Autor Wątek: Mortal Kombat 11 - dyskusja ogólna  (Przeczytany 160038 razy)

Offline PurpleRain

  • Użytkownik
  • Wiadomości: 425
    • Zobacz profil
Odp: Mortal Kombat 11 - dyskusja ogólna
« Odpowiedź #480 dnia: Marca 26, 2019, 09:23:29 am »
Jakoś tak brak hajpu na ten trailer... może dlatego, że

a) i tak już wiedzieliśmy, że te postacie będą w grze
b) pokazane są praktycznie same kanonicznie 'dobre' postacie (z których NRS zrobiło złych, żeby pozbyć się zajebiście wyglądających przeciwników, których teraz można bezproblemowo pominąć w rosterze i story)
c) muzyka i cały wydźwięk tego trailera jest taki... wesoły? prześmiewczy? wg mnie trochę antyklimatyczny

A co do samych (nowych) postaci ukazanych w trailerze....

Liu jako zły wygląda super. W sumie jako dobry też. Chyba highlight tego trailerka

Kung Lao wygląda tragicznie jako dobry. Groteskowo strasznie z tą opaską na łbie, czy cokolwiek to jest, i wydaje się jakiś taki 'niedopracowany'. Jako zły jest za to w miarę okej i w sumie mógłby już taki sobie zostać. I po jednej i po drugiej stronie jest przydupasem Liu Kanga, więc w sumie gdyby był NPC to bym się nie obraził.

Jax... młody Jax wygląda przechujowo, a jego ręce wyglądają jeszcze gorzej. Stary Jax za to... wow, pozytywne zaskoczenie! Tak samo jak fakt, że jest w barwach Kroniki (tak jak Jacqui w 3cim outficie z kombat kasta), co sugeruje jakiś ciekawy plot-twist

Kitana przez tę sekundę, w której jest w trailerze wygląda w porzo, ale dupy też ten jej design nie urwał i jest taki dość 'bezpieczny'.

Hypetrain troszeczkę wyhamował, ale wszystko da się naprawić. Np. puszczając trailero z Kollectorem? Frost? Cetrion? Pokazując więcej Shanga? Umieszczając ciekawe postacie w DLC? WRESZCIE UJAWNIAJĄC RAINA?

Czekam tak czy srak. Kod do bety już wklepany, Mortalek się zainstaluje w czwartek, więc jak tylko wrócę z pracy, to pewnie ponakurwiam troszkę i podzielę się wtedy bardziej gejmplejowymi odczuciami.

Offline Filx

  • Użytkownik
  • Wiadomości: 447
  • MKX: PS4
    • Zobacz profil
Odp: Mortal Kombat 11 - dyskusja ogólna
« Odpowiedź #481 dnia: Marca 26, 2019, 03:03:33 pm »
Brakuje jeszcze tylko czterech (pięciu?) postaci:
Kitana- widzieliśmy na trailerach, brak jakiegokolwiek gameplayu
Frost- nie widzieliśmy wcale
"Kollector"- raz na trailerze
"Cetrion"- wcale

Ciekawe czy te postacie będą jakieś wyjątkowe pod względem designu i fabuły, czy tak im po prostu wyszło przy kolejnych revealach, że akurat na nie nie było miejsca.

Offline Kazak

  • Użytkownik
  • Wiadomości: 111
    • Zobacz profil
Odp: Mortal Kombat 11 - dyskusja ogólna
« Odpowiedź #482 dnia: Marca 26, 2019, 08:20:30 pm »
Jax ma beznadziejną twarz, tak samo zresztą jak jego pomiot. W poprzednich częściach wyglądali duuuużo lepiej. A głos musiałem dosłownie wyłączyć, no nie da się po prostu tego słuchać, uszy mi krwawią. Czy do nich nie dociera, że ludzie nie trawią tej gównianej pseudo-muzyki? W komentarzach na różnych stronach widzę dużo narzekań, ale jakiś idiota się uparł i kij, jak grochem o ścianę.

Offline SlaveMe TortueMe KillMe

  • Użytkownik
  • Wiadomości: 1916
  • WHERE IS MY FUCKIN' STAR?!?!?!?!
    • Zobacz profil
Odp: Mortal Kombat 11 - dyskusja ogólna
« Odpowiedź #483 dnia: Marca 27, 2019, 04:40:39 am »
Goście od promocji już od czasu MKX nie mają pomysłu na klimat w jakim mają być utrzymane materiały promocyjne. Jeśli są w ogóle jacyś goście, że tak przewotnie rzucę......

Offline Filx

  • Użytkownik
  • Wiadomości: 447
  • MKX: PS4
    • Zobacz profil
Odp: Mortal Kombat 11 - dyskusja ogólna
« Odpowiedź #484 dnia: Marca 27, 2019, 07:48:23 pm »
Czyli co
(click to show/hide)

Offline Malvado

  • Użytkownik
  • Wiadomości: 419
  • The Next Big Thing
    • Zobacz profil
  • PSN ID: KaziorPL
Odp: Mortal Kombat 11 - dyskusja ogólna
« Odpowiedź #485 dnia: Marca 27, 2019, 09:45:22 pm »


Zaczynamy! :). W weekend napisze na ten temat parę słów na blogu :P

Offline Regis89

  • Użytkownik
  • Wiadomości: 48
    • Zobacz profil
Odp: Mortal Kombat 11 - dyskusja ogólna
« Odpowiedź #486 dnia: Marca 27, 2019, 10:10:36 pm »
Właśnie skończył się Kombat Cast z ujawnieniami Liu Kanga, Kung Lao i Jaxa. Moje przemyślenia:

- Kung Lao jak zawsze miażdży jajca. Szybki, dużo interruptów i wariant z duchem Legendarnego Kung Lao naprawdę wyszedł ciekawie

- Jax też spoko. Podgrzewane łapy wygladają troche komicznie, natomiast wynika,że będzie  to  maszynka do Fatal Blowów. Fatality takie sobie

- No i Liu Kang wypada najsłabiej  moim zdaniem. Fajnie,  że  w jednej wersji podostawał teleporty a'la Scorpion, jednak wciąż  wydaje się to noob friendly wybór dla  osób wdrażających się w grę. No i ten Smok co wszyscy zakładali że jest jego Fatality to w rzeczywistości Fatal Blow xD

Ogólnie fajnie ich widzieć z powrotem. Widać  tez że twórcy nie chcieli zmieniać  w nich zbyt dużo, co by nie zniechęcić fan bazy. Następny Cast w przyszły czwartek

Offline SlaveMe TortueMe KillMe

  • Użytkownik
  • Wiadomości: 1916
  • WHERE IS MY FUCKIN' STAR?!?!?!?!
    • Zobacz profil
Odp: Mortal Kombat 11 - dyskusja ogólna
« Odpowiedź #487 dnia: Marca 28, 2019, 12:17:52 am »
Jax z podgrzewanymi łapami to durnota totalna ale podoba mi się :) i nawet Fatal mi pasuje. Taki prosty, nie przekombinowany. Męczy mnie już za to powoli, że co druga postać nakurwia z jakiegoś guna....... Ja rozumiem, że oni się mieżą z demonami i innymi świrami, którym z łap lecą firebale inne gówna ale i tak mi to zgrzyta.......

Kung Lao za dużo się nie zmienił. Szybki w chuj i dużo kapelutka urzywa, a to zawsze na plus. Bardziej mi przypadła do gustu wersja 'szatan mode' niż ta normalna. Fatal 3 na szynach, podobałby mi się bardziej gdyby klasycznie na końcu przepołowił czerep na dwoje niż zrobił z nie go kubek dla wikinga. Ciekawy motyw z duchem pierwszego Kunga.....

Liu Kang dopakowany i w sumie nie pamiętam nic więcej.... To chyba nie dobrze? Nie chce mi się odpalać Kastu od początku, żeby coś więcej skrobnąć. Może jutro się zmuszę...... A, no i to co pisał Regis o smoku, że to jednak nie prawdziwy Fatal, a Fatal Blow Job to jednak dla mnie lekka pomyłka :P

Offline PurpleRain

  • Użytkownik
  • Wiadomości: 425
    • Zobacz profil
Odp: Mortal Kombat 11 - dyskusja ogólna
« Odpowiedź #488 dnia: Marca 28, 2019, 09:08:47 am »
To teraz ode mnie parę słów o Kombat Kaście i trochę wrażeń po pierwszych kilku godzinach bety wczoraj.

Liu Kang

Design

Ciężko wymyślić Liu Kangowi coś, przy czym szczęka opadałaby do samej ziemi, także jego wygląd jest dość zwykły, ale... za to forma Revenant King Undead Master Netherrealm Imperor wygląda bardzo dobrze. Podoba mi się ta jego zbroja i ogólny ton tej postaci. W klasyce mamy throwback do jego kolorystyki spodni z MK3, czyli klasyki Mortala i ja w sumię to kupuję. Tak samo jak kupuję jego wygląd z tą kamizelką. Podoba mi się jego mimika twarzy, animacje włosów i ogólny 'shape'. Wydaje mi się, że jest to dobrze zrobiony Liu Kang, tylko, że no właśnie - dobrze, ale nie zajebiście.

Gameplay/Moveset

No skoro sami twórcy mówią, że nie chcieli wymyślać tej postaci na nowo, to nie wiem co więcej można tutaj o gameplayu napisać. Stary, dobry Liu. Chociaż jak na początku zaczął machać nunchaku, to myślałem, że uderzenia pięściami zupełnie poszły do lamusa, ale jednak potem było lepiej. No co... klasyka gatunku. Rowerek - jest. Lot trzmiela (lubię tak nazywać jego flying kick) - jest. Fireballe - są. Parry - jest. Teleport - nie wiem, czy akurat do Liu Kanga to pasuje, ale niech już sobie będzie. Ogółem wygląda bardzo podobnie do MKX, co jeszcze bardziej utwierdza mnie w przekonaniu, że gdyby Lucjan sobie odpuścił bycie w tamtej grze (bo i tak nic do niej w sumie nie wnosił), to seria za bardzo by nie ucierpiała. Mógłby być NPC i wszyscy byliby zadowoleni, a teraz ludzie znowu nabraliby na niego większej chęci i dostaliby coś zupełnie nowego. Ogółem nie czepiam się, ale ot, takie spostrzeżenie.

Fatality/Fatal Blow

Fatality zaczynało się nieźle, ale potem wszystko się spierdoliło. Ten wybuch był trochę niepotrzebny i nawet dość komiczny. Miałem nawet wrażenie, że 'awesome' wypowiadane przez Tylera (?), po tym fatalu było trochę na siłę :D. Za to jestem fanem Fatal Blowa, tylko dlaczego ten pierdolony smok ma skrzydła? Poproszę jakiegoś specjalistę od lore, żeby mi tutaj teraz przypomniał czy ten smok liukangowy kiedykolwiek kanonicznie skrzydła posiadał czy nie? Bo raz, że właśnie mi się to trochę kłóci z kanonem, a dwa, że te maleńkie skrzydełka wyglądają komicznie przy ogromniastym chińskim smoku stworzonym z ognia.

Kung Lao

Design

Jego ludzka forma wygląda, jakby była niedopracowana. Nawet mimika twarzy, którą się zachwycali panowie na kaście ("it's awesome" po raz 23 tego wieczora) wydaje mi się totalnie nienaturalna. Tak samo jego strój i to jebane coś na głowie podtrzymujące mu kapelutek. I, że to niby miał być throwback do MK3? Pfff... nie kupuję tego. Revenantowa wersja za to wygląda o niebo lepiej i w sumie chyba dla samego Kung Lao, fabuły i całego MK dobrze by było, gdyby już w tej formie sobie został. Mam trochę problem z Kung Lao z tego powodu, że uważam go za średnio ważnego w historii MK i raczej gościu jest tylko sidekickiem Liu, którego podziwia i któremu zazdrości. Gdyby jeszcze z tego wynikały jakieś ciekawe wątki (takie jak w MK9), miałoby to potencjał. A tak? Kręci się jak smród po gaciach i w zasadzie nie robi nic ciekawego. W MKX to już w ogóle był tak potrzebny jak rybie ręcznik. Ale jednak rozumiem, czemu NRS trzyma go w rosterze. Ano, dlatego, że jego...

Gameplay/Moveset

...jest po prostu, kurwa, dobry. I tak jak zawsze będę się czepiał tego, że Kung jest mało relevant w story, tak zawsze przyjemnie patrzy mi się na jego gameplay, animacje i zachowanie podczas walki. Jest zawsze zrobiony jakoś tak 'zgrabnie' i tutaj też mamy tego przykład. Fajny myk z teleportem, genialna animacja podcięcia, KAPITALNE rzuty, parę klasycznych ruchów, no i wisienka na torcie, która mnie wczoraj kompletnie rozbroiła... duch GREAT KUNG LAO! Damn, jaki to jest dobry pomysł!

Fatality/Fatal Blow

Fatal Blow lepszy niż Fatality, to drugie to znowu przerost formy nad treścią trochę, ale też w miarę zgrabnie zmontowane. Fatal Blow zaś jest zrobiony ciekawie, oparty na mechanice jego rzutu i dostatecznie brutalny, żebym uśmiechnął się pod nosem oglądając go. Także z tego jestem zadowolony, liczę też, że jego drugie fatality jest lepsze i bardziej kreatywne, ale w sumie na ile sposobów można pociąć ciało kapeluszem? Wydaje się, że mieliśmy już prawie wszystko. I wydaje mi się, że obojętnie czego NRS nie wymyśli, buzz Saw z MK9 jednak nadal zostanie niepobite.

Jax

Design

Nie pokazali najfajniejszego modelu Jaxa na kombat kaście, ale to normalne, bo muszą to ukrywać, dopóki nie wyjdzie story, albo jakiś 'Kronika warriors trailer'. Te dwa designy, które zaprezentowali, są dla mnie mdłe. ZWŁASZCZA metalowe ręce. Krok w tył w stosunku do MKX i to zdecydowanie. Ja mam ogólnie z Jaxem tak, że nie bardzo jestem jego fanem. Nigdy nie byłem i prawdopodobnie nawet gdyby NRS zaprezentowało mi Jaxa takiego, że rozkurwiłby system, to i jak kręciłbym nosem. Na ten moment jednak najbliżej zaakceptowania pana Briggsa jestem w formie z 3ciego loadoutu, którego nie widzieliśmy. To, to, co tu zostało zaprezentowano to jakaś popierdółka a nie Killer to jakaś mało ciekawa wersja zwyczajnego gościa, który jedynym czym się wyróżnia to metalowymi rękami, które w dodatku są chujowo zrobione. No i jeszcze ten pierdolony granatnik, czy cokolwiek tam on ma przyczepione do pleców xD

Gameplay/Moveset

To kolejny problem Jaxa. Jego ruchy są po prostu nudne. No, ale żeby nie było, że Purple tylko umie narzekać, to powiem, co mi się podoba. Uwaga uwaga: NIC okej, okej, żartowałem... no dobrze... podoba mi się jego klasyczny ground pound, jeden z jego rzutów (ten z duszeniem) i podoba mi się, że projectile zyskuje dopiero wtedy jak mu się 'naładują' ręce. Sam motyw nagrzewania się rąk też jest nawet ciekawym pomysłem, ale przecież nie na tyle, żebym nagle zaczął być fanem Jaxa nr 1. Cała reszta tych jego ruchów (łącznie z gotcha, którego jakoś też zwolennikiem nigdy nie byłem) jest nieciekawa. Z drugiej strony, ile można wycisnąć z normalnego gościa z metalowymi rękami?

Fatality/Fatal Blow

Fatal blow brutalny, ale miałki, oprócz hand-clapa. Fatality też takie jakieś nudne. I nie, że czepiam się na siłę, ale w porównaniu do zakończeń innych postaci, to jednak Jax w topce się nie znajduje.


Okej to teraz parę słówek o becie

+ grafika jest wyjebana w kosmos. Detale, animacje, postacie, kustomizacja - wszystko to naprawdę robi wrażenie
+ grywalność spora, cały czas chce się grać i występuje ten tzw. 'syndrom jeszcze jednej walki'. Zwłaszcza online i zwłaszcza jak dostałeś wcześniej w dupę. Ja pro-graczem nie jestem, mój bilans na ten moment to chyba 8/6, ale kilka walk było na styku
- fatal blowy jednak przeszkadzają... zwłaszcza jak masz tylko 5 postaci, prawie cały czas te same walki i praktycznie co walkę te fatal blowy widzisz - może przy większej różnorodności postaci trochę przestanie to kłuć - teraz kłuje.
- ostatnia faza walki (zwłaszcza jak zarówno Ty jak i przeciwnik macie FB dostępny) jest ultradefensywna. Zaczyna się festiwal kucania, blokowania i czasem spamowania projectilami. Nikt za bardzo nie chce się odkryć.
-/+ gra jest wolniejsza niż Injustice2, przez to np wydaje się, że wciskasz guzik, chcesz reakcji postaci, a jednak musisz na nią trochę poczekać. Nie wiem czy to plus czy minus, ale po prostu stwierdzam fakt
+ szeroka paleta ciosów specjalnych, kombosów i ogólnie ruchów postaci, którą można sobie customizować i wybierać. To ciekawe zagranie i jestem w zasadzie tego fanem. Sam zrobiłem sobie np Scorpiona z piekła na podstawowym designie, Scorpiona-Ninję opartego na spearze na klasycznym stroju i Scorpiona mieszankę na unmasked Hanzo.
+ twarze wyglądają naprawdę dobrze. Jade jest prze-cu-do-wna. Skarlet niewiele jej ustępuje.
- mało trybów. Kurde, zaprosiłem ziomeczka na jutro do siebie i mieliśmy sobie porypać przeciwko sobie, a tutaj tylko Towery i Online dostępne, ale to taki pozytywny niedosyt w sumie.
- polskie tłumaczenie ssie po całości - w finalnej wersji zmieniam na english na 100%. Za przykład niech posłuży jedno z możliwych kustomizacji Kabala, a konkretnie tego gówna co ma na plecach - SOK Z BURAKA
+ Krushing blowy - super urozmaicają rozgrywkę, zwłaszcza jak uda Ci się to zrobić przypadkowo, to wtedy jest powód do jaranka :D
- chyba każdy ma brutality z uppercuta, tak samo chyba każdy ma kb z uppercuta. Miło, ale za duża powtarzalność - chyba jednak to bym wyjebał
- trzeba się przestawić, że wzmacnianie ruchu nie jest pod blokiem (R2), tylko R1. Trochę mi to walk przegrało :P

Co do konkretnych postaci - najwięcej grałem Jade. Jest dość user friendly i można zarówno rypać nią ciekawe komba, jak i spamować specjalami, ciężko jest przeczytać co zrobi. Scorpion to klasyczny Scorpion i w zasadzie każdy newbie powinien od niego sobie zaczynać. Baraka jest mega silny, łatwo robi się krushing blowy i śmiesznie działa jego chop-chop. Z Kabalem miałem największy problem, grając przeciwko niemu online. Albo po prostu trafiałem na dobrych graczy, ale siekali super komba i nigdy nie mogłem przewidzieć, czym zaraz dostanę w łeb. Jego fatal blowa jest mega ciężko uniknąć. Aaa, pierwszy raz sobie oczywiście zrobiłem jego drugie fatality, zanim jeszcze zdązyłem sobie zespoilować to w necie i to fajne uczucie, gdy robisz coś pierwszy raz, nie wiesz czego się spodziewać. A samo fatality możecie sobie już obejrzeć w necie - wg mnie jest dobre, achillesy trochę zabolały podświadomie :D Skarlet wybrałem jako pierwszą i jest dość intuicyjna, ma świetne animacje i jest dość szybka, do tego ma niezły zasięg - również polecam dla początkujących.

Jak macie jeszcze jakieś pytania co do bety, to chętnie (w miarę możliwości i wiedzy) odpowiem. Na ten moment jestem z tej gry zadowolony, największym minusem jest mała ilość postaci, przez co walki się powtarzają i te jebane fatal blowy widzisz 29843732 razy, a jednak troche trwają (chociaż można sobie odpalić wtedy listę ciosów/kombosów i popatrzeć jak najebać komuś dalej :D).

No, to tyle ode mnie :)
« Ostatnia zmiana: Marca 28, 2019, 09:54:41 am wysłana przez PurpleRain »

Offline GordonShumway

  • Użytkownik
  • Wiadomości: 10
    • Zobacz profil
Odp: Mortal Kombat 11 - dyskusja ogólna
« Odpowiedź #489 dnia: Marca 28, 2019, 11:19:29 am »
Hey. Wie ktoś może o której będzie można już cisnąć w betę?

Offline davidkoz

  • Moderator Globalny
  • Użytkownik
  • Wiadomości: 1628
  • Elder God
    • Zobacz profil
Odp: Mortal Kombat 11 - dyskusja ogólna
« Odpowiedź #490 dnia: Marca 28, 2019, 01:23:49 pm »
Hey. Wie ktoś może o której będzie można już cisnąć w betę?
Może jakbyś czytał to co piszą tutaj użytkownicy, to byś wiedział, że cisna już od wczoraj, a daleko szukać nie trzeba, wystarczyło spojrzeć post wyżej.

Offline dragon 668

  • Użytkownik
  • Wiadomości: 41
    • Zobacz profil
Odp: Mortal Kombat 11 - dyskusja ogólna
« Odpowiedź #491 dnia: Marca 28, 2019, 07:42:30 pm »
Nic tylko czekać na trialer Dariusa  :afro:

Offline Mateuka

  • Użytkownik
  • Wiadomości: 435
  • MKX: PS3 & PS4
    • Zobacz profil
  • PSN ID: Mateuka
Odp: Mortal Kombat 11 - dyskusja ogólna
« Odpowiedź #492 dnia: Marca 28, 2019, 09:27:00 pm »
Co Ty pierdolisz? Każdy Twoj post to normalnie jak gównem po oczach. Ogarnij się.

Offline Kazak

  • Użytkownik
  • Wiadomości: 111
    • Zobacz profil
Odp: Mortal Kombat 11 - dyskusja ogólna
« Odpowiedź #493 dnia: Marca 28, 2019, 09:49:10 pm »
- polskie tłumaczenie ssie po całości - w finalnej wersji zmieniam na english na 100%. Za przykład niech posłuży jedno z możliwych kustomizacji Kabala, a konkretnie tego gówna co ma na plecach - SOK Z BURAKA
Aż taka gówniana jest ta kustomizacja, że użyto nazwy tego patologicznego fanpejdża dla chorych kodomitów, żeby ją opisać? XD

Offline Wichura

  • Użytkownik
  • Wiadomości: 213
    • Zobacz profil
Odp: Mortal Kombat 11 - dyskusja ogólna
« Odpowiedź #494 dnia: Marca 29, 2019, 02:28:04 am »
 SPOILER ALERT
 Tego się obawiałem, że Shang i Shao zostali wycięci na ostatnią chwilę, aby coś było w DLC
https://www.youtube.com/watch?v=SxNYK-dbWFo&feature=youtu.be&fbclid=IwAR1C0fa8A9k-P7r9l6mbNiO_MUW3QBaaY4zq667Ds4_aAqUJQBegVeYv9ks