Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Wiadomości - nunx

Strony: 1 [2] 3
16
Mortal Kombat 11 / Odp: Mortal Kombat 11 - dyskusja ogólna
« dnia: Sierpnia 15, 2019, 08:03:17 pm »
Strzelanie zawsze bylo w MK. Problemem jest tylko teraz wywazyc to i nie przesadzac... niech kazfa postac ma 1 strzelanie, ktora mozna w miare latwo zablokowac i wystarczy...
Ja grajac Jade akurat ze strzelabiem radze sobie, ale to w zasadzie jedyna postac ktora dostala tarcze na pociski... za to wkurwiaja mnie inne rzeczu wiec ile nas jest tyle glosow na rozny temat😉

17
Mortal Kombat 11 / Odp: Mortal Kombat 11 - dyskusja ogólna
« dnia: Sierpnia 15, 2019, 07:04:16 pm »
No ja wlasnie od zakupu gram Jade i pewnie dlatego strzelanie tak mnie nie wkurza...
Baraka tez bywa wkurzajacy... a strzelanie iskrami ma chyba nawet szybsze niz luk nightwolfa...
Ja wczoraj sprobowslem injustice 2... tam to dopiero jest brak balansu... jedna postac ma 4 strzelania z dystansu gdzie inna nie ma w ogole...😂

18
Mortal Kombat 11 / Odp: Mortal Kombat 11 - dyskusja ogólna
« dnia: Sierpnia 15, 2019, 06:18:07 pm »
A kim grales?
P.s. ja wczoraj zagralem 3 walki z nightwolfem w sieci i wszystkie wygralem

19
Mortal Kombat 11 / Odp: Mortal Kombat 11 - dyskusja ogólna
« dnia: Sierpnia 02, 2019, 02:58:11 pm »
Mysle, ze i Sindel i Fuijn przebija Nightwolfa...  nie wiem dlaczego, ale gdyby nie wilk i niedźwiedź co jakis czas przywoływane... to jakos tak malo nigtwolfa w nightwolfie... Niby łuk, niby topór jest.... ale jakos tak kombosy zerzniete z innych postaci...

20
Mortal Kombat 11 / Odp: Mortal Kombat 11 - dyskusja ogólna
« dnia: Sierpnia 01, 2019, 03:35:44 pm »
Troche mało w nim egzotyki mam wrazenie.... ale moze sie czepiam...

Taki troche Kabal, Sub Zero i Kotal z dawką indiańskiej fantazji...;)

21
Mortal Kombat 11 / Odp: Mortal Kombat 11 - dyskusja ogólna
« dnia: Lipca 30, 2019, 11:05:50 am »
A ja widziałem kilka razy online mega dobrze grających Shao... problem Shao jest taki, ze musi byc w ciagłej ofensywie... walka na dystansie to dla niego koniec, ale z bliska napierdala czasami jak głupi... niestety okupione to jest pewnie dlugim treningiem...
Za to Gerasem inaczej niz Luna raz sprobowalem i kompeltnie mnie zniechecil...moze za malo sie przylozylem, nie wiem, ale jakis taki mi sie wydał toporny... cieżki... to jest chyba jedyna postac gdzie gram w sieci i mowie... "Kurwa jak Ty chlopie robisz tym Gierkiem, ze tak mnie napierdalasz tym ciezkim klocem";) A piasek to chyba najbardziej wkurwiajacy crushing blow w grze... ;)

A moze Panowie to nasze marudzenie to jednak subiektywne mocno odczucia, moze ilu ludzi tyle roznych emocji...
Bo tak w sumie jakby pomyslec nieco chłodniej, to jakby zrobienie tego balansu mialo wygladac...??
Siada 10 chłopa i debatuje... hmmm scorpionkowi zabierzemy teleport, jade zamiast kija dam rekawiczki... Geras od dzis zamiast piaskow dostanie kapiel w wodzie... ;) Oczywiscie troche sie teraz wyglupiam, ale ten balans zrobiony byc powinien przed wydaniem gry... teraz gdy postacie sa ograne wywrociloby wszystko do gory nogami... Po prostu czasami ma sie wrazenie, ze gra jest za szybko wydawana... powinno byc tak... mamy finalna wersje i siadamy przez miesiac do grania... testujemy... prowadzimy statystyki i poprawiamy umiejetnosci badz zabieramy innym... dopiero wtedy wydajemy a nie wydajemy, bo kasa i kasa, a pozniej jakos bedzie.... a bedzie juz za pozno na poprawki...

22
Mortal Kombat 11 / Odp: Mortal Kombat 11 - dyskusja ogólna
« dnia: Lipca 29, 2019, 06:19:56 pm »
Ja osobiscie gram Jade i wcale jej tarcza na pociski nie zalatwia sprawy... z reszta nie jest ani wybitna pistacia z umiejetnosciami ani tez jakos wybitnie nie jest chetnie wybierana... ot taka sredniaczka... brak balansu jest calosciowo widoczny... scorpion np ma slabe strzelanie ale jest tak wkurwiajacy z tym szybkim z dupy teleportem ze grasz ciagle na bloku.
Rain tez ma racje... sam tez kilka razy widzialem jak kano kung lao czy nawet kollector z kotalem totalnie dominowali w sieci, wiec mozna i mniej popularnymi postaciami nauczyc sie walczyc, zastanawiam sie ile tylko dziennie trzeba trenowac by byc tak swietnym takim kollectorem...
P.s. d'vorah tez raz w sieci wymiatala... co to byl za widok😉

23
Mortal Kombat 11 / Odp: Mortal Kombat 11 - dyskusja ogólna
« dnia: Lipca 29, 2019, 11:50:19 am »
Mało tego... sa takie kwiatki jak niemozliwośc zablokowania ciosu w ogóle...
Np. taki Shang Tsung ma teleportacje z zamiana dusz. Nie ma mozliwości tego w zaden sposob zablokowac. Mozesz uciekac przed rywalem i tylko stsowac taka zamiane dusz i wygrasz walke. Sam bylem tego świadkiem... Totalna pomyłka...

24
Mortal Kombat 11 / Odp: Mortal Kombat 11 - dyskusja ogólna
« dnia: Lipca 28, 2019, 01:17:25 pm »
Tylko jak grac w bijatyke inaczej niz online jak nie masz 5 braci w domu?😉 Granie z si na dluzsza mete tez jest bez sensu. Czlowiek jest nieprzewidywalny, komputer jednak wszystko ma zakodowane... nawet sam trening na komputerze to nie to co gra z kims z krwi i kosci...

25
Mortal Kombat 11 / Odp: Mortal Kombat 11 - dyskusja ogólna
« dnia: Lipca 27, 2019, 09:24:56 pm »
Strzelanie zawsze bylo w MK , problemem jest tylko to co wszyscy widza, brak balansu miedzy postaciami. Na to wplywa wlasnie tez fakt, ze jedni dostali mega szybkie gora doł strzelanie z szybkiej broni... inni byle gowniana kule ktora leci pol dnia.... do tego dochodzi teleport... jedni maja inni nie... mozna wymieniac wiele... no nie jest to sprawiedliwe... i mamy online walke 4-5 wojownikow, a reszta do odstrzalu... :(

26
Mortal Kombat 11 / Odp: Mortal Kombat 11 - dyskusja ogólna
« dnia: Lipca 22, 2019, 06:24:36 pm »
Zgadzam sie z Wami. To DLC to juz zaczyna przypominać zabawe w przedszkolu... pokażemy noge, pokażemy głowe, kawałek ch...a, a za poł roku wrzucimy postać żeby frajerzy byli zadowoleni. MK 11 to swietna gra a le ta cała otoczka to coś okropnego.

Inna sprawa, to własnie online... oO wyglada jak walka top3, no moze top 5 najłatwiejszych postaci kontra reszta świata. Jak w królu wieży ktoś gra postacia inna niz te top 5 to automatycznie daje "10" za próbe walki kims innym niż scorpionem czy sonią...

27
Mortal Kombat 11 / Odp: Mortal Kombat 11 - dyskusja ogólna
« dnia: Lipca 05, 2019, 08:56:14 am »
Musze nawiązać do wcześniejszej rozmowy PurpleRain'a z Luną... Wtedy broniłem troche Raina grajacego Erronem, ale wczoraj moje wkurwienie jednak sięgnęło zenitu. Zagrałem kilka pojedynków online, pech chciał, ze 90% z nich to były Errony i Scorpiony. I to jest jakis armagedon... Juz sie rzygac chce graniem ciagle z tymi samymi mordami.
Nie da sie z nimi pograc normalnie... Skorpion to włocznia, teleport , włocznia teleport i to pomysl ludzi na gre... i o ile włocznia jest prosta stosunkowo do przewidzenia, to na ten teleport non stop trzeba uwazac... jest karalny mocno, ale cala walka idzie na bloku bo nigdy nie wiesz czy Ci nie wyskoczy za plecami....
A Erron, ... to juz jest hit. Luna mial racje jednak... Nawet gamoń uzywajacy dwoch kombinacji wygrywa... W rundzie dostaje z buta z 6 razy i za chuja nie wiem jak to blokowac... raz sie uda 4 razy nie... Niestety PurpleRain, akurat wierze, ze grasz nim dobrze i z kombinacjami, ale to jest postac dla totalnych leniwców... najgorzej, ze mega skuteczna!
Na pocieszenie dodam, ze po 2 walkach w dupe z Erronem, skusilem sie na "wkurwie" na wziecie Kollectora i o dziwo... Erron popłynał:)  Gosc sie chyba sam zdziwił...;)

Miłego dnia Panowie:)

28
Mortal Kombat 11 / Odp: Mortal Kombat 11 - dyskusja ogólna
« dnia: Lipca 03, 2019, 08:05:21 am »
Panowie... rozwiejcie mi watpliwość... W walkach rankingowych, przykładowo w lidze Kombat nie ma mozliwosci walczyc wojownikiem stworzonym pod siebie, a tylko dwoma wariantami domyslnymi...?

29
Mortal Kombat 11 / Odp: Mortal Kombat 11 - dyskusja ogólna
« dnia: Czerwca 21, 2019, 11:52:59 am »
A ma ktoś info, kiedy pojawi sie trailer nowej postaci z DLC... w ogóle kiedy pojawi sie w grze...?
Poki co dostalismy Shanga i kilka skórek...

30
Mortal Kombat 11 / Odp: Mortal Kombat 11 - dyskusja ogólna
« dnia: Czerwca 14, 2019, 10:46:18 am »
Można cos pożytecznego zrobić z zieloną walutą dusz, bo mam za duzo... zwykłą walute można przy kapliczce zamienic na skiny itp. a zielona..? Oczywiscie jej klasyczne wykorzystanie odkrywania dusz w krypcie mam chyba zaliczone...

Strony: 1 [2] 3