Autor Wątek: Mortal Kombat X - dyskusja ogólna  (Przeczytany 655828 razy)

Offline Rv0000

  • Użytkownik
  • Wiadomości: 163
    • Zobacz profil
Odp: Mortal Kombat X - dyskusja ogólna
« Odpowiedź #2865 dnia: Grudnia 04, 2015, 04:51:18 pm »
Poza tym zastanawia mnie kim jest ten trzeci. Bo Sektor i Cyrax - wiadomo, ale Smoke przecież umarł jako człowiek. Więc co? Wskrzeszony i przerobiony na cyborga? Z dupy. Więc może to cyber zbroja Sub-zero się zbuntowała jak go z niej wyjęli? Chuj ich wie. Pewnie wieśniaki nawet się nie będą silić na to by wytłumaczyć. Już i tak ta część fabularnie leży, a boję się że ta postać będzie bardziej kurwić logikę niż Szumlewicz.

To, że to jest Smoke to jest potwierdzone bo pod oficjalnym filmem na yt, jest w opisie wyraźnie napisane że to Cyber Smoke.
Cytuj
Additional characters include classic Mortal Kombat characters Bo Rai Cho, master of the drunken fist, and series favorites Cyrax, Sektor and Robot Smoke in the form of new Kombatant, Tri-Borg.

Jakby ktoś się przejmował logiką w DLC to by nie było postaci filmowych. Pojawienie się Smoke-Robota nie ma żadnego znaczenia fabularnego i nie ma się co nad tym zastanawiać, to jest niekanoniczne i tyle.
« Ostatnia zmiana: Grudnia 04, 2015, 04:53:30 pm wysłana przez Rv0000 »

Offline SlaveMe TortueMe KillMe

  • Użytkownik
  • Wiadomości: 1916
  • WHERE IS MY FUCKIN' STAR?!?!?!?!
    • Zobacz profil
Odp: Mortal Kombat X - dyskusja ogólna
« Odpowiedź #2866 dnia: Grudnia 04, 2015, 05:14:59 pm »
Freddy Krueger też był DLC w MK9 a kiedy wprowadzono Tremora okazało się, że Tremor zyskał swoje moce w Dreamrealm z którego pochodzi Fred. Oni nie dzielą tego na rzeczy kanoniczne i niekanoniczne. Fabuła swoje, a postaci w grze swoje. Wojownicy z Earthrealm są w story opętani, w grze już nie. Fabuła swoje, gra swoje, DLC swoje, a w MKXI i tak wpierdolimy co nam się podoba bo i tak kupią.....
Ja tak to widzę............
« Ostatnia zmiana: Grudnia 04, 2015, 05:19:53 pm wysłana przez SlaveMe TortueMe KillMe »

Offline Ninja-Spectre

  • Użytkownik
  • Wiadomości: 640
    • Zobacz profil
Odp: Mortal Kombat X - dyskusja ogólna
« Odpowiedź #2867 dnia: Grudnia 04, 2015, 08:28:53 pm »
Pod cyborga wbrew pozorom jest sensowna fabuła. Ktoś zdobył plany konstrukcyjne cyborgów od Lin Kuei, lub samo Lin Kuei postanowił je jeszcze raz wykorzystać. I tak jakiś nowy wojownik został przerobiony na cyborga, którego konstrucja została oparta na 3 planach i stad ma cechy/uzbrojenie Sektora/Cyraxa/Smoka. To, że Smoka w tej wersji historii nie przerobili, to nie oznacza, że nie było planu konstrukcji- po prostu go nie zdołali złapać. Jeśli chodzi o grę to jest jakieś pójście na łatwiznę - zapewne 1 styl to 1 postać, ale trudno. Przynajmniej cyborg będzie, wiec to na plus.

Co do Bo Rai Cho zgodzę się z InRainem - zrobienie pijanego mistrza bez tych rzygów i pierdów by było dobre. Chociaż wątpię, aby tak zrobili, w końcu w USA rzyganie i pierdzenie to szczyt humoru. I tak to lepsza postać do gry niż te 2 gościnne.

Ten wariat z piłą to tylko gorsza wersja Jasona, za bardzo pokraczna, w dodatku ręce obciążone ciężką piłą - jak ma walczyć wręcz z innymi postaciami.

Aliena lubię, ale nie poasuje kompletnie do mordobicia. Przecież to zwierzę, a zwierzęta nie uprawiają żadnego stylu walki wręcz. Ma zęby, pazury i ogon - ma dopaść ofiarę i ją rozszarpać, a nie walczyć z nią "na karate". Obcy wyprowadzający combosy będzie nienaturalny i komiczny. Predator się nadaje, ale obcy nie. Chyba, że go rzeczywiście zhumanizują i będzie miał dużo cech postaci z której się wykluł - na filmiku ma troche cech Baraki, może w kolejnych stylach będzie miał cechy innych wojowników - będzie kolejne 3 w 1.

Offline SlaveMe TortueMe KillMe

  • Użytkownik
  • Wiadomości: 1916
  • WHERE IS MY FUCKIN' STAR?!?!?!?!
    • Zobacz profil
Odp: Mortal Kombat X - dyskusja ogólna
« Odpowiedź #2868 dnia: Grudnia 04, 2015, 11:50:18 pm »
No mówiłem Ninja... Kolejny ukłon w stronę fanów....

Offline ender

  • Użytkownik
  • Wiadomości: 135
    • Zobacz profil
  • PSN ID: ender139
Odp: Mortal Kombat X - dyskusja ogólna
« Odpowiedź #2869 dnia: Grudnia 05, 2015, 09:46:09 am »
Jedyne co jest ciekawe w tej postaci to to że wylazł z Baraaki i teraz ma cechy Tarkatana. A trzy wariacje? Zobaczycie, że w każdej z nich obcy będzie zrodzony z innej postaci i będzie miał ich cechy... Kolejny "ukłon" w stronę fanów którzy nie dostali swoich ulubionych wojowników.....

Oglądając filmik przeoczyłem ten fakt, także tu ukłony w stronę autora. Powyższa uwaga ociepliła dla mnie wizerunek Obcego o kilka poziomów. Można się dalej zastanawiać, z kogo by jeszcze mógł wyjść. Oczywiście rozumiem, że granie Baraką w stroju Aliena może być obrzydliwe, ale dla mnie - o ile gameplay będzie pasował - nie ma problemu. Mogą wydać później DLC w cenie kombat packa z 3 strojami, aby każdy wierny fan mógł zagrać Baraką w stroju Baraki :).

3-borg to fajny pomysł. Mam tylko nadzieję, że 3 wariacje będą się na tyle różniły, że będą to faktycznie 3 różne postacie. Wiem, wiem, mogę sobie pomarzyć. Czepianie się, że w efekcie dla każdego z cyborgów dostajemy po 1 wariacji, to czepianie się. Ciosy dla Smoka będą pewnie wzorować na postaci z MK3, a nie MK 2011. Smok w swojej nowej demonicznej formie pozostaje dla mnie dalej najciekawszą postacią.

Bo-Rai Cho... Tu nie mam zdania. Poczekam na gameplay. Sam wizerunek grubego mistrza sztuk walki mi raczej nie odpowiada, ale zobaczymy co potrafi. Uważam, że ciosów związanych z fekaliami mu nie dadzą, ale myślę, że temat przewinie się w Brutality/Fatality.

Co do 4 gościa, którego nazwy nie pamiętam i nie chce mi się zapamiętywać, to zgodzę się z PurpleRainem. Wybór tak absurdalny, że mogą zrobić z niego coś ciekawego. Na razie mam tylko niepokojące wrażenie, że postać może być komiczna. Mam tu na myśli, że może mieć system walki i wykończenia, które mają być w założeniu śmieszne.

Offline Filx

  • Użytkownik
  • Wiadomości: 447
  • MKX: PS4
    • Zobacz profil
Odp: Mortal Kombat X - dyskusja ogólna
« Odpowiedź #2870 dnia: Grudnia 05, 2015, 11:04:35 am »
No to i ja słówko od siebie dodam:
Tri-Borg- pomysł genialny, jak się nim będzie dobrze grało i historia będzie się trzymała kupy (tyle wystarczy) to będzie najlepsza postać 9/10
Bo' Rai Cho- na niego się już wszyscy przygotowaliśmy, jeśli będzie używał kija, rąk, nóg, brzucha, czegokolwiek do walki, to też będzie bardzo dobrze 8/10
Alien- design na razie najlepszy ze wszystkich gościnnych, jakby był tylko on w KP2 jako guest, to by się spotkał z lepszym przyjęciem, wolę jego niż Predatora 6,5/10
Ten... no, koleś z piłą- ogólnie nie interesuje się zbytnio horrorami, więc nawet nie wiedział, że istnieje taki film :D postać najgorsza, wygląd do dupy, potencjału brak 1,5/10

Swoją drogą na początku zwiastuna miałem nadzieję, że będą też dodatkowe rozdziały w story, ale szybko zostałem wyprowadzony z tego błędu...

Offline SlaveMe TortueMe KillMe

  • Użytkownik
  • Wiadomości: 1916
  • WHERE IS MY FUCKIN' STAR?!?!?!?!
    • Zobacz profil
Odp: Mortal Kombat X - dyskusja ogólna
« Odpowiedź #2871 dnia: Grudnia 05, 2015, 12:08:05 pm »
Oglądając filmik przeoczyłem ten fakt, także tu ukłony w stronę autora. Powyższa uwaga ociepliła dla mnie wizerunek Obcego o kilka poziomów. Można się dalej zastanawiać, z kogo by jeszcze mógł wyjść. Oczywiście rozumiem, że granie Baraką w stroju Aliena może być obrzydliwe, ale dla mnie - o ile gameplay będzie pasował - nie ma problemu. Mogą wydać później DLC w cenie kombat packa z 3 strojami, aby każdy wierny fan mógł zagrać Baraką w stroju Baraki :).
Tenksy.......:)
Też sobie później pomyślałem, że dadzą Alienowi skórki tych postaci, z których wylazł :P To by były jaja, chociaż wtedy Xen nie mógłby używać ogona do zadawania ciosów.........

Offline DarkSasuke

  • Użytkownik
  • Wiadomości: 142
    • Zobacz profil
  • PSN ID: DarkAsh_PL
Odp: Mortal Kombat X - dyskusja ogólna
« Odpowiedź #2872 dnia: Grudnia 05, 2015, 07:01:01 pm »
[youtube]dDvZGP2eXfk[/youtube]

Offline Filx

  • Użytkownik
  • Wiadomości: 447
  • MKX: PS4
    • Zobacz profil
Odp: Mortal Kombat X - dyskusja ogólna
« Odpowiedź #2873 dnia: Grudnia 05, 2015, 08:08:09 pm »
Nie wiem, czy było tak też w przypadku pierwszego KP (i szczerze mówiąc nie chce mi się sprawdzać), ale nie zauważyłem pod koniec wciąż powtarzanego napisu "Who's Next?". Czyżby nie było już nikogo next?

Apropos dlc: mogliby dawać za ukończenie tych wież specjalnych (tylko niektórych, np. halloween, święta czy coś) kody do odblokowania DARMOWYCH dlc. Nie mówię, że ma być od razu jedno na miesiąc, ale mogłoby być CHOCIAŻ JEDNO. Niestety 99% nierealne.

Offline ender

  • Użytkownik
  • Wiadomości: 135
    • Zobacz profil
  • PSN ID: ender139
Odp: Mortal Kombat X - dyskusja ogólna
« Odpowiedź #2874 dnia: Grudnia 05, 2015, 08:39:05 pm »
Mnie zastanawia jeszcze brak na końcu loga STEAMu.

Nie wypuszczanie DLC na komputery byłoby rozsądne. Jak pamiętamy, firma robiąca wersję na PC zawiodła, a dzięki takiej zagrywce jakiś fan zapewne wykona całą pracę. Będzie zrobione taniej, lepiej, a na grach na PC i tak się zarabia chyba mniej niż na konsolach. :) Pytanie czy po takim modzie, będzie można pograć przez sieć. 

Offline PurpleRain

  • Użytkownik
  • Wiadomości: 425
    • Zobacz profil
Odp: Mortal Kombat X - dyskusja ogólna
« Odpowiedź #2875 dnia: Grudnia 08, 2015, 11:34:53 am »
https://www.reddit.com/r/MortalKombat/comments/3vcv56/an_interesting_note_about_the_triborg/

Bardzo fajna sprawa. Mam nadzieję, że ten cały Tri-Borg jest oczywiście tylko jednorazowym wybrykiem.

W moim idealnym świecie, w następnym MK powinna jego sprawa zostać rozegrana w ten sposób:
1. Tri-Borg traci zdolności Cyraxa i Sektora i zostaje tylko Robotyczną wersją Smoke'a, w którą wstępuje Enenra przejmując nad nim władzę. Zmienia imię na Cyber-Enenra/Robot-Enenra, albo po prostu Enenra, zawiera sojusz z Sektorem i próbuje ponownie rozjebać Lin Kuei.
2. Sektor odbudowuje swoje ciało i nadal pozostaje Sektorem ze swoim kozackim backgroundem, motywami i jeszcze większą rządzą władzy. Okazuje się, że takich robotycznych ziomków ma jeszcze miliony miliardów skitranych gdzieś i gotowych do aktywacji i zabijania.
3. Cyrax odnajduje się po swojej nieobecności w MKX i jest good guyem w cybernetycznym ciele, pomagającym Sub-Zero i Special Forces.
4. Smoke zostaje w formie human, wyciągnięty z otchłani Netherrealm i przywrócony na dobrą stronę, przez pozbycie się Enenry ze swojego ciała, staje po stronie Sub-Zero, do którego dołącza wraz z Frost, która przejrzała na oczy, że prawdziwym zagrożeniem dla Lin Kuei jest Sektor i jego cybernetyczna ekipa.

Eh, marzenia. Any thoughts?

Offline SlaveMe TortueMe KillMe

  • Użytkownik
  • Wiadomości: 1916
  • WHERE IS MY FUCKIN' STAR?!?!?!?!
    • Zobacz profil
Odp: Mortal Kombat X - dyskusja ogólna
« Odpowiedź #2876 dnia: Grudnia 08, 2015, 09:35:55 pm »
Tri-Borg w wersji Sektor, Cyrax i Robot Smoke może po prostu oznaczać, że ktoś kto to pisał gówno wie o nazwach używanych w MKU. Możliwe jednak [i chciałbym aby tak było], że to rzeczywiście wskazówka co do tego, że nie jest to cybernetyzowany Smoke, a tylko robot z podobnymi umiejętnościami. Musiałby jednak posiadać swoją wolę, która czyniłaby z niego choć trochę ciekawszą postać od zwykłej kukły na sznurkach kogoś innego. Swoją drogą ciekawie mogło by wyglądać starcie żywego Smoke'a z jego zrobotyzowaną wersją. Plus ta Enenra żerująca raz na jednym raz na drugim.... Można by wykręcić niezły scenariusz z tego. Stworzenie urozmaiconych ciosów różnych dla obu wojowników bazujących na mocy Smoke'a też nie jest nierealne, więc taką wersję jestem w stanie wpisać na listę z napisem TAK.....
« Ostatnia zmiana: Grudnia 08, 2015, 09:38:14 pm wysłana przez SlaveMe TortueMe KillMe »

Offline Huunreh

  • Użytkownik
  • Wiadomości: 38
    • Zobacz profil
Odp: Mortal Kombat X - dyskusja ogólna
« Odpowiedź #2877 dnia: Grudnia 08, 2015, 10:47:04 pm »
Na MK Online pada podejrzenie, że być może Tri-Borg pochodzi z klanu Tekunin, który stworzył Sektor. Wtedy to miałoby ręce i nogi.

Offline SlaveMe TortueMe KillMe

  • Użytkownik
  • Wiadomości: 1916
  • WHERE IS MY FUCKIN' STAR?!?!?!?!
    • Zobacz profil
Odp: Mortal Kombat X - dyskusja ogólna
« Odpowiedź #2878 dnia: Grudnia 08, 2015, 10:59:01 pm »
A Sektor już go stworzył w tej linii czasowej....?
Kurwa, zabrzmiałem jak Abed z Community....... Tzn..... Sektor utworzył Tekunin ale około zdarzeń pokazanych w Armageddonie. W tej linii czasowej coś o tym było? Kurwa... Znowu brzmię jak Abed.....

Offline Huunreh

  • Użytkownik
  • Wiadomości: 38
    • Zobacz profil
Odp: Mortal Kombat X - dyskusja ogólna
« Odpowiedź #2879 dnia: Grudnia 09, 2015, 12:19:37 am »
Fakt bo został rozczłonkowany, więc klan nie powstał.
Lub np. napisali na oficjalu pod trailerem KP2 "Cyrax, Sektor, and Robot Smoke", czyli Robot, nie Cyborg ani Human. Może jeśli Lin Kuei nie pochwyciło Smoke'a to zrobili na jego podobienstwo robota. I już. To by chyba wyjaśniało.
« Ostatnia zmiana: Grudnia 09, 2015, 01:26:05 am wysłana przez Huunreh »