Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Wiadomości - kemot722

Strony: [1] 2 3
1
Mortal Kombat (2011) / Odp: Postać - DLC
« dnia: Lipca 22, 2011, 04:58:02 pm »
FREDDY KRUEGER okazał się czwartą postacią DLC. Mam mieszane uczucia na ten temat.

Trailer: Mortal Kombat: Freddy Krueger DLC Trailer

2
Klasyka MK / Odp: Soundtrack MKI z Pc'ta
« dnia: Lipca 21, 2011, 04:11:07 pm »
Dzięki za MP3 :)

3
Mortal Kombat (2011) / Odp: Postać - DLC
« dnia: Lipca 21, 2011, 03:46:55 pm »
Ja liczę na obecność Tanyi lub Fujina. Reiko lubię za jego palete ciosów w MK4, ale obecność Fujina lub Tanyi, zdecydowanie bardziej mnie ucieszy.

Frost jest mi obojętna.

4
Mortal Kombat (2011) / Odp: Postać - DLC
« dnia: Marca 03, 2011, 01:38:08 am »
Rain         -16 (48.5%)
Shinnok         -5 (15.2%)
Kenshi         -1 (3%)
Robo - Smoke         -5 (15.2%)
Nowa postać         -2 (6.1%)
Tanya         -4 (12.1%)

Tanya to moja ulubiona laska, wiec według mnie nie może jej zabraknąć. Mile widziany Kenshi. Chciałbym zobaczyć Quan'a Chi, którego nieobecność w tym zestawieniu, to chyba jakiś wypadek przy pracy  :P

5
Mortal Kombat (2011) / Odp: Mortal Kombat 9 - dyskusja ogólna
« dnia: Lutego 16, 2011, 06:24:11 pm »
Bardzo ucieszył mnie trailer o Noob Saibocie:
http://www.youtube.com/watch?v=FJJGbFrfWAY&feature=player_embedded

nie tylko dla tego, że jeden z moich ulubieńców wraca w MK9, bo to prezentacja speciali, gdzie trudno powiedzieć, czy mamy do czynienia z klasycznymi cieniami (np. Shadow Throw), czy powrotem do podwójnej postaci z MK Deception (zamiast Smoke'a, cień Nooba). Niektóre akcje wyglądają jak Tag'owe. Magia efektów!

Noob Saibot Forever !

6
Ogólne / Odp: Najładniejsza i Najfajniejsza kobieta w MK
« dnia: Lutego 05, 2011, 12:37:50 am »
Najładniejsza?

Według mnie Tanya, choć Sonya w MK:DA mi sie spodobała jak w żadnym innym MK.

Najfajniejsza?

Według mnie Mileena, bo jej zęby wyraźnie dają do zrozumienia, że to ostra dziewczyna i idzie na całość ...znaczy zjada faceta w całości (Fatal MK2/UMK3) xD

7
Inne / Odp: Czy trenujecie sztuki walki ?
« dnia: Grudnia 26, 2010, 11:46:42 pm »
Około 3 lat trenowałem Jeet Kune Do. Trochę dojeżdżałem do Łodzi, potem został wyznaczony przez Mistrza, człowiek, który naucza JKD już w Warszawie.

Poza tym trochę czytam o sztukach walki. Na początku dużo o Kung Fu i Jeet Kune Do, potem o Tai Chi, ostatnio przeczytałem o Ninjitsu. Mimo dużego zainteresowania tym ostatnim, zamierzam wrócić do trenowania Jeet Kune Do, do którego sie przyzwyczaiłem.

8
Ogólne / Odp: Najlepsze intro
« dnia: Grudnia 26, 2010, 11:32:22 pm »
Ja najchętniej wracam do klasycznego intro z MK2 w wersji z automatów - najpierw historyjka, a potem świetna kompilacja animacji i muzyki.

Klimat intro-reklamówki z MK4 mi sie podoba, ale te intro jest według mnie zdecydowanie za krótkie. Mogło być zakończone animacjami ciosów jak w MK2 i UMK3, czy też krótkimi kostiumowymi scenkami z wymianą ciosów by wpasować sie w to, przy czym Midway pozostało. Mowa Raidena ma też ma dużo uroku - krótka opowieść o Shinnoku, pioruny uderzające dookoła, noc.

W sumie to trudno byłoby mi wybrać, które intro mi sie najbardziej podoba, gdyby nie te z MK2. Każde intro ma coś w sobie.

9
Ogólne / Odp: Kogo wolicie Gora czy Kintara?
« dnia: Grudnia 26, 2010, 11:11:00 pm »
Mi osobiście Goro sie bardziej podoba. Większe różnice między tymi panami dostrzegam raczej w wyglądzie, niż w palecie ciosów. Każdy z nich był ulepszoną wersją poprzedniego.

Uproszczony przegląd palety ciosów w MK1-MK4
Teleport Stomp (Goro MK1, Kintaro MK2, Goro MK4)
Ground Stomp (Goro MK4)
Fireball (Goro MK1, Kintaro MK2, Goro MK4)
Taunt (Goro MK1, Kintaro MK2, Goro MK4)
Hand Spin (Goro MK1)
Grab & Pound (Kintaro MK2, Goro MK4 jako rzut po łamaniu)
Double Hand Swipe (Goro MK4)
Super Uppercut (Goro MK4)
Lunge Kick (Goro MK4)

W kolejnych grach połowa tych ciosów odpadła Ludzie z Midway dbali oto, by czteroręki był jak najciekawszy bez względu na to, czy będzie nosił imię Kintaro, czy Goro.

10
Ogólne / Odp: Co Was wkur*** w Mortal Kombat?
« dnia: Września 29, 2010, 11:32:28 pm »
Ciekawy temat. Pewna odmiana od tematów typu: za co kochasz całą serię MK lub wybraną grę.

No to jazda:

MK1
- odblokować Reptile'a równie łatwo jak wygrać na loterii
- mało grywalnych postaci
- idiotyczna cenzura choćby w wersji na MegaDrive/Genesis (w ramach Fatality Sub Zero robi uppercut'a, który posyła przeciwnika ponad górną krawędź ekranu, brak Stage Fatality na Pit)
- system pozwala na kasowanie dużej ilości paska samym klepaniem High Punch lub Low Punch


MK2
- Babality
- AI jasnowidza (np. AI zawsze kucnie pod Fireball)

MK3
- Babality, Mercy, Animality... (co za dużo, to nie zdrowo)
- mało postaci docenionych we wcześniejszych wydaniach gry
- Stryker (za całokształt, do FPS z nim)
- fabuła: ile razy Shao może atakować ziemię (no, cóż nekromancja z Sindel była poraz pierwszy)

UMK3
- do dwóch razy sztuka (w drodze do doskonałej "trójki")
- Babality, Mercy, Animality... (co za dużo, to nie zdrowo)
- Stryker (za całokształt, do FPS z nim)
- fabuła: ile razy Shao może atakować ziemię (no, cóż nekromancja z Sindel była poraz pierwszy)
- AI mniej ciekawe niż w MK3

MKT, czyli wrzucić wszystko po trochu, byle jak i wymieszać
- grafika nie najlepszej jakości, w tym areny
- błędy w wykończeniach (rzucony kapelusz klasycznego Kung'a Lao nie chce ściąć głowy, przeciwnik nie krwawi przy wbijanych ostrzach Baraki, uppercut'y, które nie chcą trafić w przeciwnika przy Stage'ach i wiele innych)
- Babality, Mercy, Animality, Brutality... tylko gwałtu brakuje (co za dużo, to nie zdrowo)
- słabo dostosowane postacie z MK1 i MK2 do systemu MK3/UMK3
- 3 postacie w Endurance, jakby 2 nie wystarczały

MK4, czyli 3D, choć w sumie po co
- side in/out (schodzenie w bok działa z małym, ale istotnym opóźnieniem, czasem nie zaskoczy wcale, więc rzadko sie stosuje)
- praca kamery, która czasem pokazuje wszystko, co nie istotne dla rozgrywki
- Jarek, nie Kano, bo Midway koniecznie chciało dać nową postać (nowy design, nowe imię)
- najbrzydsza Kitana w historii MK

MKG, czyli poprawka MK4, ale czy na pewno
- problem side in/out nie rozwiązany
- teraz to kamera ma porządnego świra
- Sektor jako ukryta postać
- Noob Saibot i jego speciale (za mało ich! teleport+rzut i fireball to za mało), wycięli mu fireballa ze skoku, który był w MK4, jakby Noob już w pierwotnym MK4 był za mocny

MK:DA
- możliwość blokowania rzutów (paranoja w systemie)
- możliwość chodzenia wokół przeciwnika przez całą walkę (no to, albo blokujemy na full, albo chodzimy w kółko - tak też niektórzy gracze niestety grają, a AI jest w tym mistrzem)
- wymyślne style walki, które wybranymi animacjami zmieniają walki w pokazy gimnastyczne (jakby stylów nie można było zostawić Tekken'owi, Virtua Fighter'owi... i tego typu bijatykom)
- odzew braku pomysłu na nowe postacie np. Mavado, facet na gumkach

11
Klasyka MK / Odp: Mortal Kombat 4 ...
« dnia: Września 19, 2010, 09:08:26 pm »
Mortal Kombat 4 to bez wątpienia jeden z moich ulubionych części smoczej serii, a to głównie dzięki klimatowi (areny, muzyka), wykończeniom (tylko brutalne Fatality) i nowym ciekawym postaciom (niedotyczy Jarka).

Zmiany w systemie sterowania uważam za porażkę. Polecenia "Step in" i "Step out" są pozbawione płynności, co nie pozwala na pełną swobodę w wykorzystywaniu trzeciego wymiaru podczas walki. Osobiście stosuję te opcje głównie by podejść do leżących na ziemi przedmiotów.

Czy broń sie wyciągnie, czy nie i tak można sie tak samo dobrze bawić. Oczywiście ciosy bronią stanowią oryginalną formę przedłużenia combo, ale dopiero w Deadly Alliance broń ma przysłowiowe "ręce i nogi".

Fabuła według mnie jest atutem gry. Ile razy z rzędu Shao miałby otwierać wrota między Ziemią, a Outworld. W MK4 Shinnok z pomocą nowego czarodzieja (już nie Shang'a, tylko Quan Chi) ucieka z Netherealm, by dokonać zemsty na tych co go wygnali z panteonu starszych bogów. Odświeżona fabuła to i nowe postacie: drugi bóg w obronie Ziemi, kolejna panienka w kostiumie kąpielowym tym razem żółtym i inni.

12
Filmy / Odp: MK The Movie i Wejście Smoka
« dnia: Września 19, 2010, 08:31:54 pm »
Jestem pasjonatem filozofii Bruce'a Lee (książka "Tao of Jeet Kune Do") oraz fanem gier Mortal Kombat. Zauważyłem sporo podobieństw między Mortal Kombat (Movie/MK1), a fabułą i bohaterami filmu "Wejście Smoka".

Fabuła:
1) Turniej na niedostępnej zwykłym śmiertelnikom wyspie. Tylko wyjątkowo uzdolnieni wojownicy dostają zaproszenie.
2) Organizator turnieju nie jedno ma na sumieniu. Pozytywny bohater chce sie na nim zemścić, za śmierć członka własnej rodziny.
3) Wielu zawodników nie wyjechało z wyspy po turnieju. Zostali zabici.
4) Najpierw trzeba pokonać silnego i wysokiego typa, który budzi strach u wielu z zaproszonych na turniej. Potem czas na organizatora turnieju, który wcześniej sie oszczędza i tylko podejrzliwym spojrzeniem śledzi walczących.
5) Na wyspie są przetrzymywani niewolnicy - jako żywi w lochu, albo jako dusze u samego pana wyspy.

Bohaterowie:
1) Mnich z Shaolin, mistrz Kung Fu (Liu Kang/Lee)
2) pewny siebie Amerykanin, który potrafi zadać cios w krocze (Cage/Roper)
3) potężny, silny i groźny typ (Goro/Bolo)
4) organizator turnieju (Shang Tsung/ Han)
5) niezliczona grupa widzów podczas pojedynków
6) Zawodnicy sięgają po nieprzewidywane środki (Breathe Fire, Freeze itp./tulipany z butelek, wymienne protezy)

13
Kosz / Odp: [*] Michael Jackson [*]
« dnia: Czerwca 26, 2009, 02:23:48 pm »
Smutne. Dużo/Dawno jego muzyki nie słuchałem, ale z tych starszych kawałków były takie co do dzisiaj lubię słuchać jak w radiu puszczą. Facet bardzo dobrze czuł muzykę, ta "płynęła przez jego ciało", dlatego jego sposób tańca w teledyskach dodawał mocy do utworów.

14
Mortal Kombat 3D / Odp: Fatality 3D
« dnia: Marca 19, 2009, 12:14:43 am »
Cytat: Sajin
Odkopię :P
Póki nie będzie nowego Mortala z dobrymi Fatalami, to ten topic będzie chyba jeszcze nie raz odświeżany  ::)

Ulubione Fatale:
1. Sub Zero (MKD) - wyłamka nóg i dociskanie błagającego o litość
2. Smoke - hidden & dangerous  ;D
3. Cyrax - smash, smash & mix :)

15
Klasyka MK / Odp: Mortal kombat gold
« dnia: Lutego 28, 2009, 12:29:13 pm »

Strony: [1] 2 3