Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Wiadomości - PurpleRain

Strony: [1] 2 3 ... 29
1
Mortal Kombat 1 (2023) / Odp: Mortal Kombat 12
« dnia: Sierpnia 19, 2023, 01:31:31 pm »
kurde, przez to, że sobie piszę na TYM, to jakoś nie chce mi się potem drugi raz pisać tego samego po polsku tutaj. Odnośnie odczuć, opinii o trailerach, o tym jak się cieszę jak ten Mortal zaczyna wyglądać, co mi się podoba i co mi się nie podoba, ale anyway.

Chwilkę o becie tylko:

- Graficznie ta gierka wygląda obłędnie. Przejaskrawienie i nasycenie kolorami nie przeszkadza, a animacje postaci i (szczególnie) aren zasługują na osobny bowdown
- Mechanicznie, przynajmniej dla mnie, jest ciut trudniej niż w MK11 i ta gra jest zdecydowanie bardziej combo-heavy, więc będzie nagradzała ludzi, którzy combosy ogarniają. Przykładowo jak Sub Zero Cię złapie na 3 paskach, to możesz iść sobie zrobić herbatkę (zostaje jeszcze breaker, ale jest dość "drogi" w użyciu)
- Air Combat to świetny dodatek, podoba mi się i będę zdecydowanie często z tego korzystał, jak tylko zacznę ogarniać launchery i trochę bardziej dobiorę się do practice mode
- właśnie, practice mode... a raczej jego brak - no to boli najbardziej, ale to beta, było wiadomo, że tego nie będzie
- online gra się przyjemnie, widać, że ludzie też chuja ogarniają, więc wygląda to wszystko bardziej jak zmagania paraolimpijczyków niż high level walki, ale no tego też można było się spodziewać
- najprzyjemniej gra mi się - o dziwo - Li Mei. Jej animacje też są IMO najpiękniejsze i chyba nieoczekiwanie stała się moją faworytką :)
- Johnny i Kenshi chyba wymagają trochę więcej ogarnięcia, co przy limited czasie/braku practice, raczej w becie się nie wydarzy. Nie wiem jak Sonic Fox może sobie ot tak wbić do gierki i robić combosy za pół HP. Albo dostał już wcześniej dostęp i tera struga wariata, albo po prostu jest nadczłowiekiem (obie opcje są prawdopodobne)
- bawią mnie jeszcze glitche, typu "urwałem komuś łeb przy brutality i ten łeb odpadł, ale jednocześnie nadal sobie jest na szyi xD" ale to naprawią pewnie. Tak samo jak raz udało mi się "wniknąć" w sekcję kameo i nie mogłem bić typa, bo był obok mnie i moje ciosy lądowały w powietrzu. Animacje throwów też się jeszcze bugują. Wszystko do poprawy i pewnie na premierę już będzie miodzio.
- Amp na R2 zamiast na R1 sprawia, że randomowo sobie przyzywam kameosy zamiast wzmacniać ciosy xD
- Kameos - powiem tak. Gdyby ich nie było wcale, to pewnie bym tego jakoś nie odczuł. Często w ferworze walki zapominam, że mogę go w ogóle użyc (chyba, że właśnie przypadkowo wbije mi na ekran jak chcę ampować cios i moja pamięć mięśniowa sobie wykmini, że jestem w MK11)
- Ogólnie na plus, czuję, że ta gierka będzie sporym sukcesem i że sprawi sporo funu, ale też wkurwienia przy grach online
- Fatal blowy jest teraz tak łatwo zablokować (jak ktoś nie umie ich porządnie puścić, a większość ludzi - w tym ja - jeszcze nie umie), że chuj. Weźcie to wyjebcie z tej gry najlepiej xD

2
Mortal Kombat 1 (2023) / Odp: Mortal Kombat 12
« dnia: Lipca 07, 2023, 09:50:32 am »
Dobra, to teraz trochę więcej niż emotikonka.

No co tu dużo gadać. Ten trailero jest 1923854 razy lepszy niż pierwszy. I nie mówię tak tylko dlatego, że ujawnili Raina (dość szybko, ciekawe). Chociaż to też pewnie jakoś tam wpłynęło na ocenę końcową.

Nowy design i playstyle Smoke'a też mi się podoba. Liczba ninjów w końcu będzie się zgadzać, bo nie wierzę, że nie będzie Reptile, a Ermac zleakowany jako KP1. Obstawiam Noob Saibota jako KP2 i wtedy mamy już wszystkich. No dobra, Tremor jeszcze, ale on będzie kameosem najprawdopodobniej.

Co do Raina teraz, to jestem optymistycznie nastawiony do tego, że teraz jest naczelnym magiem Outworld. Łechta to zapewne jego próżność, więc liczę, że w introsach i w story będzie pare ciekawych smaczków. Liczę też niezmiennie na jakiś jego relationship z Kitaną XD Mam tylko nadzieję, że jego rola w story nie ogarniczy się do obskoczenia wpierdolu parę razy, żeby popchnąć fabułę i wątki good guyów do przodu.

Na pewno więcej o designie i playstyle napiszę jak wyjdą dedykowane im kombat kasty, ale tak jak mówię - jestem optymistą.

Scorpion - weźcie mu kurwa usuńcie ten jebany tatuaż z ramienia XDDDD poza tym do designu nie ma się o co przyczepić. Nadal nie wyjaśnili kim jest Scorpion w tym timelinie, ale to na 99% Kuai Liang. Moveset bardzo spoko, Ot, klasyczny Scorpion, bez udziwnień. Fajny też jako kameo. Zawsze Scorpiona lubiłem, więc pod kątem tego jak wygląda w grze, w sensie playstylowym, jest spoczko.

Johnny - jestem fanem odebrania mu tej pierdolonej zielonej poświaty. Super ruch. Hype-meter też bardzo fajne i pasujące do niego jako postaci. Strong statement teraz będzie, ale to chyba najlepszy Johnny w serii. Jerk, a nie przykładny tatuś. Ale też bardzo ładnie zrobiony pod kątem wizualnym, czuję vibe Hanka Moody'ego, a jednocześnie widać, że to nadal zręczny wojownik, który może rozjebać najlepszych.

Co do kameosów to spodziewane. Ze względu na animacje fatality (choćby Smoke'a) ciężko by było pociąć robotyczną maskę. Trochę szkoda, że Sektor po raz kolejny obchodzi się smakiem, no ale może w następnej grze :) a jako kameo nasze cyborgi pasują. Tak samo Frost, która pewnie jest jedną z "obscure" fighterów, o których mówił Boon. No, taka obscure, że była w poprzedniej grze XD no ale tutaj to przynajmniej klasyczna Frost, taka jaką lubię - tak, ja jestem jedną z tych niewielu osób na świecie, która bardzo ją lubiła jak wyszła w Deadly Alliance i kibicowałem, żeby została w serduszkach fanów jak najdłużej.

No, to na tyle teraz.

Na koniec tylko dodam, że jestem MEGA zadowolony, ze w końcu mam Raina w main rosterze. Po tylu latach rozczarowań i płacenia za niego w DLCkach XD Należny spot w końcu do niego wędruje.

A hejterzy dupa cicho.

3
Mortal Kombat 1 (2023) / Odp: Mortal Kombat 12
« dnia: Lipca 06, 2023, 09:55:39 pm »
:)

4
Mortal Kombat 1 (2023) / Odp: Mortal Kombat 12
« dnia: Czerwca 13, 2023, 01:26:33 pm »
Dawno temu był jakiś przeciek, że w MK1 pojawią się wszystkie postacie ze wszystkich poprzednich części - nie zdziwię się, jeśli to będzie prawda i wleci bardzo dużo Kameo (w pierwszym DLC ma być 5 dodatkowych). Nadal twierdzę, że nie będzie dubli postaci z głównego zestawu, nawet Sub Zero nie jest zdublowany - prawdopodobnie jeden to Bi han, drugi to Kuai Lang.

Co do pierwszej części cytatu. Yep - pewnie tak będzie. Zrobią kameo fest i wszyscy będą zadowoleni.
Co do drugiej części i dubli. No tutaj nie i to nawet Edward potwierdził. Stawiam, że klasyczne postacie: Scorpion, SubZero, Sonya, Kano, Jax (oby nie), Kung Lao, Raiden, Lucjan, MOOOŻE Reptile - będą zarówno w main jak i kameo rosterze BO TAK. I nie będzie to relevant dla story ani dlatego, że grasz dwoma różnymi Sub Zero. Ot, coś tak niekanonicznego jak zwykłe mirror matche.

No i coraz więcej znaków wskazuje na to, że Scorpion to Kuai Liang, a Hanzo schowany do szafy xD
1) słowa Boona, że Scorp i Sub Zero to bracia
2) wywiad Boona, gdzie odnosi się do Scorpiona jako "yellow ninja guy"
3) brak zaprezentowanego Scorpiona w pierwszym rzucie - czyli pewnie jego introsy sugerują coś, czego nie powinniśmy JESZCZE wiedzieć. Tak samo długo chowali Kitanę w MK11, bo miała sztylet Mileeny i fani się zagotowali jak knedle

5
Mortal Kombat 1 (2023) / Odp: Mortal Kombat 12
« dnia: Czerwca 11, 2023, 01:16:11 pm »
No dobra, obejrzałem już na tyle dużo materiału z giereczki i czuję się do niej coraz bardziej przekonany gdyż:

1) nie wygląda to tak fortnajtowo i plastikowo jak na gameplayu z SGF
2) przy głównych postaciach (a nie kameosach) nie postawili na kolorki i kulawe animacje, przez co graficznie wygląda to teraz super
3) jest mroczniej i ciekawiej jeśli chodzi o areny. Tutaj od razu nadmienię, że areny mimo swojej jaskrawości mi się podobały od początku, ale teraz np. willa Johnnego w wersji NIGHT wygląda cudownie. Tak samo dobrze wygląda ten teahouse. Dużo się tam dzieje i da się wyczuć postaranie twórców.
4) do kameosów jako takich nadal nie jestem w 100% przekonany, zwłaszcza, że poszli w absurd i lenistwo. Czyli nie dość, że damy klasyczne na maxa skiny, to jeszcze wybór fatality (Sonya, Jax) w 2023 średnio się broni. No nie wiem, ja rozumiem całe założenie, że nie może być AŻ ZA BARDZO realistycznie, ale czemu przeciągać to na maxa w drugą stronę?

Dobra, to było takie słowo wstępu, a teraz mogę chyba powoli zacząć przechodzić do mojego klasycznego opisu postaci. Skupię się na czterech, które znamy najbardziej. Mimo, że (o ile istnieją, ale pewnie tak) nie widzieliśmy jeszcze drugiego fatality. Tak samo z brutalitami, ale tam to raczej chyba wiadomo czego się spodziewać mniej więcej i raczej dupy to urywać nie będzie.

No dobra, to lecimy.

Liu Kang

Design
Damn, jak to dobrze wygląda. Bardzo flashy, bardzo dobre kolorystycznie i bardzo ciekawie dobrane z tymi jego smoczymi projectilami. Dwa główne kolory będące jego wyróżnikiem i właśnie manifestujące się w smoczych pociskach również świetnie do niego pasują. W zasadzie nie ma się do czego przyczepić. Jest to na pewno inny Liu Kang, do którego trzeba się będzie przyzwyczaić, ale na pewno ma u mnie duży kredyt zaufania.

Gameplay
Bang, Bang, Projectile, Flying Kick, szybko, szybciej, kurwa dawaj yolo lecimy i atakujemy. Tak to trochę wygląda. Ale wygląda to też dość dobrze. Brakuje mi trochę ikonicznego rowerka (no jest w fatal blow, ale to nie to samo jednak), który jest zastąpiony tym takim jakimś tornado kickiem, ale i tak wygląda spoko. Wydaje się dobrą postacią dla newbies (czyli w sumie dla wszystkich xD). Ot trochę klasyczny, ale jednak zredefiniowany na nowe potrzeby Liu. Dobrze, że nie ma broni. IMO on nigdy nunchaku nie potrzebował do niczego.

Fatal Blow i Fataliy
Tak jak można było się spodziewać, jest to gameplayowa wersja fatala z cinematicu. Przez to może nie było tego efektu wow/zaskoczenia, ale nadal wygląda to dobrze i stawiam tego fatala jak narazie na 2 miejscu, z tego co zobaczyliśmy.
Fatal Blow jest całkiem fajny, chociaż to logo mortala to trochę xD. No ale niech będzie, nie ma przynajmniej wrażenia, że to supermove z Injustice.

Kitana

Design
Kapitalny design. Piękne kolorki, super to wygląda. Wiadomo, że nie da się zreimaginować Kitany pod kątem wizualnym aż tak bardzo no i też nie spodziewaliśmy się pewnie cudów, ale jest dobrze. Jest to piękna, royal (choć wg story może i nie do końca?) Kitana, która ma wszystko czego potrzeba do tego, żeby uznać jej design za 1) pasujący do Mortala 2) zreinterpretowanie klasyki.

Gameplay
WJAZD DUPOM confirmed. Kilka nowych ruchów wachlarzami, trochę zabawy powietrzem (i w powietrzu), jakieś pułapki/tornadka. Wydaje się dość przyjemna i płynna w ruchach. Nie wiem w sumie co więcej mogę napisać. Tak jak w MK11 była bardziej 'assasinowa', tak teraz tutaj tego nie widzę.

Fatal Blow i Fataliy
Mam jakieś takie wrażenie, że jest spoko, ale można to było zrobić zdecydowanie lepiej. Wiem, że pewnie jest ogarniczona paleta ciachania typów wachlarzami i po tych wszystkich latach pomysły mogą się kończyć/powtarzać, więc wydaje mi się, że ten Fatal jest po prostu OK, ale szczęka mi nie opadła.
Jej Fatal Blow jest dość podobny do MK11 i ma podobny vibe. Nie jestem fanem (hehehe xD) za bardzo.

Sub Zero

Design
Może się trochę narażę tutaj, ale dla mnie jest zbyt zwykły. Niby ninjowy, i wszystko powinno mi się podobać, ale no jakoś jeszcze do końca się do niego nie przekonałem. I wcale nie chodzi mi o fryz (chociaż czekam na wersję zakapturzoną). W ostatnich MK Sub-Zero był bardziej hmm bulky. Bardziej potężny niż szybki/zwinny. To Scorpion zapierdalał po mapie jak pojebany, a Sub raczej stał w miejscu i mroził. Nie wiem, może porównałbym to, że Scorp był kategorię wagową niżej niż Sub, który nie grał może w wadze ciężkiej (jak powiedzmy Jax, Kano), ale był bardziej dopakowaną postacią. Tutaj tego nie widzę. Może dlatego mam jakiś taki trochę dysonans poznawczy, a może po prostu narzekam dla samego narzekania.

Gameplay
no właśnie bardziej zwinny/szybki chyba niż ostatnio. Animacje się zgadzają, oprócz tej pierdolonej czachy z kręgosłupem xDDDD to jest totalny absurd i rozumiałbym przyzwanie młota/miecza/czegokurwakolwiek zrobionego z lodu, ale nie tego xD. No, gryzie mnie to bardzo jak to widzę jako element jego combosów. Z dobrych rzeczy za to - wraca klon, co jest niewątpliwie plusem. Fajnie wygląda to mrożenie od podłogi, może służyć do fajnego setupowania/przedłużania combosów. Poza tym to wiadomo. Mrożenie i nakurwianie. Jest spoko, a gdyby nie ta jebana czacha to byłoby nawet bardzo spoko.

Fatal Blow i Fataliy
Najgorszy fatal z dotychczas zaprezentowanych i chyba najgorszy u Sub-Zero w całej jego historii. Fatalne to jest. Nie spina się i na pewno było tysiąc lepszych pomysłów, żeby to rozwiązać. Nie wiem co jest najgorsze. Czy ten kopniak w głowę xDDD czy ten wracający dysk. No kiepskie to. Pozostaje tylko czekać, żeby drugie fatality było wybitne.
Fatal Blow całkiem fajny. Zwłaszcza jego pierwsza część. Rozbicie lodu na koniec też jest fajniejsze niż jakiś jebany wybuch.

Kenshi

Design
Nie jestem do końca przekonany co do jego revampu. Gdy zobaczyłem go w tym garniaczku na gameplay trailerze byłem jak WTF. Na szczęście klasyczny design Kenshiego pozostaje bez zarzutu. Bardzo dobry pomysł z tym duszkiem (o czym więcej w sekcji poniżej). Wygląda to bardzo dobrze estetycznie i broni się wizualnie. Jako yakuzowa redefinicja - no kurde, jeszcze mnie tym nie kupili, ale potrzebuję więcej info.

Gameplay
Super pomysł z tym Sento stance. Będzie na pewno mega dużo możliwości, żeby się tym bawić pod kątem kreowania kombosów. Jest ogólnie mniej telekinezy (co nie dziwi, bo będzie Ermac i trzeba jakoś ich rozróżnić), a więcej używania ducha miecza. Ogólnie wygląda na postać dość trudną do opanowania, ale też z dobrym zasięgiem i (o ile się nie mylę) bez projectilsów. Ciekawa szarża, która (chyba) absorbuje projectile przeciwnika i szybko skraca dystans do oponenta. No ogólnie pod tym kątem podoba mi się to co z nim zrobili. EDIT: tutaj jeszcze dopiszę, bo obejrzałem do końca video Sonic Foxa. Jak masz sento stance, to kameosy nie działają. Do tego jak trzymasz przycisk odpowiedzialny za kameosy, to duch nie atakuje. Kurde, to na pierwszy rzut oka wydaje się DOŚĆ trudne do wymasterowania, ale tym bardziej sprawia, że chciałbym już tego spróbować xD

Fatal Blow i Fataliy
Mimo kilku głosów na "MEH", mi się to jego fatailty podoba i ze wszystkich czterech zaprezentowanych jest dla mnie najlepsze. Przerażenie na twarzy oponenta, brak jakiegoś overkilla, dobre użycie archetypu/wyróżnika Kenshiego. Ciekawi mnie tylko czy początkowa animacja przeciwnika nie wyklucza nam cyborgów w main rosterze? Bo przecież jak oni otworzą swoje japy, żeby zostać spenetrowanymi przez katanę?
Fatal blow niezły, ale ten wybuch na końcu jest kompletnie niepotrzebny i za bardzo injusticowy.

---

Może jeszcze pare słów o Kameosach, ale nie wiem czy jest sens rozbijać to na poszczególne postacie i sekcje, bo design zobaczyliśmy wszędzie klasyczny na maxa, ciosy tak samo, fatality też. Przez to, że te stroje są klasyczne, to wyglądają na trochę wersję beta tych postaci. Coś nieprzystającego do obecnych standardów graficznych. To był też mój zgrzyt, który widziałem już przy gameplay trailerze.
Kano jest spoko szczególnie jak trzyma Ci łeb w dole i szczela laserkiem.
Sonya ma słabo zrobione fatality i wygląda najbardziej plastikowo ze wszystkich.
Jax ma najgorsze fatality z możliwych, które nie ma żadnego logicznego uzasadnienia, ale jako kameo sprawdza się dość dobrze. Tylko biega trochę jak w tym friendshipie Strykera z mk3 xDDDD

No, i to by było na tyle na teraz.
Czekamy na dalsze info i może hajp wzrośnie mi na tyle, że zakupię PS5 i dam tej grze szansę.

Jeszcze jeden EDIT tym razem specjalnie dla pana Nazwa Użytkownika.

Tutaj ten filmik, gdzie kaszkiet mówi o tym, że kameosy będą ZAWSZE

https://www.tiktok.com/@mortalkombat/video/7242833760322948395

Damn, sporo chyba będzie się na tiktoku działo, ale tego gówno nie zamierzam instalować xD

6
Mortal Kombat 1 (2023) / Odp: Mortal Kombat 12
« dnia: Czerwca 11, 2023, 09:58:52 am »
Nie da się. Cymbał w kaszkiecie to gdzieś potwierdził. Ale nie chce mi się tego teraz szukać, później wrzucę linkacz.

--

dodaję więcej info, które znalazłem.

Stryker będzie tylko kameo.
OBSCURE/FORGOTTEN characters will be kameos - dlatego spodziewamy się pierdolonej Khameleon, Mavado, którego lubię chyba tylko ja i pewnie jakieś inne Drahminy czy Molochy.
będzie postać kameo, której wcześniej nie dało się "kontrolować" (w domyśle chyba "nie była grywalna", ale była obecna w którejś z poprzednich gier).

No i właśnie to ostatnie. O kogo może chodzić? Kto nie był grywalny wcześniej, ale był elementem, którejś z poprzednich gier? Kia, Jatakaa, Sareena? No Face? Jakiś sub-boss w stylu właśnie Motaro/Molocha? Kintaro? Jakieś inne typy?

7
Mortal Kombat 1 (2023) / Odp: Mortal Kombat 12
« dnia: Czerwca 10, 2023, 09:34:27 am »
Rosną szanse, że zobaczysz Raina ;)

Pewnie tak. W głównym rosterze lub kameowym, ale gdzieś tam raczej na pewno będzie. A jak nie będzie to trudno. Jakoś przeżyję xD

Cytuj
Fatality Kenshiego beznadziejne, aż się prosiło, żeby z tym mieczem w gardle i głową w dół wyjebać o podłogę, a nie (znowu) przecinać na pół.
Fatality Kitany to fatality Cyraxa i Kenshiego z MKX, tylko chujowiej zrobione.

Sub Zero i Liu Kang bez zastrzeżeń ;)

O widzisz, a u mnie trochę inne odczucie. Fatal Kenshiego mi się podoba. Fatal Kitany jest w miarę OK, Liu to wiadomo było czego się spodziewać po cinematicu, ale Sub Zero nie leży mi kompletnie i uważam, że może to być jedno z gorszych (najgorsze?) fatality w całej historii naszego przystojnego kriomancera.

Ale tak jak powiedziałem. Narazie się wstrzymuję z argumentacją i dłuższym opisem. Czekam na więcej materiałów i może wieczorkiem dziś sobie skrobnę coś więcej, jak to ja mam w zwyczaju.

Btw, mignęło mi też kameo fatality Sonyi. Jest tak klasyczne jak tylko może być. Z jednej strony jest to ciekawy zabieg - zrobić to w formie throwbacku, ale z drugiej - mamy 2023 - zróbmy jakiś revamp tego, come on. Ileż można żerować na sentymencie? (SPOILER: można bardzo długo i z reguły działa xD).

8
Mortal Kombat 1 (2023) / Odp: Mortal Kombat 12
« dnia: Czerwca 09, 2023, 11:10:19 pm »
post pod postem, ale moderatorzy śpią xD

Dobra, pojawiło się trochę więcej materiału i w sumie chciałem się odnieść na szybko do poszczególnych postaci ALE po pierwsze jest późno, po drugie może muszę trochę ochłonąć natomiast po tym co widziałem na tym streamie WB to....

no jest kurwa lepiej niż wczoraj xD

jest ciut mroczniej, co tym bardziej dziwi pod kątem wyboru kadrów do trailera wczorajszego. Grafika też wydaje się lepsza i nie jest AŻ tak plastikowo.

W intro jest reference do COUNTESS JADE, co może nie mieć żadnego znaczenia i do TEMPLE OF ELEMENTS, której strzeże Liu Kang, a do której chciałby się wbić Sub Zero. Co może mieć znaczenie w story, ale nie musi.
Jest też nawiązanie do tego, że Kenshi prowadzi jakąś wojnę w Underworldzie, co może wskazywać na revamp black/red dragonów, kto wie.

Pokazano też 4 fatality, trochę ciosów specjalnych, fatal blowy. Jest coś takiego jak "kameo fatalities". Ogólnie jak te chłopy grały, to to kameo się wydaje bezużyteczne xD kompletnie nie potrafili nic z tym zrobić ani wykorzystać.

No i na teraz to tyle, więc zostawiam tych nieprzekonanych (tak jak ja) z takim poczuciem, że MOŻE nie będzie tak źle i gdzieś ta mortalowość jednak tam jest.

Jutro pewnie wyskoczy tysiąc materiałów na youtube, więc może też wtedy się wypowiem szerzej o każdym z czterech narazie dostępnych fighterów i o każdym z trzech dostępnych kameosów.

Peace out!

9
Mortal Kombat 1 (2023) / Odp: Mortal Kombat 12
« dnia: Czerwca 09, 2023, 09:31:20 pm »
a to pardon. Nie zrozumiałem dokładnie o co chodziło :)

10
Mortal Kombat 1 (2023) / Odp: Mortal Kombat 12
« dnia: Czerwca 09, 2023, 08:40:58 pm »
Podejrzewam, że tak naprawdę nie można wybrać tych samych postaci w main i kameo rosterze (np. dwóch tych samych Sub Zero)

Właśnie można i nawet ten przykład (Sub-Zero i Sub-Zero) podał Ed na scenie wczoraj.

11
Mortal Kombat 1 (2023) / Odp: Mortal Kombat 12
« dnia: Czerwca 09, 2023, 05:18:52 pm »
Tak... szczerze mówiąc chciałbym żeby był KAMEO FREE MODE

Nie liczyłbym na to. Hajpują to jako trademark tej części. Coś co pewnie zagra też ważną rolę w story (stawiam, że będą chaptery normalnie ale takie jakby podwójne np. Sub/Scorp i któryś tam jest kameo, a nawet jak to będzie powiedzmy rozdział Kenshiego to będzie miał pomocników za każdym razem i będzie to miało uzasadnienie fabularne).

12
Mortal Kombat 1 (2023) / Odp: Mortal Kombat 12
« dnia: Czerwca 09, 2023, 01:08:15 pm »
Jeśli Sub Zero i Scorpion to teraz bracia, to nie było tak, że jeden był Chińczykiem, drugi Japończykiem? Jak to rozumieć, że wyjebali Hanzo i teraz team Sub + Scorpion to Bi Han i Kuai Lang czy co?

No bo tak było. Sub był japończykiem, Scorpion chińczykiem. Chyba, że Edward powiedział to "brothers" pod kątem metaforycznym. Bardziej "bros", jako ziomale. No ale tak... myślę, że całą wiedzę odnośnie lore możemy chyba wyrzucić do kosza.

Trochę przykre.

Ale z drugiej strony troszkę ciekawe. Bo przecież nie wszystkie originy, które dostawaliśmy zasługiwały na oscara za storyline. Jest parę rzeczy, które można zinterpretować inaczej. NATOMIAST postać pana Cianciolo jako main story writera mnie niepokoi. Kittelsen był sto razy lepszy (a i tak był słaby) od tego leszcza.

13
Mortal Kombat 1 (2023) / Odp: Mortal Kombat 12
« dnia: Czerwca 09, 2023, 10:15:47 am »
Pisałem to już na TYM, ale napiszę też tu. Po polsku. Bo jestem polakiem i piszę po polsku. Poprawnie. A przynajmniej się staram.

Mam teorię.

Wygląda to mniej więcej tak:

Edward Boon: Słuchajcie chłopy, MK11 za nami, czas zakasać rękawy i nakurwiać nową gierkę. A naszą nową gierką będzie.... INJUSTICE 3. Raz, raz, do roboty.
NRS developers: Ok szefie, robi się.

po pewnym czasie, do firmy wpada zdyszany Ed, trzymający jakieś kartki i wykresy.

Ed: ZMIANA PLANÓW! Z najnowszej analizy rynku wyszło, że większy hype jest na Mortala. Ludzie mają w chuju Injustice, czeka na to 5 osób. A Mortal to Mortal. Mortal nam się sprzeda.
NRS developers: Ale szefie... my mamy już całe podstawy, animacje, clashe, system asyst (ZOBACZ ED JAK ZAJEBIŚCIE TO WYGLADA - BATMAN Z ROBINEM WOW), mamy eksplozje po supermovesach, mamy plastikowo-komiksową estetykę.
Ed: A chuj, zostawcie tak. Tylko zróbcie reskin tego wszystkiego na Mortal Kombat. Dominic Cianciolo pierdolnie jakąś ckliwą historyjkę na szybko i hajs się zgadza. Na co jeszcze czekacie? Do roboty!
NRS developers: Ok szefie, robi się

---

Nie wiem, nie mogę się pozbyć tego wrażenia. Tak, MK11 też wydawało się bardziej injusticowe (zwłaszcza jebana Cetrion), ale to, to już jest jakieś przegięcie pały.

Raiden i Kung Lao wyglądają jak NPCs.
Yakuza Kenshi - nie no, kurwa. No ale to Kenshi. Jego miło zawsze mieć w rosterze.
Liu, Mileena, Kitana - super. Tak to powinno wyglądać.
Johnny - na plus.

Kameosy - serio, to jest system, który pasuje bardziej do superbohaterów. Nie kupili mnie tym. A przynajmniej JESZCZE nie. Ale potrzebuję więcej info, więcej gameplayu.

Areny - super. Ale to zawsze było u NRS na wysokim poziomie. Chociaż kamyczek do ogródka. Mało mroku. Może to zamierzony efekt. Teraz wszak nie zobaczyliśmy ŻADNEGO proper bad guya (bo Shang Tsung to preorder, więc go teraz nie liczę, kameosów też nie, bo nie wiadomo czy to będą po prostu randomy, czy będą też grali role w story). Może z czasem się to zmieni i następne informacje będą już bardziej "mortalowe".

Podsumowując, nadal jestem na NIE, ale jest jeszcze szansa, że będzie lepiej.

14
Mortal Kombat 1 (2023) / Odp: Mortal Kombat 12
« dnia: Czerwca 08, 2023, 10:26:16 pm »
rozmawia się na discordzie, był tam gdzieś link podawany. Nie ten discord tego forum (on jest tak samo martwy, ale może ożyje), tylko taki inny - ogólnie sceny bijatykowej/NRS w Polszy.

Anyway, ja na chwilę o tym co dziś zobaczyliśmy.

No jestem zawiedziony, co będę sam siebie oszukiwał, że mi się podobało, skoro mi się nie podobało.

FORTNAJTYZACJA Mortala postępuje. Grafika, którą dziś zobaczyliśmy była 1) niedopracowana (pierdolone kameosy Sonyi, Kano i Strykera to wyglądają jak jakieś niedoróbki projektowane przez stażystów) 2) plastikowa.

A właśnie plastiku i komiksowości się w tym wszystkim najbardziej obawiałem.

Nie widzę tu mroku, klimatu i czegoś takiego niepokojącego co zawsze towarzyszyło estetyce Mortal Kombat od lat 90tych. Widzę za to wybuchy po ciosach specjalnych, jakieś komiksowe błyskawice i absurdalne animacje, które wyglądają tak odpychająco, że kompletnie odechciało mi się sprawdzać tę grę.

Mechanika kameosów to nic rewolucyjnego. Ot odświeżona i przybajerzona mechanika, którą znaliśmy z towerów z MK11. A, że jest przybajerzona i KAMEOSY ROBIO FATALE? No kurwa pracowali nad tym rewolucyjnym pomysłem 4 lata, więc wiadomo było, że coś nowego dodadzą. Ale gamechanger niestety to nie jest.

Co do postaci - no wyglądają na płaskie, wypolerowane, jak wyciągnięte z MK vs DC. Pierwsza część (do momentu walki Kitany z Mileeną) jest absolutnie chujowa. Jaskrawe, fajerwerkowe, cyrkowe. Kenshi to jest jakiś absurd, Kung Lao rusza się jak Zangief z SF, Sub-Zero wygląda jak swoja własna wersja z MK11 ale na Nintendo Switch.

Powtórzę się - GDZIE JEST KLIMAT?!?!?! Czy tylko ja tego nie czuję i mnie pojebało, czy są tu ludzie, którzy myślą podobnie do mnie?

15
Mortal Kombat 1 (2023) / Odp: Mortal Kombat 12
« dnia: Maja 30, 2023, 05:10:23 pm »
8/06 na Summer Game Fest u Geoffa.

Strony: [1] 2 3 ... 29