Autor Wątek: Mortal Kombat 9 - dyskusja ogólna  (Przeczytany 819751 razy)

Offline Mateuka

  • Użytkownik
  • Wiadomości: 435
  • MKX: PS3 & PS4
    • Zobacz profil
  • PSN ID: Mateuka
Odp: Mortal Kombat 9 - dyskusja ogólna
« Odpowiedź #3645 dnia: Kwietnia 20, 2011, 10:36:24 am »
już jest w kioskach. Napisał mi kolo na ppe.pl

Offline jar_

  • Użytkownik
  • Wiadomości: 49
    • Zobacz profil
Odp: Mortal Kombat 9 - dyskusja ogólna
« Odpowiedź #3646 dnia: Kwietnia 20, 2011, 10:52:34 am »
Jest juz, ja swoj numer kiupilem z samego rana.

Offline iwcio

  • Użytkownik
  • Wiadomości: 62
    • Zobacz profil
Odp: Mortal Kombat 9 - dyskusja ogólna
« Odpowiedź #3647 dnia: Kwietnia 20, 2011, 12:22:13 pm »
Mozna juz wyczytac:D ze niektorzy maja swoje wersje MK:) jak mozecie sprawdzic gre na multi (xboxlive:) ) i cos skrabnac na ten temat bedzie milo:D

Offline Maniak

  • Moderator Globalny
  • Użytkownik
  • Wiadomości: 915
  • Właściciel strony mkpl
    • Zobacz profil
Odp: Mortal Kombat 9 - dyskusja ogólna
« Odpowiedź #3648 dnia: Kwietnia 20, 2011, 01:30:09 pm »
posaidam już wersje na PS3 i żadna instalacji na dysku 4 gb nie ma!!

Offline Gizmo94pl

  • Użytkownik
  • Wiadomości: 339
  • NERD
    • Zobacz profil
  • GamerTag: Gizmo94pl
Odp: Mortal Kombat 9 - dyskusja ogólna
« Odpowiedź #3649 dnia: Kwietnia 20, 2011, 02:12:42 pm »
Ja już od rana gram więc napisze swoje wrażenia.
Gra jest super, poraża ogrom wszystkich rzeczy które można robić, loadingi niezauważalne, brak pauz pomiędzy walką a cut-scenkami.

Po prostu super.
« Ostatnia zmiana: Kwietnia 20, 2011, 05:17:52 pm wysłana przez Gizmo94pl »

Offline Hanzo Hasashi

  • Użytkownik
  • Wiadomości: 192
  • No Pain, No Game !
    • Zobacz profil
Odp: Mortal Kombat 9 - dyskusja ogólna
« Odpowiedź #3650 dnia: Kwietnia 20, 2011, 02:29:57 pm »
jak można zagrać Kratosem? ja jutro dostanę grę na ps3.

Offline Maniak

  • Moderator Globalny
  • Użytkownik
  • Wiadomości: 915
  • Właściciel strony mkpl
    • Zobacz profil
Odp: Mortal Kombat 9 - dyskusja ogólna
« Odpowiedź #3651 dnia: Kwietnia 20, 2011, 02:34:00 pm »
załanczasz gierke i odrazu jest KRATOS ;D

Offline Adept

  • Moderator Globalny
  • Użytkownik
  • Wiadomości: 2115
  • Detektyw z deszczowego miasta
    • Zobacz profil
Odp: Mortal Kombat 9 - dyskusja ogólna
« Odpowiedź #3652 dnia: Kwietnia 20, 2011, 03:18:33 pm »
A mogę prosić o mniej casualowe opinie? Bo tych mam od zasrania w necie, a jestem na forum MK. Może ktoś o juggle startach, breakerach po FH czy balansie postaci grając versus napisze? Anyone?

Kolejne przemyslenia mam.

Nie wiem czemu tyle lat to robia ale walka z Shao Kahnem to wedlug mnie tragedia. Oczywiscie gra ma byc trudna jezeli chodzi o ostateznego bosa na kazdym poziomie, ale juz na medium jest on bardzo ciezki do przejscia. Cokolwiek nie zrobisz on ma konttratak. CO gorsza ma mlotek na ktorego bloki nie dzialaja, oglusza na pare sekund i kolejny mlotek. Wiec dostaniesz ze 3x mlodtkiem + 2x piescia i po rundzie.

Czemu po prostu nigdy nie zrobia rownych szans, tylk np 3x mniej sily zabieraja nasze ciosy? Wtedy walka by jakos wygladala fajnie i natrudzic by sie trzeba bylo zeby po prostu 3x wiecej ciosow zadac. A tutaj jest fart polegajacy na tym czy uzyje mlotka 20x czy tylko 10.

Nie podoba mnie sie to.

Cala reszta coraz bardziej :). Story mode jest fajne !!! :)

Jeszcze czego? To jest Mortal Kombat czy gra dla ciot? A grał Pan w poprzednie wersje MK, że na Shao Kahna Pan narzeka?

Offline Semek

  • Użytkownik
  • Wiadomości: 664
  • MK X: PC ; Steam ID: Sem3k
    • Zobacz profil
  • PSN ID: semek84
Odp: Mortal Kombat 9 - dyskusja ogólna
« Odpowiedź #3653 dnia: Kwietnia 20, 2011, 03:43:43 pm »
o versusie nie jestem w stanie nic napisać, bo grałem tylko z komputerem i treningi. Odnośnie juggli to nie jest tak jak się mogło wydawać,że będzie się prosto robiło. Takim Reptilem jak chcesz zrobić coś koło 30% to trzeba niezłego timingu. Ubzdurałem sobie jedno kombo i czuje,że troche minie zanim je wymasteruje:P Nie ma hop siup. Na przykład taki Smoke ma większość kombinacji kończących się podbitką, ale jest jedno ale:) wszystkie ciosy idą ni high. Problemem staje się wyciągniecie przeciwnika na kombinację, a potem to już jazda w ninjowskim stylu. Więcej nie jestem w stanie napisać odnośnie juggli , bo ogrywam może z 4 postaci. Jak pogram online to zobaczymy jakie cuda będą się dziać. Odnośnie breakera to trzeba w miarę otrzymania hita dać F+BL - można przerwać każdy atak. Nawet będąc żonglowanym w powietrzu przez oponenta. Bardzo dobra opcja. Wiadomo jak ktoś zacznie robić kombo na +40% to można uciec:)

Offline Ninja-Spectre

  • Użytkownik
  • Wiadomości: 640
    • Zobacz profil
Odp: Mortal Kombat 9 - dyskusja ogólna
« Odpowiedź #3654 dnia: Kwietnia 20, 2011, 03:48:27 pm »
Coś ty się Adept zrobił na stare lata zażartym fanem progamingu ;). Jak jest nowa gra, to raczje na początku się ogląda grafikę, testuje postacie, ciosy, a nie od razu uczy isę jakiś specjalnych juggli  ::).

Offline Adept

  • Moderator Globalny
  • Użytkownik
  • Wiadomości: 2115
  • Detektyw z deszczowego miasta
    • Zobacz profil
Odp: Mortal Kombat 9 - dyskusja ogólna
« Odpowiedź #3655 dnia: Kwietnia 20, 2011, 03:49:35 pm »
No i super! A co z Juggle Starterem? Nadal jest tak, że JS zrobiony w juggle`u, liczy się jakby trafiało w stojącą postać?

EDYTA:

Coś ty się Adept zrobił na stare lata zażartym fanem progamingu ;). Jak jest nowa gra, to raczje na początku się ogląda grafikę, testuje postacie, ciosy, a nie od razu uczy isę jakiś specjalnych juggli  ::).

Ninja-Spectre, niektórzy tu całe życie tylko testują postacie, ciosy i na tym się kariera kończy. Poza tym ile można? Od 18 lat nic tylko gadanie o klimacie i otoczce. Fajnie, nowy MK wychodzi, super, wszystkim się podoba, ale jakieś konkrety by się przydały.
« Ostatnia zmiana: Kwietnia 20, 2011, 03:51:07 pm wysłana przez Adept »

Offline Semek

  • Użytkownik
  • Wiadomości: 664
  • MK X: PC ; Steam ID: Sem3k
    • Zobacz profil
  • PSN ID: semek84
Odp: Mortal Kombat 9 - dyskusja ogólna
« Odpowiedź #3656 dnia: Kwietnia 20, 2011, 03:57:05 pm »
No i super! A co z Juggle Starterem? Nadal jest tak, że JS zrobiony w juggle`u, liczy się jakby trafiało w stojącą postać?

EDYTA:

Coś ty się Adept zrobił na stare lata zażartym fanem progamingu ;). Jak jest nowa gra, to raczje na początku się ogląda grafikę, testuje postacie, ciosy, a nie od razu uczy isę jakiś specjalnych juggli  ::).

Ninja-Spectre, niektórzy tu całe życie tylko testują postacie, ciosy i na tym się kariera kończy. Poza tym ile można? Od 18 lat nic tylko gadanie o klimacie i otoczce. Fajnie, nowy MK wychodzi, super, wszystkim się podoba, ale jakieś konkrety by się przydały.

A powiem ci ,że dostrzegłem różne akcje. Np. Smoke ma 3,d+1,2 (JS), po czym drugi raz uda sie to samo jednak słabiej wybije. Zauważyłem ,że w miarę jugglowania wzrsta grawitacja. Im więcej tłuczesz tym szybciej spada oponent na ziemię. Ogólnie jestem bardzo zadowolony, bo są postaci którymi idzie świetni podrzucać przeciwnika i ich komba sa słabsze od fajterów, którzy nie są w stanie skleić 15 hitów i do tego są wolniejsze. Np. Jax i sheeva.

Offline Gizmo94pl

  • Użytkownik
  • Wiadomości: 339
  • NERD
    • Zobacz profil
  • GamerTag: Gizmo94pl
Odp: Mortal Kombat 9 - dyskusja ogólna
« Odpowiedź #3657 dnia: Kwietnia 20, 2011, 04:08:15 pm »
Nie radze przeglądać krypty podczas picia herbaty, ja sobie podłogę oplułem.

Offline Semek

  • Użytkownik
  • Wiadomości: 664
  • MK X: PC ; Steam ID: Sem3k
    • Zobacz profil
  • PSN ID: semek84
Odp: Mortal Kombat 9 - dyskusja ogólna
« Odpowiedź #3658 dnia: Kwietnia 20, 2011, 04:10:27 pm »
Nie radze przeglądać krypty podczas picia herbaty, ja sobie podłogę oplułem.

hahahaha wiem o co chodzi, ale ciiiiiiiii...... nikomu nie mów.

Offline Eric Draven

  • Użytkownik
  • Wiadomości: 308
    • Zobacz profil
Odp: Mortal Kombat 9 - dyskusja ogólna
« Odpowiedź #3659 dnia: Kwietnia 20, 2011, 04:14:08 pm »
Czy ktoś grający już w wersje na PS3 może mi odpowiedzieć na jedno małe pytanko?Jak to jest z tą instalacją gry na HDD,czy jest w ogóle obecna?Tak sobie przeglądam filmiki na YT i dziwią mnie czasy loadingów  podczas gry w trybie The Ladder na jednych są króciutkie ok.5-8 sek na innych zaś trwają ok 15 sek o co kaman ja się pytam? .Pełna powaga proszę o odpowiedz THANX!!