Autor Wątek: Shaolin Monks - kody, ciosy, areny - co wiemy  (Przeczytany 51311 razy)

Offline Malvado

  • Użytkownik
  • Wiadomości: 419
  • The Next Big Thing
    • Zobacz profil
  • PSN ID: KaziorPL
Shaolin Monks - kody, ciosy, areny - co wiemy
« dnia: Września 26, 2005, 07:27:47 pm »
Witajcie

Chciałbym, abyście w tym temacie wypisali wszystko co wiecie na temat Mortal Kombat: Shaolin Monks - wszelkie kody, areny jakie się pojawią, postacie itp.
« Ostatnia zmiana: Września 23, 2011, 08:19:46 pm wysłana przez Dumian »

Offline miniroch

  • Użytkownik
  • Wiadomości: 14
    • Zobacz profil
Shaolin Monks - kody, ciosy, areny - co wiemy
« Odpowiedź #1 dnia: Września 29, 2005, 08:36:11 am »
Hmm...a może chcesz solucję? :)
http://db.gamefaqs.com/console/ps2/file/mortal_kombat_sm.txt [nofollow]

Offline Mkzm

  • Użytkownik
  • Wiadomości: 104
    • Zobacz profil
Shaolin Monks - kody, ciosy, areny - co wiemy
« Odpowiedź #2 dnia: Września 29, 2005, 01:27:43 pm »
eee bez sensu wogóle jest zakładanie takiego topicu to chyba z braku pomysłów nie ? bo tu ciąge są tematy które praktycznie nic z Mk nie mają wspólnego albo sie kłucą wszyscy a potem w jednym tematcie jest xxxx postów wchdozi jakiś fan patrzy i se myśli co to za forum jak oni o tekkenach gadają SC :]

Offline davidkoz

  • Moderator Globalny
  • Użytkownik
  • Wiadomości: 1628
  • Elder God
    • Zobacz profil
Shaolin Monks - kody, ciosy, areny - co wiemy
« Odpowiedź #3 dnia: Października 01, 2005, 12:23:07 pm »
co do MK:SM to jestem mile zaskoczony wg mnie najlepsza część serii MK ( tak tak porównuje ją do zwykłych bijatyk MK ). Sam wstępny filmik przy odpaleniu gry jest super zrobiony i nawet można powiedzieć że dlugo trwa. Co mi sie najbardziej podoba w MKSM to to że gra ma naprawde swój dobry stary klimat ( zaskoczony na maxa ). Mamy do dyspozycji jak wiadomo Liu Kanga i Kung Lao.

Z początku dysponujemy podstawowymi specjałami, które poprzez zdobywanie doświadczenia można ulepszać (np. mamy na początku zdolność w której Liu Kang puszcza ogień, po uprage puszcza juz 2 a po następnym może w powietrzu itp).

Doświadczenie zdobywamy w czasie walki zadając muliataki. Co 10 kombo daje nam 1 muliatak jak mamy 20 kombo to 2 multi atak. Gdy mamy np. 1 mutli atak czyli 10 kombo i zabijemy przeciwnika to daje nam za niego 80 doświadzecia x 1 multiatak = 80. Jak mamy 2 multi atak to daje nam 160 doświadczenia.
Doświadczenie zdobywamy też po wykonaniu fatali, multifatali i brutality.
Wykonujemy je po naładowaniu się kuli krwią co jest bardzo dobrze wymyślone moim zdaniem.

Są także ukryte 2 postacie ( jeszcze ich nie odkryłem ale widząc po cieniach wydaje mi sie że jest to SCORPION i SUB-ZERO - wczeniej była mowa cos o Raidenie, Johnny Cage czy Kitanie ale to nie w tym trybie).

Mamy też tryb VS MODE gdzie mogą zawalczyć dwaj gracze, coś w rodzaju MK:Deception ale całkowicie w innej formie. Coś poprostu nowego i wartego zagrania. W tym trybie mamy do dyspozycji Liu Kanga i Kung Lao ( także jest tutaj jeszcze kilku zawodników i sądząc po cieniach są to: Johnny Cage, Baraka, Kitana, Reptile, Scorpion i Sub-Zero ). Jestem na 99% ze sie w zawodnikach nie pomyliłem.

Jak ktoś chce coś wiedzieć prosze pytać.

Offline Malvado

  • Użytkownik
  • Wiadomości: 419
  • The Next Big Thing
    • Zobacz profil
  • PSN ID: KaziorPL
Shaolin Monks - kody, ciosy, areny - co wiemy
« Odpowiedź #4 dnia: Października 01, 2005, 01:49:55 pm »
Widzę davidkoz, że już w Shaolin Monks zainwestowałeś :)

SŁUCHAJCIE PILNA SPRAWA  :!:  :!:  :!:  Czy ma ktoś pełną wersję intra z MK: Shaolin Monks (format nieważny)

Offline Ghost

  • Użytkownik
  • Wiadomości: 4
    • Zobacz profil
Shaolin Monks - kody, ciosy, areny - co wiemy
« Odpowiedź #5 dnia: Października 02, 2005, 07:11:55 pm »
newbielink:http://movies.teamxbox.com/xbox/mkshaolinmonks/mk_826_1.wmv [nonactive]
Film naprawde porządnie zrobiony i w klimatach jedynki i dwójki. Polecam.

Offline Malvado

  • Użytkownik
  • Wiadomości: 419
  • The Next Big Thing
    • Zobacz profil
  • PSN ID: KaziorPL
Shaolin Monks - kody, ciosy, areny - co wiemy
« Odpowiedź #6 dnia: Października 02, 2005, 07:26:22 pm »
Dzięki Ghost, jestem ci dłużny :)

Najlepsze intro jakie widziałem  :twisted:

Offline Jarzyk

  • Użytkownik
  • Wiadomości: 91
    • Zobacz profil
Shaolin Monks - kody, ciosy, areny - co wiemy
« Odpowiedź #7 dnia: Października 03, 2005, 07:28:09 pm »
Może mi ktoś przybliżyć sprawe Versus mode w MK: SM ?

Offline Malvado

  • Użytkownik
  • Wiadomości: 419
  • The Next Big Thing
    • Zobacz profil
  • PSN ID: KaziorPL
Shaolin Monks - kody, ciosy, areny - co wiemy
« Odpowiedź #8 dnia: Października 03, 2005, 07:31:14 pm »
Versus to coś takiego jak walka w starym dobrym MK - gracz przeciwko graczowi - nie wiem dokładnie na czym to polega, bo nie zakupiłem jeszcze SM.

P.S - Znowu zmienili premierę na 06.10.05 :(

Offline MasTeR DeaD ComE

  • Użytkownik
  • Wiadomości: 21
    • Zobacz profil
Shaolin Monks - kody, ciosy, areny - co wiemy
« Odpowiedź #9 dnia: Października 03, 2005, 07:32:20 pm »
A Może Mi Ktoś Powie Czy W MK Będa Sekretne Postacie  :wink:

Offline Malvado

  • Użytkownik
  • Wiadomości: 419
  • The Next Big Thing
    • Zobacz profil
  • PSN ID: KaziorPL
Shaolin Monks - kody, ciosy, areny - co wiemy
« Odpowiedź #10 dnia: Października 03, 2005, 07:33:26 pm »
davidkoz o tym pisał, że najprawdopodobniej będzie można grać jeszcze Sub-Zero, Scorpionem, Reptilem itd.

Offline davidkoz

  • Moderator Globalny
  • Użytkownik
  • Wiadomości: 1628
  • Elder God
    • Zobacz profil
Shaolin Monks - kody, ciosy, areny - co wiemy
« Odpowiedź #11 dnia: Października 04, 2005, 07:53:49 am »
no już teraz wiem że jest jeszcze Sub i Scorp, a w VS mode mamy dodatkowo Baraka, Kitana, Liu Kang, Kung Lao, Johnny Cage, Sub-Zero, Scorpion, Reptile.

Kurcze męcze się już 4 godziny z bosem:/ Gram z bratem na Hard i mamy problem przejść Shang Tsunga po którym walczymy z Kintaro, a po wygraniu z Kintaro mamy jeszcze do zabicia Shao Kana i na to wszystko mamy jedne życie. Już na pamięć znam jak wykończyć tych 2 pierwszych ale Shao Kan jest silny i nie wiem ile jeszcze się będe z tym męczyć.

Offline MasTeR DeaD ComE

  • Użytkownik
  • Wiadomości: 21
    • Zobacz profil
Shaolin Monks - kody, ciosy, areny - co wiemy
« Odpowiedź #12 dnia: Października 04, 2005, 03:07:04 pm »
gdybym miał MK:SM to bym był już daleko wymiatam we wszystkie MK zajebis*** gram

Offline Jarzyk

  • Użytkownik
  • Wiadomości: 91
    • Zobacz profil
Shaolin Monks - kody, ciosy, areny - co wiemy
« Odpowiedź #13 dnia: Października 04, 2005, 03:58:56 pm »
Cytat: "Malvado"
Versus to coś takiego jak walka w starym dobrym MK - gracz przeciwko graczowi - nie wiem dokładnie na czym to polega, bo nie zakupiłem jeszcze SM.

P.S - Znowu zmienili premierę na 06.10.05 :(


A wiadomo, jakie postacie są (opócz Liu, Kunga Lao, Kitany, Scorpa itd)

Offline Malvado

  • Użytkownik
  • Wiadomości: 419
  • The Next Big Thing
    • Zobacz profil
  • PSN ID: KaziorPL
Shaolin Monks - kody, ciosy, areny - co wiemy
« Odpowiedź #14 dnia: Października 04, 2005, 04:17:05 pm »
Patrz wyżej :) davidkoz o tym napisał :)