Witam , przetłumaczyłem wypowiedzi autorów odnośnie danych postaci . Wszystko w luźnej formie dywagacji , związanych mniej lub bardziej z tematyką bohaterów występujących w Mortal Kombat :-) Wiele ciekawych rzeczy można się dowiedzieć . Ok zaczynamy :
Dairou
John Vogel - Dairou jest członkiem tej samej organizacji do Hotaru
Ed Boon - Dairou został przedstwiony w Mortal Kombat Deception , ale właściwie pracowaliśmy nad nim już od Mortal Kombat Deadly Alliance . Zawsze myślałem że jest to cool postać i w zasadzie ma jeden z najpotężniejszych ruchów w Deception co jest : Ruch BackSlam który wypycha przeciwnika w górę na kilka chwil . Ten BackSlam , jest zdecydowanie moim ulubionym ruchem ze wszystkich technik Dairou
Cyrax
Sal Divita ( Cyrax ) - Sektor i Cyrax byli wyjątkowi , ponieważ byli robotami , zmechanizowani .
Steve Beran ( Projektant postaci ) - Śmieszna sprawą odnośnie Cyraxa i Sektora , jest to , iż nie byliśmy w stanie wymyślić imion dla nich , więc Nigasky wpadł na pomysł nadania im imion Ketchup i Mustard ( Keczup i musztarda ) . Ketchup jako czerwony Sektor , a mustard jako żółty Cyrax
Ed Boon - Cyrax był jednym z wielu postaci granych przez Sal Divite . Kiedy Sal grał Cyraxa , było mi go naprawdę szkoda , ponieważ miał na sobie hełm i całe opancerzenie i pocił się w tym ogromnie , poprostu kostium stanowił niewyobrażalną niewygodę dla Sala .
Sal Divita - Kostium Cyraxa był naprawdę ciężki , było w nim mnóstwo plastiku . Kostium zawierał również hełm , ale bardzo nie wygodny i trudno w nim się oddychało , nic nie było słychać w nim , ale jakoś przeszliśmy przez to .
Steve Beran - Cyrax ma wiele klimatycznych ruchów i gadżetów , jak otwarcie klatki piersiowej i wyrzut granatów czy siatki . W Deadly Alliance ma jedno z moich ulubionych Fatality : Wielki mechaniczny szpon który bije przeciwnikiem w podłogę
Bo' Rai Cho
Herman Sanchez ( Projektant postaci ) - Po Hiszpańsku słowo " Pijany " mówi się " Boraczo " , więc zmieniliśmy to słowo sylabicznie na brzmioco bardziej po azjatycku " Bo Rai Cho " i mam nadzieję że załapaliście o co biega ;-)
Steve Beran - To jeden z moich ulubionych charakterów . Wielu ludzi uważa że jest raczej śmieszny ze względu na jego pijackie ruchy , ale w rzeczywistości to jedna z najpotężniejszych postaci w grze
Jay Biondo ( Programista ) - Bo' Rai Cho jest mistrzem Shujinko . Był oficjalnie wyprodukowany w Deadly Alliance . Jest śmiesznym bohaterem , ponieważ posiada pare cech które czynią go niezwykłym : Lubi pić , lubi sztuki walki i lubi uczyć .
John Vogel - To bardzo sympatyczna postać . Podoba mi się to , że Mortal Kombat ma w końcu nauczyciela , wiecie , w większości filmów o sztukach walki występuje stary nauczyciel od którego nauki pobiera młody człowiek . Bo' Rai Cho jak by przejął tą rolę w Mortal Kombat .
Herman Sanchez - Ed Boon chciał postać która była by... Świnią , pierdziała , wymiotowała i nie miała samokontroli .
Ed Boon - Tak , to jedna z tych rzeczy które włożyliśmy do gry , wiecie , myśleliśmy że doda to humoru do gry .
Blaze
John Vogel - Blaze jest żywą pochodnią która została stworzona przez Edeniańskich czarnoksiężników . Jego głównym celem była podróż po światach i przypatrywanie się mocom wojowników . Shang Tsungowi , Shao Kahnowi , nawet Raidenowi . Czarnoksiężnicy z Edenii , najwidoczniej mieli wizję że pewnego dnia będzie zbyt wielu zbyt potężnych wojowników którzy to swoją mocą zapoczątkują Armaggedon . Kiedy Blaze miał uznać że Armaggedon będzie blisko , miał wkroczyć do akcji i powstrzymać proces w zarodku .
Ed Boon - Blaze jest głównym bossem w Mortal Kombat Armaggedon . Jeżeli spojrzeć na to inaczej jest to postać główna do której zmierzały wszystkie części Mortal Kombat...
Steve Beran - Blaze powstał jako postać tła do Mortal Kombat II . Nie był grywalną postacią . Poprostu widziało się na planszy z Mostem . Fajną rzeczą jest to , że w wersji Mortal Kombat II dodaliśmy mu wiele efektów dźwiękowych i wiele efektów wizualnych których nie dodaliśmy jeszcze żadnej innej postaci w takich ilościach .
Ed Boon - Blaze ma wiele masywnych technik , nie jest małą postacią , zajmuje on większą część ekranu gry . Może toczyć sie jak kula , rzucać fireball`ami , zmieniać się w rostopioną lavę . Moim ulubionym ruchem u niego jest jak zmienia się w kule i praktycznie tratuje swego przeciwnika .
Baraka
Rich Divizio - Dzień dobry , nazywam się Rich Divizio , gram Barake w Mortal Kombat II .
Ed Boon - Staraliśmy się wymyślić postacie , chodziliśmy do sklepów z przebraniami i raz znaleźliśmy maskę potwora...
Rich Divizio - To była bardzo ciasna maska którą musiałem nosić
Ed Boon - Wiecie , pomalowaliśmy ją , dodaliśmy pare swoich elementów
Rich Divizio - Ja pamiętam tylko tony , tony wody spływającej mi po karku
Ed Boon - Dodaliśmy sztuczne sztuczne paznokcie do maski , później pomalowaliśmy je na srebrno , kolor zębów...
Rich Divizio - Ta maska była ciasna jak skóra
Ed Boon - Ludzie sobie nie zdają sprawy , że ten straszny potwór powstał z maski , oraz sztucznych paznokci , które kupiliśmy w supermarkecie
Rich Divizio - Ta maska była niemożliwa
Ed Boon - Baraka był w wielu grach Mortal Kombat , ale jest on ulubieńcem fanów od bardzo dawna .
Rich Divizio - Ciach , ciach , ciach , ciach , ciach ( Udaje cięcia Baraki : B+B+B+LP
)
Ashrah
Ed Boon - Ashrah jest zjednoczona z dobrem , ludzie myślą że jest to taka żeńska wersja Raiden`a . Myślę , że wynika to z tąd , iż świeci białymi kulami podczas technik oraz ma kapelusz który przypomina Raidenowski . Prawdopodobnie jest jedną z najsilniejszych postaci w grze , ponieważ posiada szeroki wachlarz specjalnych ruchów . Posiada wręcz najwięcej specjalnych ruchów ze wszystkich postaci w Deception .
John Vogel - Idea powstania Ashrah , jej historia jest taka , że jest demonem który znalazł miecz który po zabiciu innych demonów daje świętą moc właścicielowi . Podczas gdy zabija inne demony , ona sama ulega leczeniu na duszy i ciele . Ashrah jest typowym przykładem złej postaci która jednak staje się dobra . Im więcej zabija demonów , tym staje się lepsza .
Jay Biondo ( Programista ) - Naprawdę podobają mi się jej magiczne zdolności . Kiedy gram Ashrah ma wir pionowy , wir poziomy który leci prosto na przeciwnika , ma fireball`a który leci do góry i spada na nas , również fireball poziomy . Ma wiele magicznych zdolności które czynią z niej bardzo grywalną postać .
Ed Boon - Ze wszystkich nowych postaci w Deception , podejrzewam że Ashrah będzie miała największy popyt . Jej wygląd , jej ruchy , myślę , że będzie popularna
Jade
Ed Boon - Jade była trzecią postacią która powstała na bazie istniejących już postaci . Jade była żeńską ninją podobnie jak Millena i Kitana i była to tak jak by zła wersja w porównaniu z niewinnością Kitany .
John Vogel - Jade była dziecęcą towarzyszką zabaw Kitany , co praktycznie czyni ją tysiące lat starą , ponieważ Kitana ma tysiące lat . W Deception Jade została bardziej ukrytą wojowniczką , która skrada się i zbiera informacje . Lubię to u niej , jest bardzo lojalna . Chcieliśmy żeby coś ją dzieliło od Kitany i Mileeny , więc daliśmy jej kij , co było jej bronią w Mortal Kombat III . Nie wiele postaci miało broń w Mortal Kombat III
Hsu Hao
John Vogel - Hsu Hao jest jednym z członków Klanu Czerwonego Smoka , więc jest zdecydowanie jednym ze złych . Kiedy Jax wyrywa mu serce , wszyscy myślą że : Tak , Hsu Hao nie żyje . Jednak w Mortal Kombat Armaggedon wszyscy powracają do życia , więc Hsu Hao powraca .
Steve Beran - Hsu Hao jest Mongołem , który został zaprojektowany by być anty-Jaxem . W Chińskiej Armii eksperymentowano na nim , wymieniając większość jego klatki piersiowej na maszynerie .
Ed Boon - Hsu Hao jest charakterem który przeszedł szereg poprawek . Ma kompletnie inny wygląd niż gdy zaczynaliśmy Mortal Kombat Deadly Alliance . Wiele osób sie pyta co ta maszyneria robi w jego klatce piersiowej , otóż wyjaśniamy to w jego fatality w którym to z maszyny tej wydobywa sie lasek , który tnie przeciwnika na pół .
Havik
John Vogel - Havik jest klerykiem chaosu . Filozofia Havika brzmi : " Chaos jest dobry - porządek jest zły , zasady są złe " . Jego największym wrogiem jest Hotaru który służy porządkowi . Interesującą sprawą odnośnie Havika jest to , że on nie formuje żadnych przymierzy , z nikim . Więc to nie jest tak że Havik jest zły lub dobry . Havik chce poprostu osiągnięcia swego celu , jakim jest chaos .
Ed Boon - Chcieliśmy stworzyć postać której ruchy odstęczały by grających , np. jak łamanie swoich kości czy Hara-Kiri w którym Havik zdejmuje własną głowę z ciała , chcieliśmy , aby widownia krzyknęła " uhhh " ze wzdrygnięciem na te ruchy
Hotaru
John Vogel - Hotaru jest postacią , która chce przynieść porządek i spokój za wszelka cene .
Jay Biondo - Hotaru jest interesującą postacią . Ma wiele zasad własnych których przestrzega .
Jennifer Hedrick ( Projektant postaci ) - Robiąc design Hotaru wzieliśmy pod uwagę jego imię , gdyż imię jego po Japońsku znaczy " Ognista mucha " . Więc jego zbroje zaprojektowaliśmy jako pancerz owada , ale zmieliśmy koncepcje wprowadzając mniej robaka , a więcej wojowniczego pancerza .
John Vogel - Z hotaru i Havikiem chcieliśmy spróbować jak z Chaosem i Porządkiem . Hotaru jest po stronie porządku , Havik jest po stronie chaosu . Hotaru praktycznie jest po stronie Dragon Kinga z powodu takiego , że przyniesie on porządek wszechświatowi . Nie obchodzi go jak Dragon King przyniesie ten porządek , ale że przyniesie .
Goro
Ed Boon - Były praktycznie dwa modele Goro . Jeden był używany do gry , tak często zmienialiśmy strukture postaci , że w końcu rozpadła się całkowicie . W zasadzie to ja mam oryginalny model Gora który został po produkcji Mortal Kombat I
Fujin
John Vogel - W Mortal Kombat 4 , w historii , Raiden wszedł w panteon Starszych bogów , więc ktoś musiał zostac protektorem Ziemskiego Królestwa . Fujin otrzymał ten tytuł .
Ed Boon - Fujin jest drugim boskim charakterem który przedstawiliśmy w historii Mortal Kombat grywalnych postaci . Raiden był pierwszy , a Fujin jest bogiem wiatrów . Byłem zwolennikiem dodania do Fujina kuszy , która czyniła go innym od pozostałych charakterów . W Armaggedonie najpewniej oddamy mu większość jego ruchów związanych z wiatrem . Będziemy mogli nadal podnosić przeciwnika za pomocą wiatru , możemy również rzucić w swego przeciwnika tornado które go obróci .
Frost
John Vogel - Frost jest bardzo podobna do Sub-Zero , ponieważ ma swoje moce zamrażania . Jej główną linią fabularną jest to , iż chciała dołączyć do Lin Kuei , które właśnie było reformowane przez Sub-Zero . Więc dołancza do klanu , Sub-Zero jest pod wrażeniem jej technik walki . Bierze ją więc pod swoje skrzydła i zabiera do Zaświatów by walczyć ze Śmiertelnym Przymierzem .
Ed Boon - Frost jest żeńskim Sub-Zero . Odkąd powstał pierwszy Sub-Zero , cały czas rozmawialiśmy o tym że powinna powstać postać żeńska Sub-Zero . Z jakiegoś powodu nie zrealizowaliśmy tego w Mortal Kombat I , II , III i IV . Więc w Mortal Kombat Deadly Alliance chcieliśmy mieć postać z mocami Sub-Zero jako żeńską formę , ale z własną linią fabularną .
Steve Beran - Frost jest jedną z pierwszych postaci , które zaprojektowaliśmy dla Deadly Alliance , która wkrótce stała się ulubienicą graczy .
John Bogel - Pamiętam jak publika po raz pierwszy ujżała Frost - żeńską formę Sub-Zero . Byli fani , którzy byli bardzo źli , za to że zrobiliśmy żeńską formę Sub-Zero . Pamiętam jeden list który otrzymaliśmy . Jeden fan w nim napisał , że Mortal Kombat zostanie zniszczone jeżeli to zrobicie . Osobiście uważam że Frost jest jedną z najlepszych postaci w grze , bardzo ją lubię jest całkiem cool .
Ed Boon - Design kostiumu Frost zajął się Herman Sanchez . Odwalił on kawał dobrej roboty z jej zamarzniętymi włosami . Stało się to wizualnym znakiem rozpoznawczym tej postaci . Uważam że to jedna z innowacyjnych metod jaką przyozdobiliśmy postać z Mortal Kombat . Moim ulubionym ruchem Frost jest jej zamrożenie które schodzi na ziemię i wytwarza chodnik zamrażający przeciwnika .
Ermac
Steve Beran - Ermac jest jedną z moich ulubionych postaci . Jest to najbardziej tajemniczy z ninja występujących w Mortal Kombat . Ermac jest zlepkiem wielu dusz wojowników które scaliły się w jedną tożsamość
John Vogel - Shao Kahn złożył dusze razem i wysyłał Ermaca na różne misje
Ed Boon - W naszym diagnostycznym oknie pisało " Ermac 5 " i ludzie myśleli że jest to coś złączonego z grą , ale w rzeczywistości to nie miało nic wspólnego z grą , więc pomyśleli że to będzie postać imieniem Ermac . To sprawiło rumor i chaos u fanów . I sprawiło również to , że chcieliśmy zaprojektować postać wywodzącą się z rumoru i domysłów fanów .
Specjalne ruchy Ermaca wykorzystywały mistyczną specjalną kinetyczną moc , taką jak lewitacja , teleporty . Była to bardzo magiczna i orientalna postać . Był on praktycznie najsilniejszym wojownikiem w Ultimate Mortal Kombat III , ponieważ miał telekinetyczne uniesienie postaci z uderzeniem . To jest mój ulubiony ruch z Ultimate Mortal Kombat III , oraz chyba możliwe że mój ulubiony ruch ze wszystkich części Mortal Kombat
Drahmin
John Vogel - Drahmin jest naprawdę ciekawie wyglądającym charakterem . Nie wygląda tak jak powinna wyglądać postać z universum Mortal Kombat . Pochodzi z innego wymiaru , jest Oni - Demonem z piekła . W Mortal Kombat Deadly Alliance , Moloch i Drahmin asystują Quan Chi w ucieczce z innego wymiaru . Quan Chi zdradza ich , więc ich celem jest vendetta na postaci Quana Chi
Steve Beran - Drahmin został fajnie zaprojektowany , z jego skórą i wielką ręką z żelaza
Ed Boon - Drahmin był najprawdopodobniej jednym z najtrudniej do zaprogramowania postaci , gdyż posiadał żelazną rękę . Musieliśmy napisać osobny kod który gwarantował by nie przesuwanie się tej ręki i nie przeskakiwanie żelaza na drugą . Drahmin nie wygląda jak cokolwiek co widzieliśmy w Mortal Kombat . Nie wygląda jak ninja , nie wygląda jak istota ludzka . Drahmin ma również jeden z bardziej komicznych ruchów , jakim jest rzut w przeciwnika chmarą much . Ma zawsze muchy krążące w okół jego ciała
Darrius
Ed Boon - Darrius był ostatnim charakterem który zaprojektowaliśmy dla Deception
John Vogel - Darrius jest troszke po stronie chaosu . Jest ze świata porządku Hotaru , ale jest liderem opozycyjnych wojowników .
Herman Sanchez - Staraliśmy się znaleźć dwa różne wyglądy dla niego . Jego podstawowym uniformem był kostium podziemnej organizacji opozycyjnej ze świata Hotaru , lecz inny jego wygląd zawdzięczamy obserwacji gwiazd kina akcji
Ed Boon - Pewnie wielu fanów utożsamia jego postać z aktorami kina akcji Hong-Kongu . Ciężko to wyjaśnić .
John Vogel - Mam nadzieję zobaczyć jeszcze Darriusa w przyszłych Mortal Kombat . Jest to klimatyczna postać , dobrze wygląda i ma pare fajnych ruchów .
Nick Shin ( Programista ) - Jest on kolejną unikalną postacią , którą im dłużej pogramy , tym bardziej ją polubimy .
Ed Boon - Jest tak jak by zamerykanizowaną japońską postacią walczącą
Herman Sanchez - Jest agresywny , stylowy...
Kira
Ed Boon - Kira jest członkinią klanu Czarnego Smoka wraz z Kano . Jedną z ciekawych rzeczy odnośnie tej postaci jest to , że jest z Kano i jest przeciwko Sony`i . Dlatego chciałem jej dać większość ruchów Kano i Sony`i z Deadly Alliance , więc jest raczej hybrydą Sony`i i Kano . Jest złą postacią , ale ma większość ruchów Sony`i i Kano które razem się łączą dla postaci Kiry .
John Vogel - Kira dołączyła do nowo reformującego się klanu Black Dragon pod przewodnictwem Kabala . Jest zdecydowanie złą postacią , ale jest bardziej zdyscyplinowana niż inni członkowi klanu Czarnego Smoka jak Kano i ma inne pojęcie o złu , więc Kabal widzi w niej osobę , która jest wzorem nowego Black Dragon .
Nick Schin - Ruchy Kiry są bardzo potężne , zwłaszcza gdy dzierży dwie bronie w dłoniach . Porusza się bardzo , bardzo szybko , więc może to być skuteczne jak ktoś umie szybko zmieniać kombinacje .
Kitana
Ed Boon - Myślę że Kitana była jedną z najbardziej ulubionych postaci w Mortal Kombat II . Miała dziwne comba które ludzie wymyślili , a ja nawet na to nie wpadłem . Kiedy ujżałem co ludzie robią nią za comba gdy jest w rogu pod ścianą to wiedziałem że Kitana jest specjalna . Ludzie ukierunkowali grę nią w taki sposób , że my projektując postać , w ogóle nawet o tym nie myśleliśmy . Kitana była podobna do Mileeny , w zasadzie to są one odmienną , żeńską wersją Scorpiona i Sub-Zero
Kano
Rich Divizio - Nazywam się Rich Divizio i gram Kano w Mortal Kombat I i Mortal Kombat III
Ed Boon - Chcieliśmy zrobić postać która jest na wpół cyborgiem , na wpół człowiekiem , więc włożyliśmy Kano tę metalową część na twarz . Znowu kupiliśmy rekwizyt w sklepie kostiumowym . Koleś który grał Kano , Rich Divizio , nadał Kano nowy wyraz , on poprostu stał się tą postacią .
Rich Divizio - Naprawdę wierzę , że mógł bym być tą postacią . Moim ulubionym ruchem jest ten : ( Rich pokazuje że wyrywa serce , podnosi je i robi groźną mine ;-) )
Kenshi
John Vogel - Kenshi po japońsku brzmi " szermierz " . W jego lini fabularnej czytamy że podróżował po Japonii i wyzywał mistrzów by udowonić kto jest najlepszy . Podbudzając jego ego , Shang Tsung namawia go do otwarcia krypty z jego pra przodkami . Shang Tsung wchłania te dusze i pozostawia Kenshi`ego na śmierć . Kenshi nie zadał sobie sprawy z tego co zrobił i teraz szuka zemsty na Shang Tsungu . Miecz który znajduje w krypcie okazuje się jednak wypełniony duszami jego przodków .
Ed Boon - Kenshi posiada ataki które popychają przeciwnika , podnoszą go , przesuwają , więc Kenshi , można rzec , jest bardzo dobrym dystansowym zawodnikiem . Jednym z najlepszych w Deadly Alliance .
Kai
John Vogel - Kai jest członkiem " Białego Lotosu " . Która to jest organizacją stworzoną przez Raidena by chronić Królestwa Ziemskiego
Ed Boon - Kai był kolejnym nowym charakterem przedstawionym w Mortal Kombat IV . Chcieliśmy afro-amerykańską postać która miała by zupełnie odmienne techniki od Liu Kanga i różniła się od niego diametralnie .
Johny Cage
Ed Boon - Johny Cage był tak jak by naszą wersją gwiazdy Holywood .
John Vogel - Jest to charakter którego zdecydowanie nie wolno brać na poważnie , jest to postać typu " Heeeej , wazuup ( Puszcza oczko ) " , gwiazda Holywood
Ed Boon - Gwiazda kina , ale ma zdolności Sztuk Walki , jednak jest wrzucony pomiędzy tymi wszystkimi mnichami , ninja , Lin Kuei...
John Vogel - Dla mnie jest on komicznym aspektem Mortal Kombat . Jest aktorem , więc nie bierze tego wszystkiego tak poważnie jak Liu Kang albo Raiden albo Kung Lao