Autor Wątek: Mortal Kombat X - dyskusja ogólna  (Przeczytany 653228 razy)

Offline Luna

  • Użytkownik
  • Wiadomości: 588
    • Zobacz profil
Odp: Mortal Kombat X - dyskusja ogólna
« Odpowiedź #105 dnia: Czerwca 12, 2014, 11:46:36 pm »
Johnx-wiem że ich było całkiem sporo, tylko debilne jest wprowadzanie kolejnego, który w dalszym ciągu ma konflikt ze Scorpem :/.
Bedą się klepać do 10 pokolenia ? Pff

Bardziej wychodzi mi tu na to, że obecny Sub ma dość tego ciągłego konfliktu, tylko Scorp ich chce wszystkich wybić.

Offline Kazak

  • Użytkownik
  • Wiadomości: 111
    • Zobacz profil
Odp: Mortal Kombat X - dyskusja ogólna
« Odpowiedź #106 dnia: Czerwca 12, 2014, 11:56:03 pm »
Co właściwie Sub-Zero gada w tym gameplayu? Jestem w stanie zrozumieć tylko "I'm tired of...". Reszta jest przygłuszona.
A co do tego obrazka z MK1, to mi się wydaje, że tak po prostu przedstawili Lin Kuei w tamtych czasach, nie jest to żadna rodzinka Sub-Zerów, ani specjalna jednostka.
« Ostatnia zmiana: Czerwca 13, 2014, 12:21:06 am wysłana przez Kazak »

Offline Ryuuzaki

  • Użytkownik
  • Wiadomości: 14
    • Zobacz profil
Odp: Mortal Kombat X - dyskusja ogólna
« Odpowiedź #107 dnia: Czerwca 13, 2014, 12:03:55 am »
Co właściwie Sub-Zero gada w tym gameplayu? Jestem w stanie zrozumieć tylko "I'm tired of...". Reszta jest przygłuszona.

Wydaje mi się że "I'm tired of maintain of innocence"
« Ostatnia zmiana: Czerwca 13, 2014, 12:07:04 am wysłana przez Ryuuzaki »

Offline Sim

  • Użytkownik
  • Wiadomości: 650
    • Zobacz profil
Odp: Mortal Kombat X - dyskusja ogólna
« Odpowiedź #108 dnia: Czerwca 13, 2014, 12:42:54 am »
Na podstawie tego co się fabularnie wydarzyło w MK9 i to co już wiemy o MKX myślę, że możemy się spodziewać następujące postacie:
- Raiden
- Quan Chi
- Shinnok
- Cyrax
- Sektor
- Ermac

Tych postaci raczej upływ czasu nie dotyczy. Kolejne postacie to możliwi krewni, potomkowie (uczniowie) ewentualnie w starszym wieku:
- Baraka (mało w końcu tych Tarkatanów?)
- Reptile
- Tanya
- Rain
- Scarlet
- Mileena
- Kano
- Sheeva

Tak więc mamy w sumie (razem ze Scorpionem i Sub-Zero) 16 postaci ze starego składu (a w sumie ma być 24 postaci więc nowych aż tak wiele może nie być). Możliwe, że Ci co zginęli powrócą też jako nowe postacie pod wodzą Quan Chi. Co do powrotu Sub-Zero to widzę trzy możliwości:
- całkowicie nowy Sub-Zero
- Kuai Liang wskrzeszony przez Quan Chi (wyjątek w regułce?)
- Bi-Han powraca jako Sub-Zero (fabularnie Noob wpadł w wir dusz i może to go jakoś wyzwoliło spod jarzma Quan Chi).

Mnie osobiście poza rozgrywką - przedstawia się dobrze - interesuje fabuła. Bardzo odważne podejście i ciekaw jestem jak to rozwiążą/wyjaśnią taki spory upływ czasu. W końcu Shinnok na końcu MK9 powiedział "Soon I will be free" chyba, że dla boga 25 lat to chwila :P Pewnie w Netherrealm czas płynie inaczej.

Intryguje mnie ta nowa postać Kotal Kahn. Jak już ktoś wspomniał Kahn to tytuł nie nazwisko, więc czy jest więcej Kahnów? I czy jest jakoś w ogóle powiązany z Shao Kahnem?
« Ostatnia zmiana: Czerwca 13, 2014, 12:53:11 am wysłana przez Sim »

Offline Kitana,Sindel,Tomek

  • Użytkownik
  • Wiadomości: 900
    • Zobacz profil
Odp: Mortal Kombat X - dyskusja ogólna
« Odpowiedź #109 dnia: Czerwca 13, 2014, 01:16:32 am »
Cóż ja mogę powiedzieć o nowym Mortalu? Jest póki co średnio, przynajmniej patrząc na postacie. Widać, że głównym zamysłem twórców był powiew świeżości, ale powiew nie oznacza przecież wichury i wywiania większości starych postaci! Póki co jedynie pewnym możemy być tego co zobaczyliśmy, choć nie ukrywam, że premiera dopiero w 2015 i przez głowę przeszła mi myśl, że pozostali (może za wyjatkiem Cagea) są żartem i w oficjalnym Mortalu ich nie zobaczymy!

Bądź co bądź, przesunięcie fabuły o 25 lat dyskwalifikuje prawie wszystkich Ziemskich wojowników, natomiast Edeńskie twory typu Sindel (niestety nie widać, żadnej czupryny...) , Kitana, czy maszkary z zaświatów mogą funkcjonować w nowym świecie zupełnie bez problemu!

Offline Adept

  • Moderator Globalny
  • Użytkownik
  • Wiadomości: 2115
  • Detektyw z deszczowego miasta
    • Zobacz profil
Odp: Mortal Kombat X - dyskusja ogólna
« Odpowiedź #110 dnia: Czerwca 13, 2014, 04:29:14 pm »
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=Z0GFRcFm-aY[/youtube]

Offline franqey

  • Użytkownik
  • Wiadomości: 657
  • Szary eminencja
    • Zobacz profil
Odp: Mortal Kombat X - dyskusja ogólna
« Odpowiedź #111 dnia: Czerwca 13, 2014, 04:55:38 pm »

Offline Huunreh

  • Użytkownik
  • Wiadomości: 38
    • Zobacz profil
Odp: Mortal Kombat X - dyskusja ogólna
« Odpowiedź #112 dnia: Czerwca 13, 2014, 11:14:06 pm »
Dlaczego Sub-Zero ma dwie różne maski? Ta lodowa, niebieska przypomina maskę młodszego Sub'a z 9.
« Ostatnia zmiana: Czerwca 13, 2014, 11:19:30 pm wysłana przez Huunreh »

Offline Ryuuzaki

  • Użytkownik
  • Wiadomości: 14
    • Zobacz profil
Odp: Mortal Kombat X - dyskusja ogólna
« Odpowiedź #113 dnia: Czerwca 13, 2014, 11:33:22 pm »
Dlaczego Sub-Zero ma dwie różne maski? Ta lodowa, niebieska przypomina maskę młodszego Sub'a z 9.

Ubiór postaci zmienia się gdy używają innego trybu, np: Scorpion ma miecze na ninjutsu, Cage nosi okulary w trybie Hollywood itd




@Edit
Wywiad Ed'a z TRMK najciekawsze rzeczy:

-Potwierdził że w Lin Kuei jest cała masa Sub-Zero, wyjaśnią to szczegółowo w story mode.
-Postać z MK4 na 100% będzie w rosterze
-nowe -ality (friendship, brutality albo zupełnie coś nowego)
-Ferra nie jest dzieckiem, fatale nigdy nie będą na niej używane
-Jeden z trzech trybów będzie opierał się na kontra-ataku (?)
-Postacie powyżej MK4 też się pojawią
-Jest przycisk bloku, nie poszli w kierunku Injustice
-Tag mode nie jest pewniakiem
-Wprowadzą coś podobnego do MKast podcast, fani będą mieli większy dostęp do informacji

 
« Ostatnia zmiana: Czerwca 14, 2014, 11:56:08 am wysłana przez Ryuuzaki »

Offline Luna

  • Użytkownik
  • Wiadomości: 588
    • Zobacz profil
Odp: Mortal Kombat X - dyskusja ogólna
« Odpowiedź #114 dnia: Czerwca 14, 2014, 12:53:21 pm »
Tag mode nie jest pewniakiem - tu się zmartwiłem:<

Offline franqey

  • Użytkownik
  • Wiadomości: 657
  • Szary eminencja
    • Zobacz profil
Odp: Mortal Kombat X - dyskusja ogólna
« Odpowiedź #115 dnia: Czerwca 14, 2014, 01:05:38 pm »
Ja to najbardziej bym chciał ten tryb z MK4, gdzie się pięciu na pięciu przez elminacje walczyło

Offline Semek

  • Użytkownik
  • Wiadomości: 664
  • MK X: PC ; Steam ID: Sem3k
    • Zobacz profil
  • PSN ID: semek84
Odp: Mortal Kombat X - dyskusja ogólna
« Odpowiedź #116 dnia: Czerwca 14, 2014, 01:18:16 pm »
Tag mode nie jest pewniakiem - tu się zmartwiłem:<

Ja się nie zamartwiłem, tylko wkur... Miał być tag team i zespołowe fatale. Ech, a tak się człowiek napalił. Z drugiej strony po Tagu z DOA ciężko będzie zaspokoić moje oczekiwania jeśli chodzi o grę w zespole.

Offline Egzorcysta

  • Użytkownik
  • Wiadomości: 7
  • "Reality is for those who lack imagination"
    • Zobacz profil
  • PSN ID: k_pietruczynik
Odp: Mortal Kombat X - dyskusja ogólna
« Odpowiedź #117 dnia: Czerwca 14, 2014, 01:20:34 pm »
Ryuuzaki dzięki za info

To ja pozwolę sobie na komentarz i tradycyjnie pomarudzę :-)

1. w Lin Kuei jest cała masa Sub-Zero? A w Piekle nie ma przypadkiem całej masy Scorpionów szukających zemsty? :-D Jak żyję to nie spotkałem się z grą, która miała by tak naciągana fabułę jak Mortal Kombat. Jak z jakiegoś taniego serialu albo komiksu. Naprawdę, naprawdę nie stać ich na nic lepszego? Ciekawsze scenariusze wymyślałem na kiblu.

2. "Ferra nie jest dzieckiem, fatale nigdy nie będą na niej używane" - Śmierdzące lenie! Postać nie pasuje im do gotowego szablonu fatality opracowanego dla innych postaci. Ojej! Nie chce im się robić dodatkowych animacji i programować. Za dużo roboty, więc...

3. "Tag mode nie jest pewniakiem" - To jedna z najciekawszych opcji w Mortal Kombat 9. Jedna z najzajebistrzych zmian na lepsze w serii. Przedłuża walkę , zdecydowanie uatrakcyjnia rozgrywkę. I teraz może tego nie być. Kolejny krok w bok i w tył.

A tak poza tym. Ile lat mogły by mieć w MKX postacie ziemskie. 50-60? Czy dyskwalifikuje je ten fakt aby mogły pojawić się w grze? Ba! Mało tego. Tak naprawdę 25 lat w świecie "Mortal Kombat" i panującej w nim ostatnimi czasy nie-logice, nie powinno stanowić NAJMNIEJSZEGO problemu. Praktycznie KAŻDA z postaci z uniwersum MK ma prawo się pojawić.

Offline Luna

  • Użytkownik
  • Wiadomości: 588
    • Zobacz profil
Odp: Mortal Kombat X - dyskusja ogólna
« Odpowiedź #118 dnia: Czerwca 14, 2014, 01:36:47 pm »
http://sp1.fotolog.com/photo/49/6/53/mortal_koombat/1271888425468_f.jpg  nie chciał bym, żeby roster wyglądał w ten sposóbXD To bardziej przypomina jakąś dziką grę na mugena, niż faktycznie poważny tytuł:D Big suprajs będzie jak się Shujinko pojawi np:D Obadamy...niedługo PAX i liczę, że tam MK też zawita. Z nowym materiałem ofc.

Offline Ryuuzaki

  • Użytkownik
  • Wiadomości: 14
    • Zobacz profil
Odp: Mortal Kombat X - dyskusja ogólna
« Odpowiedź #119 dnia: Czerwca 14, 2014, 01:44:28 pm »
Dokładny cytat Ed'a na temat Tag mode " It's not completely off the table, but it wasn't one of the most used things."
Nie po to wprowadzali coś nowego do MK9 żeby potem to zastawić, myślę że Tag ma dużą szanse na powrót.