Autor Wątek: Wstępna recenzja dostępnych do tej pory materiałów o Mortal Kombat X  (Przeczytany 12952 razy)

Offline Filx

  • Użytkownik
  • Wiadomości: 447
  • MKX: PS4
    • Zobacz profil
Odp: Wstępna recenzja dostępnych do tej pory materiałów o Mortal Kombat X
« Odpowiedź #15 dnia: Lutego 10, 2015, 07:52:04 pm »
W sprawie dostępnych do tej pory materiałów: wie ktoś, kiedy pokażą coś nowego (chodzi mi o konkretną datę)?

Offline Luna

  • Użytkownik
  • Wiadomości: 588
    • Zobacz profil
Odp: Wstępna recenzja dostępnych do tej pory materiałów o Mortal Kombat X
« Odpowiedź #16 dnia: Lutego 10, 2015, 11:48:25 pm »
W sprawie dostępnych do tej pory materiałów: wie ktoś, kiedy pokażą coś nowego (chodzi mi o konkretną datę)?

Czwartek 22 na twitchu.

Offline Filx

  • Użytkownik
  • Wiadomości: 447
  • MKX: PS4
    • Zobacz profil
Odp: Wstępna recenzja dostępnych do tej pory materiałów o Mortal Kombat X
« Odpowiedź #17 dnia: Lutego 11, 2015, 03:35:18 pm »
Dzięki  :D
EDIT: Robisz kolejną recenzję, Luna?  :D
« Ostatnia zmiana: Lutego 27, 2015, 07:40:49 pm wysłana przez Filx »

Offline Luna

  • Użytkownik
  • Wiadomości: 588
    • Zobacz profil
Odp: Wstępna recenzja dostępnych do tej pory materiałów o Mortal Kombat X
« Odpowiedź #18 dnia: Lutego 28, 2015, 11:55:30 pm »
Nie wiem. Powinienem?;)

Offline Filx

  • Użytkownik
  • Wiadomości: 447
  • MKX: PS4
    • Zobacz profil
Odp: Wstępna recenzja dostępnych do tej pory materiałów o Mortal Kombat X
« Odpowiedź #19 dnia: Marca 01, 2015, 08:45:52 am »
Zdecydowanie  ;D

Offline Luna

  • Użytkownik
  • Wiadomości: 588
    • Zobacz profil
Odp: Wstępna recenzja dostępnych do tej pory materiałów o Mortal Kombat X
« Odpowiedź #20 dnia: Marca 02, 2015, 01:30:41 am »
Pojedziemy z grubej, bo czasu mało i czytać się wam pewnie nie chce. Panowie z NR zagęszczają ostatnio pokazywanie materiałów z nadchodzącego MK, czym powoli budowali hype pod niebiosa. Dokładnie - "budowali".

Zacznijmy jednak od Brutality. Ja wiem, że wszyscy spodziewali się chorych akcji pokroju gwałtu analnego kataną Scorpa na jego oponencie. Tymczasem NR bardzo skrzętnie i z rozmysłem przemycili do gry świetny motywator i bonus, którym będą chwalić się największe kozaki. Już w temacie MKX nieco wspomniałem na temat wspomnianego wykończenia i tutaj się powtórzę. Brutality jako takie ma być odkrywane z czasem. Nie będziemy do niego mieli dostępu od startu gry. Czy to będzie za sprawą krypty, czy zaliczania kolejnych wieżyczek? Tego nie wiem. Natomiast nakreślono, że trzeba spełnić jakieś tam warunki, aby takowe wykończenie odpalić. W mojej głowie pojawia się więc mniej więcej taka opcja: Lejesz oponenta cały czas bez używania bloku, by potem w decydującym starciu zaserwować mu tłustego combosa z zastosowaniem właśnie ciosu specjalnego przechodzącego w brutality. No bo chyba nie ma osoby, która by nie zauważyła, że każdy special postaci przechodzi w brutality he? I dlatego jest ich grubo ponad sto.

Odstawiając jednak temat wykończeń na bok, strzelę wszystkim kubłem zimnej wody wprost po zarośniętych mysim podpiździem mordach. Trailer fabularny. Yeah... Pięknie zmontowane cacko z rozmachem iście holiłuckim, ale co z tego? NR albo jest pewne swego, albo właśnie popełnili największego marketingowego bubla do tej pory. Ale o co chodzi jakby? O gumisiową drużynę Cassie (zwanej pięknie Cassandrą). Tak bezpłciowej bandy plugawych lalek barbie, to ziemia jeszcze nie widziała. Ja rozumiem, że mamy tu zaledwie wycinek całości, ale na wszystkie siły wyższe...dlaczego ma to być wycinek na zasadzie pokazania nam openingu "trudnych spraw"? Do sedna - młoda briggs jest tak bezbarwna, jak czysta 0,7. Zdaję sobie sprawę z hipokryzji jaką teraz pokazuję faktem oceniania postaci przez pryzmat kilku migawek, ale po prostu nóż w kieszeni się otwiera. Tyle ciekawych zawodników, a oni musieli zaproponować nam czarnulkę z mechaniczną łapą na kształt ojca. Pewnie gameplay będzie spoko i za kilka dni zamknę się w temacie, ale pierwsze wrażenie po prostu nie powala.

Kung Jin jest w tym temacie jeszcze lepszy. Niewydarzona twarz osłonięta koroną króla małp mówi wszystko. Prawdopodobnie NR dostrzegło potencjał w postaci Green Arrowa z Injustice i chcieli na siłę przemycić nam podobne rozwiązanie w MK. Ba! Ja bym to pewnie łyknął bez popity, gdyby tylko koguciarz miał inny design. Ni to szałolyn, ni to indianiec...nawet do afrykańskiego stepowego buszmena jest to nie podobne. Niech mnie powali gameplayem, bo póki co jest kwintesencją braku inwencji, jaką popisywał się Midway podczas ostatnich lat swojego dogorywania.

To wszystko powyżej jest tym śmieszniejsze, że nagle przy swojej ekipie Cassie zdaje się być zajebistą bohaterką. Cassie która - gwoli przypomnienia - była od początku najgorszą postacią z zaprezentowanych. Sytuację ratuje tu Takeda. Z ryja Liu Kang w zbroi Guyvera i fajniutkimi linkami zamiast broni, ma szansę się podobać. Po raz trzeci dziś napiszę - zobaczymy gameplay. Niemniej jednak na tle swojej brygady chłop wręcz bryluje potencjałem.

Tiaaaaa. Ktoś kiedyś (Adept?) wspomniał, że wystrzelali się z najlepszych pomysłów na pierwszym ogniu. Cóż...smutną minę zrobię i przyznam tu rację. Daleki jestem od oceny użyteczności ww zawodników w kontekście sterowania nimi, jednak design woła o pomstę do nieba. Podniecenie nowym rosterem opadło jak fallus po ostrym rypańsku. Skoda tylko, że to nie my byliśmy stroną aktywną. Nie będę jednak płakał i dam "grupie Dorotki" szansę. A może coś się stanie i czarownik od kropelki zwany OZ sklei z tego pokracznego teamu solidną fabułę?

Zostawiając za sobą elitarnych wojowników, ratujących właśnie w pocie czoła ziemskie dusze, trailer dał coś nam więcej. Mileena nigdy do tej pory nie wyglądała tak dobrze i nie brzmiała tak kurewsko wściekle. Jeśli nic nie popsują, to będzie mój top number two zaraz po Ferra/Torr. Urzekła mnie jej historia;)

Shinok powinien być bossem. Inaczej tego nie widzę. Jest jednak małe ale. Musza posadzić dupska na stołkach i chłopa przemyśleć, bo tak naprawdę spuszczamy się nad jego domniemaną obecnością, a w MK4 był on zwyczajnym paziem. Wyglądem przypomina raczej jakiegoś kosmicznego biskupa z matplanety, a nie zakapiora zdolnego wciągnąć zawodnika jedną dziurką nosa. W takiej  postaci jak go pamiętam był groźny niczym ptasia kupa na obsranym świeżo ramieniu. Ot powodował pewien dyskomfort swoim jestestwem, ale wystarczyło smagnąć ręką i problem znikał. Na pokazanym kąsku historii, wygląda oczywiście nieco lepiej, ale co dalej? Zobaczymy.

Rain? Nie sądzę. Każdy ma swoich faworytów i ja też takiego posiadam. Niestety niektórzy muszą odpaść. Tak stanie się pewnie z Baraką. Przykry los pewnie spotka też Raina. Płakał nie będę, ale jakoś dziwny niesmak pozostaje w mordzie jak pomyślę, że zamiast lubianych w sumie zawodników, roster zajmie wyżej wspomniana grupa specjalnej troski.

Teraz uderzmy tonem domysłów i science fiction. Sonya + Jasiu Klatka. Pojawili się na filmiku, ale nie sądzę, żeby dołączyli do grywalnej obsady. Płakał po nich nie będę, a wręcz zapłonę dozgonną wdzięcznością. Po prostu ich nie lubiłem. Mam do tego prawo. Trwoży mnie natomiast perspektywa rezygnacji z tuzów pokroju Kabala, czy robotów. Niemalże pewnym jestem, że w końcu jakiś mechaniczny pokrak się pojawi, bo niby kto zasili szeregi Lin Kuei, ale...mogli by się zlitować i go pokazać. Po prostu nie wypada aż tak wkurwiać fanów. Wszystkie inne Sindele, Dżejdy, kastraty Liu Kangi, mogą zniknąć. Jeszcze moment temu byłem do nich przywiązany, ale teraz myślę, że to najwyższy czas ich pożegnać. Świat musi iść do przodu.

Na zakończenie słowo o arenach. Jest dobrze. Mają klimat i świetny design. Na uwagę zasługuje też stosunkowo niewielka ilość dziadostwa do użytku i zadawania tym samym obrażeń. Pozytyw. Tylko...chciał bym powrotu Stage Fatality. W końcu towarzyszy nam ono od pierwszej odsłony i jest dla MK jak black metal dla skandynawii.

Wyżyłem się, a wy teraz czytajcie. Kto podoła do końca...piwa nie dostanie chyba, że se kupi. Hej!

Offline SlaveMe TortueMe KillMe

  • Użytkownik
  • Wiadomości: 1916
  • WHERE IS MY FUCKIN' STAR?!?!?!?!
    • Zobacz profil
Odp: Wstępna recenzja dostępnych do tej pory materiałów o Mortal Kombat X
« Odpowiedź #21 dnia: Marca 02, 2015, 02:04:32 am »
Jakże to można było ocenić nowych zawodników jako bezpłciowych jeno na podatawie wizerunku a nie gameplay'u? Zgroza i nieprofesjonalizm!!!!! Karygodne!
A tak serio to po części się zgodzę ale dla mnie właśnie łucznik na lepszy dizajn niź reszta choć celnie zauważyłeś, że wygląda jak król małp. Ja jednak wolę Mowgliego, niż np Takedę czy Briggsównę. Kurwa, z resztą wybierać między nimi na tym poziomie zapoznania to jak wybierać w które gówno wdepnąć: Rzadką srakę, twardego kloca, bobki kozie czy mega-kreta. Gówno to gówno. Oby nie pozostał nam ten sam wybór po pokazaniu ich w akcji....... Bądźmy dobrej myśli......

Offline Filx

  • Użytkownik
  • Wiadomości: 447
  • MKX: PS4
    • Zobacz profil
Odp: Wstępna recenzja dostępnych do tej pory materiałów o Mortal Kombat X
« Odpowiedź #22 dnia: Marca 28, 2015, 12:23:37 pm »
Ok, całkiem sporo nowości pojawiło się od ostatniego podsumowania i mimo, że każdy rozpisuje się z opiniami w temacie MKX, to ja postanowiłem opisać moje odczucia tutaj.
Na pierwszy ogień idzie temat, który jest już rozpoczęty, a mianowicie nowi wojownicy. Mimo narzekania na dosłownie wszystkich ze Story Trailera, Takeda, Kung Jin i Erron Black okazali się bardzo dobrymi postaciami. Takeda ma jedwabiste specjale w każdej z wariacji i mimo sczesania ruchów od Scorpiona, to w jego wykonaniu to wszystko wygląda inaczej i szykuje się nam jedna z najciekawszych postaci tej odsłony. Kung Jin ma słabsze opinie, jednak posiada spory zasób specjali. Prawda, dużo jest związanych z łukiem, jednak to nie jest minusem, bynajmniej w mojej opinii. Część forumowiczów stwierdziła, że jest podobny do Green Arrowa, jednak Mortal i Injustice to dwie zupełnie różne bijatyki, więc dla mnie (nie grałem w Injustice) jest to mało znaczące i wydaje mi się, że sporo osób mnie w tym poprze. Erron także jest zacną osobistością. Ogólny gameplay bardzo fajny, takie połączenie cowboja z domieszką ninja. X-ray oryginalny. Różni się od innych, a ja osobiście bardzo chciałbym zobaczyć kulę z imieniem naszego nowego bossa :D Rzeczywiście pod względem graficznym piasek z jego fatala nie rządzi, ale nie ma tragedii i nie każdy aspekt musi być idealny.
Dobra, przechodzimy dalej. Johnny Cage i Sonya Blade. O Sonyi zbyt dużo nie wiemy pod względem gameplay'u, ale ze strzępków można wywnioskować, że mimo, iż się postarzała, nie straciła ani trochę na szybkości. Johnny uchylił nam nieco większego rąbka o sobie. Sporo starych ciosów zostało ulepszonych, pojawiło się nieco nowych. Jest git. Ja jednak osobiście wolałbym go bardziej zbliżonego do endingu z MK9, z bardziej rozwiniętymi mocami, ale narzekać na chwilę obecną nie mogę.
Co dalej? Liu Kang. Ogólnie postać zrobiona fajnie, ale... jest bardzo podobny do Liu Kanga z MK9. Ma mało nowych ataków i składa się z dwóch wariacji, bo sorry, ale dwie pierwsze są jednym i tym samym. Ogólnie postać nie powala. Mogli wydobyć z niej znacznie więcej, dodać ataki związane z mocą Netherrealm, czyli coś jak Hellfire Scorpiona, tylko w stylu Liu Kanga. Z chęcią zobaczyłbym także bardziej rozwinęte fireballe i ciosy wręcz. Rowerek także mu nieco osłabł, bo zabiera mniej energii, ale w zamian mamy ręczny rowerek, który jako tako ratuje klasyczną wersję. Jednak tak jak pisałem, postać nie wykorzystuje całej swojej mocy, nie daje z siebie wszystkiego i mam nadzieję, że nauczy się kilku sztuczek jeszcze w MKX, lub w następnej części, bo raczej w niej wystąpi.
Został nam Shinnok i Kombat Pack. Najpierw Shinnok. Postać fajna, jednak nie pokazali jej pełni możliwości, jako że był to tylko practice gameplay, ale i tak jest fajnie poprowadzona. Ciekawi mnie dlaczego używa Amuletu, skoro to Quan ma oryginał, ale już za 20 dni się najpewniej przekonamy.
Ostatni wariant, jeśli chodzi o stronę gameplayu, czyli Kombat Pack. Dobór postaci do DLC zły nie jest, ale nie zachwyca.
Jason Voorhees ma mniej potencjału niż Freddy Krueger z MK9, ale wciąż pamiętając pochopną ocenę forumowiczów co do Takedy, Kung Jina i Errona Blacka, nie skreślam go i czekam na gameplay (maj?).
Tanya mogłaby być w podstawowym rosterze, ale w DLC też ją akceptuję. Designowo szału nie ma, ale jeśli wymyślą jej fajny moveset, to będzie warta zakupu.
Predator jest spoko, chociaż też nie widzę u niego tego, co u Freddiego, ale jak już nieraz podkreślałem wyżej, gameplay wszystko zmienia. Jestem za, jeśli tylko dadzą w przyszłości Spawna.
Tremor wygląda genialnie i ma potencjał do posiadania świetnych specjali, więc jak na razie zapowiada się na najlepszą postać z Kombat Packa.
Goro jak dotąd designowo jest całkiem niezły. Na ostatniej fotce wygląda ciekawie. Wystarczy, że zrobią go przynajmniej odrobinę lepszego niż w MK9, dodadzą fajne wariacje i historię, i wyjdzie im świetna postać.
Gameplayowo na tyle, czas na moje prywatne porachunki z grą. Wie ktoś coś o exclusivach? Nie będzie? Bardzo na nie liczyłem. Dajcie znać, jakbyście mieli jakieś potwierdzone informacje. EDIT: Ok, nie było tematu ;D
I sprawa druga. Skin Raidena. Najlepszy skin tej postaci i najlepiej zapowiadający się skin w tej grze, chyba że pobiją go stroje wampira, krakena i faraona dla Mileeny, Reptile'a i Ermaca, które zapowiadają się bardzo dobrze, aczkolwiek póki co jest to strój, który najbardziej ze wszystkich przyciąga moją uwagę, więc jeśli nie będzie go GOTY, to WBPlay, nadchodzę!
« Ostatnia zmiana: Marca 28, 2015, 12:27:06 pm wysłana przez Filx »

Offline SlaveMe TortueMe KillMe

  • Użytkownik
  • Wiadomości: 1916
  • WHERE IS MY FUCKIN' STAR?!?!?!?!
    • Zobacz profil
Odp: Wstępna recenzja dostępnych do tej pory materiałów o Mortal Kombat X
« Odpowiedź #23 dnia: Marca 28, 2015, 10:38:23 pm »
nie każdy aspekt musi być idealny.
Jezu, Filx, zgadzam się z większością twojego postu ale nad tym nie przejdę obojętnie... "Nie każdy aspekt musi być idealny"???????? właśnie każdy aspekt trzeba dopracowywać w 110% bo i tak któryś się spierdoli. Jak będą mieli tok myślenia, że odjebali zajebistą robotę w 90% i oleją pozostałe 10 to może się okazać, że większość z tych niby dopracowanych 90% nie jest wcale a wcale tak zajebista jak myśleli. Tak samo rozumował ten skurwysyn Smuda: - "Panie trenerze, jaki by chciał pan wynik w meczu z Rosją? - Noooo, chciałbym remis....." Noż kurwa, "chciałbym remis" a ja myślałem, że jak te chuje wychodzą na boisko to po zwycięstwo, ale nie im się wbija we łby że remis jest ok...... I tak samo się przekłada to na tworzenie gry.... Zawsze wszystko musi być idealne, zrobione jak najlepiej potrafią, bo są tylko ludźmi i na bank coś spierdolą... A jak się będą starać na 110% to i tak spierdolą tyle, że w mniejszym stopniu......

Offline Filx

  • Użytkownik
  • Wiadomości: 447
  • MKX: PS4
    • Zobacz profil
Odp: Wstępna recenzja dostępnych do tej pory materiałów o Mortal Kombat X
« Odpowiedź #24 dnia: Marca 29, 2015, 10:35:44 am »
No tak SlaveMe, z tym że mi chodziło juz o finalną wersję. Sam napisałeś, że i tak coś spierdola i mi właśnie o to chodziło. Nie miałem na myśli, że nie muszą wszystkiego jak najlepiej dopracować, ale że nie wszystko musi im idealnie wyjść na końcu :D

Offline SlaveMe TortueMe KillMe

  • Użytkownik
  • Wiadomości: 1916
  • WHERE IS MY FUCKIN' STAR?!?!?!?!
    • Zobacz profil
Odp: Wstępna recenzja dostępnych do tej pory materiałów o Mortal Kombat X
« Odpowiedź #25 dnia: Marca 29, 2015, 04:51:42 pm »
Heh, no spoko. Po prostu jestem wyczulony na takie tematy po tej jebanej małpie w dresie..... :P

Offline Filx

  • Użytkownik
  • Wiadomości: 447
  • MKX: PS4
    • Zobacz profil
Odp: Wstępna recenzja dostępnych do tej pory materiałów o Mortal Kombat X
« Odpowiedź #26 dnia: Marca 29, 2015, 05:30:35 pm »
I wszystko jasne ;D

Offline wodny

  • Użytkownik
  • Wiadomości: 250
    • Zobacz profil
Odp: Wstępna recenzja dostępnych do tej pory materiałów o Mortal Kombat X
« Odpowiedź #27 dnia: Marca 29, 2015, 05:35:53 pm »
Jak dla mnie jedyną rzeczą, która może pogrzebać tą odsłonę jest online. Reszta mi się tak podoba, że nie mam słów. Hype jest u mnie nieziemski i nie będę tego ukrywał. Moi znajomi i rodzina już nie mogą słuchać o tym "Mortalu".


Dla narzekających na nowe postacie mam prezent - Josie Rizal z "Tekkena 7":
https://youtu.be/YpkDd4aiPUc

Końcówka wymiata! ^-^ :laugh:

Offline SlaveMe TortueMe KillMe

  • Użytkownik
  • Wiadomości: 1916
  • WHERE IS MY FUCKIN' STAR?!?!?!?!
    • Zobacz profil
Odp: Wstępna recenzja dostępnych do tej pory materiałów o Mortal Kombat X
« Odpowiedź #28 dnia: Marca 29, 2015, 05:41:21 pm »
Ooooooo uwielbiam jak laski płaczą :) flap, flap, flap, flap, flap......

Offline Filx

  • Użytkownik
  • Wiadomości: 447
  • MKX: PS4
    • Zobacz profil
Odp: Wstępna recenzja dostępnych do tej pory materiałów o Mortal Kombat X
« Odpowiedź #29 dnia: Kwietnia 10, 2015, 09:47:07 pm »
Kurczę, przegapiłem stream. Może ktoś go streścić, bo nie wiem, czy oglądać?