Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Pokaż wątki - Kitana,Sindel,Tomek

Strony: [1]
1
Nowości / Netherrealm Studios: "Mamy już PSP2 w domu"
« dnia: Września 18, 2010, 10:13:12 am »
Netherrealm Studios: "Mamy już PSP2 w domu"

Pomimo tego, że Sony nie zapowiedziało jeszcze PSP2, to developer Mortal Kombat – studio Netherrealm Studios – twierdzi, że posiada już tę konsolę. Według słów Shauna Himmericka, PSP2 „wygląda na całkiem potężną maszynę”.








„Mamy już PSP2 w domu i obecnie sprawdzamy wydajność tej konsoli. To jest dla nas najważniejsze”, mówi Himmerick.

„Obecnie działamy w 60 klatkach na sekundę, co jest tu możliwe. PSP2 wygląda na całkiem potężną maszynę. Jeszcze nie mamy 3DS-a, ale nie możemy się go doczekać i sprawdzić jaka moc w nim drzemie”.

Według wcześniejszy plotek PSP2 miałoby zadebiutować w 2011 roku. Sony skomentowało te doniesienia standardowym „nie komentujemy plotek i spekulacji”.

News pochodzi ze strony wp.pl

2
Klasyka MK / Emulator GameCube i Wii
« dnia: Grudnia 26, 2009, 02:45:36 pm »
kontynuacja z http://mk.honmaru.pl/forum/index.php?topic=539.0

No nic drodzy państwo w związku z tym, że odpowiednia konfiguracją emulatora występują problemy napiszę mały poradnik jak zrobić, ażeby działało ;) Lecz na samym wstępie musze już oblać was kubłem zimnej wody… Jeśli chcemy mieć choćby slajdy powinniśmy mieć przynajmniej 1,5 Ghz w kompie, jeśli nie możemy spełnić tego warunku odpuśćmy sobie tuto rial bo i tak nic nie wskóramy.
W Internecie można znaleźć pełno różnych emulatorów Game Cube’a i Wii. Według mnie obecnie najlepszym do tego rodzaju giercowania ;) jest Dolphin. Właściwie tylko on odpali większość tytułów przy „niskim” koszcie sprzętu. Ale mniejsza z tym przejdźmy do rzeczy… Najstabilniejsza choć nie najnowszą wersją jest obecnie numerek 4525, niestety jest on jeszcze pusty i musimy najpierw pościągać do niego kilka rzeczy. Każdy emu maniak :P wie że chodzi o pluginy… i tutaj zaczyna się zabawa… Warto poszukać w necie nowych wersji pluginów bo zazwyczaj polepszają one jakość grafiki i dźwięku. Wymienię tylko te „niezbędne” do odpalenia czegokolwiek na przyzwoitym poziomie.  Szukamy więc:
DSP_HLE.dll
DSP_LLE.dll
nJoy_SDL.dll
PadSimple.dll
VideoDX9.dll
VideoOGL.dll
Wiimote.dll (To jeśli mamy zamiar emulować Nintendo Wii, ale o tym za chwilę)
UWAGA!!
Można też skopiować pluginy ze starej wersji emulatora, lecz należy pamiętać że czynność taka odbić się może kosztem grafiki (stare wersje). Pluginy zazwyczaj wychodzą regularnie, więc ten raz na miesiąc czy dwa można poświecić kilka minut na odnalezienie nowych wersji plików.
(ostatecznie można zwrócic się do mnie, staram się być zawsze na bieżąco :P)
Po ściągnięciu wszystkiego co nam potrzebne upakowujemy to do folderu o zaskakującej nazwie „Plugins”. Teraz zabierzmy się za pierwsze odpalenie, tradycyjnie jak na emulator przystało musimy go skonfigurować, w tym celu klikamy w zakładkę „Options” a następnie bierzemy „Configure”.
W pierwszej zakładce „General” w opcjach „Basic Settings” :
Jeśli posiadamy procesor dwurdzeniowy zaznaczamy Enable Dual Core
Odhaczamy Idle Skipping
Framelimit ustawiamy na „off”.
(jeśli poduszczamy kody można zaznaczyć też Enable Cheats)
Druga zakładka Advanced Settings:
zaznaczamy HLE the IPL
   W CPU Emulator Engine powinniśmy kliknąć na pierwsze kółko.
Lock thread to cores zostawiamy wolne
Natomiast fajkujemy dwie ostatnie opcje czyli Optimize Quantizers i DSP on Thread.
W ustawieniach interfejsu:
Zaznaczamy tylko Use Panic Handlers (ułatwi to lekko sterowanie)
Theme powinniśmy wybrać Boomy.

Przechodząc do zakładki Gamecube:
Slot A i B ustawiony powinien być na Kartę Pamięci
SP1 pozostawic wolne
Natomiast jako port 1: Standard Controller

Wii:
Tutaj działka jest trudniejsza i trzeba pozmieniać opcje i dograc kilka pluginow wiec o odpaleniu gier na Wii napiszę zapewne jutro…
Paths:
Tutaj wybieramy miejsce w którym znajduje się obraz gry jaki chcemy dodać do listy gier. W celu dodania gry kilkamy na „Add” i wybieramy ścieżkę docelową pliku Iso.
Plugins:
TAK! Właśnie po to były potrzebne nam pluginy :P
Krótko i na temat:
Graphics- Dolphin OpenLG
DSP – Dolphin DSP-HLE Plugin
PAD – Dolphin KB/X360pad
Wimote Dolphin Wiimote Plugin
Naciskamy przycisk Close I to wszystko .
Na Ekranie „głównym” wybieramy teraz grę jaką chcemy odpalić. Klikamy dwukrotnie i już… gra powinna się załadować…  Mortale na tych ustawieniach powinny osiągać 98-118% szybkości. Jeśli działa wolniej lub szybciej należy pokombinować w opcjach odpowiedzialnych za szybkość (speedup’y).  Należy pamiętać że to tylko emulator i  będą występować nawet na dobrym sprzęcie Bugi, mniejsze lub większe ;) W przypadku procesora dwurdzeniowego wypadają one zdecydowanie rzadziej lecz na średnim sprzęcie taki jak mój(Asus P5Q PRO, Gainward HD4850,Core 2 Duo E8500) pojawiają się błędy jedynie w arenach (czasami podłoże zmienia się z czarny kwadrat, lub muzyka przestaje działać albo się zatnie)…

3
Ogólne / Kto przeżyje Armageddon?
« dnia: Grudnia 06, 2009, 10:05:16 am »
Pojawił się pierwszy news na temat wydania Mortal Kombat 9, a ja jakiś czas temu natknałem się na ciekawy artykuł na temat postaci jakie miałyby przeżyc Armageddon. Pisałem o tym davidkozowi i w poszukiwaniu linka w historii okazało się, że cały materiał zniknął ze strony tak szybko i nagle jak się pojawił... Całośc należy traktowac wyłącznie jako fake, bo najprawdopodobniej nim jest a geniuszem też nie trzeba byc, żeby odkryc że postacie takie jak Sub-Zero, Scorpion, Reptile, Nitara, Kitana czy Shang Tsung przeżyją. W końcu są one postaciami flagowymi lub po prostu lubianymi przez fanów czy twórców gry. Ale nie o tym chciałem, szukałem na forum, ale nie znalazłem podobnego tematu. Wiec, jak myślicie? Kto nie przetrwa Armageddonu, mimio tego, że tak naprawde nikt jeszcze nie zginął :P Patrzcie niezniszczalny Shang czy Liu Kang ;)

Wydaje mi się że armageddon nie będzie ostatecznie aż tak wielki i pożegnamy się może z 20 postaciami z czego większośc tych, które nie przyjęły się przez fanów, typu Kira, Ashrah czy żartobliwy Meat.
Ja w składzie ludzi do odstrzału widzę tylko nieszczęsną szesnastkę:
Rain, Stryker, Dairou, Jarek, Darrius, Reiko, Mavado, Hotaru, Kobra, Mokap, Taven, Daegon, Ashrah, Kira, Meat, Blaze.

Co tu dużo mówi są to najmniej popularne postacie z całej serii...
A jakie są wasze typy?

4
Ogólne / Moje opowiadanie - Kitana,Sindel,Tomek
« dnia: Lipca 16, 2009, 02:47:34 pm »
Zamieszczę tutaj swoje opowaidanie które zaczałem pisać (będę dodawał je w kolejnych częsciach). . . Jak nie trudno się będzie zgadnać, historia będzie toczyła się po wielkim Armageddonie. Poki co dam sam Prolog, żebyście mogli wypowiedizec się na temat samego wstępu. Już w tym miejscu proszę o wybaczenie, za wszystkie błedy, literówki i mozliwe błedy w interpunkcji. No nic, mam nadzieję, że zrozumiecie :P Liczę też na waszą szczerą opinię na temat tego opowiadania...
PS. Tak Adept wiem, że powinno być w twórczości ale taki zabieg mogłby wprowadzic zamet w odszukiwaniu dalszych częsci opowiadania.

PROLOG

Blaze został pokonany, kto by pomyślał, że właśnie wojownik taki jak Chameleon, zdoła wygrać to starcie. Wojownik z ognia wyparował, a piramida w której odbyło się starcie zaczęła się walić. Nikt od tej pory nie widział zwycięzcy, choć ci, którzy przeżyli wyczuwali jego obecność.  Zaraz po przegranej dobra i zła, bo przecież wygrała postać neutralna, wszystkie sojusze zostały zerwane. Shang Tsung wyczerpany zdołał się teleportować do swojego pałacu. Raiden rozpłynął się w powietrzu, rozległ się tylko głośny grzmot. Obolała Kitana z trudem wstała z ziemi, pomogła jej w tym Jade, obie podbiegły do Sindel, ta leżała na ziemi nieprzytomna z głęboka raną na ramieniu. Zadał ją Baraka, który uciekł razem z Mileeną, zaraz po tym gdy Raiden wysłał w jego kierunku błyskawicę. Trzy kobiety teleportowały się do Edenii, musiały wyleczyć chorą królową. Taven i Daegon zostali zabici przez Shao Kahna , potrzebował on większej mocy, aby wspiąć się na szczyt, lecz gdy to mu się udało, zobaczył Chameleona, stojącego nad ciałem Blaze’a. Przeżył, tylko dzięki potężnemu wstrząsowi, który nastąpił chwilę później. Zrzucił on Kahna z budowli, lecz ten dzięki swojej mocy zdołał złagodzić upadek. Najdalej od ruin leżała postać w niebieskim kostiumie, jej włosy jakby oszronione, była blada, wszystko wokół niej jakby zamarzło. Frost podniosła się z ziemi, spojrzała na leżących w piasku wojowników, szukała mężczyzny Sub-Zero. Znalazła go u stóp ruin, przewróciła jego martwe ciało na plecy. Z jej maski podczas oddechu wydobywała się para. Kobieta kucnęła, położyła rękę na lewej piersi mężczyzny, już teraz była pewna, jego serce nie biło. Wiedziała że teraz, wreszcie ma szanse rządzić Lin Kuei. Jednak musiała być pewna, że nikt jej już nie przeszkodzi. Położyła drugą rękę na głowie niebieskiego wojownika. Zamknęła oczy, poczuła chłód, wiedziała, ma jeszcze tyle siły aby dokończyć dzieła. Sub-Zero stał się teraz blady, Frost zaczęła go zamrażać.
- ZOSTAW GO! – krzyknęła postać stojąca z tyłu kobiety.
Frost odwróciła się szybko, zabierając ręce z ciała mężczyzny. W tym samym momencie, została kopnięta w twarz. Kobieta zachwiała się, lecz zaraz po tym wypuściła w stronę napastnika lodową kulę. Postać, której Frost nie znała, zablokowała atak, uderzyła przeciwnika kilka razy w twarz a następnie kopnęła prosto w brzuch. Kobieta zgięła się w pół, podniosła głowę do góry i wykonała lodowy wślizg, na tyle skuteczny by przewrócić przeciwnika. Gdy przyszła przywódczyni Lin Kuei, ponownie usiłowała zamrozić napastnika, ten wykonywał szybkie uniki. Frost usiłowała przypomnieć sobie postać, z którą walczy, lecz bezskutecznie. W tym momencie nastąpił szybki kontratak, tajemnicza kobieta podbiegła do wojowniczki, podcięła jej nogi. Frost padła na Sub-Zero, wystawiła ręce do tyłu by zamortyzować upadek, w tym jednak momencie, duża kula krwi poleciała w jej kierunku, raniąc ją, a przy okazji rozbryzgując się w pobliżu. Niebieska wojowniczka, zdała sobie sprawę z tego, że dosłownie siedzi na swoim celu. Ponownie rozpoczęła zamrażać, mężczyznę.
-POWIEDZIAŁAM! ZOSTAW GO! – Nitara, wyciągnęła Kamę, i wbiła ja w brzuch Frost. Wampirzyca przekręciła ją, natomiast ręce Frost spoczęły na broni, przywódczyni Lin Kuei wyjęła ją z ciała i rzuciła w piasek, następnie zamroziła sobie ranę. Spróbowała jeszcze kilkukrotnie zamrozić napastnika, jednak bez skutecznie. Wyjęła wreszcie amulet, Smoczy Medalion i teleportowała się. Nitara wytarła stróżkę krwi, która spływała jej z wargi. Spojrzała na kamień jaki spoczywał w jej naszyjniku, dotknęła go i przeniosła się do Vatetrnus.
Po pewnym czasie, nad jednym z poległych ciał zaczął się tworzyć szary obłok. Najpierw krążył on wokół, później stanął w miejscu i zaczął przybierać jakby ludzką formę. Gazowa postać oddalała się powoli od ruin i poległych w walce, z czasem stając się coraz mniej widoczną, aby wreszcie zniknąć w pola widzenia.
Sonya leżała na ciele innego wojownika, był nim ktoś kogo nienawidziła, Kano był martwy. Wreszcie nadszedł moment, w którym mogła być spokojna. Chwila ta, napawała kobietę taką satysfakcja, taką dumą, choć nic nie pamięta, jest pewna, że to ona zabiła Kano.
- Chodź Sonya.  . . zmywamy się – ktoś pomógł wstać blondynce.
- Johnny. . . gdzie Jax? Co tu się stało? – zapytała kobieta spoglądając na poległych.
- No wiesz. . . nie herbatkę u babci mi to nie wygląda. . . Szukałem go, nigdzie go nie ma, wracajmy do domu – odparł mężczyzna
- Ja muszę go odszukać. . . Ty idź, ja tutaj zostanę – zaprzeczyła Sonya
- Ale nie ma go! Wyparował przeszukałem wszystkie możliwe miejsca nie ma go! – gdy Cage wypowiedział te słowa nacisnął na zegarku kobiety guzik teleportu. Zniknęli.
Nastąpił kolejny wstrząs, wielka chmura piasku, wzniosła się w powietrze. Możliwe było jednak dostrzeżenie kobiecej sylwetki. Ubrana w żółto czarny kostium, dziewczyna o śniadej cerze. Tanya zarzuciła swoje włosy do tyłu. Nie zwracała uwagi na to co się dzieje wokół niej, po prostu szła przed siebie, chciała jak najszybciej odejść z tego miejsca.
Zanim piasek zdołał opaść na ziemię czteroręka , postać usiłowała wydostać się spod ciał. Odwaliła w bok ciało Shujinko, Bo’ Rai Cho, Hotaru i Darriusa. Sheeva wreszcie mogła się wydostać, otrzepała ubranie i podobnie do Tanyi opuściła miejsce Armagedonu.
Wśród zwłok, przechadzała się czteronoga postać, centaur, Motaro. Podczas walki jakaś dziwna, energia uderzyła w niego i powtórnie przywróciła mu tylne nogi. Motaro znów był centaurem.
Kenshi leżał przy boku Ermaca, czerwony ninja usiłował pomóc, leżącemu nieprzytomnemu przyjacielowi, nic jednak nie pomagało, wojownik z zawiązanymi oczami ni drgnął. Ermac próbował wszystkiego, żadne jego moce nie były w stanie wskrzesić martwego człowieka. Postać ze zrezygnowaniem teleportowała się w nieznane nikomu miejsce.
W ciszy, prawie bezszelestnie przemieszczała się przezroczysta istota. Podobna do jaszczura, gdy była już w miarę daleko przybrała swoją prawdziwą postać. Jej ciało pokrywały łuski, z rąk i nów wyrastały potężne szpony. Głowa potwora była owinięta czarnym materiałem, widoczne były tylko gadzie oczy.
Reszta była martwa, w glebie czuć było śmierć. krew wojowników wsiąkła głęboko w ziemię.
Jeden dział w historii turnieju Mortal Kombat został zamknięty. Pochłonął on wiele krwi i dusz, lecz nastał czas aby otworzyć nowy dział. Nastał czas aby historia zapisywała nowe karty. . .
NASTAŁ CZAS NA ODRODZENIE!



Mam nadzieję, że się spodobało, ale jak nie to też piszcie ;)

5
Kosz / moj scenariusz mk
« dnia: Stycznia 11, 2008, 08:46:48 pm »
Jak juz wiecie, piszę pewien scenariusz.Będzie on mowił o dalszych dziejach MK. Teraz troche o fabule gdyz nie jest ona identyczna z tą jaka była już tutaj przedstawiona.
Akcja dzieje się po 7 częsci gry. wielu bohaterów juz nie zyje...
Bogowie tymczasowo trzymają dusze w świątyni aby podjąć decyzję co dalej... Czy stawic czoła Tsungowi czy pozostawić wszstko takim jakie jest. Czterech nowych bogów KREYYA, ONGAR, NOXE i ADEKAT zadecydowało czyje dusze zostaną zesłane na ziemię aby wybraly sobie nowe ciała i ponownie stanęły do walki ze złem. Na ziemie wraca m. in Kung Lao, Sonya i Jade. Niestety i Shang Tsung ma głowę na karku, w obronie jego dorobku pomogą mu REPTILE, MILEENA i DARK BIRD. A i on postanowi ożywić kilku dawnych sprzymierzenców. W krótce pojawią się też nowe postacie ale o tym później o ile ktokolwiek bedzie chciał o tym słyszeć.
ps. Co do postaci to napewno nie pojawi się w scenariuszu SUB-ZERO, SCORPION, SHAO, KINTARO, MOKAP i STRYKER

To by było na tyle. CZekam na dalsze ewentualne pytania i wypowiedzi.
(Właśnie ukonczyłem 3 scene)

6
Kosz / MK i inne bijatyki ustępują DoA 2
« dnia: Grudnia 23, 2007, 05:00:18 pm »
A właśnie że tak...
Po pierwsze w grze mamy interaktywne areny, co patrząc na rok wydania jest nowością.

Każda postać ma przynajmniej 6 kostiumów. W czym przewyższa nawet kiczowate stroje i duperele z T5.
Piękna grafa, i panie :P

W grze nie ma broni, magii. Gra jest przez to realistyczna.

Pokaźny wachlarz kombosów.

Czuć ruchy postaci jaka gramy.

Wiek i zdolności chara adekwatne do siły ciosów.

Super Muza.

Ciekawy i rozbudowany survival.

To tylko nieliczne z zalet tej gry.
Moim zdaniem jest ona matką wszystkich bijatyk.
Chylcie czoła MK, SF, VF, T i inne gdyż piąta część jest juz w produkcji i ukazuje się na PS3 !!

7
Kosz / Gorzkie zale
« dnia: Listopada 16, 2007, 08:44:34 pm »
ten temat podrzucil mi Snake w jednej z wypowiedzi. A wiec zalcie sie ten temat po to jest (pisze z ps3 dlategoz tez bez polskich znakow)

8
Nowości / MK ODRODZENIE (WERSJA DZIAŁA W 100%)
« dnia: Października 21, 2006, 11:22:18 am »
Wreszcie mozecie zobaczyć mój projekt w praktyce... teraz będzie on działał napewno ponieważ był on juz testowany przez Mileena. No cóż wkońcu sie udało...ściagnijcie rozpakujcie pierwszy raz i potem naciśniejcie magiczną ikonke setup, wejdzcie tam gdzie rozpakowaliscie gre i uruchomcie...

To wszystko zapraszam do grania i wypowiadania siena temat postaci...

http://r...[zablokowana domena]...e.com/files/101883/Mortal_Kombat_Odrodzenie_Demo-demo-Demo-demo.rar.html

9
Kosz / Mortal Kombat Odrodzenie
« dnia: Października 07, 2006, 03:12:29 pm »
Mortal Kombat Odrodzenie to mój nowy projekt który nie będzie bijatyką...
Akcja gry dzieje się po wydarzeniach znanych z Armageddon.Gra jbędzie w polskiej wersji językowej Gracz rozpoczyna grę w Edenii a postać którą będziecie kierować narazie tak jak i reszta informacji niech pozostanie tajemnicą...

WKRÓTCE DEMO !!

10
Kosz / Cena mortal Kombat Armageddon
« dnia: Października 05, 2006, 03:03:23 pm »
Tak szukałem w internecie cen Mortal Kombat Armageddon no i mam dylemat poprostu każdy ma inne ceny... czy moglibyście powiedzieć jaka będzie "normalna" cena nowego Mortala?. Proszę o szybka odpowiedź...

11
Kosz / MK Unchained
« dnia: Czerwca 27, 2006, 09:33:16 am »
Premiera ma być w 3 kwartale 2006 roku ale czy u nas .... czy dopiero gdzieś tam za wielką wodą ?????? I czym ma ona sie wyróżniać od pierwowzoru (oprócz kilku dodatkowych postaci) ??? Prosze o pomoc i z góry thx

Strony: [1]