'

Aktualności: Mortal Kombat Center - strona wraca jako archiwum.

Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Wiadomości - PurpleRain

Strony: [1] 2 3 ... 27
1
Mortal Kombat 11 / Odp: Mortal Kombat 11 - dyskusja ogólna
« dnia: Listopada 22, 2020, 10:10:29 pm »
no troch? ju? Rainem pogra?em. Na ten moment moja wariacja, któr? katuj? wygl?da tak: ten anti-air, hydroplane i to co? co daje Ci mo?liwo?? wykonywania specjali w powietrzu. Nie wiem czy jest to optymalne (pewnie nichuja nie jest), ale jak na osob?, której ?rednio wychodz? combosy i raczej opiera si? na mindgames wystarcza. Mój bilans online to 12/12, z czego paru walk zdecydowanie nie powinienem przegra?. No, ale ja te? nigdy nie uwa?a?em si? za pro-gracza wi?c who cares.

Bardzo przyjemnie si? tym Rainem gra. Zadowala mnie ten playstyle, uwielbiam to jego "I'm magnificent" albo "I am a GOD" po wygranej rundzie/combosie. No rozpierdala mnie to. Jego personality jest oddane w 100% tak, jakbym tego chcia?. Plus to jego pierdolenie o wolnej Edenii ca?y czas w intrach i przekonanie o tym, ?e jest najlepszy (intro z Raidenem <3). Trafili w moje gusta totalnie. Jest zrobiony tak, ?e po prostu a? chce mi si? po raz kolejny odpali? gierk? i cisn??. To wspania?e uczucie móc po (chyba) 12 latach i wszystkich rozczarowaniach, wzi?? tego fightera w swoje r?ce i zacz?? rozpierdala?.

Jaranko.

Dzi?ki NRS.

Co do Mileenki - ogram j?, jak tylko och?on? po Rainie. Narazie nie mog? za bardzo si? w ni? wczu?. Troch? przeszkadza mi jej nieokrzesanie i kontrast w stosunku do MKX. Jednak nawet bardziej mnie to k?uje ni? przypuszcza?em. No, ale nadal podtrzymuj? to, ?e jest to dobrze zrobiona Mileenka.

2
Mortal Kombat 11 / Odp: Mortal Kombat 11 - dyskusja ogólna
« dnia: Listopada 17, 2020, 02:23:08 pm »
To prawda, podejrza?em ju? na youtubku, i oba s? bardzo dobre. Ten tribute dla Reptile, Ermaca i Smoke'a niez?y (przynajmniej nie jest to zabieranie ruchów, panie Shang Tsung...).

No có?, czekam niecierpliwie na update i planuj? dorwa? si? wieczorem do gierki i sobie popatrze? na nowe postacie (oczywi?cie oprócz Rambo).
Endingi ju? widzia?em. Niez?e, ale no wiele nie wnosz?.

Dialogów nie odpalam. Czekam, ?eby sobie odkry? ró?ne smaczki ju? w grze. Jak kto? ch?tny na sparingi to pisa? na discordzie :)

3
Mortal Kombat 11 / Odp: Mortal Kombat 11 - dyskusja ogólna
« dnia: Listopada 10, 2020, 09:32:08 pm »
Slave, ?adna Mileena nie jest w stanie przy?mi? historycznego wydarzenia, jakim jest powrót Ksi?cia Persji Edenii :P

4
Mortal Kombat 11 / Odp: Mortal Kombat 11 - dyskusja ogólna
« dnia: Listopada 07, 2020, 11:16:06 am »
To fatality to jest XDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD kurwa kpina i jawna beka

na szcz??cie jest to jedyny szczegó?, który tak gryzie (pun intended!) w tym od?wie?onym designie Mileenki.

Ogólnie ?api? si? na tym, ?e wola?em Mileen? z X. Czyli Mileen? w?adczyni?, Mileen?, za któr? id? t?umy i Mileen?, która na powa?nie liczy si? w walce o tron Outworld.
A teraz? Teraz mamy powrót do tej bardziej primal-Mileeny, k?saj?cej, drapi?cej i bardziej rozhisteryzowanej. Tej Mileenie ju? w walce o tron bym nie zaufa? i spokojnie wybra?bym Bidena Kotala.

No ale dobra, moje tradycyjne podsumowanie na szybko. Rambo omin??em, bo ko?o chuja mi lata.

Design

Tak jak mówi?em. Przeinterpretowanie jej do tej bardziej pierwotnej/nieokie?znanej wersji mi akurat ?rednio le?y, ALE TYLKO w kontek?cie do tego co by?o gr? temu. Gdyby zamieni? wydania miejscami, czyli gdybym najpierw pozna? t? wersj?, a nigdy nie widzia? tej z MKX, to pewnie moje odczucia by?yby jak: WOOOOW. No ale nie s?. Jest WOW, ale takie przez jedno 'O' i troch? przyt?umione. Co mi si? podoba, to na pewno wersja z he?mem, do?? przyzwoity podstawowy skin no i mordka. Ja ogólnie jestem fanem Mileeny w pe?nym uz?bieniu (cho? ta z MKX w tym aspekcie te? mnie urzek?a), tak wi?c jestem zadowolony z tego co tutaj dosta?em i na pewno pod k?tem wizualnym prezentuje si? to wszystko bardzo fajnie. Mileena to moja ulubiona kobitka z serii, wi?c na jej powrót czeka?em bardzo. Nie wierzy?em w niego nichuja, ale czeka?em.

Moveset

Ciekawy, fajne graby, fajne nakurwianie z pazurów i sai. Wszystko co klasyczne powinno by?, to jest (teraz powinni naprawi? swoje blu?nierstwo i zabra? Kitanie sai i teleport kick, ale tego przecie? nie zrobi?, bo s? leniwymi kluchami), nowe ruchy - czyli np. to wgniatanie oczu w oczodo?y zrobione na tyle brutalnie, ?e bu?ka mi si? u?miecha?a. Fajny playstyle si? zapowiada, czyli zapierdalanie po ca?ej planszy i nakurwianie. Lubi?. My?l?, ?e gameplayowo si? obroni i trafi w mój gust. A, i standardowo - bardzo fajne throwy! to ju? zreszt? klasyka w NRS, ?e postacie maj? zajebi?cie zaprojektowane throwy.

Fatal Blow i Fatality

Fatality l?duje na zaszczytnym drugim miejscu w moim rankingu "NAJGORSZE FATALITY W MK11", ust?puj?c tylko naszej kochanej Cetrionce (odsy?am do odpowiedniego dzia?u, ?eby sobie przypomnie? ca?y ranking). To wyko?czenie jest zrobione totalnie chujowo, groteskowo i po prostu, kurwa, ?le. No nic nie broni tego fatality. NIC. N I C!
Fatal blow za to przyjemny. Sporo przebijania, gryzienia i rozszarpywania, sporo krwi i brutalno?ci. Nie zd??y? mi si? jeszcze opatrze?, wi?c ten z kolei l?duje wysoko w moim rankingu "NAJLEPSZY FATAL BLOW W MK11" (który nigdy nie powsta?).

Overall

No zajebista jest, kurde. Gdyby to fatality by?o lepsze, to ocena by?aby 10/10 (11/10 ma Mileena z MKX). Niemniej jednak to nadal ?wietna interpretacja tej postaci i powinna zadowoli? hardkorowych-mileenowych fanów z twitterka i nie tylko.

No i zapraszam do dyskusji i napisania troch? wi?cej o Waszych odczuciach (szczególnie serdecznego u?ytnika Raven821, który mo?e wróci do MK i par? partyjek Rain vs Mileena cykniemy) :)

5
Mortal Kombat 11 / Odp: Mortal Kombat 11 - dyskusja ogólna
« dnia: Października 20, 2020, 11:15:04 pm »
no dobrze, napisz? sobie troch? do siebie i post pod postem i ogólnie Purple ?amie regulamin, ale wyszed? Rain wi?c mog? xD

By? kombat kast, wi?c mo?na napisa? co? wi?cej o zaprezentowanych strojach, movesecie, fatality i ekscytuj?cych walkach o pas. A nie czekaj. Drugiego fatality nie zaprezentowali (szkoda) a walki o pas si? nie odby?y (ca?e szcz??cie).

No dobra, to od czego by tu zacz???

Design

Pokazano nam dzisiaj wersj? podstawow? i 3 customowe stroje. Wersja podstawowa jest prze-cu-do-wna i to ju? wszyscy wiedzieli?my po wyj?ciu trailera. Purpura i z?oto na swoim miejscu. Totalny badass! Wersja pierwsza czyli Son of Argus bardzo majestatyczna, ogromny plus, czu? ten bliskowschodni/indyjski vibe. Pi?kne, podoba mi si?. No ale dalej robi si? troch? gorzej xD druga zaprezentowana nam wariacja ma obrzydliwy design. Rain bez maski wygl?da 'zwyczajnie', a kolorystyka plus design tego stroju jest kurwa obrzydliwy. Nawet nie chce mi si? nad tym rozwodzi?, ale po prostu udam, ?e tego nie ma i nigdy si? nie zdarzy?o, a skiny z tej serii sobie poblokuj?. Ostatnia wariacja za to by?aby ca?kiem niez?a gdyby nie kolorystyka - wygl?da to jak skin do Sub-Zero. Gdyby zmieni? to na all-black, wtedy wygl?da?oby to jak skin do Nooba. Ogólnie sam pomys? nie jest z?y, ale nie wiem czy do ko?ca pasuje do tej wersji Raina, któr? twórcy chc? nam zaprezentowa? w MK11.

Moveset

Jest dobrze, panowie i panie. Jedna niewielka wpadka to ten strumie? wody z r?ki, który wygl?da jakby chcia? po?askota? przeciwnika. Ca?a reszta - bajka. Animacje plus pomys?y trafione. Nie by?em do ko?ca przekonany do tego riftu/portalu/czegokolwiek, ale s?dz?, ?e mo?na da? temu szanse i ?adnie kopa? dupska oponentom. Ogólnie wszystkie te ruchy wygl?daj? bardzo FLASHY i bardzo ekspresyjnie. Wida?, ?e nie bedzie klocem, ani grapplerem tylko b?dzie zapierdala? po ca?ym ekranie i nakurwia? strumieniami niszcz?c przy tym psychik? przeciwników. Kapitalna sprawa z tym zamienieniem si? w wod? i byciem niewra?liwym, klasyczna ba?ka projectilowa, zrevampowany ATW kick (i dobrze!). No ogólnie NRS si? postara?o i upakowa?o wszystko co ikoniczne i do tego jeszcze dorzuci?o co? ekstra.

Overall

Mój ulubiony fighter w ko?cu powraca i jest to jego najlepsza wersja ever. Nie mog? si? doczeka? a? po?o?? na nim ?apska, pos?ucham jego dialogów (Tyler mówi?, ?e jest arogancki w zupe?nie innym znaczeniu ni? np. JC i... ja to szanuj?! W ko?cu go?ciu jest pó?-bogiem [Rain, nie Tyler], hello?) i poniszcz? ludzi online. Zapowiada si? ?wietna zabawa, odliczanie rozpocz?te :)

6
Mortal Kombat 11 / Odp: Mortal Kombat 11 - dyskusja ogólna
« dnia: Października 19, 2020, 12:42:37 pm »
podpisuj? si? pod praktycznie ka?dym zdaniem pana "Nazwa u?ytkownika" odno?nie go?cinnych postaci, z ma?ym wyj?tkiem.

Go?cinne postaci same w sobie nie s? z?e

Go?cinne postacie s? najwi?kszym z?em w ca?ej historii MK. Nie po to budujesz przez LATA I DEKADY uniwersum pe?ne oryginalnych indywiduów, ?eby potem i?? na ?atwizn? i przeszczepia? postaci z innych franczyz.

Oczywi?cie rozumiem zamys? (hajs, niedzielni gracze), ale pomys? stworzenia po prostu osobnej gry, gdzie t?ukliby?my si?: Rambo, Predatorem, Freddym, Jokerem, Terminatorem, Robocopem, Kratosem, Obcym, Letherface'm, Spawnem i innymi postaciami z szeroko-poj?tej popkultury, by?by IMO o wiele lepszym pomys?em. Przecie? wtedy mogliby dodawa? sobie kogo by chcieli i by?oby to jak najbardziej w porz?dku. Ka?d? posta? jako? by umotywowali, ?eby wrzuci? w taki wir walki i by?oby cacy. Po co robi? to KOSZTEM marki, która ma naprawd? kozack? pozycj? w ?wiecie gamingu i nie tylko. Bo Mortal to nie tylko gierki. To styl ?ycia xD to uniwersum, które mo?e na siebie zarabia? równie? w innych aspektach (filmy, seriale, figurki, koszulki, cokolwiek innego).

Jestem absolutnym przeciwnikiem jakiejkolwiek inkluzji graczy spoza ?wiata MK, ?e bior? t? Cetrion, której tak nie cierpi? i która jest tak ?le zrobiona, ponad KA?DEGO i JAKIEGOKOLWIEK go?cia, cho?bym nie wiem jak hardkorowym fanem tego osobnika by?. Ba, bior? MOKAPA i MEATA ponad ka?dego przybajerzonego Terminatora czy innego Spawna. I zdania nie zmieni?.

---

Dobra, to tyle odno?nie go?cinnych lamusów, ale w mi?dzyczasie poznali?my par? faktów o moim ulubionym purpurowym zabijace. Mianowicie jego gear piece'ami b?d? w tej cz??ci:

- Maska (co za niespodzianka xD)
- Katar (równie? raczej ka?dy tego si? spodziewa?, gdy go zaprezentowali)
- Arm-piece (whatever, nie ma to ?adnego znaczenia, tak jak fiolki Skarlet czy to chujstwo na pleach Kabala)

Co do masek, to ju? mam swoich faworytów, bo wersja maskless wygl?da ?rednio, ale mo?e to po prostu niefortunne uj?cie. Katary i naramiennik ?rednio mnie obchodz?.
Co do Fatal Blowa, to w sumie po przemy?leniu, i ?eby nie by?o, ?e jestem jako? za?lepiony Rainem, przyznaj? racj? panu nade mn?. Jest troch? niesmaczne to przeszczepienie Fatality Skarlet (cho? niew?tpliwie mu pasuje) i zespó? NRS powinien si? troch? bardziej postara?.
Brutality jest bardzo dobre. Wodny tron jako win pose, po wykonaniu brutala bardzo mi si? podoba. Drugie brutality (to z wyrywaniem serca, którego pokazali kawa?ek na trailerze z customizacj?) jest ?rednie.
Classic skin te? jest ?redni lub nawet powiem, ?e chujowy xD
Kombat pack 2 zamówiony w preorderze oczywi?cie :)

Czekamy na dalsze materia?y, które powinny pojawi? si? jeszcze w tym miesi?cu - teraz pewnie bardziej b?dzie focus na Mileenk? i Sylwka, ale mo?e i Rain dostanie troch? spotlightu. Btw, na TYM wywi?za?a si? ciekawa dyskusja o orientacji Raina (porusza?em ten temat jeszcze przed wyj?ciem MK11 xD), gdzie wtr?cam swoje trzy grosze. Ogólnie tamto forum ?adnie ?yje ostatnio. Mi?o powróci? na stare ?mieci i podyskutowa? z takimi samymi ?wirami jak ja.

7
Mortal Kombat 11 / Odp: Mortal Kombat 11 - dyskusja ogólna
« dnia: Października 15, 2020, 04:30:53 pm »
https://youtu.be/pG1CNiDWKhM (nie umiem wstawia? linka z yt w ten sposób, ?eby by? widoczny filmik od razu)  :(

No dobrze, mamy w ko?cu co? wi?cej, wi?c mog? si? wst?pnie podzieli? wra?eniami. Obejrza?em ten trailero jakie? 10 razy i co o nim s?dz??

Otó?, UWAGA UWAGA, jest to najlepiej zrobiony Rain ever <3

Jego design jest praktycznie perfekcyjny. Nawet ten katar, do którego na pocz?tku mia?em mieszane uczucia, wygl?da ?wietnie. Nie wiem co prawda czemu zmienia si? w wod?, ale to pewnie jaka? nieznana magia naszego Purpurowego Ksi?cia. No ale dobra, och?o?my xD

Przede wszystkim - chc? us?ysze? wszystkie jego intra! Potencja? jest nieprzebrany, zw?aszcza, ?e niektóre ?ród?a mówi? o jego romansie z Kitan? w dawnych czasach (ciekawe czy to zostawili czy wyjebali na ?mietnik?). Jego pycha i wy?szo??, z któr? si? wypowiada idealnie pasuje do królewskiej z?oto/purpurowej kolorystki i ca?ego archetypu. Kapitalnie w tym trailerze wida? to przy zako?czeniu jego combo stringa, gdzie mówi "I am a god". CIARY.

Jego moveset i "nind?owy" sposób poruszania si? równie? jest zrobiony w dobrym smaku. Jego umiej?tno?ci s? klimatyczne, ma pi?knie przedefiniowane signature-move'y, a do tego dosta? ca?y arsena? kolejnych, co czyni z niego niesamowicie efektown? (efekciarsk??) posta?. Tutaj to ju? pewnie moja nadinterpretacja, ale on serio w walce wygl?da jakby po prostu si? popisywa? przed przeciwnikiem.

Je?li mia?bym si? do czego? przyczepi? to mo?e Fatal blow, który jest ?redni. Mimo tego, ?e ko?cówka jest mocarna, no i w sumie ten kopniak te? spoko, kurde. To jednak si? nie czepiam. jego Fatal blow jednak jest dobry  ;D

Jego fatality... Calling it now, ?cis?a topka. I tak jak kiedy? pisa?em ju? tutaj, ?e mam dosy? wypadania ga?ek ocznych i jest tego za du?o, tak tutaj ten pomys? na "trofeum" jest ca?kiem ?wie?y i ciekawy! Nie mog? si? doczeka? drugiego fatality.

Nie mog? si? doczeka? a? nim zagram. A? zobacz? wszystkie jego wej?cia i victory pose'y (O W?A?NIE - przecie? jego victory pose to jest lu?no TOP1 lub TOP2 w ca?ym MK11 - chocia? tutaj my?l? mimo wszystko, ?e Nightwolf to z wilkiem ma jednak fajniejsze).

No, co tu du?o mówi?. Nie zjebali go. Gameplayowo i wizualnie odwalili kawa? dobrej roboty. Co do personality to jeszcze si? przekonamy przy dialogach, ale licz? na mi?so. Licz? te? na jakiekolwiek inclusion w story. Je?li ju? nie tutaj, to w nast?pnej grze. Przecie? nie mo?na takiego badassa trzyma? ca?e ?ycie z boku, on wr?cz b?aga o spotlight!

Czekam na kombat kast. Czekam z niecierpliwo?ci? i z r?k? w wiadomym miejscu. Czekam i wtedy rozpisz? si? pewnie jeszcze bardziej!!!!
Jaram si?, ?ezka w oku.

Jestes pierwsza osob?, która bierze pod uwage Tany?... gdyby Twoje przewidywania sie sprawdzi?y i Tanya wejdzie, to poca?uje Cie z radosci w ten mokry pysk Purpurowy ;))

Jeszcze tylko na koniec napisz?, ?e wspomniana tutaj Tanya to jedna z moich ulubionych kobitek w MK ever. Zaraz po Mileenie i mniej wi?cej po równo z Jade :) tak wi?c zawsze b?d? optowa?, ?eby by?a w rosterze, ale tutaj to ju? chyba tylko czcze marzenia (chocia? te o Rainie te? takie by?y ;)) we have to wait and see

8
Mortal Kombat 11 / Odp: Mortal Kombat 11 - dyskusja ogólna
« dnia: Października 12, 2020, 04:40:05 pm »
ja np. absolutnie nie uwa?am, ?e Mileena i Rain byli planowani od pocz?tku. Wszystko wr?cz wskazywa?o na to, ?e nie ma na to szans.

W przypadku Mileeny - asysty w wie?ach, wariacja Kitany, fabularne uzasadnienie nieobecno?ci
W przypadku Raina - asysty w wie?ach, przemiany Shanga, u?ywanie wody przez Cetrion, niepowtarzanie DLCków

To po prostu NIE MIA?O PRAWA nast?pi?.

A jednak nast?pi?o. I teraz tak: czy by?o to dlatego, ?e faktycznie W KO?CU pos?uchali fanów? Czy sytuacja covidowa sprawi?a, ?e zacz??o si? pali? pod dupami i bez szybkiego nakr?cenia sprzeda?y dodatków mogli mie? jakie? problemy? Czy jaki? inny powód równie? zwi?zany z pandemi??

Przecie? na logik?, to nawet gdyby ten kombat pack by? planowany od samego pocz?tku i od samego pocz?tku d??ymy do perfect-rectangle kszta?tu rosteru, to NADAL uwa?am, ?e mieli w planach jakie? inne postacie. Mo?e mniej ikoniczne, ale nadal niez?e. Po prostu CO? si? zmieni?o w mi?dzyczasie i zdecydowali si? na taki ruch.

Najciekawsze w tym wszystkim jest to, ?e tak jak jeszcze niedawno kompletnie nie wierzy?em w jakikolwiek dalszy support tej gry i powinna ona si? wypali? w nied?ugim czasie, tak teraz serio sk?aniam si? ku temu, ?e to jeszcze nie koniec nowych fighterów. Przy za?o?eniu, ?e ostatnie dodatki to by?a kobitka, facet i posta? go?cinna, moje personalne przewidywania s? teraz takie:

Sareena, Smoke i jaki? nudny go?? w stylu Asha/Myersa, whatever.

Gdyby zdecydowali si? i?? jeszcze dalej (w co ju? pow?tpiewam, ale co mi tam): Reptile lub Ermac, Tanya, jaki? go??. Lub Ermac ORAZ Reptile i go?cinna posta? by?aby damska.

Ciekawe, czy moje przewidywania si? sprawdz? xD

9
Mortal Kombat 11 / Odp: Mortal Kombat 11 - dyskusja ogólna
« dnia: Października 09, 2020, 01:58:29 pm »
Jeszcze tu zagramy Ermaciem, Reptilem i Smokiem- I'm calling it now

Oj jak bardzo chcia?bym, ?eby? mia? tu racj?. To s? takie najbardziej oczywiste wybory je?li chodzi o to 'kto z fan favów jeszcze nie znalaz? sobie tutaj miejsca'. Plus cyborgi oczywi?cie.

Damn, ogólnie jak tak patrz? sobie na ten roster teraz ch?odnym okiem, to wychodzi na to, ?e jest to (o kurwa to b?dzie strong statement) najlepszy roster w historii Mortal Kombat. Z zaznaczeniem, ?e jeba? go?ci i ich nie licz?.

No bo patrz?c na moje osobiste preferencje i zestawiaj?c roster na zasadzie tierów, co teraz jest modne, wychodzi mi takie co?:

TIER S+ Rain, Scorpion, Mileena
TIER S Fujin, Jade, Frost, Kotal Kahn
TIER A+ Nightwolf, Erron Black, Noob Saibot, D'Vorah, Kollector, Sub-Zero, Kabal, Skarlet, Geras, Kitana
TIER A Sheeva, Baraka, Kung Lao, Sindel, Cassie Cage (tak, ja j? nawet lubi?  :-[), Shang Tsung, Liu Kang, Johnny Cage
TIER A- Shao Kahn, Kano, Raiden, Sonya
TIER B Jax, Jacqui (gdyby tylko 1 osoba z tej dwójki by?a w rosterze, to automatycznie wskakuje tier wy?ej)
TIER GÓWNO OBESRANE Cetrion

Wi?c serio wygl?da to kozacko.
Gdyby doda? do tego jeszcze Ermaca (lu?no tier S), Reptile (S/A+) i Human/Ninja Smoke (S) to by?oby co? w stylu: O JA PIERDOL?
Do tego Cyrax (A+) i Sektor (S) to ju? orgazm na maxa

W sferze marze? pozostaj? wtedy jedynie: Havik (A+), Quan Chi (A+), Tanya (A+), Kenshi (A+) i Reiko (A+), ale to ju? jest proszenie o zbyt wiele :D

Kurde, jak ja lubi? pisa? na tym forum xD

10
Mortal Kombat 11 / Odp: Mortal Kombat 11 - dyskusja ogólna
« dnia: Października 08, 2020, 08:42:31 pm »
hold your horses my dear nunx. Faktycznie, Rain jest troch? mniej purpurowy ni? zwykle, ale to wcale nie ?wiadczy o tym, ?e jest zrobiony na odpierdol czy co? w tym stylu. Akurat tutaj, gdzie customizacja postaci gra du?? rol?, spodziewam si? ciekawych wariantów i przywrócenia mu troch? tego vibe'u w stylu 'Prince of Persia'. Tak wi?c jeszcze wstrzyma?bym si? z nazywaniem jego designu 'skinem dla kogo?', gdy? mimo wszystko ró?ni si? do?? znacz?co, a jedynie kolor mo?e powodowa? delikatny zgrzyt z?bów. Poza tym jeszcze nie s?yszeli?my jego linii dialogowych, nie widzieli?my go maskless, nie znamy jego postawy, ruchów itp. wi?c ca?y czas jestem pe?en nadziei, ?e tego nie spierdol?.

Mileena za to jest bardziej MK9-owa ni? MKX-owa, ale akurat tutaj nie wiem czy dzia?a to na korzy??. Ten myk z jej ustami i k?ami w dziesi?tce bardzo mnie urzek? i w sumie mogliby przy tym pozosta?, ale powiedzmy, ?e rozumiem koncept robienia jej bardziej potworn?, bo ta wersja te? mia?a swoich fanów i jest... jak to uj??... bardziej kanoniczna?

I jeszcze jedno. Tak jak ferowa?em ju? wyrok, ?e nie b?dzie ?adnych kombat packów i gra umiera, tak teraz to ULTIMATE w nazwie wcale nie przekonuje mnie do tego, ?e Boon i spó?ka nie b?d? chcieli wyssa? jeszcze troch? pieni??ków z fanów. Oj, czuj?, ?e tu mo?emy jeszcze ujrze? par? ciekawych powrotów... Cho? mo?e to tylko z?udna nadzieja? Who knows.

Tak czy srak. Je?li b?d? kombat kasty to b?d? ogl?da? i dzieli? si? spostrze?eniami. A je?li wróci mi hajp na t? gr? na tyle, ?e znów zaczn? w ni? nami?tnie rypa?, to mo?e i napisz? jeszcze par? s?ów wi?cej jak wygl?da sytuacja po takim czasie i jak teraz, na ch?odno, oceniam postacie, ruchy, fatality itp.

PEACE OUT

Wasz (wreszcie!) szcz??liwy PurpleRain!

11
Mortal Kombat 11 / Odp: Mortal Kombat 11 - dyskusja ogólna
« dnia: Października 08, 2020, 04:48:36 pm »
Nie s?dzi?em, ?e kiedykolwiek jeszcze co? napisz? w tym temacie, ale chwila jest wiekopomna.

Otó? po wszystkich dniach, tygodniach, miesi?cach i latach czekania, gdzie gra zd??y?a si? ju? przeje??, zosta? wyrzygana, przeje?? ponownie i zosta? wyrzygana ponownie, do rostera dodaje zostany nasz Purpurowy (cho? jako? tak troch? mniej ni? zwykle?) Ksi???.

Wraz z nim, roster zasilaj? jeszcze nasza kochana Mileenka i jaki? go?cinny lamus. A nie, sorry to Rambo niby? No to przecie? mówi?, ?e go?cinny lamus.
Tak wi?c wykre?lam to z pami?ci, olewamy Sylwka ciep?ym moczem i delektujemy si? Rainem i Mileen?. Naszemu ksi?ciuniowi dali jaki? ?mieszny assasinowy no?yko/mieczyk na r?k?, którym b?dzie rozkurwia? wrogów. Do tego mo?e tepowa? si? to "water realmu" (co za kurwa absurd xDDDDD ale pan Cianciolo dawno straci? kontakt z baz?) i tam wykorzystywa? swoje umiej?tno?ci w nieco inny sposób. Mileenka natomiast to klasyczne skurwia?e suczysko, które tak wszyscy podziwiamy. Podobno do swoich Sai do?o?y jeszcze pazury (?eby mo?na by?o wykorzysta? animacje Cheetah z I2, wiadomo), którymi b?dzie rozszarpywa? oponentów.

No, a Rambo bedzi? sobie szczela? xD

Tak czy srak. Jestem superexcited, ?e w ko?cu oficjalnie pojawiam si? w grze. Szkoda, ?e tak pó?no, ale zanosi si?, ?e Mortal zostanie solidnie odkurzony. Pozapomina?em wszystkie combosy i ciosy wi?c b?d? sobie odkrywa? troch? t? gr? na nowo (ostatnio gra?em w maju przy okazji Aftermath). Co mnie martwi... no obecno?? Raina jako DLC mo?e zwiastowa? jego brak w story (na prawd? nie s?dz?, ?e b?dzie jeszcze 1 kombat pack). Do tego s?abn? jego szanse na pojawienie si? w potencjalnym MK12, chocia? to ju? melodia przysz?o?ci i wszystko si? mo?e zdarzy?. Pewnie, ?e kurwa wszystko si? mo?e zdarzy?. Albo zobaczymy ptaka cie?.

No. To tyle ode mnie. We?cie co? napiszcie, ?eby nie by?o mi smutno, ?e moje s?owa wpad?y w pró?ni?  :-[


12
Mortal Kombat 11 / Odp: Mortal Kombat 11 - dyskusja ogólna
« dnia: Maja 29, 2020, 09:05:11 am »
No, ale ja wiem, ?e oczywi?cie jest to mo?liwe. Tak samo jak mo?liwe jest zrobienie jeszcze raz pierwszego turnieju jak w MK1 :D

Tak samo jak mo?liwe jest wykorzystanie endingu Shanga jako kanonicznego. No, ogólnie wszystko si? mo?e zdarzy?, jak ?piewa?a pewna pani. Ale takie cofni?cie do czasu GKL daje fajny potencja? na to, ?eby troch? pogrzeba? w historii Mortala i zobaczy? jak to tam wygl?da?o kiedy?. Zrobienie prequela zamiast robienia trzeci raz tego samego tylko w inny sposób (MK1-3, MK9, potencjalny Twój MK12 w tym samym momencie na timelinie) by?oby mo?e czym? ciekawszym i wartym wyeksplorowania :)

Patrz: MK3 ;)

Patrz UMK3 ;) plus wtedy mimo wszystko Scorpion nie by? A? TAK ikoniczn? postaci? jak? jest teraz

Wkurwia mnie to ci?cie gry na kawa?ki, taki Robocop musia? by? w planach na d?ugo przed premier? gry - dlatego od pocz?tku nie ma w niej cyborgów, my?l?, ?e Stage Fatality z automatem (bardzo pomys?owe i fajne nawi?zanie swoj? drog?) te? by?o dla nich wiadome od samego pocz?tku

Jest taka opcja, ale wydaje mi si?, ?e jednak Robocop by? wrzucany 'na szybko' jako zast?pstwo za Asha, którego voiceline'y by?y w plikach gry ju? dawno znalezione. No ale có?... wolimy Terminatory i Robocopy ni? klasycznych naszych zabijaków, za którymi si? st?skni?em. Kurde, to cofanie czasu mo?e naszym Cyborgom nie s?u?y?. A to b?dzie potencjalnie trzecia gra, gdzie ich nie ma (nie licz? tego chujstwa zwanego Triborgiem).
Tak samo retcon bio Sindel te? w sumie daje do myslenia, czy nie mieli tego dodatku ju? dawno zaplanowanego. No có?, taka polityka. Dop?acanie, chujowe go?cinki, nachalna propaganda LGBTQWERTY. Takie ?ycie...

13
Mortal Kombat 11 / Odp: Mortal Kombat 11 - dyskusja ogólna
« dnia: Maja 28, 2020, 03:00:14 pm »
Ok, obejrza?em zako?czenie z Aftermath (to LiuGoda oczywi?cie) wi?c b?d? spoilery ale niewielkie. TU SI? ZACZYNAJ?: czyli chodzi mi o to, ?e wydaje mi si?, ?e nast?pna gra i nast?pny turniej to cofni?cie si? do ery Great Kung Lao.

No dobra, i na tej podstawie, przeanalizowa?em sobie jak mo?e wygl?da? roster pod k?tem tego kto technicznie mo?e by? uwzgl?dniony, a kto nie.

W tej analizie mam problem jedynie z postaci? Scorpiona - nichuja nie wiem jak mo?na to ugry??, ale Scorpion musi by? i chuj, wi?c dodaj? go jako pewniaka z defaultu.

No i teraz tak. Jest kilka postaci, ktore 'technicznie' s? mo?liwe do umieszczenia, ale s? albo gównem, albo NRS je ?rednio lubi, albo akurat ?rednio wierz?, ?e mog? obra? ?cie?k? pozwalaj?c? na inkluzj? tych typów. A s? to: Bo'RaiCho, Shinnok, Cetrion, Drahmin, Moloch, Kintaro, Motaro, Onaga, Daegon, Taven, Dairou, Darrius.

No wi?c jak widzicie to te mniej popularne postacie, ale ogólnie ch?opy, które s? ?ywotne, nie s? z ziemi i nie podlegaj? starzeniu tak jak zwykli ludzie.

Jest te? grupa postaci, które zostan? prawdopodobnie zast?pieni odpowiednikami z tamtych czasów. Taka grupa to:

Female Nightwolf - praktycznie pewniaczka po tych wszystkich hintach
Great Kung Lao - to akurat pewne
inny Sub-Zero - czyli po prostu jaki? inny Kriomancer z Lin Kuei, a mo?e nawet jako? posta? Grandmastera wpierdziel? te? dodatkowo
Enenra - jako zast?pstwo za Smoke'a, np op?tuj?ca kogo? innego
mnich z White Lotus w stylu Kai'a - jaki? sidekick dla Great Kung Lao
inny Reptile - chocia? chujwie ile ta ich rasa ?yje, ale no jaki? jaszczurowaty pewnie si? pojawi
inny Tarkatan - te? pewnie kobitka jaka? zamiast Baraki
co? w stylu Mileeny - hear me out - NRS nie mo?e sobie pozwoli?, ?eby 2 gry z rz?du pani Milenka by?a zbenchowana. Dlatego albo wrzuc? j? jako DLC bez zwi?zku z histori?, albo znajd? sposób, ?eby umie?ci? jak?? niedoskona?? Mileen? z lat poprzednich
Kollector - albo ktokolwiek inny z jego rasy o jakiej? innej specjalizacji
przodek Johnnego Cage'a - z t? swoj? superhiper zielon? moc?

Dobra, to teraz postacie, które technicznie s? mo?liwe i maj? full du?e prawdopodobie?stwo na znalezienie si? w rosterze

Liu Kang - pe?ni?cy funkcj? Raidena w tej cz??ci
Scorpion - no w?a?nie, nie wiem jak, ale go umieszcz? i chuj. Mo?e jako widmo z przysz?o?ci? Mo?e jako wizj? jak Joker w I2? no, b?dzie na bank
Raiden - jako lesser-god w tym wypadku, pomocnik Liu Kanga wszechmog?cego
Fujin - bo pasuje
Quan Chi - bo posiedzia? na ?awce przez 1 gr?, a zawsze fajnie mie? jednego czarnoksi??nika wi?cej ni? mniej
Sareena i Ashrah - bo demony z Netherrealmu mog? da? pocz?tek ciekawej linii fabularnej
Goro - bo b?dzie g?ównym z?ym ziomem do pokonania dla GKL
Shang Tsung - bo b?dzie szefem g?ównego z?ego zioma
Shao Kahn - bo b?dzie jeszcze m?odym Kahnem i dopiero b?dzie próbowa? podbija? inne realmy i mo?e w ko?cu poznamy troch? jego backstory zamiast bycia po prostu big badem bez mózgu
Sheeva - bo ?adnie si? pokaza?a jako DLC i mo?e zadzia?a? (tu chcia?bym np Kintaro, ale nie ?udz? si? za bardzo)
Reiko - bo stanowczo za d?ugo by? postaci? nieu?ywan?
Li Mei - bo mo?e, nie mam za bardzo innych argumentów xD
Nitara - to mimo wszystko ciekawa posta? i mo?e zosta? w fajny sposób przedstawiona (ew. jaki? male-vampire zamiast niej)
D'Vorah - waham si? czy b?dzie trzeci? gr? z rz?du, ale raczej ma spory fanbase, wi?c mo?e to przej??
Erron Black - bo mo?na ciekawie pokaza? jak si? znalaz? w Outworld i co on tu w?a?ciwie, kurwa, robi?
Kotal - proste, potrzebuje odkupienia po tym jak go spierdolili w MK11
Geras - tu troch? ?yczeniowo, ale no to w sumie wieczny Golem, chuj wie kiedy go ta Kronika zacz??a tworzy?
Jade, Kitana, Rain, Tanya, Sindel - ca?a ekipa z Edenii plus mo?e nawet jaka? dodatkowa posta? dla podkre?lenia znaczenia tego realmu
Havik i Hotaru - jako przedstawiciele chaos i orderrealmu

No i taki roster mi z tego wychodzi. Oczywi?cie dodajmy ze 4-5 go?cinnych postaci - Kaczor Duffy, Rambo, Motomyszy z Marsa (jako jedna posta?), Donald Trump i Tom Brady - i mamy gotowy do opierdolenia produkt. Bez shitowych special force'ów i jebanej rodziny briggsów.

GRA?BYM (pomijaj?c go?cinki)

Ooooo kurwa Purple ju? rozkminia MK12 a jeszcze MK11 nie ostyg?.

No tak, i chuj z tym xD

14
Mortal Kombat 11 / Odp: Mortal Kombat 11 - dyskusja ogólna
« dnia: Maja 13, 2020, 03:26:10 pm »
odpowiem za niego: bo ?atwo si? nim gra, ma op combo corner carry i unblockable co?tam na kilku klatkach przez co ?atwo nakurwia si? leszczy na online. Do tego zawsze by? fanem terminatora i cieszy si?, ?e mo?e nim zagra? w grze zupe?nie nim niezwi?zanej, bo ma w chuju uniwersum MK

inb4 ok, boomer

15
Mortal Kombat 11 / Odp: Mortal Kombat 11 - dyskusja ogólna
« dnia: Maja 07, 2020, 11:58:19 am »
halo halo? Forum znowu w hibernacji? w sumie si? nie dziwi?. Po tych go?cinnych chujowiznach te? nie odechcia?o mi si? ju? gra?.

No, ale powiew ?wie?o?ci troch? nast?pi?. Dziadek Tsung chce wszystkich wyjeba? i zmieni? histori?. W sumie to propsuj? pana Czarnoksi??nika, bo historia w MK11 by?a tak chujowa, ?e koniecznie trzeba j? poprawi? i nawet je?li to on ma za tym wszystkim sta? to bierz moj? dusz? mordo i nakurwiaj! Oczywi?cie mówi? to ironicznie, bo i tak pewnie wyjdzie ci??ka padaka. A dusz? pewnie oddam wraz ze srebrnikami Boonowi, bo dodatek kupi?.

No ale co my tu mamy. Historia - ok, fajnie. Ja lubi? mimo wszystko story mode i mo?e cho? jaki? jeden ciekawy w?tek si? pojawi.
Friendshipy - milutko, fajny dodatek
Stage Fatalities - powinny by? od pierwszego release'u. Tak to troch? wygl?da jak pudrowanie trupa. No, ale zawsze lepiej je mie? ni? nie mie?.
Skiny - wyjebane na skiny od zawsze, wi?c whatever
Postacie - OHO! Tu b?dzie troch? (ale tylko troch?) konkretniej...

Fujin - W KO?CU! I naprawd? prezentuje si? ?wietnie. Chocia?... nigdzie nie zauwa?y?em jego kuszy? Przecie? to w ko?cu Projectile-Kombat. Czym b?d? nakurwia? z ko?ca planszy, ?eby nikt nie móg? do mnie doj???

Sheeva - wygl?da ?wietnie, co z reszt? by?o wiadome od story. Nie spodziewam si? rewolucji w gameplayu, ale wizualny aspekt tutaj na pewno nie kuleje

Robocop - xDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD

No, mo?e troch? wi?cej napisz? jak co? wi?cej poka??. Czekanko i troch? od?wie?enie zajawki jednak.

Strony: [1] 2 3 ... 27