderator Globalny
  • Użytkownik
  • Wiadomości: 2115
  • Detektyw z deszczowego miasta
    • Zobacz profil
Odp: Mortal Kombat 8 - dyskusja ogolna
« Odpowiedź #1182 dnia: Sierpnia 06, 2008, 09:06:27 pm »
Kolego , ja nie mówiłem słowem o realności walki w filmie  ;) . Ja wspominałem o niefantastycznych walkach , czyli takich bez magii , wojowników z innych wymiarów itd. Realną walkę to ja mam na treningach dwa razy w tygodniu

Offline Jedu Sindel

  • Użytkownik
  • Wiadomości: 79
    • Zobacz profil
Odp: Mortal Kombat 8 - dyskusja ogolna
« Odpowiedź #1183 dnia: Sierpnia 06, 2008, 09:22:29 pm »
Aaaaa....Ja myślałem o DOSŁOWNIE realistycznej walce ;D

Offline Pauvell

  • Użytkownik
  • Wiadomości: 19
    • Zobacz profil
Odp: Mortal Kombat 8 - dyskusja ogolna
« Odpowiedź #1184 dnia: Sierpnia 06, 2008, 10:27:30 pm »
Tak, wiedźmin na innym silniczku,  dokładnie odkupiona od Bioware (wiecie, że się sprzedali EA??) Aurora. Za fizyke odpowiada Karma. We wiedźminie też miel ispory problem z psotaciami kobiet i krasnoludów. Zwłaszcza z animacją. Sami to autorzy przyznali:P A i było widac jak na jednym screenie księzniczki ma gabaraty nie wątłego chłopa, a na filmiku gameplayu po włączeniu się Ragdolla, krasnoludom nagle się nogi wydłużały:D Problemy problemami, ale inn itwórcy sobie jakoś radzą. Animacja juz potrafi się automatycznie dopasowywać (stanie na schodach w AC, czy wspomnainy wczesniej Wiedźmin tez chyba dopasowuje się do wysokosci podłoża).