Autor Wątek: Mortal Kombat 11 - dyskusja ogólna  (Przeczytany 160037 razy)

Offline Adept

  • Moderator Globalny
  • Użytkownik
  • Wiadomości: 2115
  • Detektyw z deszczowego miasta
    • Zobacz profil
Odp: Mortal Kombat 11 - dyskusja ogólna
« Odpowiedź #675 dnia: Kwietnia 24, 2019, 02:28:56 pm »
Widzę po Metacriticu, że WB zniszczyło mikropłatnościami MK. Ed pierdoli, że nie ma lootboxów, a cała krypta to jebane MMO z możliwością "odblokowania" wszystkiego za gruby hajs. Ech... Płacić ponad dwie stówki za grę i nie mieć nawet 1/3 zawartości. Co za pojebana polityka. Parafrazując Piłsudskiego: Gra fajna, tylko wydawcy kurwy.
Krypta to jest jakiś jebany, nieśmieszny żart xDDDD

>bądź NRS
>298342340 razy zarzekaj się, że nie ma lootboxów
>zrób randomową kryptę

(click to show/hide)

W Krypcie można dostać coś co pomaga podczas rozgrywki czy tylko kosmetyka jak w Overwatch? Szczerze to nie wchodziłem jeszcze.

Offline Mateuka

  • Użytkownik
  • Wiadomości: 435
  • MKX: PS3 & PS4
    • Zobacz profil
  • PSN ID: Mateuka
Odp: Mortal Kombat 11 - dyskusja ogólna
« Odpowiedź #676 dnia: Kwietnia 24, 2019, 02:35:33 pm »
Na testyourmight jest tier-lista postaci w nowym MK.

https://mk11.tierlist.gg/

Ja obecnie ogrywam story, ale już zacząłem trening Kollektorem.


Offline Regis89

  • Użytkownik
  • Wiadomości: 48
    • Zobacz profil
Odp: Mortal Kombat 11 - dyskusja ogólna
« Odpowiedź #678 dnia: Kwietnia 24, 2019, 07:26:56 pm »
Na testyourmight jest tier-lista postaci w nowym MK.

https://mk11.tierlist.gg/

Ja obecnie ogrywam story, ale już zacząłem trening Kollektorem.

Nie ma tu Kabala, wiec trche jej nie ufam :P


Cytuj
https://comicbook.com/gaming/2019/04/21/mortal-kombat-11-dlc-characters-ps4-xbox-pc/?fbclid=IwAR22ELA9FxYdRMmyfBUc4wu-rxeYj_JqYsBVFBFLk3anINruIVui3hFcMYk

Też to widziałem wczesniej i nie ma numerów w skali mojego bólu dupy by wyrazic to jak zawiedziony tymi dlc jestem :(
(dobrze że chociaż ten Shang, Sindeli Nightwolf beda)


A grindowanie krypty to jest smiech na sali :D wystarczy zobaczyc ile  serduch jest za fatale a ile trzeba na otwarcie randomowej skrzyni i moze  sie słabo zrobic :D


Cytuj
W Krypcie można dostać coś co pomaga podczas rozgrywki czy tylko kosmetyka jak w Overwatch? Szczerze to nie wchodziłem jeszcze.

do niektórych towerów musisz miec specjalne wzmocnienia ktore wogole umozliwia Ci ich przejscie, iwec nie do  konca  kosmetyka
« Ostatnia zmiana: Kwietnia 24, 2019, 07:28:29 pm wysłana przez Regis89 »

Offline Mateuka

  • Użytkownik
  • Wiadomości: 435
  • MKX: PS3 & PS4
    • Zobacz profil
  • PSN ID: Mateuka
Odp: Mortal Kombat 11 - dyskusja ogólna
« Odpowiedź #679 dnia: Kwietnia 25, 2019, 08:58:14 am »
Ludziska jak Wam odpowiada mechanika w MK11? Brak breakera, biegania oraz krótsze komba ogólnie przypomina to co było w MKII. Dla mnie miła odmiana od tego co było w MKX, gdzie zonglowaniu oponentem nie było końca.

Offline ender

  • Użytkownik
  • Wiadomości: 135
    • Zobacz profil
  • PSN ID: ender139
Odp: Mortal Kombat 11 - dyskusja ogólna
« Odpowiedź #680 dnia: Kwietnia 25, 2019, 10:25:59 am »
Wczoraj dostałem swoją kopię gry. Więc z jednej strony się cieszę, z drugiej jestem kilka dni za częścią z was. Przeszedłem wieże Gerasem i Noobem. Przeszedłem kilka samouczków, zagrałem kilka walk on-line. Oto moje wrażenia.

Wydawało mi się, że nie będę lubił Fatal Blows. Okazuje się, że ich nienawidzę. Denerwują mnie od pierwszego wykonania. Będę się chyba starał grać bez tego dziadostwa.

Póki co pomysł z rozdzieleniem pasków ataku i obrony wydaje mi się jak najbardziej trafiony. Taka wydawałoby się niewielka zmiana, a zmieniła u mnie kompletnie podejście do kombosów. W poprzednich częściach rzadko wzmacniałem ciosy, aby przedłużyć serię. Na ogół bazowałem na podstawowych umiejętnościach. Pasek zostawiałem na breakery. Teraz nie mam takich dylematów.

Brak breakera o którym wspomina Mateuka to druga sprawa. Do tego będę się musiał przyzwyczaić. To nie tak do końca, że go nie ma - jest to szybkie opadnięcie, gdy ktoś nas wybije w powietrze, ale to zmienia podejście do tematu.

Z braku biegania się cieszę, aczkolwiek, póki co palce same wciskają tę kombinacje z MKX. Kwestia przyzwyczajenia. Trudno mi się też przestawić na zmianę przycisku ulepszania ciosów.

Samouczki są moim zdaniem świetnie zrobione. Lepiej niż w poprzednich częściach. 

Zmieniła się filozofia ataków z powietrza. No może nie filozofia w wykonanie, ale coś się w tej kwestii na pewno zmieniło. Póki co nie jestem przekonany do nowego rozwiązania.

Mateuka, piszesz też o krótszych komosach. Ja szczerze mówiąc to myślałem, że po prostu na razie nie umiem i się dokształcę z czasem, żeby je przedłużyć. Póki co gameplay jest dla mnie jak najbardziej na plus względem poprzedniczki. Czy będzie też względem MK 2011? Jeszcze nie wiem.

Pisałem kilka tygodni temu, że mało aren. No to się z tego wycofuję. Areny są super. Za wyjątkiem jednej, może dwóch, wszystkie mi się podobają i trzymają klimat serii. MKX miałem wrażenie, że były 4 areny, bo reszta mi się nie podobała, stąd chyba moje początkowe złe nastawienie do ich liczby.

Kronikę jako bosa widziałem wczoraj pierwszy raz. Jak dla mnie OK. Podoba mi się taka walka. Rozśmieszyło mnie jej fatality. Razi za to brak subbosa. Mogliby chociaż tego Shao tam wstawić na stałe.

Mam jakiś problem z wykończeniami. Nie zawsze wchodzi mi Mercy. Nie zawsze Brutality. Nie wiem czy są jakieś warunki o których nie pisze w ściądze? Co do niewidocznych fatality to myślę, że to może być fajny zabieg, żeby musieć się nagrać w celu odblokowania wszystkiego. Tym bardziej, że one działają, a tylko nie są wypisane. Liczę, ze pod kątem wykończeń gra będzie wspierana. Powrót stage fatality i stage brutality to konieczność. Jakby tak np. w jaskini goro przeciwnik był wybijany w stronę truchła Shokanina, a ten ożywa i go wykańcza, to by było coś.  Jakieś nowe dodatkowe wykończenie dostępne po mercy to też by się chyba wszystkim spodobało.

Na koniec jeszcze parę słów o Frost. Nie grałem w nią, ale obejrzałem trailer. Chciałbym, żeby była kopią sub-zero. To co pokazali to nie jest żadna Frost. To jest jakaś nowa postać, która jest androidem. Lód u tej postaci jest kompletnie zbędny. O ile zmiana Jarka w Armagedonie mi przypadła do gustu, tu czuje się zniesmaczony.

Offline PurpleRain

  • Użytkownik
  • Wiadomości: 425
    • Zobacz profil
Odp: Mortal Kombat 11 - dyskusja ogólna
« Odpowiedź #681 dnia: Kwietnia 25, 2019, 11:36:40 am »
Wczoraj rypałem sporo z ziomkiem. Mam więc, w związku z grą lokalną, pytanko/zażalenie natury technicznej. Grał on na koncie mojej żony, które to konto jest jedynie lokalne, w związku z tym, nie dostawał żadnych rewardów za walki (ok, niech będzie). Ale, kurwa, to co mnie drażni, to że teraz, jak znowu będę chciał sobie z nim/z kimkolwiek innym pograć, to znów trzeba będzie ustawiać od nowa wariacje, no i żaden ciekawy skin czy gear-piece nie jest dostępny :( średnio fajnie to wygląda z perspektywy niedzielnego gracza, bo np. moja żona lubi Kitanę, a niestety jedyny jej dostępny skin to ten średni revenantowy. Czy da się coś z tym zrobić? Czy po prostu muszę odblokować jak najwięcej rzeczy na swoim koncie, a podczas gry się zamieniać na pady?

Na ten moment najwięcej grałem Erronem, Kotalem, Frost, Kollectorem, D'Vorah, Kung Lao (zaskoczenie - nie spodziewałem się, że będzie aż tak przyjemny) i Jade. Udało mi się przejść tower Gerasem, trochę pośmigałem po krypcie [czekam na moje 500 baniek NRS!] i trochę się powkurwiałem na drożyznę w niej. Towers of Time jeszcze nie ruszyłem, online też nie grałem. Podoba mi się samouczek, milutko się kombinuje w kustomizacji postaci (chociaż 95% rzeczy mam jeszcze zablokowane) i ogólnie ta gra jest DOBRA. Gra się MEGA przyjemnie. No, ale wszyscy już widzą co jest grane. NRS PODOBNO reaguje na prośby fanów o ograniczenie grindu. Ja nadal czuję się ciut oszukany, że krypta jest randomowa i że aż tak trzeba kombinować. Nie lubię (choć jeszcze nie grałem, ale mam takie przeczucie!) tego motywu z consumables, żeby przejść coś. No i oczywiście metod zdobywania tego. Anyway, jako sama GRA/ROZGRYWKA - jest bardzo dobrze. Otoczka - może jeszcze się zmieni.

No i czekam w końcu na oficjalne ogłoszenie tych DLCków, chociaż jakiegoś mega-hype'u na AKURAT te postacie nie uświadczyłem. Ok, Shang, Fujin i Nightwolf super. Sheeva przyjemna niespodzianka, Sindel - okej, ale nie pogniewałbym się na kogoś innego. Gościnne postacie - do utylizacji.

Offline Adept

  • Moderator Globalny
  • Użytkownik
  • Wiadomości: 2115
  • Detektyw z deszczowego miasta
    • Zobacz profil
Odp: Mortal Kombat 11 - dyskusja ogólna
« Odpowiedź #682 dnia: Kwietnia 25, 2019, 01:01:41 pm »
Również wczoraj zagrałem kilka meczy online. JARAM się jak pochodnia. Niestety ani razu nie udało mi się zrobić pełnego comba z wybiciem Kabala  ;D



Opcja Kabala z pierdzeniem w powietrzu i łapaniem wyrzuconych rywali w powietrze to najlepszy moim zdaniem Kabal. Mocne rzeczy można robić + to przejście w powietrzu daje mocną przewagę bo nikt nie wie jak na to reagować i jeśli pierwszy kopniak nie wejdzie, robimy pierda i jesteśmy za przeciwnikiem, a jeśli wejdzie to mamy dwa hity. Kabal na razie bardzo mi się podoba ale dość trudno się nim gra. Za to bardzo prostu Scorpionem mi idzie. Misery Blade jako cios dodany do perków to cudo. Miksowani low+high nie raz wygrało mi pojedynek. Ciągła presja, łatwe comba. Jedyna wada, że ma mało bezpiecznych ataków i dobry zawodnik go karze bez problemu, ale to nie mój problem na tym etapie rywalizacji.

Moim problemem za to jest coś innego :D coś absurdalnego wręcz: Nie jestem w stanie wezwać pomocy i korzystać z itemków w wieżach czasu :D Ej serio. By wykorzystać item, muszę zrobić ruch prawą gałką. Tylko, że na sticku NIE MA right bumper xD Najpierw firma źle oznaczyła jedną akcję Collectora w samouczku (tę z anulowaniem jego ładowanej buławy), a teraz zapomnieli o dużym procencie ludzi używających sticków??



Gdzie tu jest RS (Right Stick)? :D Nie mówiąc już, że żeby wejść do krypty ja muszę zmieniać kontroler na pada bo inaczej nie da się poruszać postacią. Czy naprawdę nie będę mógł grać w wieżach czasów bo Ed Boon zapomniał, że ludzie grają też na stickach?

Offline PurpleRain

  • Użytkownik
  • Wiadomości: 425
    • Zobacz profil
Odp: Mortal Kombat 11 - dyskusja ogólna
« Odpowiedź #683 dnia: Kwietnia 25, 2019, 01:39:12 pm »
Również wczoraj zagrałem kilka meczy online. JARAM się jak pochodnia. Niestety ani razu nie udało mi się zrobić pełnego comba z wybiciem Kabala  ;D

O kurde, to jak na tym forum siedzą ludzie, którzy trzepią takie comba i jeszcze do tego mówią, że meh, bo nie do końca udane, to ja chyba jednak się wypisuję z forumowego turnieju, bo za duży wstyd :D

(click to show/hide)

Offline Luna

  • Użytkownik
  • Wiadomości: 588
    • Zobacz profil
Odp: Mortal Kombat 11 - dyskusja ogólna
« Odpowiedź #684 dnia: Kwietnia 25, 2019, 01:41:57 pm »
No....liczymy na startup i kontry. Na specialach i blokach. To ważne:O Adept zrobił świetnego combosa. Ja aż takich to chyba Noobem nie umiem chyba, że liczyć do tego ciosy z rentgenem. To wtedy wchodzi za podobne HP.

Offline Kornixon

  • Użytkownik
  • Wiadomości: 354
    • Zobacz profil
Odp: Mortal Kombat 11 - dyskusja ogólna
« Odpowiedź #685 dnia: Kwietnia 25, 2019, 02:17:11 pm »
To nie mój tekst, ale wrzucę dla potomnych w ramach ciekawostki:

Obliczeń dokonał u/AccomplishedPoet8. Kalkulacje opisuje tak:

Średnio jeden skin kosztuje 500 kryształów, co z kolei kosztuje 5$ w sklepie. Oczywiście dostaje się je za samą rozgrywkę - ale gromadzą się bardzo wolno.

Stroje pojawiają się w sklepie rotacyjnie - przez ograniczony czas do kupienia dostępne jest pięć strojów (zazwyczaj przez 6/8 godzin). Po tym czasie znikają i konieczny jest grind w Wieży by je dostać. Ten zabieg wymusza na graczu wydawanie gotówki by móc zagrać tym skinem który tak bardzo go zainteresował. Dla ułatwienia obliczeń założmy, że w sklepie nie pojawi się żaden duplikat stroju a gracz sprawdza go co te 6 lub więcej godzin.

W grze są 23 postacie, a każda z nich ma 60 strojów. Przejście kampani, samouczka oraz pierwszych wież odblokowuje zazwyczaj cztery z nich, co wciąż daje 56 do odblokowania.

Nasze równanie wygląda więc tak: 23 * 56 * 5 = 6440$
(czyli ok. 24 800 złotych).

Obliczenia biorą pod uwagę obiecaną przez twórców łatkę. Nie wliczone są jednak fatality, brutality, ekwipunek czy przedmioty jednorazowe.

Offline PurpleRain

  • Użytkownik
  • Wiadomości: 425
    • Zobacz profil
Odp: Mortal Kombat 11 - dyskusja ogólna
« Odpowiedź #686 dnia: Kwietnia 25, 2019, 02:51:03 pm »
To nie mój tekst, ale wrzucę dla potomnych w ramach ciekawostki:

Obliczeń dokonał u/AccomplishedPoet8. Kalkulacje opisuje tak:

Średnio jeden skin kosztuje 500 kryształów, co z kolei kosztuje 5$ w sklepie. Oczywiście dostaje się je za samą rozgrywkę - ale gromadzą się bardzo wolno.

Stroje pojawiają się w sklepie rotacyjnie - przez ograniczony czas do kupienia dostępne jest pięć strojów (zazwyczaj przez 6/8 godzin). Po tym czasie znikają i konieczny jest grind w Wieży by je dostać. Ten zabieg wymusza na graczu wydawanie gotówki by móc zagrać tym skinem który tak bardzo go zainteresował. Dla ułatwienia obliczeń założmy, że w sklepie nie pojawi się żaden duplikat stroju a gracz sprawdza go co te 6 lub więcej godzin.

W grze są 23 postacie, a każda z nich ma 60 strojów. Przejście kampani, samouczka oraz pierwszych wież odblokowuje zazwyczaj cztery z nich, co wciąż daje 56 do odblokowania.

Nasze równanie wygląda więc tak: 23 * 56 * 5 = 6440$
(czyli ok. 24 800 złotych).

Obliczenia biorą pod uwagę obiecaną przez twórców łatkę. Nie wliczone są jednak fatality, brutality, ekwipunek czy przedmioty jednorazowe.

Boon szybciutko się do tego odniósł na tt, że to brednie a oni są najlepszym studiem pod słońcem. Ja wierzę ziomkowi z reddita jbc.

No....liczymy na startup i kontry. Na specialach i blokach. To ważne:O Adept zrobił świetnego combosa. Ja aż takich to chyba Noobem nie umiem chyba, że liczyć do tego ciosy z rentgenem. To wtedy wchodzi za podobne HP.

Z tymi klatkami to po części żartowałem :) a po części napisałem to dlatego, że nadal tego nie ogarniam i nigdy nie ogarniałem. Wyłoży mi ktoś (albo podlinkuje jakiś internetkowy poradnik) o co w tym chodzi?

Ja mimo wszystko nie chcę sobie chyba matematyzować tej gry. To ma być dla mnie czysta przyjemność z napierdalania, a nic tak nie odstresowuje po pracy jak wykonanie soczystego uppercuta z krushing blowem (swoją drogą wczoraj jak grałem z ziomkiem, to próbowałem jakieś fancy comba odstawiać, że niby pro elo gracz jestem, po czym dostawałem owym uppercutem na ryj i zabierało mi to więcej życia, niż jemu jakieś moje cuda-wianki na zapamiętanych sekwencjach :D). Pewnie dlatego nigdy nie będę jakimś megapoważnym graczem, ani żadnym wyzwaniem dla Was na online. Oczywiście staram się nie mashować i poprawiać swoje techniki walki, ale nie chcę tego robić na siłę. Ot, takie przemyślenia ;)

Offline Adept

  • Moderator Globalny
  • Użytkownik
  • Wiadomości: 2115
  • Detektyw z deszczowego miasta
    • Zobacz profil
Odp: Mortal Kombat 11 - dyskusja ogólna
« Odpowiedź #687 dnia: Kwietnia 25, 2019, 03:22:24 pm »
Nie nie Panowie, to nie moje combo. Ja właśnie napisałem, że nie byłem wstanie go zrobić online ani razu (gif jest poglądowy :D). Także spokojnie, to jakiś pro-player z jutuba :D Choć nie ukrywam, bardziej martwi mnie to, że nie mogę grać na Wieżach Czasu bo firma mająca milionowe zyski, nie pomyślała o ludziach używających arcade sticków.
« Ostatnia zmiana: Kwietnia 25, 2019, 03:31:02 pm wysłana przez Adept »

Offline Filx

  • Użytkownik
  • Wiadomości: 447
  • MKX: PS4
    • Zobacz profil
Odp: Mortal Kombat 11 - dyskusja ogólna
« Odpowiedź #688 dnia: Kwietnia 25, 2019, 03:56:59 pm »
Tematy mi się jebły.

W każdym razie gameplayowo tą grą jest świetna, progres względem MKX. Gorzej, że wyraźnie czuć, jak ciężko jest zarobić tyle, by zdobyć cokolwiek wartościowego (podobny problem był w NFS: Payback, po opiniach graczy zwiekszyli dwu albo więcej krotnie zarobki za wyścig). Niech naprawiają, szybko.
« Ostatnia zmiana: Kwietnia 25, 2019, 06:48:10 pm wysłana przez Filx »

Offline Luna

  • Użytkownik
  • Wiadomości: 588
    • Zobacz profil
Odp: Mortal Kombat 11 - dyskusja ogólna
« Odpowiedź #689 dnia: Kwietnia 25, 2019, 06:46:06 pm »
PurpleRain dodaj mnie na psn to ci wieczorem wytłumaczę o co chodzi z klatkami, a naprawdę poczujesz różnice w grze.