Autor Wątek: Mortal Kombat X - dyskusja ogólna  (Przeczytany 653227 razy)

Offline SlaveMe TortueMe KillMe

  • Użytkownik
  • Wiadomości: 1916
  • WHERE IS MY FUCKIN' STAR?!?!?!?!
    • Zobacz profil
Odp: Mortal Kombat X - dyskusja ogólna
« Odpowiedź #150 dnia: Czerwca 17, 2014, 10:02:47 pm »
Kurwa, i znowu odwalają to samo. W poprzedniej części na siłę wcisnęli Kartosa i Kruegera i jakbym Freddiego nie kochał to on po prostu nie pasuje to MK.....
Teraz będą wpieprzać następnych pajaców na siłę.......

Offline Luna

  • Użytkownik
  • Wiadomości: 588
    • Zobacz profil
Odp: Mortal Kombat X - dyskusja ogólna
« Odpowiedź #151 dnia: Czerwca 17, 2014, 10:23:41 pm »
Kurwości pisałem posta i mi go zeżarło. Na YT jest filmik kolesia, który niby grał 2h w tego MK i wspomniał o kilku ciekawych rzeczach.

Co wyłapałem:
- Graficznie gra kosi. Jest bardzo blisko rendera który widzieliśmy. Trzeba to ponoć zobaczyć w pełnej rozdzielczości i z należytym frameratem, żeby naprawdę docenić
- Ogólnie cała gra jest (i ma być) cięższa klimatem, niż jakikolwiek do tej pory MK. Co za tym idzie, wątpię by pojawiły się tu jakieś babality, czy inne frendczipy.
- Gore w grze jest ponoć niesamowity. To co widzieliśmy, stanowi dopiero zalążek tematu. Rentgeny na genitalia itd. Opisał chłop fatal Scorpiona. On wcale na końcu nie odcina przeciwnikowi głowy, a...pół twarzy. I ona ponoć zlatuje na ziemię, a potem masz widok jak oponent próbuje krzyczeć i drgają mu jeszcze niby struny głosowe. Taka mała masakra
- Run w grze jest i robi się go dashując a nie przyciskiem, jak to zacni redaktorzy pssite opisali.
- Walka dynamiką leży gdzieś pomiędzy MK9, a Injustice.
- Wraca run, więc wracają run combosy. Prawdopodobnie dlatego był potrzebny pasek staminy. Aby gra nie cierpiała na nadmiar posranych akcji które zabierają za dużo HP.
- Odnośnie combosów, ponoć pokazywany materiał nie uwzględniał naprawdę poważnych serii. Chłop gadał, że z runcombosami to wygląda przemiodnie po prostu. Obadamy w praniu.
- Areny. Interaktywne - tak, przesadzone - nie. Większość interakcji służy do przemieszczania się po mapce, nie do spamowania na dystans.
- Apropo dystansów. Gra ponoć jest nastawiona na zwarcie bardziej niż MK9, gdzie można było momentami spamić z drugiego końca areny. W to akurat bardzo wierzę, skoro mamy run i areny pozwalające na szybkie podbicie do przeciwnika, bądź ucieczkę z gównianej strefy.

Chyba tyle. Jak mi się coś przypomni, to dopiszę.

Offline Kitana,Sindel,Tomek

  • Użytkownik
  • Wiadomości: 900
    • Zobacz profil
Odp: Mortal Kombat X - dyskusja ogólna
« Odpowiedź #152 dnia: Czerwca 17, 2014, 10:44:48 pm »
Z tego co napisał Luna niejeden fan mortala miałby powód do zadowolenia, nie mniej, idąc w kierunku super mega gore Ed prawdopodobnie doczeka się niczego innego jak tylko ban'a na nowego Mortala w wielu krajach...

Australia, Niemcy, Skandynawia już drżą na samą myśl o klasyfikowaniu tego tytułu :D

Offline Luna

  • Użytkownik
  • Wiadomości: 588
    • Zobacz profil
Odp: Mortal Kombat X - dyskusja ogólna
« Odpowiedź #153 dnia: Czerwca 17, 2014, 10:54:33 pm »
So fuck'em. Niemcy nie mieli MK9 i nigdy go nie dostaną, bo musieli by roster zmienić w kolorowe teledupisie rzygające tęczą, a na fatala przeciwnik został by zasypany cukierkami "Zozolami". Do dziś kuzyn do mnie przyjeżdża i zawsze odpalamy MK, bo u siebie pograć nie ma jak. Dla mnie gore jest bomba. Zresztą żadna tajemnica, że fanem tego gatunku horrorów jestem.

Offline Kazak

  • Użytkownik
  • Wiadomości: 111
    • Zobacz profil
Odp: Mortal Kombat X - dyskusja ogólna
« Odpowiedź #154 dnia: Czerwca 17, 2014, 11:39:44 pm »
So fuck'em. Niemcy nie mieli MK9 i nigdy go nie dostaną, bo musieli by roster zmienić w kolorowe teledupisie rzygające tęczą, a na fatala przeciwnik został by zasypany cukierkami "Zozolami". Do dziś kuzyn do mnie przyjeżdża i zawsze odpalamy MK, bo u siebie pograć nie ma jak. Dla mnie gore jest bomba. Zresztą żadna tajemnica, że fanem tego gatunku horrorów jestem.
A to Niemcy nie mogą zamówić sobie gry z zagranicy? Czy po prostu jak ktoś jest zarejestrowany na Playstation w Niemczech, to gra mu wtedy się nie odpali? Poważnie pytam.

Offline SlaveMe TortueMe KillMe

  • Użytkownik
  • Wiadomości: 1916
  • WHERE IS MY FUCKIN' STAR?!?!?!?!
    • Zobacz profil
Odp: Mortal Kombat X - dyskusja ogólna
« Odpowiedź #155 dnia: Czerwca 18, 2014, 12:18:57 am »
W Niemczech nie powinni się srać do Mortala i jego brutalności bo dzieciaki gorszych rzeczy wysłuchują od dziadków gdy ci im o swojej młodości opowiadają.....

To co napisałeś Moon powinno poprawić mi humor ale jakoś chyba wolę rozczarować się miło niż nie miło zawieść.
Co do gore... Dla mnie to plus. Ale mi się ostatnio śniło, że skalpowałem żywe zwierzęta, więc może po prostu jestem nie normalny..... Jeśli te 'próbujące krzyczeć tchawice' rzeczywiście będą to super, bo jak przyjrzeć się bliżej Fatalom z MK9, to [choć są one najlepsze w serii] widać dużą monotematyczność zagrywek. Urywanie/wysadzanie głowy, wyrywanie kończyn, rozrywanie w pasie...... Z drugiej strony, skoro mają być ''nie do końca rzeczywiste" [jakby poprzednie były...] to istnieje obawa, że będą one na maksa przegięte..... Ale pożyjem obaczym.....

Dodam, że mnie pozytywnie zaskoczyły Babalities w MK9. Berbecie nie siedzą na pieluszkach jak we wcześniejszych częściach tylko robią sobie krzywdę wywracając się albo dostając w łeb...... Urocze :)

Dobrze brzmi też info o tym, że areny nie są przeładowane interaktywnym gównem. MK w stylu Fighting Force to byłby słaby Mortal :)

Offline Luna

  • Użytkownik
  • Wiadomości: 588
    • Zobacz profil
Odp: Mortal Kombat X - dyskusja ogólna
« Odpowiedź #156 dnia: Czerwca 18, 2014, 12:34:20 am »
Przecież w Injustice też nie ma Fighting Force. Tego by grze nie zrobili, bo jakoś tak mam wrażenie, że dążą W KOŃCU do czegoś, co ma prawo być turniejowe. Obadamy jak to w praniu wyjdzie, ale nie będę płakał, póki na gotowym produkcie łap nie położę. Niemcy mają zakaz dystrybucji MK na terenie swojego kraju. Stąd np w sklepach w/w gry nie uświadczysz. To samo tyczy się wielu innych produkcji. Natomiast pojęcia nie mam jak to się odnosi do dystrybucji cyfrowej. Choć z drugiej strony oni pewnie mają swój PSN, a nie tak jak cebulandia - "chcesz odpalić PSN w języku angielskim?". W ogóle ta cała nagonka na brutalność w grach to przysłowiowe szukanie chuja do dupy [ależ poetycko pojechałem]. Z jednej strony drą mordę, że gry to dla dzieci, z drugiej jakie to brutalne. Niech się w końcu jeden z drugim zdecydują. IMO jak gra jest z ratingiem "M", to choćby i Scorp walczył dwoma infernal dildosami, a na fatala robił anal-penetration-fallusality, nie ma się czego czepiać. Tylko zawsze jest w ten sam sposób. Najpierw przykładna mama idzie i wrzuca do koszyka "grę dla dziecka", a potem żal jak tempa cipa zauważy, że młody rozjeżdża ludzi w GTA i rucha prostytutki w swoim odpimpowanym, cyfrowym "pussywagenie". Twórcy filmów mają pełne pole do popisu, autorzy książek je mają i nawet muzycy. Dlaczego więc Ed miał by się giąć dla jakiejś popierdolonej nacji, która nawet nie potrafi zaakceptować swojej historii i na widok sfastyki w jakiejkolwiek formie, dostaje sraczki wtórnej? Ma być krwawo, to niech jest krwawo.

Offline SlaveMe TortueMe KillMe

  • Użytkownik
  • Wiadomości: 1916
  • WHERE IS MY FUCKIN' STAR?!?!?!?!
    • Zobacz profil
Odp: Mortal Kombat X - dyskusja ogólna
« Odpowiedź #157 dnia: Czerwca 18, 2014, 12:44:46 am »
Wow...

Cały post o chujach i jednej piździe:)
Kiedy pisałem o FF nie chodziło mi, o to że Injustice jakoby było podobne tylko, że kolesie z NS mogli wpaść na świetny pomysł aby tak zaplanować areny.... Jak wiemy oni jeśli chodzi o pomysły mają rozrzut jak ruska pepesza......

PS: a Niemcy to wspaniały naród..... :)

Offline Adept

  • Moderator Globalny
  • Użytkownik
  • Wiadomości: 2115
  • Detektyw z deszczowego miasta
    • Zobacz profil
Odp: Mortal Kombat X - dyskusja ogólna
« Odpowiedź #158 dnia: Czerwca 18, 2014, 06:38:51 am »
Cytuj
- Wraca run, więc wracają run combosy. Prawdopodobnie dlatego był potrzebny pasek staminy. Aby gra nie cierpiała na nadmiar posranych akcji które zabierają za dużo HP.

W UMK3 nie było żadnych run combosów. Po wypitce stamina się zawsze wyczerpywała do zera. Jedyny raz kiedy stamina jest wymagana to cancel run jab, który i tak jest robiony na minimalnym odnowieniu (np. cancel run jab w pełnym combie Sindel - można aż dwa zrobić). Jednak jest to i tak dosyć trudne do zrobienia. Johnx o ile wymiata w MK tak on sam rzadko kiedy robi cancel run jaby, a jeszcze nie dawno go nawet tego uczyłem. Także nie wiem o czym mówisz pisząc o run combosach.

Offline Luna

  • Użytkownik
  • Wiadomości: 588
    • Zobacz profil
Odp: Mortal Kombat X - dyskusja ogólna
« Odpowiedź #159 dnia: Czerwca 18, 2014, 07:36:15 am »
Cytuj
- Wraca run, więc wracają run combosy. Prawdopodobnie dlatego był potrzebny pasek staminy. Aby gra nie cierpiała na nadmiar posranych akcji które zabierają za dużo HP.

W UMK3 nie było żadnych run combosów. Po wypitce stamina się zawsze wyczerpywała do zera. Jedyny raz kiedy stamina jest wymagana to cancel run jab, który i tak jest robiony na minimalnym odnowieniu (np. cancel run jab w pełnym combie Sindel - można aż dwa zrobić). Jednak jest to i tak dosyć trudne do zrobienia. Johnx o ile wymiata w MK tak on sam rzadko kiedy robi cancel run jaby, a jeszcze nie dawno go nawet tego uczyłem. Także nie wiem o czym mówisz pisząc o run combosach.

no właśnie mnie się kojarzy, że coś takiego widziałem tylko nie wiem czy umk, czy mkt. Tak czy inaczej nie zmienia to faktu, że czepiasz się słówek, a stamina potrzebna, aby nie było 1combo finish. Mam cichą nadzieję, że udostępnia stage demo do ogrania jak przy okazji mk9:)

EDIT:
Taki tam screen z dostępnego trailera. Chłop jednak musiał widzieć tego MK w akcji, bo załączony obrazek zdaje się potwierdzać jego słowa.

« Ostatnia zmiana: Czerwca 18, 2014, 05:58:34 pm wysłana przez Luna »

Offline Gor0

  • Użytkownik
  • Wiadomości: 300
    • Zobacz profil
Odp: Mortal Kombat X - dyskusja ogólna
« Odpowiedź #160 dnia: Czerwca 18, 2014, 06:04:55 pm »
W Niemczech nie powinni się srać do Mortala i jego brutalności bo dzieciaki gorszych rzeczy wysłuchują od dziadków gdy ci im o swojej młodości opowiadają.....

To co napisałeś Moon powinno poprawić mi humor ale jakoś chyba wolę rozczarować się miło niż nie miło zawieść.
Co do gore... Dla mnie to plus. Ale mi się ostatnio śniło, że skalpowałem żywe zwierzęta, więc może po prostu jestem nie normalny..... Jeśli te 'próbujące krzyczeć tchawice' rzeczywiście będą to super, bo jak przyjrzeć się bliżej Fatalom z MK9, to [choć są one najlepsze w serii] widać dużą monotematyczność zagrywek. Urywanie/wysadzanie głowy, wyrywanie kończyn, rozrywanie w pasie...... Z drugiej strony, skoro mają być ''nie do końca rzeczywiste" [jakby poprzednie były...] to istnieje obawa, że będą one na maksa przegięte..... Ale pożyjem obaczym.....

Dodam, że mnie pozytywnie zaskoczyły Babalities w MK9. Berbecie nie siedzą na pieluszkach jak we wcześniejszych częściach tylko robią sobie krzywdę wywracając się albo dostając w łeb...... Urocze :)

Dobrze brzmi też info o tym, że areny nie są przeładowane interaktywnym gównem. MK w stylu Fighting Force to byłby słaby Mortal :)

Po fatalu Rain'a z MK 9 nic mnie już nie zaskoczy....

Offline arti91

  • Użytkownik
  • Wiadomości: 239
    • Zobacz profil
Odp: Mortal Kombat X - dyskusja ogólna
« Odpowiedź #161 dnia: Czerwca 19, 2014, 04:18:17 am »
Po ostatniej serii spodziewałem się kontynuacji historii Mk. Czyli to co działo się w Mk 4 i dalej, ale udoskonalone w dzisiejszych czasach. Obejrzałem filmiki z nadchodzącego Mortala i nie specjalnie mnie to ucieszyło co zobaczyłem. Poczytałem jednak i tu i tam, i doszedłem do wniosku, że taki tragiczna ta gra być nie musi. Cztery nowe postaci dochodzą, czyli jest szansa, że fighterzy znani z Mk 4 i tych późniejszych pojawią się tutaj, tym bardziej, że postaci typu Johnny, Jax i Sonya się postarzeją. Stać niestety mnie nie będzie na zagranie w nowe dzieło pana Boona, dlatego tez pozostało podniecanie się filmikami na you tube.

Offline davidkoz

  • Moderator Globalny
  • Użytkownik
  • Wiadomości: 1628
  • Elder God
    • Zobacz profil
Odp: Mortal Kombat X - dyskusja ogólna
« Odpowiedź #162 dnia: Czerwca 19, 2014, 11:52:56 am »
Od początku i na początek chciałem przywitać wszystkich po długiej nieobecności i podzielić się własną opinią na temat Mortal Kombat z numerkiem "10" oraz poruszyć uwagi dotyczące zmian.

E3, Los Angeles, ładna pogoda, wyczekiwanie, trailer, podekscytowanie, nadzieja i pierwszy wywiad z Edem Boonem. Zaprezentowany gameplay podzielił fanów Mortal Kombat w większości raczej na tych, którym nie spodobało się w jakim kierunku podąża smocza seria. Zauważyłem tutaj na forum, że mamy problemy z kilkoma aspektami:

Problem nr 1 - Stary roster, nowy roster

Tak, na targach E3 dostaliśmy od razu na dzień dobry świeżą dawkę nowych zawodników, poza znanymi z serii Scorpionem i Sub-Zero mogliśmy podziwiać Cassie Cage, Ferra/Tor, Kotal Khan i D'Vorah. Fala oburzenia, złości, że postacie nie pasują, że wyglądają jak z anime czy uniwersum DC zalały fora internetowe, a graczom nie podoba się, że przez takie właśnie zmiany klimat Mortal Kombat został zachwiany, a sama gra przypomina klimatem niczemu winne, biedne już wymienione dziesiątki razy Injustice: Gods Among Us.

Ja patrzę na to z nieco innej strony. Dostaliśmy w 2011 Mortal Kombat 9, które w moim odczuciu jest zbiorem wszystkiego co najlepsze. Mamy to, za co pokochaliśmy smoczą serię, wszystkich ulubionych zawodników, tryby, gore i inne, które wspięły serię na wyżyny i dzięki nim jesteśmy dziś tutaj, a nie gdzie indziej. Po co zatem kopiować czy zmieniać coś, co jest już dobre. Uważam, że lepiej to zostawić nam prawdziwym fanom pamiętającym jeszcze początki i pójść o krok dalej.

Najbardziej dziwi mnie to, że wiele osób myśli, że Johnny Cage, Sonya i cała reszta będzie mieć 50 lat, a my dostaniemy córki, synów czy wnuków, ponieważ wszystko będzie osadzone do 25 lat po wydarzeniach z MK9. Z tego co zrozumiałem będą przeskoki czasowe, a zaczniemy swoją podróż od razu po wydarzeniach z poprzedniej części, przez co właśnie nie ma jakichkolwiek problemów, aby Johnny Cage miał wciąż trzydziestkę na karku. To, że kończąc tryb story będzie miał ok. pięćdziesiątki nie znaczy, że nie mogą go wrzucić do walki w młodszym wieku jak i całą resztę. Oczywiście podałem tylko Johnnego jako przykład, ponieważ niemalże możemy być pewni, że jego jak i Sonyi nie zobaczymy jako grywalnych ze względów na zakręcenie uroczą Cassie Cage. Tak, uważam, że córka Państwa Cage jest uroczą dziewuchą i cały swój wdzięk oraz nutkę narcystycznej osobowości perfekcyjnie przejęła po ojcu, czego nie mogłoby zabraknąć w nadchodzącej serii.

Patrząc na końcówkę w trybie "Story" w MK9 jestem pewien, że pojawi się Shinnok i uważam, że dużą szansę mają Fujin oraz Reiko. Zastanawia mnie damskie grono zawodniczek. Mamy dwie nowe panny, z czego musi pojawić się jakaś, która jest nam już znana z serii i tak sobie myślę: jeżeli możemy wykluczyć niemalże w 100% Kitane, Jade i Sindel, które zginęły oraz Sonie, to pozostaje nam Mileena, Tanya i Scarlet, na których myśl dostaję dreszczy z nadzieją, że jednak się nie pojawią. Zastanowiłbym się raczej nad pozostałymi z nowszych serii paniami typu Frost (którą chyba jednak możemy wyeliminować poprzez dodanie trzech wariacji do postaci, ponieważ mając już Sub-Zero w trzech odsłonach, to po co nam kolejne trzy wariacje na temat zamrażania, ślizgania, klonowania itp), Li Mei, która fanką wielu poza mną chyba nie jest oraz Nitarą, czy Ashrą, które mają raczej nikłe szanse pojawienia się. Myślę też, że pojawi się jakaś postać władająca ogniem, puszczająca ogniste fireballe, bo teraz gdy Liu Kang zginął to wypadałoby go zastąpić.

Problem nr 2 - Nie jeden, nie dwa, a TRZY!

Kolejna burza, a bo dlaczego nie dać postaci wszystkiego na raz, a każdy będzie mógł wybrać sobie to, czym grać najwygodniej. Kolejną nowością oczywiście są wariacje postaci, których dokonamy przed walką. Proszę Państwa, a właśnie dlatego, że dzięki temu każda walka Scorpion Sub-Zero nie będzie wyglądać tak samo. Wprowadzi to trochę więcej taktyki, zbalansuje bardziej postacie. Niektórzy mówią, że style wprowadzone zostały już w Mortal Kombat Deadly Alliance z miernym skutkiem. Tak, oczywiście, ale tam było to coś zupełnie innego, bo przypominam, że zmieniając styl zmieniały się całkowicie wszystkie ciosy wraz z kombosami. Mortal Kombat 10 zaproponuje nam jedynie niewielkie różnice polegające na dodaniu dodatkowych zdolności specjalnych, czy wykorzystaniu broni przy kombosie.

Problem nr 3 - Rodem z samego środka Injustice

Interaktywne areny opisał bardzo ładnie Luna w "Wstępna recenzja dostępnych do tej pory materiałów o Mortal Kombat X" na forum, dzięki czemu nie będę musiał wyjaśniać, że dzięki temu oraz wprowadzeniu biegu niektórzy gracze będą mogli pożegnać się z nadmiernym spamowaniem fireballami i podobnymi, a rozgrywka stanie się bardziej dynamiczna.

Problem nr 4 - Chyba pozostanę sam

Jak w koszmarze narzekacie, że nie będzie trybu "TAG TEAM" chociaż nie zostało to jeszcze potwierdzone na stówę, a więc po co płakać? Jest to dobry tryb wnoszący wiele w ostatniej części i wniósłby pewnie bardzo wiele do nowego Mortal Kombat no ale poczekajmy jeszcze chwilę, a jeśli panowie z Netherrealm Studio nie zaimplementują tego trybu, to zawsze można będzie wrócić do MK9, no cóż, jednym słowem powiedzieć można "ŻYCIE".

Tyle na dziś, to i tak szczyt moich możliwości ponieważ jestem wypalonym dziadkiem, którego bolą już wszystkie kości, a my Polacy lubimy narzekać, kochamy narzekać. Oj tak, to nasza najmocniejsza strona, a nikt nie powiedział, że będzie łatwo, życie nie jest łatwe, a więc wyluzować trochę, uśmiechnąć się samemu do siebie i będzie lepiej.

PS ADEPT - tak, nie mam pojęcia, gdzie stawia się przecinki :)
PS2 ADEPT - modyfikowałem ten post już tysiąc razy, kolejny raz modyfikować nie będę :)
« Ostatnia zmiana: Czerwca 19, 2014, 12:03:32 pm wysłana przez davidkoz »

Offline Luna

  • Użytkownik
  • Wiadomości: 588
    • Zobacz profil
Odp: Mortal Kombat X - dyskusja ogólna
« Odpowiedź #163 dnia: Czerwca 19, 2014, 04:08:53 pm »
(...) która fanką wielu poza mną chyba nie jest(...)
I vice versa. My też pindy nie lubimy:D Ale bez głupiego czepiania się słówek - jak napisałem, tak jest. Za wcześnie na parzenie języka odnośnie tego co w grze jest dobre a co nie. Fakt faktem - ludzie narzekają na metamorfozę. Za czasów MK9 każdy chciał mroczniejszego MK. Pytam się w takim razie, gdzie tu konsekwencja? To samo tyczy się postaci. MK9 dostał aż dwie nowe, a licząc DLC i specjalnie dodanego Kratosa - 5. I wtedy też było mało nowych twarzy. IMO odświeżenie rostera jest tej serii naprawdę potrzebne i bardzo dobrze, że się za to zabrali. Ile razy w końcu można grać w to samo?;)

Offline Gor0

  • Użytkownik
  • Wiadomości: 300
    • Zobacz profil
Odp: Mortal Kombat X - dyskusja ogólna
« Odpowiedź #164 dnia: Czerwca 19, 2014, 04:33:55 pm »
Frost może ewentualnie pojawić się jako wariant Sub zero, patrz Superman i skórka Cyborg Superman