Autor Wątek: Mortal Kombat X - dyskusja ogólna  (Przeczytany 659191 razy)

Offline arti91

  • Użytkownik
  • Wiadomości: 239
    • Zobacz profil
Odp: Mortal Kombat X - dyskusja ogólna
« Odpowiedź #255 dnia: Czerwca 25, 2014, 03:03:10 pm »
Ja sądzę, że Quan Chi może być tym subbosem, a Shinok tym głównym. Przynajmniej na to wygląda. Z MK9 można się tego domyślać. Zastanawia mnie ten cały Kotal, bo on mi nie wygląda na pierwszego lepszego fightera, tylko na kogoś  z wyższych sfer. Ciekawe kto będzie też liderem wśród wojowników broniących Ziemi. Kung Lao i Liu Kang nie żyją, a jak trzymać się historii to wypadałoby może z Kaia zrobić najlepszego zawodnika. Choć też nie można zapominać o Shujinko. Skoro Kenshi sie pojawił w MK9 to i ten rozbójnik w dobrym tego słowa znaczeniu:) mógłby wystąpić w MK X.

Offline Luna

  • Użytkownik
  • Wiadomości: 588
    • Zobacz profil
Odp: Mortal Kombat X - dyskusja ogólna
« Odpowiedź #256 dnia: Czerwca 25, 2014, 04:36:18 pm »
Zostawiając na moment tematy fabularne, jedna myśl mi do głowy przyszła. Coś Boon wspomniał o dodatkowej postaci na licencji. Inny mu zasugerował Jasona Vorheesa. Przyznam, że taki zawodnik by mnie wcale nie zdziwił i nawet nie rozczarował, jeśli był by sprawnie wpleciony, ale o co mi chodzi... Powinni wrócić na moment do czasów, gdy w grach kolejne postaci się odkrywało, robiąc jakieś kosmiczne wyzwania. Jak by np w MK9 dawali Krugera za skończenie całej wieży wyzwać bez pomijania ani jednego poziomu, to bym był naprawdę happy. IMO takie właśnie zdobywanie contentu w grze, sporo radochy daje, wyzwania i przede wszystkim chęci ciśnięcia tego single playera, który w MK9 kończył się po trybie story i wieży wyzwań właśnie.

No a teraz już wracając do bossów i innych takich, to w moim odczuciu i Reiko i Shinok mają potencjał jak by ich odpowiednio zrobić. Głównie przypominam sobie Shinoka i jego fatale z MK4. Jak by nie patrzeć to były w tej części jednymi z lepszych. Odpowiedni tuning, nowy design i dało by radę. Co do Kotal Kahna, to on zdecydowanie nie jest pionkiem pokroju Jasia Klatki. Wystarczy spojrzeć na jego ciosy specjalne i prezentowane wariacje, a od razu uświadamia sobie człowiek, że on po prostu musi być jakimś bóstwem.

Co do samych postaci, to naszła mnie jeszcze jedna ciekawa myśl. Skoro podołali zrobić kloca Torra z małą Ferrą na plecach, to może ożywili by w 3D Motaro? Nie tam jak z Armagedona, że wyglądał jak kaczka po ucieczce z Czarnobyla, ale tak jak w MK3 - masywny kawał skurwiałego konia:D

Offline arti91

  • Użytkownik
  • Wiadomości: 239
    • Zobacz profil
Odp: Mortal Kombat X - dyskusja ogólna
« Odpowiedź #257 dnia: Czerwca 25, 2014, 04:48:41 pm »
Jeżeli kogoś chcą ożywiać to najlepiej, aby ten ktoś nie był postacią w trybie story. Niech sobie przywracają ale do postaci grywalnych, które można odblokować po ciężkich spędzonych godzinach przed grą.

Offline SlaveMe TortueMe KillMe

  • Użytkownik
  • Wiadomości: 1916
  • WHERE IS MY FUCKIN' STAR?!?!?!?!
    • Zobacz profil
Odp: Mortal Kombat X - dyskusja ogólna
« Odpowiedź #258 dnia: Czerwca 25, 2014, 04:51:01 pm »
Co do samych postaci, to naszła mnie jeszcze jedna ciekawa myśl. Skoro podołali zrobić kloca Torra z małą Ferrą na plecach, to może ożywili by w 3D Motaro? Nie tam jak z Armagedona, że wyglądał jak kaczka po ucieczce z Czarnobyla, ale tak jak w MK3 - masywny kawał skurwiałego konia:D
Baaaardzo bym chciał..... Tylko czy chłopakom i dziewczynom z NRS będzie się chciało...... Z drugiej strony nikt się go nie spodziewa więc może, może......

Offline Luna

  • Użytkownik
  • Wiadomości: 588
    • Zobacz profil
Odp: Mortal Kombat X - dyskusja ogólna
« Odpowiedź #259 dnia: Czerwca 25, 2014, 04:51:41 pm »
Jeżeli kogoś chcą ożywiać to najlepiej, aby ten ktoś nie był postacią w trybie story. Niech sobie przywracają ale do postaci grywalnych, które można odblokować po ciężkich spędzonych godzinach przed grą.

Można i tak:) Generalnie mi chodziło głównie o to, że mogli by się spiąć i zrobić dla nas jakiś challange w stylu przejścia gry na najtrudniejszym poziomie każdą postacią, żeby odblokować zawodnika X. Nie wiem jak wasze zdanie, ale mnie takie odkrywanie zawartości gry zawsze bawiło, a MK9 jednak nawet z całą swoją kryptą był zabawką raczej na krótko.

Offline SlaveMe TortueMe KillMe

  • Użytkownik
  • Wiadomości: 1916
  • WHERE IS MY FUCKIN' STAR?!?!?!?!
    • Zobacz profil
Odp: Mortal Kombat X - dyskusja ogólna
« Odpowiedź #260 dnia: Czerwca 25, 2014, 04:59:35 pm »
Gdyby trzeba było przejść wszystkimi na Masterze to 90 % dzieciaków by to olało i do takich postaci dobierali by się tylko starzy wyjadacze. Stanowiłoby to motyw podnoszący prestiż gracza. "Patrz bubku, napieprzam tą postacią  bo jestem masterem!" Jak dla mnie mogliby coś takiego zrobić; chociaż wtedy bym się do tych postaci nie dobrał :P Ale dwie czy trzy dosć trudno dostępne i ciekawie ukryte podsyciłyby odszukiwanie ukrytych wojowników....

Offline Luna

  • Użytkownik
  • Wiadomości: 588
    • Zobacz profil
Odp: Mortal Kombat X - dyskusja ogólna
« Odpowiedź #261 dnia: Czerwca 25, 2014, 05:05:52 pm »
O to właśnie mi chodzi:D

EDIT:
Takie tam z FB.
« Ostatnia zmiana: Czerwca 26, 2014, 01:36:49 am wysłana przez Luna »

Offline davidkoz

  • Moderator Globalny
  • Użytkownik
  • Wiadomości: 1628
  • Elder God
    • Zobacz profil
Odp: Mortal Kombat X - dyskusja ogólna
« Odpowiedź #262 dnia: Czerwca 26, 2014, 10:30:55 pm »
Moje typy na dzień dzisiejszy:



Scorpion i Sub-Zero wiadomo już zostali nam ujawnieni
Raiden - bez niego wątek po wydarzeniach MK9 nie może się obejść
Skarlet - ją, Sareenę oraz Kirę można chyba wrzucić do jednego wora, a ona z nich wszystkich wydaje się najbardziej pasować historycznie jak i klimatycznie
Reptile - były przecieki, że jest ktoś na wzór Reptile, może to Chameleon ale nie widzę dla Chameleona miejsca, chyba że postaci takie jak Rain, Ermac, Reptile nie pojawią się, a on zmieniając kolor będzie posiadać ich specjalne zdolności
Mileena - nie wiem dlczego, może dlatego, że siostry Kitany raczej nie zobaczymy, Jade się zmarło, więc brakowałoby mi jednej z gwiezdnych księżniczek, choć może z nią ród Tarkatan wypełni Baraka

Reiko - mur beton ma być i tyle
Tanya - przecieki dotyczące niej już były, a ja czuje wewnętrznie, że ta dziwka się pojawi i znowu będzie mnie nawiedzać
Fujin - rozprawialiśmy już o nim, duże możliwości
Kai - myślę, że kogoś takiego brakuje zwłaszcza teraz, gdy Liu Kang jest dead

Kenshi - jeden z lepiej zrobionych wojowników nowszych części Mortal Kombat, nie bez powodu dodali go w MK9 w DLC
Frost - kolejna bardzo dobra nowa postać w serii, która przypadła gustom wielu fanów, warto ją odnowić i doładować
Mavado - dałem go ponieważ myślę, że po śmierci Kabala (bo tak się stało, prawda?) jest potrzebny ktoś z Black Dragon, a jego zdolności z gumą "skakanką" mogą przynieść wielki popis na nowej generacji konsol
Bo' Rai Cho - a na złość wszystkim

Havik - haos, śmierć, zniszczenie, dobra postać od tak
Zombie Liu Kang - świetna akcja postawić go przeciw Raidenowi i w trybie story pokazać jak za pomocą Quan Chi Liu mści się na śmierć Kitany

Quan Chi dałbym jako postać niegrywalną - Sub-Bosa, a Shinnoka na samym wieżchołku piramidy

Ma być 14 nowych postaci, cztery znamy, co dalej?

Ktoś się zgadza?
« Ostatnia zmiana: Czerwca 26, 2014, 10:48:45 pm wysłana przez davidkoz »

Offline SlaveMe TortueMe KillMe

  • Użytkownik
  • Wiadomości: 1916
  • WHERE IS MY FUCKIN' STAR?!?!?!?!
    • Zobacz profil
Odp: Mortal Kombat X - dyskusja ogólna
« Odpowiedź #263 dnia: Czerwca 27, 2014, 12:13:43 am »
Mnie tam się podoba tylko ten Kai mi średnio pasuje :P
A Bo' Rai Cho musi być obowiązkowo:)

Offline Luna

  • Użytkownik
  • Wiadomości: 588
    • Zobacz profil
Odp: Mortal Kombat X - dyskusja ogólna
« Odpowiedź #264 dnia: Czerwca 27, 2014, 12:34:03 am »
Mnie z powyższego nie pasuje tylko Frost. Jakkolwiek bym ją chciał zobaczyć, tak pewnie nie będzie ku temu okazji, bo jak widać stawiają tym razem na różnorodność, a mrożącego już mamy. Bo' Rai Cho dało by radę zrobić, o ile nie będzie do znowu pierdząca karykatura rzygająca swoimi trzewiami. To po prostu było głupie i niesmaczne, i w ogóle do MK mi nie pasował. Tym razem mając w głowie ciężki klimat MKX, tym bardziej nie widzę Bo w starej wersji. Po prostu nie. Mavado - jak by zrobili mu konkretnie image to jestem na tak.

Offline SlaveMe TortueMe KillMe

  • Użytkownik
  • Wiadomości: 1916
  • WHERE IS MY FUCKIN' STAR?!?!?!?!
    • Zobacz profil
Odp: Mortal Kombat X - dyskusja ogólna
« Odpowiedź #265 dnia: Czerwca 27, 2014, 12:50:41 am »
Przecież mają być po trzy wersje postaci, więc jedna z nich w przypadku Bo' Rai Cho mogłaby być tą obrzydliwą.... Nie widzę problemu....

Offline davidkoz

  • Moderator Globalny
  • Użytkownik
  • Wiadomości: 1628
  • Elder God
    • Zobacz profil
Odp: Mortal Kombat X - dyskusja ogólna
« Odpowiedź #266 dnia: Czerwca 29, 2014, 12:11:13 pm »
Oglądnąłem kilka razy z pokazu MKX walkę Scorpiona z Sub-Zero i zmieniłem zdanie, które dotyczyło trailera, który został pokazany jako pierwszy. Pamiętam, że kopara mi opadła i miałem ogromne nadzieje, po czym zobczyłem gameplay z E3 i już tak pięknie nie było. Teraz, gdy już trochę czasu minęło, a ja przeglądnałem kilkanaście razy gameplaye, a gównie ten o którym napisałem na początku stwierdzam, że jednak sama walka nie różni się zbytnio, główną przyczyną tego, że wydaje się inaczej jest fakt, że gameplay jest dużo szybszy, a trailer zrobiony jest jakby troszkę w slow motion.

Wracając do walki Scorpion vs Sub-Zero. Zauważyliście ile dołożyli jednemu jak i drugiemu? Scorpion w wariacji Hellfire puszcza fireballe, teleportuje się z kopniakiem jak we wcześniejszych częściach, teleportuje się trochę jak Raiden, do tego ma teleport "unik" do tyłu, spala, wypala, przywołuje potwora z ziemi, który przytrzymuje ofiarę, ma salto i nie wiem co jeszcze, ale wiem tyle, że wszystko ma tak ogromną płynność sprawiajać, że walka to jedna wielka uczta dla oczu, a przy tym niezły koszmar dla przeciwnika. Nic tylko czekać.

Wrzucam jeszcze linka z walką o której mówię, zaczyna się ona w ÓSMEJ minucie
https://www.youtube.com/watch?v=AslNfKMz-Io
« Ostatnia zmiana: Czerwca 29, 2014, 12:37:27 pm wysłana przez davidkoz »

Offline Wichura

  • Użytkownik
  • Wiadomości: 213
    • Zobacz profil
Odp: Mortal Kombat X - dyskusja ogólna
« Odpowiedź #267 dnia: Czerwca 29, 2014, 01:53:37 pm »
mi wciąż brakuje i chyba juz zawsze w Mortalu bedzie brakowac takiego stylu i takich ciosow jak mamy na trailerze MKX w walce Scorpa z Subem czy na filmach Mortala np. Liu kontra Kitana takie ciosy a la karate + obroty tego mi brakuje brakowało i zawsze chyba bedzie brakować no ok tylko Kung Lao mial w MK9 taki styl ale jedna postac to za mało
« Ostatnia zmiana: Czerwca 29, 2014, 01:58:07 pm wysłana przez Wichura »

Offline slay3r2

  • Użytkownik
  • Wiadomości: 15
    • Zobacz profil
Odp: Mortal Kombat X - dyskusja ogólna
« Odpowiedź #268 dnia: Czerwca 30, 2014, 06:09:35 pm »
Fatal Scorpiona w całej okazałości:

https://www.youtube.com/watch?v=5-sRZZowy_E [nofollow]

Offline arti91

  • Użytkownik
  • Wiadomości: 239
    • Zobacz profil
Odp: Mortal Kombat X - dyskusja ogólna
« Odpowiedź #269 dnia: Czerwca 30, 2014, 06:21:58 pm »
Fenomenalne Fatality Scorpiona :) Doskonałe zwycięstwo. Jak do tej pory, to fatale są wyśmienite.