Autor Wątek: Mortal Kombat X - dyskusja ogólna  (Przeczytany 657449 razy)

Offline XmortenX

  • Użytkownik
  • Wiadomości: 23
    • Zobacz profil
  • PSN ID: Xmiras8405X
Odp: Mortal Kombat X - dyskusja ogólna
« Odpowiedź #2505 dnia: Czerwca 23, 2015, 11:36:00 pm »
Baraka i Rain są wielce prawdopodobni, wg mnie to najpewniejsze postaci w tym zestawie, choć szkoda, że ten pierwszy zostaje uśmiercony w Story. Szkoda, że nie ma raczej szans na Cyraxa i Sektora.

Offline PurpleRain

  • Użytkownik
  • Wiadomości: 425
    • Zobacz profil
Odp: Mortal Kombat X - dyskusja ogólna
« Odpowiedź #2506 dnia: Czerwca 24, 2015, 09:01:43 am »
Reiko - Osobiście nie pojawia się w story mode jednak jest mowa o jakimś traktacie z Reiko, z tego co pamiętam nie miał jakichś ciekawych zdolności więc szansę na pojawienie się go uważam za niskie

czyli twierdzisz, że coś takiego jak rework/redesign postaci w Mortalu nie ma racji bytu? Hmm ok.

Cytuj
Noob Saibot - Z tego co pamiętam to zginął w mk9, lubię tą postać jednak uważam że raczej go nie zobaczymy

został wciągnięty w soulnado, nie ma żadnej informacji, że oznacza to dla niego śmierć.

Cytuj
Jade - Tu uważam że na 99,9% się nie pojawi. Jedna z wersji Kitany ma jej kij i to coś do rzucania.

Na 100%. Było oficjalnie przecież powiedziane.

Cytuj
Motaro - Tu jestem również na 99% pewny że postać się nie pojawi a już na pewno nie w formie centaura. Może jeszcze kiedyś go zobaczymy ale jako minotaura

Satyra jeśli już.

Offline Rv0000

  • Użytkownik
  • Wiadomości: 163
    • Zobacz profil
Odp: Mortal Kombat X - dyskusja ogólna
« Odpowiedź #2507 dnia: Czerwca 24, 2015, 09:04:08 am »
Co do śmierci Nooba, to z tego co pamiętam w story X, Sareena coś mówiła o nim, że się wyzwolił z mocy Quan-Chi, także na pewno nie zginął.

Offline PurpleRain

  • Użytkownik
  • Wiadomości: 425
    • Zobacz profil
Odp: Mortal Kombat X - dyskusja ogólna
« Odpowiedź #2508 dnia: Czerwca 24, 2015, 04:38:29 pm »
Wariacje Predatora (niepotwierdzone):

Hunter
Warrior
Hish-Qu-Ten

+ troche screenów
http://i.imgur.com/luamcEg.jpg - Predator
http://i.imgur.com/Ez50cuZ.jpg - Commando Johnny
http://i.imgur.com/m1ATJR5.jpg - Karl Jax
http://i.imgur.com/8h90Hql.jpg - hahahaha co to kurwa ma być
http://i.imgur.com/0J5rcNc.jpg - nowe fatality?
http://i.imgur.com/sAlQKQS.jpg - classic Scorp

Wszystkie informacje klasycznie zajebane z TRMK, elo.


Offline Rv0000

  • Użytkownik
  • Wiadomości: 163
    • Zobacz profil
Odp: Mortal Kombat X - dyskusja ogólna
« Odpowiedź #2509 dnia: Czerwca 24, 2015, 04:47:56 pm »
Widziałem to i szczerze mówiąc dalej mam nadzieję, że ta skórka Scorpiona to żart. Johnny mi się nie podoba, liczyłem że ta skórka Commando będzie ciekawsza, może z jakimś dobrym kamuflażem, szkoda.
« Ostatnia zmiana: Czerwca 24, 2015, 04:50:30 pm wysłana przez Rv0000 »

Offline franqey

  • Użytkownik
  • Wiadomości: 657
  • Szary eminencja
    • Zobacz profil

Offline DarkSasuke

  • Użytkownik
  • Wiadomości: 142
    • Zobacz profil
  • PSN ID: DarkAsh_PL
Odp: Mortal Kombat X - dyskusja ogólna
« Odpowiedź #2511 dnia: Czerwca 24, 2015, 05:23:02 pm »
No nie wiem. Na pewno wiele ludzi by sie ucieszyło,ale trzeba czekac na oficjalne potwierdzenie. A co do kolejnych DLC. Ed znowu coś tam niby piszę o klaunie z IT.


Offline Rv0000

  • Użytkownik
  • Wiadomości: 163
    • Zobacz profil
Odp: Mortal Kombat X - dyskusja ogólna
« Odpowiedź #2512 dnia: Czerwca 24, 2015, 05:31:18 pm »
https://www.facebook.com/328955187215249/photos/a.409211462522954.1073741828.328955187215249/725108727599891/?type=1&theater Wygląda na autentyk nawet

Wygląda na doskonały fake, nie wierzę by naprawdę dawali areny. Już się raz napaliłem przed premierą na ten fakowy roster z 31 postaciami, nie chcę tego powtarzać.

Offline SlaveMe TortueMe KillMe

  • Użytkownik
  • Wiadomości: 1916
  • WHERE IS MY FUCKIN' STAR?!?!?!?!
    • Zobacz profil
Odp: Mortal Kombat X - dyskusja ogólna
« Odpowiedź #2513 dnia: Czerwca 24, 2015, 05:56:53 pm »
Predator wygląda ok, Johnny i Jax tak sobie. Klassic Scorpion na zjebaną maskę. Za to ten pomarańczowy Scorpion przypomina mi sceny z Predatora kiedy oglądaliśmy żołnierzy oczami łowcy....

Kombat Pack II też mi wygląda na fake..... Reiko i Havik nie różnią się niczym od swoich wersji z MKA
« Ostatnia zmiana: Czerwca 24, 2015, 05:59:14 pm wysłana przez SlaveMe TortueMe KillMe »

Offline Maniek

  • Użytkownik
  • Wiadomości: 105
    • Zobacz profil
Odp: Mortal Kombat X - dyskusja ogólna
« Odpowiedź #2514 dnia: Czerwca 24, 2015, 07:19:36 pm »
O to co tym razem naprawi kolejna łatka na PS4/X1. Dalej cisza na temat wersji na PS3/X360:) Chyba ze wy macie jakieś info kiedy w koncu sie pojawi:>??

General Gameplay Fixes

 

    You can now turn off auto saving of Match Replays in game play options (this is defaulted OFF you will need to turn these ON after getting this patch if desired)
    Improvement to PlayStation®3 system generic driver support (The user can now turn off the DUALSHOCK®4 wireless controller after pairing a compatible fightstick to the console. The DUALSHOCK®4 wireless controller can only be turned off AFTER pairing the fightstick.)
    User now can leave a KOTH session as king without taking a loss
    There are new secret BRUTALITIES  to discover!

 

Character Specific Fixes

    D'Vorah - reduced the cancel advantage after Pterothorax combo (Towards + FP, FP, BP) by 2
    D’Vorah (Swarm Queen) - must be in the Bug Bomb held loop for 3 frames before you can dash cancel out of it

 

    Cassie - Single Shot is +2 on hit (up from -9)

 

    Ermac - adjusted hitbox on Soul Burst & Soul Burst to make it harder to low profile
    Ermac - increased Soul Burst damage by 4
    Ermac - increased Soul Blast damage by 10

 

    Erron Black - increased the cancel advantage of Down + FK by 3 (no longer connects into Tackle on hit)

 

    Ferra/Torr - increased damage on Grab 'n' Stab by 3
    Ferra/Torr - increased damage on Deep Stab by 4

 

    Goro - increased hit advantage on Shokan Grab & Shokan Slam to 28 (up from 8)
    Goro (Kuatan Warrior) - increased hit advantage on Chest Lunge to 20 (up from 5)
    Goro (Kuatan Warrior) - increased hit advantage on Chest Charge to 23 (up from 5)
    Goro (Dragon Fangs) - increased hit advantage on Shokan Stabs to 22 (up from 7)
    Goro (Dragon Fangs) - increased hit advantage on Shokan Massacre to 23 (up from 5)
    Goro (Tigrar Fury) - decreased combo damage scaling after Ground Scorch

 

    Jacqui - Stanky Leg (BK ~up BK) is now listed in the movelist

 

    Jason - increased the hitbox on Back Breaker, Spine Shatter, Choke, Choke Slam, Tight Squeeze, & Crippler to make it harder to low profile
    Jason (Relentless) - reduced the recovery frames on Dark Pursuit (enhanced) to 54 (down from 106)

 

    Jax – opponent can no longer techroll after x-ray

 

    Johnny Cage (Fisticuffs) – Away + FP now has 10 startup frames (up from 9)
    Johnny Cage (Fisticuffs) - all Speed Bag hits are now always -3 on block instead of every 4th one being 0

 

    Kano - Black Dragon Ball (enhanced) damage increased by 4
    Kano - Uprise Ball (enhanced) damage increased by 3 and is now -5 on block (down from -27)
    Kano (Commando) – Choke & Strangle are now -4 on block (down from -14)

 

    Kenshi - Down + BK can no longer be high parried
    Kenshi – it is now easier to juggle combo after Sword Dance
    Kenshi – several moves were not combo damage scaling correctly on hit
    Kenshi (possessed) - Sickle Lift reaction is now consistent (no longer more or less hit advantage depending on height)
    Kenshi (Kenjutsu) - removed armor from Tele-Strike

 

    Kitana – now pokes out with a fan in Punishing Poke (Down + FP)
    Kitana - Rising Blades can now be special move 2in1’d out of on hit
    Kitana - 2nd fan in enhanced Fan Toss is now a mid block
    Kitana - Back Slash (Towards + FP) is now -9 on block (down from -34) +5 on hit (up from -20) and has 25 less recovery frames
    Kitana - Learn Respect combo (Towards + FP, FP) is now -2 on block (down from -1FP) +6 on hit (up from -3) and has 9 less recovery frames
    Kitana - Fake Out combo (BP, FP) is now +2 on block (down from -12)
    Kitana - increased damage on Fan-Tastic combo (BP, FP, BP) by 4 and is now -3 on block (down from -10)
    Kitana - Fan Swipe (Towards + BP) is now -6 on block (down from -18) +8 on hit (up from -14) and has 12 less recovery frames
    Kitana - Gut Gash combo (Towards + BP, BP) -6 on block (down from -17) and has 9 less recovery frames
    Kitana - increased combo damage scaling after Rightful Heir combo (Towards + BK, FK)
    Kitana (Royal Storm) - Square Boost & Square Wave are now a hard knockdown
    Kitana (Assassin) - reduced meter gain from parry
    Kitana (Assassin) - Princess Parry startup is now 7 (down from 18)
    Kitana (Mournful) - easier to juggle combo after Air Glaive Throw and Air Glaive Return
    Kitana (Mournful) - Shadow Kick & Eclipse Kick startup is 12 (down from 14)

 

    Kotal Kahn – Towards + FK can no longer be high parried
    Kotal Kahn (Sun God) - improved hitbox on Sun God Choke

 

    Kung Jin (Ancestral) - now goes into a ducking state during Low Shot

 

    Kung Lao - no longer gains a bar of meter when doing a wakeup Hat Toss or Teleport
    Kung Lao (Tempest) - Hat Spin & Orbiting Hat now correctly combo damage scale on hit
    Kung Lao (Hat Trick) - Hat Call Back is now a mid block
    Kung Lao (Hat Trick) - Hat Call Back of a Low Hat Trap is now a low block
    Kung Lao (Hat Trick) - slightly easier to juggle combo after Hat Call Back
    Kung Lao (Hat Trick) - reduced High Hat Trap recovery by 25 frames
    Kung Lao (Hat Trick) - reduced Hat Trap & Low Hat Trap recovery by 15 frames

 

    Liu Kang - adjusted several hitboxes to hit more consistently
    Liu Kang - 3 more active frames on down BP
    Liu Kang - now goes into a ducking state during low fireballs
    Liu Kang (Flame Fist) - Windmill Punch & Windmill Flurry  can now be 2in1 special cancelled on block/hit
    Liu Kang (Flame Fist) - Shaolin Flame can now be 2in1 special cancelled out of
    Liu Kang (Dualist) - Low Soul Sphere is now a low block

 

    Mileena - adjusted several hitboxes to hit more consistently
    Mileena - Low Slash (down FP) no longer pushes opponents away before the active frames
    Mileena - increased hit advantage on Rider combo (Away + BP, BP, throw) to 25 (up from -7)
    Mileena (Piercing) - now goes into a ducking state during Low Sai
    Mileena (Ravenous) - increased hit advantage on grab specials
    Mileena (Ravenous) - doing the Quick Taste combo (Away + FP, BP, throw) will now heal her a small amount as she bites
    Mileena (Ethereal) - Reduced the recovery on Vanish Away & Vanish Towards. Also allows for combos to continue afterwards.

 

    Quan Chi - opponent can no longer techroll after x-ray
    Quan Chi (Warlock) - victim is no longer throw immune after being hit by Portal Stab

 

    Raiden - Supernatural combo (Away + FK, BK) can now be 2in1 cancelled out of
    Raiden - reduced the hitbox of Electric Fly & Thunder Fly
    Raiden (Thunder God) - slightly less chip damage on charged normals
    Raiden (Master of Storms/Displacer) - now has a God's Rage combo (Towards + FP, BP, Away + BP)

 

    Reptile - adjusted several hitboxes to hit more consistently
    Reptile - can no longer repeatedly stack the damage nullification from Stealth & Invisibility
    Reptile - Slithering Slaps (Away + BP) increased damage by 2
    Reptile - increased damage of Slink combo (FP, BP, FP) by 4
    Reptile - increased damage on Deadly Venom combo (FP, BK) by 4
    Reptile - decreased damage of Dragon Kick (FK) by 2
    Reptile - increased damage of Shedding Skin combo (FK, BK, Down + BK) by 2
    Reptile - increased hit/cancel advantage on Sneaky Snake combo (Away + FP, Down + BK) by 20
    Reptile - increased damage Toxic combo (Towards + FK, Away + BK) by 2
    Reptile - Low Heel (Down + FK) now has 7 startup frames (down from 9) and is -3 on block (up from -2)

 

    Scorpion - Eternal Vengeance combo (BP, FP, BK) has 4 less cancel advantage and no longer resets the block stun when it's 2in1 cancelled out of
    Scorpion (Ninjutsu) - increased damage on Affliction combo (Away + FP, BP, FP) by 2
    Scorpion (Ninjutsu) - increased damage on Doom Slice (Away + BP) by 4
    Scorpion (Ninjutsu) - increased damage on Doom Blade (Towards + BP) by 4
    Scorpion (Ninjutsu) - increased damage on Dead End combo (BP, FP, BP) by 2
    Scorpion (Ninjutsu) – Downfall (Away + BK) now hits twice
    Scorpion (Ninjutsu) - increased damage on Cataclysm combo (Towards + BK, BP) by 4

 

    Shinnok - adjusted several hitboxes to hit more consistently
    Shinnok (Necromancer) - adjusted tracking of Devil's Flick, Devil's Backhand, Summoned Fiend, & Summoned Slam
    Shinnok (Necromancer) - increased damage on Judgment Fist & Judgment Smash by 3
    Shinnok (Necromancer) - Devil's Flick is no -8 on block (up from -4)
    Shinnok (Bone Shaper) - Dark Beam is now a high block and +8 on hit (up from -14)
    Shinnok (Bone Shaper) - opponent can no longer techroll after Scepter Slam
    Shinnok (Bone Shaper) - Deity  combo (Towards + BP, BP, throw) can now be 2in1 cancelled on hit

 

    Sonya - adjusted several hitboxes to hit more consistently
    Sonya – added 5 more recovery frames on Air Drop when missed
    Sonya - Energy Blast is a mid block and -5 on block (up from -15)
    Sonya - increased damage of Flying Kick (enhanced) by 4
    Sonya - increased damage of Leg Slam by 5
    Sonya (Covert Ops) - Garrote Parry is no longer throw immune
    Sonya (Demolition) - increased cancel advantage on Boomer combo (FP, FP, BP)
    Sonya (Demolition) - adjusted the damage & hit stun of the grenade attacks

 

    Takeda (Shirai Ryu) – the last hit of Air Spear & Spear Ryu will now combo damage scale correctly
    Takeda (Lasher) - Whip Thrash & Whip Strike now hits on both sides

 

    Tanya – last hit of throw will now combo damage scale correctly
    Tanya - adjusted several hitboxes to hit more consistently
    Tanya - can't attack for 10 frames after a blocked Quick Teleport
    Tanya - removed armor from Quick Teleport
    Tanya (Kobu Jutsu) - Back Stab combo (Away + FP, BP + BK, throw) can no longer be punished on hit
    Tanya (Kobu Jutsu) - 2nd and 3rd hits of Tonfa Swipe will have less block recovery frames the longer you delay the previous attack
    Tanya (Pyromancer) – slightly increased pushback on blocke

Offline davidkoz

  • Moderator Globalny
  • Użytkownik
  • Wiadomości: 1628
  • Elder God
    • Zobacz profil

Offline Kornixon

  • Użytkownik
  • Wiadomości: 354
    • Zobacz profil
Odp: Mortal Kombat X - dyskusja ogólna
« Odpowiedź #2516 dnia: Czerwca 24, 2015, 11:10:05 pm »
No powiem że Brutality fajnie zastępują nam Stage Fatality, podoba mi się to  8)

Offline DarkSasuke

  • Użytkownik
  • Wiadomości: 142
    • Zobacz profil
  • PSN ID: DarkAsh_PL
Odp: Mortal Kombat X - dyskusja ogólna
« Odpowiedź #2517 dnia: Czerwca 25, 2015, 12:26:53 am »

Offline Luna

  • Użytkownik
  • Wiadomości: 588
    • Zobacz profil
Odp: Mortal Kombat X - dyskusja ogólna
« Odpowiedź #2518 dnia: Czerwca 25, 2015, 01:57:53 am »

Offline Filx

  • Użytkownik
  • Wiadomości: 447
  • MKX: PS4
    • Zobacz profil
Odp: Mortal Kombat X - dyskusja ogólna
« Odpowiedź #2519 dnia: Czerwca 25, 2015, 02:54:10 pm »
Co do śmierci Nooba, to z tego co pamiętam w story X, Sareena coś mówiła o nim, że się wyzwolił z mocy Quan-Chi, także na pewno nie zginął.
Mówiła, że pomógł jej się uwolnić. Chodzi o czasy sprzed turnieju.