Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Wiadomości - Sim

Strony: 1 [2] 3 4 ... 44
16
Mortal Kombat (2011) / Odp: Story Mode, czyli wszystko o fabule.
« dnia: Kwietnia 16, 2011, 03:18:02 am »
Bardzo mi się podoba, wprost filmowo (oczywiście ze strony fabularnej bo od strony graficznej troszkę daleko do filmowości jak na rzeczywiste możliwości silnika Unreal 3).
Dość konkretne, że Lin Kuei wysłało swoich trzech zabójców. Pewnie Cyrax i Sektor robią za asystę/pomoc do zadania Sub-Zero (kto grał w MK1 ten wie jakie ;)).

17
Mortal Kombat (2011) / Odp: Mortal Kombat 9 - dyskusja ogólna
« dnia: Kwietnia 16, 2011, 03:02:20 am »
Pamiętam, że ktoś kiedyś narzekał, że "kiedy ktoś wpadnie do kwasu to nie powinien od razu szkielet wypływać tylko powinno być widoczne jak ten kwas żre". Coś w tym stylu było. Jak widać modły zostały wysłuchane ;D

18
Smoke / Odp: Mortal Kombat 9 - dyskusja ogólna
« dnia: Marca 26, 2011, 09:11:53 pm »
He, he. Smoke Vegeta - Super Saiya Jin :D
Trochę to faktycznie przesadzone, już lepiej by było gdyby był łysy lub ewentualnie opadłe włosy (długie, wiszące, rozczesane).

19
Mortal Kombat (2011) / Odp: Mortal Kombat 9 - dyskusja ogólna
« dnia: Marca 25, 2011, 08:25:22 pm »
Reklama telewizyjna MK9. Stary Shang Tsung wygląda świetnie :D

[LINK]

20
Mortal Kombat (2011) / Odp: Mortal Kombat 9 - dyskusja ogólna
« dnia: Marca 24, 2011, 09:14:21 am »
Przecież to jest dokładnie ten sam filmik, który już wcześniej zapodano.
Niezły bajer, że dali Kratosowi QTE podczas walki, może też tak zrobią jego fatal :D

21
Mortal Kombat (2011) / Odp: Mortal Kombat 9
« dnia: Marca 13, 2011, 01:55:56 pm »
Wow. Dawno mnie tu nie było i tyle się wydarzyło. Nie czytałem wszystkiego (za dużo stron, za mało czasu) ale za to nadrobiłem wszystkie filmiki (prezentacje, reportaże, recenzje - demo).
Ja ogólnie jestem pod wielkim wrażeniem, muszę tylko uzbierać na konsolę i na grę. Wtedy będę mógł cieszyć się, że żyję :D

22
Mortal Kombat (2011) / Odp: Mortal Kombat 9 - dyskusja ogólna
« dnia: Lutego 19, 2011, 03:38:43 pm »
Prędzej jako "bonus track" do odblokowania ;D

23
Mortal Kombat (2011) / Odp: Mortal Kombat 9 - dyskusja ogólna
« dnia: Lutego 19, 2011, 03:29:28 pm »
Stronę wcześniej to już zapodano. Dość konkretne a nawet zabawne :D

24
Mortal Kombat (2011) / Odp: Mortal Kombat 9 - dyskusja ogólna
« dnia: Lutego 18, 2011, 11:09:34 pm »
Od kiedy zobaczyłem ten statyczny render Baraki ze wszystkimi (chyba) możliwymi filtrami silnika Unreala 3 to uważam, że w nowym Mortalu powinni je wszystkie "włączyć" by gra wyglądała naprawdę super (un)real ;)

25
Mortal Kombat (2011) / Odp: Mortal Kombat 9 - dyskusja ogólna
« dnia: Lutego 18, 2011, 05:55:33 pm »
najgorszy jest ognisty "rowerek"  >:( >:( >:(

A może to taki "power up". W końcu dolny pasek chyba to przewiduje: kombo breaker, power up i x-ray. To chyba tak to wygląda?

26
Mortal Kombat (2011) / Odp: Mortal Kombat 9 - dyskusja ogólna
« dnia: Lutego 18, 2011, 12:28:52 am »
No modele te same, tylko kwestia filtrów. Render znacznie lepiej wygląda od tego z filmiku. Gdyby tak właśnie wyglądał Mortal (jak na Unreal Engine 3 przystało) to byłby super realistyczny i nikt by już nie narzekał na grafikę, że fotorealistyczna itp.

27
Mortal Kombat (2011) / Odp: Mortal Kombat 9 - dyskusja ogólna
« dnia: Lutego 10, 2011, 08:52:01 pm »
Mi też pasuje nowy fatal Liu Kanga. Idealnie pasuje do wojownika Shaolin.

Po raz kolejny można stwierdzić, że pomysły na fatale, to już im się chyba wyczerpały. Znowu jakieś rozczłonkowywanie.

Nie zapominaj, że mają być jeszcze dodatkowe fatale w DLC :P

28
Mortal Kombat (2011) / Odp: Mortal Kombat 9 - dyskusja ogólna
« dnia: Lutego 08, 2011, 02:16:51 pm »
Jeśli do rozgrywki online bossowie będą zbalansowani to czemu nie? Wtedy nie będzie znaczenia kim gra słaby gracz bo od mocnego i tak dostanie baty.

29
Mortal Kombat (2011) / Odp: Mortal Kombat 9 - dyskusja ogólna
« dnia: Lutego 08, 2011, 04:15:13 am »
Ale wyobraź sobie, że grasz z gościem słabym psychicznie... Dobijasz go któryś tam raz... On wtedy się denerwuje i wybiera takiego bossa. Walka z nim będzie uciążliwa - będzie zabierać mu mało energii, a Ty po pięciu strzałach padasz na dechy. Wiem, że to dobry trening - ja tym sposobem nauczyłem radzić sobie z bossami. Ale czy Tobie to nie wkurzało? Grając w MK chcę walki w której obaj gracze mają równe szanse... Jeśli ktoś wybierze takiego Goro jest to niemożliwe...

Możliwe, że bossowie dla graczy (w sensie pod ich kontrolą) będą mieli bardziej zbalansowane ciosy od tych bossów wersji arcade i story. O ile w ogóle bossowie będą mega mocni.

30
Mortal Kombat (2011) / Odp: Mortal Kombat 9 - dyskusja ogólna
« dnia: Lutego 07, 2011, 03:55:12 pm »
Zapomniałeś o MKvsDC gdzie moim zdaniem Shang miał konkretny wygląd.
Tak samo świetnie wygląda na jednej z aren nowego MK (gdzie siedzi na tronie), widać, że to nie byle jaki stażec ;)

Strony: 1 [2] 3 4 ... 44