Autor Wątek: Mortal Kombat X - dyskusja ogólna  (Przeczytany 656031 razy)

Offline SlaveMe TortueMe KillMe

  • Użytkownik
  • Wiadomości: 1916
  • WHERE IS MY FUCKIN' STAR?!?!?!?!
    • Zobacz profil
Odp: Mortal Kombat X - dyskusja ogólna
« Odpowiedź #1395 dnia: Marca 06, 2015, 07:23:22 pm »
Heh, też tam zaglądam od czasu do czasu:

Offline Luna

  • Użytkownik
  • Wiadomości: 588
    • Zobacz profil
Odp: Mortal Kombat X - dyskusja ogólna
« Odpowiedź #1396 dnia: Marca 06, 2015, 11:23:52 pm »
Ma ktoś link do tego materiału w którym niby się kolo wysypał z Jaśkiem Klatką?

Offline DarkSasuke

  • Użytkownik
  • Wiadomości: 142
    • Zobacz profil
  • PSN ID: DarkAsh_PL
Odp: Mortal Kombat X - dyskusja ogólna
« Odpowiedź #1397 dnia: Marca 06, 2015, 11:39:32 pm »
Ma ktoś link do tego materiału w którym niby się kolo wysypał z Jaśkiem Klatką?

Cały wywiad juz został usunięty przez Warner Bros. Jednak został jeszcze fragment wrzucony przez kogoś.
[youtube]mskB5BxPuSU[/youtube]

Offline wodny

  • Użytkownik
  • Wiadomości: 250
    • Zobacz profil
Odp: Mortal Kombat X - dyskusja ogólna
« Odpowiedź #1398 dnia: Marca 07, 2015, 12:02:15 am »
A czy to nie ten sam koleś czasem ileś miesięcy temu również wspomniał o Panu Cage? ^-^

Offline Filx

  • Użytkownik
  • Wiadomości: 447
  • MKX: PS4
    • Zobacz profil
Odp: Mortal Kombat X - dyskusja ogólna
« Odpowiedź #1399 dnia: Marca 07, 2015, 08:27:10 am »
Mamy już sporo fighterów, jeśli wszystko się potwierdzi: Scorpion, Sub-zero, Raiden, Kano, Quan Chi, Kung Lao, Kitana, Reptile, Ermac, Mileena, Jax, Johny Cage, Kenshi. Jak Sonya też będzie, to potwierdzili 14. Mam tylko nadzieję, że jeśli pojawi się ktoś nowy na streamie, to będzie to inna postać niż wymieniona wyżej spółka, bo gameplay gameplay'em, ale ja chciałbym poznać jak największą część rostera.

http://vignette2.wikia.nocookie.net/mkwikia/images/e/e2/Vlcsnap-2015-02-06-15h17m34s172.png/revision/latest?cb=20150206221943
Czyli Quan Chi wziął sobie hełm Shao Kahna pod koniec MK9  ;D
« Ostatnia zmiana: Marca 07, 2015, 08:59:13 am wysłana przez Filx »

Offline wodny

  • Użytkownik
  • Wiadomości: 250
    • Zobacz profil
Odp: Mortal Kombat X - dyskusja ogólna
« Odpowiedź #1400 dnia: Marca 07, 2015, 09:45:27 am »
Są też takie teorie, że ten fragment czaszki wbudowany w strój Quan Chi należy właśnie do Shao Khana.

Offline DarkSasuke

  • Użytkownik
  • Wiadomości: 142
    • Zobacz profil
  • PSN ID: DarkAsh_PL
Odp: Mortal Kombat X - dyskusja ogólna
« Odpowiedź #1401 dnia: Marca 07, 2015, 10:36:30 pm »
Na stronie Eventhubs pojawiły sie kombinacje specjalnych ciosów dla kilku postaci. Można już się zacząć uczyć.
http://www.eventhubs.com/moves/mkx/

Offline karzel

  • Użytkownik
  • Wiadomości: 265
    • Zobacz profil
Odp: Mortal Kombat X - dyskusja ogólna
« Odpowiedź #1402 dnia: Marca 07, 2015, 10:46:26 pm »
Na stronie Eventhubs pojawiły sie kombinacje specjalnych ciosów dla kilku postaci. Można już się zacząć uczyć.
http://www.eventhubs.com/moves/mkx/

Na mojej stronie dużo wcześniej się pojawił ruchy specjalne do większości postaci, które są już potwierdzone.

Offline Regis89

  • Użytkownik
  • Wiadomości: 48
    • Zobacz profil
Odp: Mortal Kombat X - dyskusja ogólna
« Odpowiedź #1403 dnia: Marca 07, 2015, 11:15:08 pm »
Serio nie łapię tego hejtu roosterowego :D nawet gdyby się potwierdził to mi się podoba. Sam jestem z Mortalem na bieżąco praktycznie od początku i wiadomo- jako ultra fanboy Kabala chciałbym go widzieć w każdej grze, jako tylko nieco mniejszy fanboy Raina, Human Smoke'a, Nooba i Robotów też chciałbym ich widzieć. Bardzo lubię Nightwolfa (sorry, ale argumenty, że "nie pasuje" on do Mortala mając w zestawieniu typowego mnicha Shaolin, czy świeżego władcę Outworldu z azteckim designem są poprostu głupie) tym bardziej, że dla mnie on był zawsze takim szefem numer 2 dla Obrońców Ziemi po Raidenie, ze względu na swą mądrość i umiejętności. No ale ok- nie będzie żadnego z tych wyżej wymienionych- trudno. Może pojawią się jako DLC, może będą mieli wielki comeback w następnych częściach.

Bawi mnie również, że sporo osób praktycznie od początku topicu początkowo hejtując nowe postacie, nagle uważają je za majstersztyki i co gorsza w zamian za kombatantów z MK9 domagają się powrotu totalnych miernot z DA i Desception xD Przecież taki Kotal, D'Vorah czy Erron już designersko biją na pysk 90% oryginałów z wyzej wspomnianych części. Czym tak mierna postać jak Frost czy Tanya miałaby sobie zasłużyć na wejście do roostera? (szczególnie ta pierwsza, której nawet odświeżenie i kompletna zmiana skillsetu nie pomoże w zdjęciu łatki pt: "Sub-Zero z cyckami"). Bo Rai Cho, Havik, Hotaru, ewentualnie Sareena z Mythologies/Armageddonu - finito, żadnych więcej kombatantów z tamtych serii.

A jeśli chodzi o problem pt: mamy Cassie i Jaqlin- niech ich starzy idą na emeryturę i nie zaśmiecają roostera bo to bez sensu i sprawia, że MKX bedzie niewypałem. Sorry, ale jak już tak dążycie do porównań z kompletnie różnym Tekkenem- tam całe story od 21 lat kręci się wokół dziadka, syna i wnuczka i ich zależnościach między sobą (nowości w roosterze są jeszcze rzadsze niż w Mortalu) i jakoś nie zauważylem by popularność tej serii spadła, lub by ktoś narzekał na niewykorzystane potencjały w postaci Kawaii duper z różowymi, pluszowymi kocimi łapami xD

To co ewentualnie ja bym mógł sobie życzyć od nowego Mortala to konsekwencja ze strony NR. Chodzi mi głównie o to, by nie było potworków takich jak to miało miejsce np: w Armagedonie, DC Universe czy Dziewiątce:


1) Armageddon

-Boon: Robimy podsumowanie Mortala- każdy kombatant bedzie miał rozwinięty lore, szczegółowo opisany.

-Community: Yay! zajebiście! Wszystko będzie jasne i ładnie spięte klamrą na koniec

-Boon (po wypuszczeniu paru historyjek): Wlasciwie to mamy teraz inne projekty na głowie, więc ten zamykamy i do niego nie wrócimy, tym bardziej, że Armageddon się sprzedał. Nara

2) DC:

-Boon: Mamy obecnie taki rooster, ale worry not- wypuscimy Wam DLC zarówno dla uniwersum Mortala jak i DC Comics

-Community: Yay! Zajebiście! Dostaniemy Ermaca, Kung Lao, Green Arrowa a może i nawet kloca Doomsdaya!

-Boon: Właściwie to mamy w planach zrobienie lepszego Mortala dla fanboyów i Injustice, więc olewamy ten projekt i już do niego nie wrócimy. Nara

3) MK9

-Boon: Siemka dostaniecie masę DLC (conajmniej 10), nowe areny z poprzednich części i nowe skiny

-Community: Yay! Zajebiscie! Boon koffamy Cię

-Boon: Macie 4 dlc i się cieszcie, bo ręka mnie świerzbiła by nie dać wam raina, bo go nie trawię, więc nie powinniscie narzekać.

Coś w ten deseń ;)

Offline wodny

  • Użytkownik
  • Wiadomości: 250
    • Zobacz profil
Odp: Mortal Kombat X - dyskusja ogólna
« Odpowiedź #1404 dnia: Marca 08, 2015, 12:00:37 am »
A jeśli chodzi o problem pt: mamy Cassie i Jaqlin- niech ich starzy idą na emeryturę i nie zaśmiecają roostera bo to bez sensu i sprawia, że MKX bedzie niewypałem. Sorry, ale jak już tak dążycie do porównań z kompletnie różnym Tekkenem- tam całe story od 21 lat kręci się wokół dziadka, syna i wnuczka i ich zależnościach między sobą (nowości w roosterze są jeszcze rzadsze niż w Mortalu) i jakoś nie zauważylem by popularność tej serii spadła, lub by ktoś narzekał na niewykorzystane potencjały w postaci Kawaii duper z różowymi, pluszowymi kocimi łapami xD
Ludzie narzekają na taką Cassie, bo nie może dotrzeć do nich to, że nie jest ona klonem swoich rodziców. Dobry przykład z Mishimami zapodałeś. Jin, Kazuya i Heihachi mają ze sobą wspólną część ciosów, ale jakoś gracze na to wielce nie psioczą. Tak samo w "Street Fighterze" gdzie na przykład w czwórce występują Ryu, Evil Ryu, Akuma, Oni i Ken czyli postacie różniące się między sobą, ale posiadające dużo wspólnych zagrań. Czegoś takiego w "Mortalu" nie można uświadczyć. Powinniśmy się cieszyć, że NRS nie idzie na łatwiznę. Równie dobrze mogli Cassie dać ciosy jej rodziców i tyle. Byłaby z niej wtedy taka Kira z "Deception" czyli postać, która mimo posiadania fajnej historii i przyjemnego designu, byłaby w dupie poprzez brak oryginalnych zagrań.

Offline franqey

  • Użytkownik
  • Wiadomości: 657
  • Szary eminencja
    • Zobacz profil
Odp: Mortal Kombat X - dyskusja ogólna
« Odpowiedź #1405 dnia: Marca 08, 2015, 12:38:43 am »
Cytuj
To co ewentualnie ja bym mógł sobie życzyć od nowego Mortala to konsekwencja ze strony NR.
https://www.youtube.com/watch?v=xkmHnswr0yk&spfreload=10

W takim razie ja bym se życzył, żeby w story mode można było zagrać tymi złymi. W 9 najbardziej mnie wkurwiało, że nie można było sterować Kano, Noobem, Shangiem, Sektorem czy Baraką. Wolę takich, a od wszystkich tylko wpierdol zbierali.

Offline SlaveMe TortueMe KillMe

  • Użytkownik
  • Wiadomości: 1916
  • WHERE IS MY FUCKIN' STAR?!?!?!?!
    • Zobacz profil
Odp: Mortal Kombat X - dyskusja ogólna
« Odpowiedź #1406 dnia: Marca 08, 2015, 03:42:40 am »
Ciekawe podejście: nowi w MKX biją dizajnersko postaci z gry sprzed ośmiu lat :)
Idę za ciosem: postaci z MKA biją na głowę pod względem dizajnu postaci z MK4. HA!

Offline LeonLeonik18

  • Użytkownik
  • Wiadomości: 58
  • MKX: PS4
    • Zobacz profil
  • PSN ID: Mikeys_M
Odp: Mortal Kombat X - dyskusja ogólna
« Odpowiedź #1407 dnia: Marca 08, 2015, 07:21:26 am »
Ja postanowiłem, że od dzisiaj ślepo ufam studiu NetherRealm.
Jak Ed chcę dać Jaxa czy Johnego to niech daje. Liu Kang? A proszę bardzo, widocznie po coś musi tam być.
Ja się cieszę, że mam Mileene, Kitane czy dobrze zapowiadającą się D'vorah. Nic mi więcej do szczęścia nie potrzeba  ;D

Offline Regis89

  • Użytkownik
  • Wiadomości: 48
    • Zobacz profil
Odp: Mortal Kombat X - dyskusja ogólna
« Odpowiedź #1408 dnia: Marca 08, 2015, 10:43:48 am »
Cytuj
https://www.youtube.com/watch?v=xkmHnswr0yk&spfreload=10

W takim razie ja bym se życzył, żeby w story mode można było zagrać tymi złymi. W 9 najbardziej mnie wkurwiało, że nie można było sterować Kano, Noobem, Shangiem, Sektorem czy Baraką. Wolę takich, a od wszystkich tylko wpierdol zbierali.

Bardzo trafne spostrzeżenie! Przyznam się szczerze, że nigdy się nad tym mocno nie zastanawiałem, ale istotnie- dlaczego story zawsze musi dotyczyć tych dobrych, bądź co najwyżej neutralnych?

Zrobić alterstory mode dla sił zła, by mieć możliwość nieco innego rozwinięcia fabuły byłoby jak najbardziej spoko.


Cytuj
Ciekawe podejście: nowi w MKX biją dizajnersko postaci z gry sprzed ośmiu lat :)
Idę za ciosem: postaci z MKA biją na głowę pod względem dizajnu postaci z MK4. HA!

Jak najbardziej prawidłowe podejście. Trzymasz się kurczowo pojęcia design jako "wyglądu", "czegoś zewnętrznego", podczas gdy w to pojecie wchodzi także lore, storyline i przedewszystkim skillset. Mam pełne prawo porównywać oryginalny skillset Kotala do marnej Frost, która miała ciosy Sub-Zero, pseudo teleport Scorpiona i jakis swój nedzny wyrzut. Tak samo jeśli chodzi o wygląd, to śmiem wątpić by w pełni odświeżony Dairou czy Darrius mogliby sobą prezentować coś więcej niż D'Vorah, czy wspomniany Kotal. Na oryginalność, ciekawość czy zajebistość (niepotrzebne skreślić- nazywajcie to jak chcecie) postaci nie zawsze wpływa grafika, czy to na jakim sprzęcie gramy czego chociażby Scorpion i Sub-Zero są przykładem.
« Ostatnia zmiana: Marca 08, 2015, 10:58:13 am wysłana przez Regis89 »

Offline Filx

  • Użytkownik
  • Wiadomości: 447
  • MKX: PS4
    • Zobacz profil
Odp: Mortal Kombat X - dyskusja ogólna
« Odpowiedź #1409 dnia: Marca 08, 2015, 11:03:07 am »


Cytuj
Ciekawe podejście: nowi w MKX biją dizajnersko postaci z gry sprzed ośmiu lat :)
Idę za ciosem: postaci z MKA biją na głowę pod względem dizajnu postaci z MK4. HA!

Jak najbardziej prawidłowe podejście. Trzymasz się kurczowo pojęcia design jako "wyglądu", "czegoś zewnętrznego", podczas gdy w to pojecie wchodzi także lore, storyline i przedewszystkim skillset. Mam pełne prawo porównywać oryginalny skillset Kotala do marnej Frost, która miała ciosy Sub-Zero, pseudo teleport Scorpiona i jakis swój nedzny wyrzut. Tak samo jeśli chodzi o wygląd, to śmiem wątpić by w pełni odświeżony Dairou czy Darrius mogliby sobą prezentować coś więcej niż D'Vorah, czy wspomniany Kotal. Na oryginalność, ciekawość czy zajebistość (niepotrzebne skreślić- nazywajcie to jak chcecie) postaci nie zawsze wpływa grafika, czy to na jakim sprzęcie gramy czego chociażby Scorpion i Sub-Zero są przykładem.

Co nadal nie zmienia faktu, że są to fighterzy znacznie starsi. Podczas tworzenia ich twórcy mieli mniejsze możliwości i gorszy okres niż teraz, więc te postacie zrobione dobrze dzisiaj, na nowo, mogłyby designem przebić wielu fighterów z MK9.