Autor Wątek: Mortal Kombat 9 - dyskusja ogólna  (Przeczytany 817691 razy)

Offline Mateuka

  • Użytkownik
  • Wiadomości: 435
  • MKX: PS3 & PS4
    • Zobacz profil
  • PSN ID: Mateuka
Odp: Mortal Kombat 9 - dyskusja ogólna
« Odpowiedź #2880 dnia: Marca 18, 2011, 03:11:20 pm »
ludziska brakuje Kintaro bo on będzie niegrywalny jak Goro i Shao Kahn więc nie będzie go w ekranie wyboru zawodnika. Quan Chi i jeszcze jeden koleś, pewnie będą dostępni z opcji hidden bo coś takiego widzialem więc też ich raczej nie będzie na ekranie wyboru zawodnika.

Offline Eric Draven

  • Użytkownik
  • Wiadomości: 308
    • Zobacz profil
Odp: Mortal Kombat 9 - dyskusja ogólna
« Odpowiedź #2881 dnia: Marca 18, 2011, 03:11:29 pm »
Quana też brakuje na tej liście z tego co widzę.  Ej też macie czasami zwieche w demie jak robicie fatalite na the pit
Ja osobiście zwiechy nie miałem ale prawda jest taka ,że to demo jest na starym kodzie i przeróżne bugi się pojawiają np.łańcuch Scorpa przechodzący przez postacie itd.najbardziej mnie wkurwia ta kolorystyka czarnym ma być czarny a nie ciemno szarym :D na tych nowych filmikach gra prezentuje się owiele lepiej
« Ostatnia zmiana: Marca 18, 2011, 05:26:42 pm wysłana przez Eric Draven »

Offline Semek

  • Użytkownik
  • Wiadomości: 664
  • MK X: PC ; Steam ID: Sem3k
    • Zobacz profil
  • PSN ID: semek84
Odp: Mortal Kombat 9 - dyskusja ogólna
« Odpowiedź #2882 dnia: Marca 18, 2011, 03:20:29 pm »
ludziska brakuje Kintaro bo on będzie niegrywalny jak Goro i Shao Kahn więc nie będzie go w ekranie wyboru zawodnika. Quan Chi i jeszcze jeden koleś, pewnie będą dostępni z opcji hidden bo coś takiego widzialem więc też ich raczej nie będzie na ekranie wyboru zawodnika.

Mateuka to jak wytłumaczysz zakończenie Kintaro w spojlerach na trmk ?

Offline Mateuka

  • Użytkownik
  • Wiadomości: 435
  • MKX: PS3 & PS4
    • Zobacz profil
  • PSN ID: Mateuka
Odp: Mortal Kombat 9 - dyskusja ogólna
« Odpowiedź #2883 dnia: Marca 18, 2011, 03:24:37 pm »
ni huja Ci nie wytłumacze bo nie czytam tego ;D ja nic nie wiem, a zakończenia odkryje w grze a nie na TRMK:P

« Ostatnia zmiana: Marca 18, 2011, 03:35:18 pm wysłana przez Mateuka »

Offline Semek

  • Użytkownik
  • Wiadomości: 664
  • MK X: PC ; Steam ID: Sem3k
    • Zobacz profil
  • PSN ID: semek84
Odp: Mortal Kombat 9 - dyskusja ogólna
« Odpowiedź #2884 dnia: Marca 18, 2011, 03:26:26 pm »
ni huja Ci nie wytłumacze bo nie czytam tego ;D ja nic nie wiem, a zakończenia odkryje w grze a nie na TRMK:P

Kintaro będzie grywalny. skoro jest jego zakończenie z Arcade mode. Juz widzę te solówki online Goro vs Kintaro :)

Bodzio

  • Gość
Odp: Mortal Kombat 9 - dyskusja ogólna
« Odpowiedź #2885 dnia: Marca 18, 2011, 03:47:30 pm »
Kabal będzie wypasiony tak jak w MK3 ;) Fajnie że zostawili mu stare ciosy i że więcej korzysta z haków. Fatality takie se... faktycznie lepiej by wyszło bez tego kopniaka.
« Ostatnia zmiana: Marca 18, 2011, 03:49:19 pm wysłana przez Bodzio »

Offline Cobra

  • Użytkownik
  • Wiadomości: 605
    • Zobacz profil
Odp: Mortal Kombat 9 - dyskusja ogólna
« Odpowiedź #2886 dnia: Marca 18, 2011, 04:25:48 pm »
Postacią nie grywalną będzie TYLKO I WYŁĄCZNIE Shao Khan...
Jeszcze 5 postacie i roster oficjalnie zostanie zamknięty..
« Ostatnia zmiana: Marca 18, 2011, 04:37:48 pm wysłana przez Cobra »

Offline Semek

  • Użytkownik
  • Wiadomości: 664
  • MK X: PC ; Steam ID: Sem3k
    • Zobacz profil
  • PSN ID: semek84
Odp: Mortal Kombat 9 - dyskusja ogólna
« Odpowiedź #2887 dnia: Marca 18, 2011, 04:29:22 pm »
Kabal będzie wypasiony tak jak w MK3 ;) Fajnie że zostawili mu stare ciosy i że więcej korzysta z haków. Fatality takie se... faktycznie lepiej by wyszło bez tego kopniaka.

Mi natomiast fatal się bardzo podoba. Chciałbym ,aby drugi był na bazie Spina, żeby rozkręcał przeciwnika do momentu, w którym zerwie się z niego skora. Na sam koniec mięśnie, żeby został tylko szkielet.

Offline Gizmo94pl

  • Użytkownik
  • Wiadomości: 339
  • NERD
    • Zobacz profil
  • GamerTag: Gizmo94pl
Odp: Mortal Kombat 9 - dyskusja ogólna
« Odpowiedź #2888 dnia: Marca 18, 2011, 04:31:03 pm »
Kabal świetny. Z tymi oparzeniami na skórze wygląda jak Freddy Kruger.

Offline MK_FAN

  • Użytkownik
  • Wiadomości: 135
    • Zobacz profil
Odp: Mortal Kombat 9 - dyskusja ogólna
« Odpowiedź #2889 dnia: Marca 18, 2011, 05:40:31 pm »
Jestem wielkim fanem Kabala, ale obiektywnie patrząc nie ma się do czego przyczepić - design fajny, ciosy sztandarowe z MK3, fatal spoko. Jak dla mnie kolejna bardzo udana postać.

@Cobra, skąd Ci wynika, że jeszcze 5 postaci i będzie zapełniony cały roster?

Offline Semek

  • Użytkownik
  • Wiadomości: 664
  • MK X: PC ; Steam ID: Sem3k
    • Zobacz profil
  • PSN ID: semek84
Odp: Mortal Kombat 9 - dyskusja ogólna
« Odpowiedź #2890 dnia: Marca 18, 2011, 05:58:30 pm »
Jestem wielkim fanem Kabala, ale obiektywnie patrząc nie ma się do czego przyczepić - design fajny, ciosy sztandarowe z MK3, fatal spoko. Jak dla mnie kolejna bardzo udana postać.

@Cobra, skąd Ci wynika, że jeszcze 5 postaci i będzie zapełniony cały roster?

cyber sub zero, smoke, kintaro, sheeva, quan chi oto ostatni 5tka :P

Offline Hero

  • Użytkownik
  • Wiadomości: 773
    • Zobacz profil
Odp: Mortal Kombat 9 - dyskusja ogólna
« Odpowiedź #2891 dnia: Marca 18, 2011, 06:09:29 pm »
Po 2 dniach naparzania w demko nowego MK upewniłem się, że gra zapowiada się dość dobrze. Wszystko bardzo mocno stara się odwołać do starego stylu MK i jeśli odniosą się do tego z umiarem, to powinno się to udać. Widać, że demo które dostaliśmy jest jeszcze niedopracowane (liczne błędy i niedociągnięcia) ale liczę, że wszystko zostanie odpowiednio zbalansowane i poprawione do finału.

Najbardziej jak już wspomniałem, podoba mi się charakter gry. Próba powrotu do tego co najlepsze w MK, powinna ożywić serie i wskazać odpowiednia drogę na przyszłość. Bardzo fajna jest też komiksowa oprawa, która jest cechą charakterystyczną tego MK. Nie podoba mi się natomiast zbyt słabo rozbudowany system walki. W demie nie ma zbyt dużo ciosów dla danych postaci. Ten wachlarz combosów który dostaliśmy jest ciekawy ale szybko staje się monotonny i jeśli nie łączymy ich ze sobą, to wygląda to dość schematycznie. Graficznie bez szału ale pewien odpowiedni poziom jest zachowany. Pewne modyfikacje i innowacje w rozgrywce (odnośnie special moves i X-ray) dobrze się prezentują i mam nadzieję, że w pełnej wersji będzie, to dobrze wyważone i nie będzie irytować. Wierze, w to że pomimo ograniczenia jakim jest system 2D, nowy mortal wyciśnie wszystko co najlepsze z tego i gameplay będzie po prostu czystą zabawą.

Poziom trudności również nie jest imponujący. Praktycznie na najniższym, przeciwnik woglę się nie rusza a Expert pozostawia bardzo wiele do życzenia. Jednak, to tylko demo i ciężko powiedzieć jak pod tym względem będzie się prezentować ostateczna wersja.

Ogólnie wrażenie dobre. Nowy Mortal prosperuje i na pewno szybko się nie znudzi  :)

Offline Cobra

  • Użytkownik
  • Wiadomości: 605
    • Zobacz profil
Odp: Mortal Kombat 9 - dyskusja ogólna
« Odpowiedź #2892 dnia: Marca 18, 2011, 06:12:39 pm »
Semek odpowiedział Ci na pytanie..

Zaraz padnie w naszą stronę pytanie : "skąd ta pewność, że owe postacie zawitają w nowym MK", więc Cię wyprzedzę i odpowiem : "A stąd, że z dniem pojawienia się wersji demonstracyjnej nowej części Mortal Kombat jakiś anonim wrzucił cały kod demówki na swojego lapka i wypuścił go do sieci... Z tego kodu można wywnioskować, że właśnie ta końcowa 5-tka zatoczy koło..."
« Ostatnia zmiana: Marca 18, 2011, 06:17:09 pm wysłana przez Cobra »

Offline Semek

  • Użytkownik
  • Wiadomości: 664
  • MK X: PC ; Steam ID: Sem3k
    • Zobacz profil
  • PSN ID: semek84
Odp: Mortal Kombat 9 - dyskusja ogólna
« Odpowiedź #2893 dnia: Marca 18, 2011, 06:20:53 pm »
Po 2 dniach naparzania w demko nowego MK upewniłem się, że gra zapowiada się dość dobrze. Wszystko bardzo mocno stara się odwołać do starego stylu MK i jeśli odniosą się do tego z umiarem, to powinno się to udać. Widać, że demo które dostaliśmy jest jeszcze niedopracowane (liczne błędy i niedociągnięcia) ale liczę, że wszystko zostanie odpowiednio zbalansowane i poprawione do finału.

Najbardziej jak już wspomniałem, podoba mi się charakter gry. Próba powrotu do tego co najlepsze w MK, powinna ożywić serie i wskazać odpowiednia drogę na przyszłość. Bardzo fajna jest też komiksowa oprawa, która jest cechą charakterystyczną tego MK. Nie podoba mi się natomiast zbyt słabo rozbudowany system walki. W demie nie ma zbyt dużo ciosów dla danych postaci. Ten wachlarz combosów który dostaliśmy jest ciekawy ale szybko staje się monotonny i jeśli nie łączymy ich ze sobą, to wygląda to dość schematycznie. Graficznie bez szału ale pewien odpowiedni poziom jest zachowany. Pewne modyfikacje i innowacje w rozgrywce (odnośnie special moves i X-ray) dobrze się prezentują i mam nadzieję, że w pełnej wersji będzie, to dobrze wyważone i nie będzie irytować. Wierze, w to że pomimo ograniczenia jakim jest system 2D, nowy mortal wyciśnie wszystko co najlepsze z tego i gameplay będzie po prostu czystą zabawą.

Poziom trudności również nie jest imponujący. Praktycznie na najniższym, przeciwnik woglę się nie rusza a Expert pozostawia bardzo wiele do życzenia. Jednak, to tylko demo i ciężko powiedzieć jak pod tym względem będzie się prezentować ostateczna wersja.

Ogólnie wrażenie dobre. Nowy Mortal prosperuje i na pewno szybko się nie znudzi  :)


Hero dla mnie system 2d oraz mała liczba ciosów to zaleta :) W retro Mk też było parę ciosów na krzyż i było najlepiej. Dzięki małej ilości ciosów mamy old school ( dużo ciosów wymagam od typowych gier 3d vide tekken, VF, DOA), a komba kręci się praktycznie tak samo jak w MK 2d. Dla mnie ten Mortal jest tym czym powienien być MK DA.
« Ostatnia zmiana: Marca 18, 2011, 07:16:26 pm wysłana przez Semek »

Offline Gizmo94pl

  • Użytkownik
  • Wiadomości: 339
  • NERD
    • Zobacz profil
  • GamerTag: Gizmo94pl
Odp: Mortal Kombat 9 - dyskusja ogólna
« Odpowiedź #2894 dnia: Marca 18, 2011, 06:21:06 pm »
Ale skoro demo jest na starym builidzie to mogli coś nowego dorzucić, chyba że się tylko silnikiem przez ten czas zajmowali.