Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Wiadomości - Pauvell

Strony: [1] 2
1
Mortal Kombat X / Odp: Mortal Kombat X - dyskusja ogólna
« dnia: Sierpnia 15, 2014, 12:16:42 pm »
20 lat pokazuje jak bardzo niespokojny to teren, bez konkretnego tyrana, który trzyma wszystkich za jaja.

2
Mortal Kombat X / Odp: Mortal Kombat X - dyskusja ogólna
« dnia: Sierpnia 14, 2014, 10:19:46 pm »
Dajcie spokój.

1) Mortal Kombat to esencja kiczu i śmiesznego gore.

2) X-raya to ciosy, które zadaja olbrzymi damage. Muszą wyglądać na przegięte. Bo postać traci po nich sporą część życia. Wcale nie powinny wyglądać o wiele słabiej od fatali (byle by członki nie odpadały).

3) Kombatanty to twardziele, przyjmują na ryj setki nokautujących punchów i kicków. Jak mają rękę to nią walczą mimo, że połamane są w niej wszystkie kości.

4) Równie dobrze można się przyczepić do cholernie nierealistycznej zmory growej wszechczasów. Do lifebara. Całą walkę chłop przyjmował ciosy i nawet nie zauważał, a nagle pasek życia się skończył i upadł.

3
Mortal Kombat X / Odp: Mortal Kombat X - dyskusja ogólna
« dnia: Sierpnia 12, 2014, 12:20:51 pm »
Myślę, że dużą rolę w projektowaniu postaci odgrywa system "3 wersji". Postacie muszą być zbudowane z większej ilości cech, wymagają dłuższego posiedzenia. Dzięki temu są głębsze i ciekawsze. Chociaż oczywiście ciągle można się potknąć, bo Cassie Cage wcale taka głębsza nie jest:)

Z Rafalalą dajmy sobie spokój to nie forum o lesgejobitransach, ani o magna wszechpolonia:);P

4
Mortal Kombat X / Odp: Mortal Kombat X - dyskusja ogólna
« dnia: Sierpnia 11, 2014, 10:48:18 pm »
Ta część (póki co) zapowiada się naprawdę zaje*** jeśli chodzi o postacie. Póki co każda, łącznie z Kano cholernie mi się podoba (poza Cassie). Podobnie jak przedmówcy też nigdy nie pałałem entuzjazmem do Kano:), a tutaj to kawał fajnej postaci.

5
Mortal Kombat X / Odp: Mortal Kombat X - dyskusja ogólna
« dnia: Lipca 21, 2014, 10:40:02 pm »
Taki Jarek, Kobra czy Darrius się pokazali w jednej części plus na koniec w MK A i szybko przeminęli. Mało, która postać się dała zapamiętać, dlatego tez uważam, że można spróbować z nimi jeszcze raz, w końcu należą do jednej wielkiej historii Mortal Kombat.

Tylko, że w mojej opinii oni są już na ogólnych założeniach bardzo słabi. Trzeba by zrobić z nich prawie nowe postaci.

6
Mortal Kombat X / Odp: Mortal Kombat X - dyskusja ogólna
« dnia: Lipca 21, 2014, 09:33:40 am »
Dobra zaakceptowalbym nitare bez skrzydeł. Może Jarek też byłby do uratowania, tylko potrzebowalby wiecej oryginalności. Kai (lepszy w mk4 niż w mka) i fujin tez trochę bezpłciowi, a potencjał spory. W mkda  dużo fajnych pomysłów i według mnie dość wyszlifiwanych. Za to w mkd wszystko do naprawy i kilka do wywalenia (darrius, onaga, kira). Havika tylko bym oszczędził.

7
Mortal Kombat X / Odp: Mortal Kombat X - dyskusja ogólna
« dnia: Lipca 20, 2014, 10:32:56 pm »
Tak jak wspomniałem mówię o jakiś nawet nie alternatywnych, a dodatkowych.

Z postaci, które mi nie siadły zupełnie od mk4 włącznie to: Jarek, Nitara, Hsu Hao, Darrius, Kira, Onaga i edeński duet.

Zgodzę, się, że MKD pod względem nowych postaci sssało;)

8
Mortal Kombat X / Odp: Mortal Kombat X - dyskusja ogólna
« dnia: Lipca 19, 2014, 09:08:16 pm »
Ja bym chętnie zobaczył tego Kriomantę-Subzero (Cryomancer):)

o a tutaj mam fajnego Shinnoka:) Co najwyżej podmalować i płaszcz przerobić żeby łatwiej mu się walczyło:


9
Mortal Kombat X / Odp: Mortal Kombat X - dyskusja ogólna
« dnia: Lipca 19, 2014, 06:19:43 pm »
Ogólnie chyba zawsze społeczność MK podchodzi do nowych postaci sceptycznie, a potem trafiają się zajebistości jak Kenshi. Nie mówię, że nie zdarzają się niewypały totalne, które podchodzą co najwyżej kilku osobom, ale z reguły według mnie nie jest źle;) Początki - klonowanie ninja i ninja kobietek też nie było przejawem geniuszu:) Zresztą, żeby postać zatrybiła to w dużej mierze kwestia posiedzenia nad nią więcej i wydaje mi się, że można by uratować większość postaci.

Nowe postacie według mnie są bardzo charakterne. Najmniej przypadła mi do gusty Cassie Cage, ale liczę, że wypełni miejsce po tatusiu, bo jakoś Sonyi bardzo mi nie żal (zawsze bliżej mi było do Kitany:P). D'vorah rządzi:) - bez kaptura.  Kotal spoko, trochę jakoś kojarzy mi się z Shinnokiem (na którego również bardzo czekam). Duecik też się miło wyróżnia.

Chciałbym, żeby polecieli trochę bardziej w dodatkowych strojach. Mogliby pobawić się trochę konwencją. Coś jak poniżej, ale lepiej:):
(click to show/hide)

10
Mortal Kombat X / Odp: Mortal Kombat X - zrób to sam
« dnia: Lipca 14, 2014, 05:08:25 pm »
Faktycznie historia wyszła dziurawa jak porządny ser. Ogólnie chodzi mi o postać opartą o element roślinności. To chyba ostatni żywioł niezaadaptowany do MK. Żeby nie wyszła Poison Ivy dodałem leśną otoczkę, plus wsparcie mitów słowiańskich.

Nowy pomysł:

Azatar (tur.uwalnia)/Rihai (Rihā'ī - ind. uwolnienie)/B'atar (baatar - mong. bohater)
 
Historia
Po pokonaniu Shao Khana w Outworld zrobiło się spore zamieszanie.  Pewne koczownicze ludy podjęły próbę buntu. Gdzieś na rubieżach władzę w prymitywnej kopalni/kamieniołomie przejęli niewolnicy. Rebelię wszczął i poprowadził Azatar/Rihai/B'atar.

Wygląd/Cechy charakterystyczne
Walczy dwoma kilofami. Potężnie zbudowany. Cały zaprószony białym pyłem, który sypie się z jego odzienia przy każdym ruchu. Bosy, klata odsłonięta, przepasany szmatami, długie kudły. Z powodu pylicy często kaszle krwią.

Walka
Świetnie macha kilofami, nie tylko przy wydobywaniu surowca. Potrafi posługiwać się materiałami wybuchowymi.

(click to show/hide)

Taka moja szkicowa wizualizacja:



 

11
Mortal Kombat X / Odp: Mortal Kombat X - zrób to sam
« dnia: Lipca 13, 2014, 06:52:44 pm »
Yaga/Roga - postać wzorowana na mitologii słowiańskiej.

Rys historyczny:
Oddano ją w ofierze dawnemu, trzygłowemu bogowi lasu. Przykuto do drzewa i pozostawiono. Była silna nie poddawała się, lecz umierała powoli, łącząc się z lasem. Wyzwoliło to w niej niezwykłe możliwości, stała się częścią sił natury. Shinnok świadomy jej wojowniczych umiejętności odkupił ją od leśnego boga. W zamian za życie oddała się służbie Shinnokowi.

Wygląd: Rogi. Maska? Maska z 3 twarzami?
(click to show/hide)

12
Mortal Kombat (2011) / Odp: Mortal Kombat 9
« dnia: Listopada 22, 2009, 05:04:38 pm »
To najlepsze wizerunki postaci jakie widziałem. Gdyby zrobić na ich podstawie porządne modele to mortal kombat przestałby być jarmarczny i zabawny w swojej oprawie.

1.Scorpion wygląda doskonale. Pierwszy raz widzimi go jako kogoś wygladającego jak z piekła. Chociaż w swojej koncepcji gdybym rysował to miałby więcej cech z Havika. Więcej kości na wierzchu. Jak trup z piekła.

2.Raiden. Świetny kapelusz. Strój rewelacyjny. Czuć tutaj naprawdę jego boskość. Scyzoryk bardzo dobry.

3. Kano jak ktos powiedział: menel. Menel trochy spasiony. Tatuaż. Kano doskonały. Podobny troche do filmowego, który był dla mnie wzorem.

4. No nad sonią to trzeba tu poprawcoac troszkę. Troche przegięta golizna.

13
Poboczne gry MK / Odp: Mortal Kombat 8 - dyskusja ogolna
« dnia: Sierpnia 29, 2008, 01:22:35 pm »
Co raczej jest mało wykonalne.

14
Poboczne gry MK / Odp: MK vs. DC na PC - pomóż!
« dnia: Sierpnia 27, 2008, 03:10:28 pm »
Szkodzi. Bo strata czasu. Na ten serwis nawet Midway nie spojrzy. Na wczesniejsze petycje było NIE tak, więc i teraz będzie.

15
Poboczne gry MK / Odp: Mortal Kombat 8 - dyskusja ogolna
« dnia: Sierpnia 21, 2008, 09:08:55 am »
4. Tu się nie zgodzę. Owszem grafika nie jest super hiper rewelacyjna (jak Crisis, Unreal Tournament 3, Mass Efect, Wiedźmin) ale też nie jest gorsza od MK:DA (oświetlenie aren, tekstury, bardzo szczegółowe modele).

Do Wiedźmina sie nie zgodze:D Tekstury postaci (jedyna nowocześnie wyglądakąca poza wodą rzecz) mają słabą rozdzielczość. Zwłaszcza te nie poprawione, stare mają chyba jednie 640x640, nie pamiętam już. Zobaczcie sobie np teksturę stroju Talara, albo Colemana.

Swoją drogą niewiem co wy tak jedziecie tą grafikę. Trzyma poziom nie bije innych na głowe, ale jest dobra.

Strony: [1] 2