Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Wiadomości - Nazwa użytkownika:

Strony: 1 [2] 3
16
Mortal Kombat 11 / Odp: Mortal Kombat 11 - dyskusja ogólna
« dnia: Listopada 19, 2020, 12:18:35 pm »
Urzekło mnie zrobienie brutality z dwóch wcześniejszych friendshipów: https://www.youtube.com/watch?v=YDNVLX0PVf8 ;)

(chociaż nadal ogólnie brutality w obecnej formie mi się nie podoba - m.in. przez konieczność spełniania warunków i często zbyt niski poziom wykonania w porównaniu do reszty)

17
Mortal Kombat 11 / Odp: Mortal Kombat 11 - dyskusja ogólna
« dnia: Listopada 17, 2020, 01:47:33 pm »
Cytuj
Ja je*ie to FATALITY to cringe jakich mało, aż wstyd było mi na nie patrzeć.
Cytuj
To fatality to jest XDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD kurwa kpina i jawna beka

na szczęście drugie fatality Mileeny ratuje sytuację ;)
Rain też niczego sobie

18
Mortal Kombat 11 / Odp: Mortal Kombat 11 - dyskusja ogólna
« dnia: Listopada 06, 2020, 01:19:27 pm »
My Queen Mileena😍❤️
https://m.youtube.com/watch?feature=youtu.be&v=Lm6rV3PNXx8

ktoś w komentarzach wyłapał fajny detal z 1:20 - Mileena ogląda swoje palce po grze nożem na twarzy przeciwnika - robi wrażenie ;)

Natomiast fatality to najsłabsze fatality Mileeny w historii MK, jak nie jedno z najsłabszych w ogóle

19
Mortal Kombat 11 / Odp: Mortal Kombat 11 - dyskusja ogólna
« dnia: Października 16, 2020, 02:47:20 pm »
Mam do Raina sentyment przez MK Trilogy, zawsze mnie rozpierdalał jego obrotowy kop i fatality, ogólnie całkiem nieźle się nim grało.
W MK9 nie podobał mi się prawie wcale, zobaczymy jak gra się tym tutaj. Póki co - minusy ;p

- Głos jest zupełnie nijaki, do tego w tym pokazanym intrze z Kotalem jest do bani intonacja i za cholerę nie mogłem zrozumieć, co tak właściwie on mówi
- Z twarzy wygląda jakby miał szyć piłki albo wozić kebaby w Uber Eats, a nie bić się z największymi fakerami
- Fatal blow to mix Fujina z kopią fatality Skarlet, aż źle si patrzy
- Fatality nawet zabawne, ale na pewno nie jest to "topka" (póki co najlepsze mają chyba Sheeva i Cage).

Cytuj
Rambo. Ogólnie szkoda słów. Nie pasuje mi w ogóle. Za dużo się robi tych guestów z filmów akcji. Kiedyś te postacie spoza uniwersum mnie cieszyły. Teraz przez ładowanie ich do gry w masowych ilościach ( w tym zabieranie miejsca klasycznym postaciom) psuje mi jakikolwiek przyjemność z ich obecności. Jeszcze takie postacie jak Rambo. No prośba.

O to to. Gościnne postaci same w sobie nie są złe, ale ich jest już po prostu za dużo - dorzucani są fighterzy, którzy akurat lecą w kinach albo fajnie byłoby ponapierdalać się ktoś tam vs ktoś tam - serio powinni zrobić z tego osobną grę, a nie robić z MK folder reklamowy, za który jeszcze trzeba zapłacić.

I tak mnie strasznie wkurwia, jak na odpierdol się zrobione jest MKX i MK11, polityka DLC tego wrażenia nie poprawia, przez co w sumie to więcej chyba we mnie sentymentu niż uwielbienia, bo w MK 2, 3, 4 i 9 grałem dłużej w ciągu doby, niż w X i 11 w sumie.

20
Mortal Kombat 11 / Odp: Mortal Kombat 11 - dyskusja ogólna
« dnia: Czerwca 05, 2020, 12:57:53 pm »

no i proszę, doczekałeś się - będziesz mógł zagrać Rainem ;)

https://youtu.be/pzP9lFk2bEA?t=133

21
Mortal Kombat 11 / Odp: Mortal Kombat 11 - dyskusja ogólna
« dnia: Maja 28, 2020, 04:56:39 pm »
W tej analizie mam problem jedynie z postacią Scorpiona - nichuja nie wiem jak można to ugryźć, ale Scorpion musi być i chuj, więc dodaję go jako pewniaka z defaultu.

Patrz: MK3 ;)

Wkurwia mnie to cięcie gry na kawałki, taki Robocop musiał być w planach na długo przed premierą gry - dlatego od początku nie ma w niej cyborgów, myślę, że Stage Fatality z automatem (bardzo pomysłowe i fajne nawiązanie swoją drogą) też było dla nich wiadome od samego początku

22
Mortal Kombat 11 / Odp: Mortal Kombat 11 - dyskusja ogólna
« dnia: Maja 13, 2020, 10:27:00 pm »
Gameplaye trzech nowych postaci, przy okazji fatality i stage fatality

https://www.youtube.com/watch?v=X9MGizguLXA

trochę śmiesznie, bo w sumie to wygląda lepiej, niż wiele rzeczy i postaci z podstawowej wersji. Fatality z wyrywaniem kręgosłupa jest wspaniałe, stage fatality też znacznie lepsze, niż te sraki z X.

Za to cena to żart, tym bardziej że ta gra i tak się nudzi po godzinie

23
Mortal Kombat 11 / Odp: Mortal Kombat 11 - dyskusja ogólna
« dnia: Czerwca 06, 2019, 10:51:11 am »
Coś wiadomo kiedy go pokażą ? Kiedy wogóle ten pack wychodzi ?

Shang wychodzi 18/25, kolejne postacie co 2 miesiące.

ej, bo się zgubiłem - w tym packu wychodzi sześć postaci, według leaków szóstą będzie Joker lub Terminator, ale miała być też Sheeva - co z tymi dwiema brakującymi postaciami?

24
Mortal Kombat 11 / Odp: Mortal Kombat 11 - dyskusja ogólna
« dnia: Czerwca 04, 2019, 03:47:38 pm »
no i potem patrzą w tabelki, ilu takich nunxów i czym gra w domowym zaciszu, i widzą, że dana postać ssie fiuty, bo nikt nią nie gra. Oczywiście nie jest to jedyny czynnik, na pewno czytają też fora i mierzą masę innych rzeczy, równie dobrze mogło być tak, że (strzelam) wydali DLC z Rainem, zobaczyli, że sprzedał się chujowo, a dobrze sprzedała się Skarlet, albo sprzedaż była podobna, ale więcej ludzie grali nią, no i masz roster, który przynosi hajs, bo przecież po to się wydaje gry (i znowu - 400zł to naprawdę zaporowa cena). Po co dodawać Jokera? Bo to jedyna postać z Injustice, która się nadaje do świata mk i licencja pozwala zrobić ją brutalną, przyciągnie więcej fanów, a pewnie zachęci też sporo osób do kupienia mordoklepki o superbohaterach. Czemu Terminator? Bo niedługo wychodzi nowy film i reklama się przyda, proste

25
Mortal Kombat 11 / Odp: Mortal Kombat 11 - dyskusja ogólna
« dnia: Czerwca 04, 2019, 11:16:50 am »
Noooo... czyli ten Ash to bedzie taki komiczny Jaxo-Leatherface... ;) Nic nowego nie wniesie... dodatkowo postac nie z uniwersum Mortala... Niczym sie nie broni wybór tego goscia... no moze tylko lobbowaniem przez fanów... chociaz i tutaj smiem twierdzic ze młodych fanów wspolczesnej popkultury, bo raczej starzy wychowani na pierwszych czesciach z lat 90-tych nie tesknia za postaciami typu Ash...

tęsknią, bo Evil Dead to klasyka kina i ma naprawdę wielu fanów, nie bez powodu zrobiono remake i serial. Czy nam się podoba, czy nie, za doborem postaci stoi ogromna kasa, statystyki i tabelki w Excelu, w których Ash najwyraźniej jest wyżej, niż ktoś inny i niż nam się wydaje. Tak samo mogę zakładać, że przy każdym wyborze postaci na serwery leci informacja o tym, kim grasz, i wyszło, że taki Reptile lub Ermac są brani rzadziej, niż inne postaci, które pojawiły w Rosterze ;p

Cytat: Kitshu
Fatalita to kolenjny brak pomysłu na zasadzie ... jaką jeszcze postać możemy do niego wrzucić.

nie "fatalita", tylko "fatality", nie rozumiem skąd się wzięła ta żeńska odmiana (babalita, friendshipa, brutalita?).
to nie jest brak pomysłu, tylko nawiązanie do dwóch oryginalnych fatality Shang Tsunga z mk2 - gdy wchodzi w ciało ofiary i rozrywa je od środka, a drugie - gdy zmienia się w kintaro i rozrywa przeciwnika na pół. Wiele postaci ma takie nawiązania lub ich stare fatality zostało wykorzystane jako brutality (brutalita), a fatality takich na przykład kung lao czy johnego bazuje na tym samym od 20 lat.

a przy okazji - widziałem tutaj kurwienie na Errona i jego dwa ciosy, które trudno przewidzieć - czy nie to samo było z Ermaciem w mk9, który miał teleport i strzał zaczynające się tą samą animacją?

26
Mortal Kombat 11 / Odp: Mortal Kombat 11 - dyskusja ogólna
« dnia: Czerwca 03, 2019, 03:14:22 pm »
A ja się przyznam trochę do ignorancji chyba, ale do czasu, gdy ktoś tam nie wymienił tego całego Asha jako potencjalny DLC do MKX, to nigdy o nim nie słyszałem. Potem szybciutko sprawa ucichła, toteż automatycznie zapomniałem, że taki ktoś istnieje. No i temat wraca teraz i jestem w szoku, że ta dziwna postać ma tyle die hard fanów i jest tak popularna (zwłaszcza na zagranicznych forach). Cóż, wychodzi, że żyłem pod kamieniem przez cały ten czas, ale jakoś nigdy nie kojarzyłem/obejrzałem niczego z tą postacią w roli głównej i dla mnie to totalne marnotrawstwo miejsca w rosterze. Już pomijając fakt, że to postać gościnna, czyli chujnia z automatu, to jeszcze jakiś totalny nołnejm.

Nie taki nołnejm - Evil Dead ma naprawdę wielu fanów i jest uważane za klasykę gatunku, choć ja uważam, że niesłusznie - z całej trylogii jedynie dwójka jest niezła, jedynka to straszne gówno, zresztą dwójka jest tak naprawdę jedynką z lepszym budżetem (można obejrzeć nie znając pierwszej części), trójka to bezpośredni ciąg dalszy, ale humor do mnie nie trafia. Da się z tej postaci zrobić coś fajnego i ze wszystkich gości chyba ten mnie nawet zainteresował najbardziej, ale obawiam się, że pójdą w stronę właśnie trójki.

Tak czy inaczej, wychodzi na to, że marketingowiec ze mnie chujowy, bo gdyby to była moja gra, to bym dorzucił Cyraxa i Sektora, bo i tak są "prawie" gotowi, brak Takedy jest dla mnie kompletnym zaskoczeniem - byłem pewien, że to lep na cipy i idol nastolatków (choć na 100% mają statystyki, ile którą postacią było grane i pewnie jestem w błędzie).

No i dałbym stage fatality na każdej arenie ;p

27
Mortal Kombat 11 / Odp: Mortal Kombat 11 - dyskusja ogólna
« dnia: Czerwca 03, 2019, 11:07:30 am »
Nigdy nie lubiłem Shang Tsunga i nim nie grałem, ale ten tutaj to po prostu rewelacja!
Trochę szkoda ninjasów, bo są zrobieni zajebiście i jak nie dało się normalnie, to można już było zrobić choćby ninja-triborga, czyli Chameleona.
Fatal blow faktycznie trochę dziwny, ale częściowo rozumiem ten zabieg - po prostu chcieli upakować wszystkich ninjasów w old schoolowych strojach w jednym miejscu. Może w MK12 pójdą o krok dalej i nie będzie ich w rosterze, a zostanie sam Shang z siedmioma wariacjami ;)
Fatality jest niezłe i świetnie nawiązuje do początków serii, a logiki ma tyle samo, co Scorpion robiący torpedę Raidena i przelatujący przez ciało bez niszczenia kręgosłupa albo to samo fatality w oryginalnej wersji - Shang wlatujący w ciało ofiary przez ucho. No i skoro już mają model, to mogliby dorzucić grywalnego kintaro ;p
Najsłabiej jest podłożony głos - nie współgra z animacją postaci i tym co się dzieje na ekranie, jakoś nienaturalnie/sztucznie to brzmi.

A - no i na końcu filmu słychać piłę, czyli Ash potwierdzony. końcowa muzyka podobna do Terminatora, ale to  jednak nie to.

Cena zaporowa.

28
Mortal Kombat 11 / Odp: Mortal Kombat 11 - dyskusja ogólna
« dnia: Maja 02, 2019, 01:23:51 pm »
miałem nie oglądać, ale czekam z graniem na pełną wersję gry (czyli pewnie jeszcze z rok), więc w międzyczasie sprawdziłem sobie fatality Johnnego - nie wiem, co wy chcecie z tą czwartą ścianą, przecież lalkarz to jest jedno z lepszych fatality w historii serii. To brutality pewnie też się nie podoba? ;)

https://www.youtube.com/watch?v=np75BjiJwPg


29
Mortal Kombat 11 / Odp: Mortal Kombat 11 - dyskusja ogólna
« dnia: Kwietnia 21, 2019, 02:27:04 pm »
Cytuj
Regis dobrze, że użyłeś argumentów na rzekomy brak możliwości komunikacji ze mną;) Zawsze podobne zdania oblewają moje serce miodem:)

Gameplay poza paroma szczegolami jest ok, brak stage fatalitów mi nie przeszkadza (wole to, niz sytuacje odwrotna jak to mialo miejsce w grach 3D)

zrzucenie przeciwnika z mostu to niemal znak rozpoznawczy tej serii, Goro's Lair bez możliwości wjebania oponenta w kolce to jak Mario bez możliwości rozbijania klocków głową pięścią. Nie przychodzi mi do głowy żaden racjonalny powód, dla którego stage fatalities zostały usunięte - już w X próbowali to zrobić i szybciutko naprawiali ten błąd w DLC, zresztą na odpierdol się (ale pasowało, bo cała ta część była robiona tak samo na szybko i po łebkach).

30
Mortal Kombat 11 / Odp: Mortal Kombat 11 - dyskusja ogólna
« dnia: Kwietnia 21, 2019, 12:03:51 pm »
Nie jestem pewny kombinacji czy w 100% taka, ale w 100% mi tak to wychodzi. Jak masz „Finish Him” to na odległości skoku trzymasz L2 i R2 i 4xdół dusisz po czym puszczasz triggery. Nie musi to być żadna 3 runda czy flawless. Wchodzi za każdym razem.

I jak ten finisher działa/wygląda? Do tej pory tego nie widziałem, nikt nawet specjalnie nigdzie o tym nie mówi.

https://www.youtube.com/watch?v=tYT3PHjnScY

Natomiast nigdzie do tej pory nie ma mowy o Stage Fatality >:(



Strony: 1 [2] 3