Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Wiadomości - ildjarn

Strony: 1 [2] 3 4 ... 20
16
Ogólne / Odp: Mortal Kombat HD Arcade Complation
« dnia: Października 28, 2011, 08:47:48 am »
Trochę się nie orientuję ostatnio, kiedy MKAC na PC?

17
Mortal Kombat (2011) / Odp: Nowe Postacie
« dnia: Września 14, 2011, 07:01:45 am »
Były ploty, że Jason miałby się pojawić na Halloween. Kurrr, mogliby go zrobić bossem.

edit: o nieee:

http://testyourmight.com/forum/content.php?1827-MK9-DLC-Currently-NOT-in-Production

... może jeszcze kogoś dodadzą, tylko 4 postacie to byłaby porażka.

18
Mortal Kombat (2011) / Odp: Opisy postaci po polsku
« dnia: Sierpnia 23, 2011, 11:29:10 am »
Jezus Maryja, od kiedy wszystkie słowa tłumaczymy DOSŁOWNIE? Na litość boską dawniej w starych czasopismach komputerowych był taki dział "supery" i tam często były takie "dosłowne tłumaczenia" zdań dla śmiechu.

Ech, Secret Service rządził, w tym ww supery: Outpost - koniec postu, Postal - listonosz ze stali, Big Red Adventure - wielka awantura z Czerwonymi. Koala Lumpur - żulia z Australi itp. masa ok :laugh:

19
Mortal Kombat (2011) / Odp: Opisy postaci po polsku
« dnia: Sierpnia 22, 2011, 10:04:28 pm »
Owe "Netherrealm" tłumaczyłem jako dolny/a sfera/królestwo/cokolwiek. Tutaj 'dolny' jest bardziej przedstawione jako "upadły; potępiony" a 'realm' jako 'sfera/wymiar', czyli ogółem Netherrealm zostałoby dosłownie tłumaczone jako Upadły Wymiar. To skąd tu "Otchłań"? Tu już jest związek z religią chrześcijańską i po części grecką - Otchłań było miejscem (wg Chrześcijan), gdzie spoczywały dusze osób z lekkimi grzechami nieoczyszczonymi, czy też moralnie żyjące osoby niewierzące. Nie utożsamiało się tego z Niebem, Czyśćcem czy Piekłem, ale było częścią tego ostatniego. A że wg religii greckiej Piekieł strzegł cerber, a w Netherrealm jest on widoczny, uznałem, iż owy wymiar jest PRZED Piekłem, ale nie w nim.

Ale Netherrealm to właśnie piekło ponieważ tam gniją dusze (w dolnych jego rejonach) poza tym np. Scorpion porywając Sub-Zero (Bi-Hana) w MK9 do Netherrealmu krzyczy 'No, to hell with you', a Drahmin wita Tavena 'Welcome to hell'.

Najpierw przyczepiasz się do luźnego tłumaczenia, a potem sam proponujesz tłumaczyć 'Pit' jako 'Komnata' ;)?
No cóż, zauważ, że komnata to na ogół miejsce dobrze zbudowane będące częścią jakiejś większej budowli, np. pałacu czy chociażby starego zamku (skojarzyło mi się z "Komnatą Tajemnic" ;D). A to jest raczej wydrążone w ziemi laboratorium pełne dziwnych przyrządów i pokręconych eksperymentów.

Określenie pomieszczenia to detal, bardziej chodziło mi o to 'mięso'  :police:


Też się nad tym zastanawiałem, jednak 'Obrońca' brzmi jakby był jakimś pomniejszym wojakiem broniącym Ziemi, a 'Protektor' już jak 'Główny Obrońca'.

A to mnie przekonało, ok dobry argument.

20
Mortal Kombat (2011) / Odp: Cyber Smoke - ankieta
« dnia: Sierpnia 22, 2011, 09:16:50 pm »
Eno kocham ten dymowy outfit Smoke'a z Armageddon, nie wiem dlaczego ludzie go tak nie lubią, wygląda na pewien sposób przerażająco, to jest jednya z tych prób radykalnej odmiany wizerunku postaci, którą mogę spokojnie zaliczyć do udanych. BTW zrobiłem kiedyś w fotoszopie na szybko wersję kompromisową między starym a nowym Cyber Smoke'm, może to wszystko pójdzie w podobnym kierunku:






21
Mortal Kombat (2011) / Odp: Cyber Smoke - ankieta
« dnia: Sierpnia 22, 2011, 09:01:48 pm »
To ja sam powiem jak chcę :P

Robo Smoke jako osobna postać, z własnym story, KANONICZNYM ale wprowadzona w ten sposób żeby nie usuwać człowieka Smoke'a (może być ta dziura czasoprzestrzenna, przez którą teleportuje się Robo Smoke na moment przed śmiercią w Armageddonie do MK9). Co do wyglądu - chce żeby jako podstawowy kostium miał zupełnie nowy design (tak jak Cyber Sub-Zero, Cyrax i Sektor) a nie był kopią Sektora jak w MK3 i wizjach Raiden (patrz mój awatar), jako alternatywny strój niech będzie Duch-Smoke z Deception/Armageddon, a dopiero ewentualnie jako trzeci retro MK3 strój.

22
Mortal Kombat (2011) / Odp: Opisy postaci po polsku
« dnia: Sierpnia 22, 2011, 08:36:49 pm »
Czemu? Można spolszczyć niektóre nazwy własne. Mortal Kombat jako nazwę własną nie tłumaczę, gdyż dobrze to brzmi przy polskim tekście, ale są wyrazy, które należałoby spolszczyć, i do tych wyrazów należy Netherrealm. Jeszcze jakby to była nazwa ulicy, banku czy coś w tym stylu to owszem, ale kiepsko brzmi np. "Czarnoksiężnik z Netherrealm".


E tam, jak się nie da przetłumaczyć to się zostawia, bo jak przetłumaczysz Edenia? A najbliżej istoty Netherrealm (jeżeli już uprzeć się na tłumaczenie) jest 'Dolny Wymiar', bo to jakby piekło a nie żadna otchłań - w otchłaniach nic nie ma, a Netherrealm to jednak wciąż wielowarstwowa kraina zamieszkała przez demony i upadłe dusze.

Flesh Pits - Mięsne Jamy ("Jama Ciał" nie brzmi za dobrze, a lepiej i tę nazwę przetłumaczyć)

Dla mnie to komnaty 'Komnaty Ciał',  chodzi tu o ciało=mięso=flesh, a nie mięso=meat z którym Twoje tłumaczenie bardziej się kojarzy wbrew intencjom NRS.

Poza tym, przy niektórych angielskich słowach polskie odpowiedniki brzmiałyby po prostu idiotycznie, dlatego np. 'Arch-sorcerer Quan Chi' przetłumaczyłem jako 'Wielki czarnoksiężnik Quan Chi' zamiast 'Arcyczarodziej Quan Chi'. 

Nie prościej 'Arcymag'? :P

Poza tym jeżeli słowo ma zgrabniejszy polski odpowiednik to go używamy zamiast mniej zgrabnego np. IMHO lepiej żeby Liu Kang w endingu został OBROŃCĄ Ziemii, a nie pretensjonalnie brzmiącym 'protektorem'.

23
Mortal Kombat (2011) / Odp: Opisy postaci po polsku
« dnia: Sierpnia 22, 2011, 05:58:37 pm »
Żadna 'otchłań'. Netherrealm to nazwa własna wymiaru i jako takiej nie tłumaczymy. Od biedy da się z Outworld zrobić Zaświaty ale tu nic nie da się spolszczyć.

24
Mortal Kombat (2011) / Cyber Smoke - ankieta
« dnia: Sierpnia 22, 2011, 12:35:23 pm »
C. Smoke (czy raczej jego brak) wzbudza nieco kontrowersji, zrobimy więc ankietę jak to wygląda u nas w Polsce:

1. Chcecie powrotu Cyber Smoke'a czy macie go za kwestię starego story i wystarczy wam Human Smoke i Cyber Sub-Zero?
2. Jeżeli C.Smoke ma powrócić, to jako osobna postać z oryginalnym story, nowym movesetem itp. czy jedynie jako kostium dla Human Smoke z nowymi animacjami?
3. Jeżeli Cyber Smoke powróci jako odrębna postać, to jego story ma być niekanoniczne czy też przeciwnie, stać się wersją kanoniczną (np. powstaje dziura w czasoprzestrzeni, Smoke z czasów Armageddon przenosi się do okresu MK9 i w ten sposób mamy 2 Smołków - dobrego (choć chwilowo martwego) Human Smoke'a i złego Cyber Smoke'a z przyszłości, coś jak 2 Trunksy w Dragon Ballu)?

25
Freddy Krueger / Odp: Postacie: Freddy Krueger
« dnia: Sierpnia 09, 2011, 12:30:58 pm »
Tak, w aktualizacji zamiast Smoke'a będzie wychylał się Jason

Haha, doskonały pomysł ;D


Powiem wam tak, jeżeli fani nie chcą mieć takich postaci to jedyny sposób jest żeby nie kupować tej postaci, wtedy następnym razem Edzio nie zrobi kogoś innego, bo wszystko chodzi  o kasę jak nie zarobią to nie będą robić kolejnej postaci np Jasona.

Jeśli nie zarobią na Freddim to po prostu nie będzie następnego razu.

Bejbaliti:
http://www.youtube.com/watch?v=mRAKA4WCC64&feature=player_embedded

26
Freddy Krueger / Odp: Postacie: Freddy Krueger
« dnia: Sierpnia 09, 2011, 10:24:10 am »
Niezły ten vignette, ciekawe jak będzie wyglądał dla Jasona - pewnie Voorhees polujący na kobitki w Living Forest :P

27
Mortal Kombat (2011) / Odp: Postać - DLC
« dnia: Sierpnia 06, 2011, 09:42:04 am »
Zgadzam się, ale w sumie jeszcze Stryker (Mk3) i Raiden (Mk1) byliby dobrzy.

Tak, do tego MK3 Shang Tsung, MK1 Sonya & Liu Kang, ale szanse są małe bo z nie-ninjów nie da się fabrykować kolejnych palette swapów :P

28
Mortal Kombat (2011) / Odp: Postać - DLC
« dnia: Sierpnia 05, 2011, 05:51:29 pm »
2gą postacią jest MK3 Cyber Sub-Zero, bardzo fajnie chociaż szczerze to taniocha jak sam sqrwvsvn  >:D

http://www.youtube.com/watch?v=9XolQYdLOTA

PS: znowu nie zgadliśmy :P

29
Mortal Kombat (2011) / Odp: Postać - DLC
« dnia: Sierpnia 05, 2011, 11:51:39 am »
No trailer ma być dzisiaj, może pojawić się każdej chwili, a premiera packa 9 sierpnia razem z Freddim.

30
Mortal Kombat (2011) / Odp: Postać - DLC
« dnia: Sierpnia 05, 2011, 07:27:13 am »
Kolo na TRMK twierdzi że widział już foto 2-giego kostiumu i jest to UMK3 Scorpion. Tak samo inny gość, kiedy grał sobie na tej imprezce gdzie pokazano Krugera, twierdzi że Scorpion był jedyną postacią, której zablokowano możliwość zmiany strojów (pewnie żeby niespodzianka nie wyciekła). Myślę więc, że to prawda, pewnie będzie fajnie zrobiony tylko szkoda że to jednak nie Cyber Smoke jako alt. kostium.

Strony: 1 [2] 3 4 ... 20