Autor Wątek: Mortal Kombat X - dyskusja ogólna  (Przeczytany 651566 razy)

Offline wodny

  • Użytkownik
  • Wiadomości: 250
    • Zobacz profil
Odp: Mortal Kombat X - dyskusja ogólna
« Odpowiedź #1845 dnia: Marca 29, 2015, 12:00:27 pm »
Ale to tylko moja opinia. Ja nie czuję mimo bycia fanem serii wielkiego przywiązania do weteranów. Jeżeli "Mortal X" odniesie ogromny sukces, a na to się zapowiada, to w kolejnej części będą mogli zaryzykować.

Dla mnie ta seria to nie Sub-Zero czy Scropion wałkowani do wyrzygania. Szczególnie ten drugi to nudy na pudy i z chęcią bym zobaczył odsłonę bez niego. Wiadomo, że postacie są ważne, ale dla mnie w bijatykach na 1 miejscu są takie rzeczy jak system walki. Jak do wyboru mam 20-30 postaci to na pewno znajdę swojego ulubieńca. Jak system walki jest do bani to nawet 30 świetnych postaci mnie nie przekona do grania.

Offline ender

  • Użytkownik
  • Wiadomości: 135
    • Zobacz profil
  • PSN ID: ender139
Odp: Mortal Kombat X - dyskusja ogólna
« Odpowiedź #1846 dnia: Marca 29, 2015, 12:26:49 pm »
No jasne. To co ja napisałem to też jest tylko moja opinia. Po przeczytaniu twojego postu miałem potrzebę wypowiedzenia się :) Zresztą mam nadzieję, że napisałeś tego posta, żeby przedyskutować temat.

Co do systemu walki to zgoda, że jest najważniejszy w grze. Zasada jest prosta: słaby system walki słaba gra. Nic, ani grafika, ani fabuła tego nie naprawi, przynajmniej w bijatykach. Ale ale... System walki zmienia się, czasem drastycznie, między częściami. To nie on jest atrybutem charakterystycznym dla serii, a właśnie fabuła i wojownicy. Jeśli wymienimy całkowicie wojowników, a system walki zmieni się w sposób naturalny, to co zostanie?? Czy to nie będzie całkowicie nowa gra?

Offline wodny

  • Użytkownik
  • Wiadomości: 250
    • Zobacz profil
Odp: Mortal Kombat X - dyskusja ogólna
« Odpowiedź #1847 dnia: Marca 29, 2015, 12:49:47 pm »
Jakby były postacie nowe z "Mortala X" plus dużo debiutantów to nadal byłby to "Mortal". Myślę, że taka gra również mogłaby odnieść sukces. Na turniejach i tak postacie są wybierane ze względu na ich siłę. Dobry marketing przekonałby fanów i niedzielnych graczy.

Ja się nadal boję, że "Mortal Kombat X" przez swój system mi się nie spodoba. Z bijatyk zawsze najbardziej lubiłem "Tekkena", bo było tam według mnie mało przekłamań, dość szybko dało się opanować podstawy i walki były płynne. Oczywiście trochę tutaj bredzę, bo to tylko moje zdanie. Tak naprawdę bijatyki wymagają sporo umiejętności i chyba żadna nie jest tak łatwa, że wskakuje się i wymiata.

"Mortal Kombat" odrzuciło mnie trochę, bo jeżeli mam być szczery to walki są w dość dużym stopniu drewniane/sztywne. Niektóre ciosy wchodzą nie wiadomo czemu i tak dalej. Mimo, że grałem w wiele części to blok pod przyciskiem chyba na zawsze pozostanie dla mnie zmorą.

Offline Filx

  • Użytkownik
  • Wiadomości: 447
  • MKX: PS4
    • Zobacz profil
Odp: Mortal Kombat X - dyskusja ogólna
« Odpowiedź #1848 dnia: Marca 29, 2015, 01:16:10 pm »
Oby na następnym streamie pokazali coś oprócz wersji mobilnej. Właściwie, to skoro znamy już cały roster, to poza wariacjami została im tylko fabuła.
Do polskiej premiery Mortal Kombat X zostało 19 dni!

Offline wodny

  • Użytkownik
  • Wiadomości: 250
    • Zobacz profil
Odp: Mortal Kombat X - dyskusja ogólna
« Odpowiedź #1849 dnia: Marca 29, 2015, 01:23:23 pm »
Raczej 16 dni. Na stronie Cenegi jest jak byk 14 kwietnia. Tak samo na Muve.


W Empiku będzie specjalna edycja na PC:
http://www.empik.com/mortal-kombat-x-edycja-specalna-warner-bros-interactive,p1107137451,multimedia-p

Nie dałbym 170 złotych za to, ale może ktoś się skusi.

Offline arti91

  • Użytkownik
  • Wiadomości: 239
    • Zobacz profil
Odp: Mortal Kombat X - dyskusja ogólna
« Odpowiedź #1850 dnia: Marca 29, 2015, 01:56:46 pm »
To może takie małe podsumowanie z mojej strony.
Erron Black- nie mam pojęcia skąd i dlaczego takie podniecenie jakimś typkiem z czasów dzikiego zachodu.Wcześniej był indiański szaman, czyli Nightwolf to teraz musieli kogoś innego wcisnąć. To może jeszcze jakiegoś wikinga niech wytrzasną albo pirata z Karaibów. Mnie ten cały rewolwerowiec nie przekonuje. Ma jakieś tam ruchy, nieźle to zrobili, ale ja się nad nim zachwycać nie będę. Świat stał się bardziej cywilizowany,a tu typ z wycięty z XIX wieku. I jak będzie wyglądać jego fabuła. Pasterz bydła po przepiciu swojego majątku w saloonie pojechał w siną dal na koniu i znalazł się u stóp piramidy Majów i został przeteleportowany do czasów współczesnych przez Kotala. Hahaha. Taka nijaka postać.
Liu Kang- stary, dobry mistrz. Szybki jak zwykle, silny jak zawsze i prosty do gry. Jedna wariacja mi się nie spodobała, gdyż to było coś nowego. Jakieś czarne kulki i białe. Co to było? Nim tez się jednak podniecać nie będę. Jest to jest, już trzeba się najwyższy czas pogodzić z tym, że wskrzeszają wojowników zamiast odświeżać ich następców, tzn. Kai czy też Shujinko.
Shinnok- ten za to mi się spodobał. Lubiłem nim pyknąć partyjkę w MKA. Fajna, klimatyczna postać. Nieźle zrobiona. Z łapami chyba za bardzo sobie marzyłem, ale i tak nieźle to zrobili. Podobał mi się X-ray. Duży plus za wykonanie postaci. Nie wygląda w końcu jak błazen króla, a bardziej jak jakiś kapłan czy ktoś z wyższych sfer.

Offline Filx

  • Użytkownik
  • Wiadomości: 447
  • MKX: PS4
    • Zobacz profil
Odp: Mortal Kombat X - dyskusja ogólna
« Odpowiedź #1851 dnia: Marca 29, 2015, 02:08:02 pm »
Raczej 16 dni. Na stronie Cenegi jest jak byk 14 kwietnia. Tak samo na Muve.


W Empiku będzie specjalna edycja na PC:
http://www.empik.com/mortal-kombat-x-edycja-specalna-warner-bros-interactive,p1107137451,multimedia-p

Nie dałbym 170 złotych za to, ale może ktoś się skusi.
14 kwietnia w Polsce czy na świecie?

Offline wodny

  • Użytkownik
  • Wiadomości: 250
    • Zobacz profil
Odp: Mortal Kombat X - dyskusja ogólna
« Odpowiedź #1852 dnia: Marca 29, 2015, 02:24:46 pm »
W Polsce i na świecie. ^-^

Offline SlaveMe TortueMe KillMe

  • Użytkownik
  • Wiadomości: 1916
  • WHERE IS MY FUCKIN' STAR?!?!?!?!
    • Zobacz profil
Odp: Mortal Kombat X - dyskusja ogólna
« Odpowiedź #1853 dnia: Marca 29, 2015, 05:29:13 pm »
Erron Black - Jako że kocham westerny, jestem na tak. Bardzo podobają mi się akcje z monetą czy kula z imieniem.
A dziękuję franqey za przypomnienie mi o tej zjebanej monecie. Wiedziałem, że wcześniej jak go oceniałem coś mi wyleciało. Ogólnie zjebany motyw... Jeszcze jakby miał tą trumnę, o której wspomniałeś i podczas Fatality wrzucał w nią przegranego, zakopywał żywcem, a przy jego pozie zwycięstwa byłoby słychać krzyki spod ziemi, to wtedy jeszcze bym go traktował ulgowo, ale tak to niech spierdala.

Tylko chce cos napisać na temat Errona. A konkretniej o jego animacji. Jako postać, moze byc. Bo rewolwerowca w MK jeszcze nie mielismy. Ale ta jego animacja, postawa do walki i w ogole... Nie wiem, póki co każda postać jako tako ładnie sie prezentuje, animacje itd. Ale Erron jest taki sztywny. Jakby brakowało mu pare ruchów :D Ale czekam i tak na nowego Mortala :D
Animację ma jaką ma bo jak napisałem trzeciego kolta ma ukrytego w dupie [Boon ujawni to w dniu premiery, wiem z pewnego źródła]. Po za tym to, że "rewolwerowca w MK jeszcze nie mieliśmy" czyni z Errora cool postać to błędne twierdzenie. Niedźwiedzi też nie było do tej pory, a nie koniecznie chciałbym zobaczyć Kume na gościnnych wstępach w MK. To, że coś jest nowe nie czyni od razu tego czegoś czymś zajebistym. Kiedyś pisałem, że zmortalizować można wszystko; przykład roboty; ale trzeba to zrobić z głową. Cyrax i Sektor nie nakurwiają bezmyślnie cały czas z bomb i rakiet tylko walczą wręcz. A jak to wygląda w przypadku Errora? No, właśnie......

Tak sobie teraz pomyślałem, że mogliby zostawić w kolejnej części te nowe postacie z "Mortal Kombat X", dodać sporo debiutantów i nie dawać nikogo z weteranów. Nie miałbym nic przeciwko.
Proszę bardzo.... Niech biorą te nowe postaci i niech dorzucą dwadzieścia nowych. A potem niech nazwą to Pit Fighter Millenium, bo marka MK to też starzy faighterzy, a nie tylko brutalność i system 2D. Ludzie kupujący kolejnego MK oczekują tych samych postaci, które znają od lat, tyle że w odświeżonej wersji. Wywalić wszystkie postaci i dać nowe to jak gra w warcaby: Grasz na szachownicy? No pewnie, ale to już nie szachy....

Offline Filx

  • Użytkownik
  • Wiadomości: 447
  • MKX: PS4
    • Zobacz profil
Odp: Mortal Kombat X - dyskusja ogólna
« Odpowiedź #1854 dnia: Marca 29, 2015, 05:41:39 pm »
W Polsce i na świecie. ^-^
No ok.
Do światowej premiery Mortal Kombat X zostało 16 dni.

Offline wodny

  • Użytkownik
  • Wiadomości: 250
    • Zobacz profil
Odp: Mortal Kombat X - dyskusja ogólna
« Odpowiedź #1855 dnia: Marca 29, 2015, 05:47:46 pm »
Fani "Mortala" są specyficzni i często narzekają na nowe rozwiązania. Mam wrażenie, że niektóre osoby najchętniej widziałby prawie tą samą ekipę co odsłonę.

Takie postacie jak Erron są potrzebne w grze, bo dodają różnorodności. Rozumiem, że to bijatyka, ale teraz w bijatykach jest tyle różnych motywów, więc nie wiem czemu ludzie z NRS mają nie wprowadzać takich postaci jak kowboj. Widać, że Erron ma w sobie trochę z Deathstroke'a, ale te zapożyczenia są bardzo fajnie wplecione i nie pojawia się u mnie grymas na twarzy, bo coś jawnie zerżnęli. Tak samo nie przeszkadza mi Kung Jin, który ma dużo fajnych zagrań jak na przykład spalanie paska przeciwnika.

Motyw z monetą czy kulą z wygrawerowanym imieniem przeciwnika to takie smaczki dodające grze efekciarstwa. Bez nich gra byłaby nudna i bez wyrazu. Nie można z efekciarstwem przesadzać i według mnie NRS nie przekroczyło tej linii.

Może się powtarzam, ale na horyzoncie nie ma lepiej zapowiadającej się bijatyki.

Dostaniemy między innymi:
- fajny tryb Story
- ponad 25 postaci, z których każda ma po 3 wariacje
- Faction Wars
- Living Towers
- Kustom Kombat
- Kryptę

Grania będzie na długie godziny. Jak nie zwalą online to będzie można grać do upadłego.

Offline SlaveMe TortueMe KillMe

  • Użytkownik
  • Wiadomości: 1916
  • WHERE IS MY FUCKIN' STAR?!?!?!?!
    • Zobacz profil
Odp: Mortal Kombat X - dyskusja ogólna
« Odpowiedź #1856 dnia: Marca 29, 2015, 06:00:39 pm »
Nie pamiętam żeby ktoś narzekał na nowe rozwiązania. Trzy wariacje wojowników, Story Mode jak film, Krypta, Living Towers, powrót Brutalities- nikt tego nie krytykuje. Krytykowane są zjebane postacie bo psują klimat gry. Noż kurwa ja bym nawet kupił tego errora i Kung Jina gdyby nie oparcie ich ciosów prawie wyłącznie na broni. Dla mnie to nie jest cool. Spuszczanie się nad takimi postaciami jak Error i reszta przeze mnie wyklętych zaowocuje w przyszłości kolejną falą jeszcze bardziej wystrzelonych postaci. Gwarantuję, że temat powróci jak przy MKXI wymyślą postacie, od których wam czachy eksplodują.....

Offline Nazwa użytkownika

  • Użytkownik
  • Wiadomości: 51
    • Zobacz profil
Odp: Mortal Kombat X - dyskusja ogólna
« Odpowiedź #1857 dnia: Marca 29, 2015, 06:17:16 pm »
Erron jest w pytę. Fakt, model i animacja dziwnie plastikowo/kwadratowe (było to już widać na pierwszych screenach z gameplayu), fatality najsłabsze z dotychczasowych, ale ogólnie jest całkiem w pytę. Xray sam w sobie słaby, ale smaczek z imieniem na kuli to wynagradza. Wolę takiego Errona od wymuskanego Takedy, który wygląda jak z chińskiego boys bandu, czy od Kung Jina, który wygląda jak z chińskiego czegoś innego. W ogóle drażni mnie jawna chińszczyzna w tej grze, zawsze wolałem udawać, że jej nie widzę.

Nie rozumiem, czemu Liu Kang ma normalny głos jak mówi, brzmi naprawdę nieźle jako badass, kiedy zwraca się do Raidena, a w czasie walki piszczy jak ciota. Nie wiem, czy to miał być pastisz chińskich filmów, czy co, ale brzmi fatalnie i odechciewa się nim przez to grać. Reszta ok.

Przy okazji - uważam, że wariacje to bardzo słaby pomysł, bo sprawia, że z założenia prosta gra staje się zbyt skomplikowana, do tego ubił wiele fajnych postaci - większość wariacji można było spokojnie zamknąć w jednej, bo wiele jest wymyślonych na siłę i się od siebie nie różni (Liu Kang, Mileena), albo jest kopią innych (Kitana - Jade, Shinnok - Shang, Erron - Baraka - Nightwolf, Cage - Noob Saibot). Naprawdę różne wariacje to nie wiem kto ma, Kung Jin?

Gdy pokazali listę ruchów, była tam sekcja "Easy Fatality" - jeśli dobrze rozumiem, ma to być jakiś kolejny finisher, uproszczone i łatwe do wykonania fatality

Offline Raven821

  • Użytkownik
  • Wiadomości: 280
  • MK X: PS4
    • Zobacz profil
  • PSN ID: Majkel821
Odp: Mortal Kombat X - dyskusja ogólna
« Odpowiedź #1858 dnia: Marca 29, 2015, 06:26:28 pm »
"Easy Fatality" - jeśli dobrze rozumiem, ma to być jakiś kolejny finisher, uproszczone i łatwe do wykonania fatality
"Easy Fatality" to po prostu zwykłe fatality, ale wykonane na skróty(zamiast skomplikowanej kombinacji wciskasz np.R2+Kwadrat).
Twórcy stwierdzili że nie każdy gracz potrafi wykonywać fatality, dlatego dodali wersję "skrótową". Niektóre z "Easy Fatality" będą dostępne od początku, a niektóre będzie trzeba odblokować(pewnie w krypcie ;D)

Offline SlaveMe TortueMe KillMe

  • Użytkownik
  • Wiadomości: 1916
  • WHERE IS MY FUCKIN' STAR?!?!?!?!
    • Zobacz profil
Odp: Mortal Kombat X - dyskusja ogólna
« Odpowiedź #1859 dnia: Marca 29, 2015, 07:19:12 pm »
Erron nie jest w pytę, co najwyżej jest pytą........